Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Gyuri_Boyka
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
76
« Dátum: 2013. május 26. - 16:00:22 »
nem jo
77
« Dátum: 2013. május 25. - 20:16:58 »
így megpróbáltam és nem megy if(HOLDING(KEY_HANDBRAKE)) { TextDrawShowForPlayer(playerid, fek); } else if(HOLDING(KEY_HANDBRAKE)) { TextDrawHideForPlayer(playerid, fek); }
78
« Dátum: 2013. május 25. - 18:58:04 »
próbáld meg így %.1f a %f helyett
79
« Dátum: 2013. május 25. - 18:54:53 »
helló írtam egy fs-t az a baj hogy nem tudom úgy megcsinálni hogy a textdarw csak addig látszódjon amíg a játékos nyomja gombot. #include <a_samp> new Handbrake[MAX_PLAYERS]; new Text: fek; public OnFilterScriptInit( ) { fek = TextDrawCreate( 540.0, 352.0, \"~r~((P))\" ); TextDrawFont(fek, 1); TextDrawLetterSize(fek, 0.31, 1.45); return true; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if((newkeys & KEY_DOWN) && !(oldkeys & KEY_DOWN)) { if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0) { if(Handbrake[playerid] == 0) { Handbrake[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,0xFF0000C8,\"{FFFF00}Behúztad a kéziféket!\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, fek); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } else { Handbrake[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,0xFF0000C8,\"{FFFF00}Lengedted a kéziféket!\"); TextDrawHideForPlayer(playerid, fek); TogglePlayerControllable(playerid, 1); } } } return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { TextDrawHideForPlayer(playerid, fek); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; }
Hálás lennék ha valaki kijavítaná kösz elõre is helló!
80
« Dátum: 2013. május 20. - 20:32:52 »
Köszönöm valami ilyesmire gondoltam
81
« Dátum: 2013. május 20. - 16:25:44 »
Helló! Szeretnék kérni egy olyan klán fs-t ahol ha pl beírom /createclan [Név] akkor létrehoz egyek és elmenti és ha meg akarom nézni hogy ki van a klánomban akkor /clanmembers és egy dialógba kiírja hogy kivan a klánomba és lehessen csatlakozni meg kilépni /clanjoin és /clanexit. Kösz elõre is Helló!
82
« Dátum: 2013. május 13. - 20:28:51 »
COMMAND:gohome(playerid, params[]) { // Setup local variables new HouseList[1000]; // Send the command to all admins so they can see it SendAdminText(playerid, \"/gohome\", params); // Check if the player has logged in if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) { // Check if the player has a wanted level of less than 3 if (GetPlayerWantedLevel(playerid) < 3) { // Check if the player is not jailed if (APlayerData[playerid][PlayerJailed] == 0) { if (APlayerData[playerid][JobStarted] == false) { // Check if the player is not inside a vehicle if (GetPlayerVehicleID(playerid) == 0) { // Ask to which house the player wants to add his vehicle for (new i; i < MAX_HOUSESPERPLAYER; i++) { // Check if this houseindex is occupied if (APlayerData[playerid][Houses] != 0) format(HouseList, 1000, \"%s{00FF00}%s{FFFFFF}\\n\", HouseList, AHouseData[APlayerData[playerid][Houses]][HouseName]); else format(HouseList, 1000, \"%s{FFFFFF}%s{FFFFFF}\\n\", HouseList, \"Üres ház hely\"); } ShowPlayerDialog(playerid, DialogGoHome, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válazd ki a házad:\", HouseList, \"Oké\", \"Vissza\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincsen házad...\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem tudod használni a /hazam mert a börtönben vagy\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem tudod használni a /gohome-t mert munkában vagy...\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Nem tudod használni a /hazam mikor körözésed van\"); } else return 0; // Let the server know that this was a valid command return 1; }
nézd meg ezt
83
« Dátum: 2013. május 06. - 07:44:11 »
lehet van valamilyen filterscript-et ami zavarja vagy a módba át van írva valami
84
« Dátum: 2013. május 05. - 15:53:13 »
igen
85
« Dátum: 2013. május 05. - 14:48:52 »
kösz Norby meg próbáltam valahogy így de nem nem mûködik stock IsVehicleDrivingBackwards(vehicleid) { new Float:Float[3] ; if(GetVehicleVelocity(vehicleid, Float[1], Float[2], Float[0])) { GetVehicleZAngle(vehicleid, Float[0]); if(Float[0] < 10) { if(Float[1] > 0 && Float[2] < 0) return true; SetPVarInt(playerid, \"ReverseBeeper\", 1); ReverseBeeper(GetPlayerVehicleID(playerid), 1); } else if(Float[1] < 0 && Float[2] < 0) return true; } return false; }
akinek van valami ötlete írja meg
86
« Dátum: 2013. május 04. - 14:20:39 »
Szerintem az a megoldás ha a kamionos melót egybe írod és nem külön vagyis nem a végére teszed a kordinátákat én is írtam úgy de nekem nem mûködöt
87
« Dátum: 2013. május 03. - 14:26:16 »
nem a tolatással van a gond hanem amikor nyomom az s már dudál de megpróbálom amit mondtál Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. május 03. - 14:41:37 )
át tetem az s \"KEY_DOWN\" és csak akkor dudál amikor nyomom a kéziféket
88
« Dátum: 2013. május 02. - 20:25:42 »
az úgy már nem az igazi
89
« Dátum: 2013. május 02. - 18:20:50 »
Helló! Kaptam a netten egy szkriptet ami mûködik is csak annyi a baj vele hogy már fékezés közben megszólal a duda és úgy lenne jó ha csak tolatás közbe próbáltam idõzíteni de nem sikerült ha valaki tudja hogy lehetne megoldani írja meg... Kösz elõre is helló! #include <a_samp> forward ReverseBeeper(vehicleid, status); public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if((newkeys & KEY_JUMP) && !(oldkeys & KEY_JUMP) && GetPlayerVehicleID(playerid) != 0) { SetPVarInt(playerid, \"ReverseBeeper\", 1); ReverseBeeper(GetPlayerVehicleID(playerid), 1); } if((oldkeys & KEY_JUMP) && !(newkeys & KEY_JUMP) && GetPlayerVehicleID(playerid) != 0) { if(GetPVarInt(playerid, \"ReverseBeeper\") == 0) return 1; SetPVarInt(playerid, \"ReverseBeeper\", 0); ReverseBeeper(GetPlayerVehicleID(playerid), 0); } return 1; } public ReverseBeeper(vehicleid, status) { switch(status) { case 0: { SetVehicleParamsEx(vehicleid, -1, -1, 0, -1, -1, -1, -1); } case 1: { SetVehicleParamsEx(vehicleid, -1, -1, 1, -1, -1, -1, -1); } } }
90
« Dátum: 2013. május 01. - 17:16:21 »
mind1 megoltottam kösz
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
|