| 
	
		 
			
		
		Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
			 
				Üzenetek - kos
			
			Oldalak: 1  ... 4 5 [6] 7 8  ... 20 
		 
			
				
				
					76 
						
						« Dátum: 2017. július 18. - 08:38:14 »
					 
					
 
 Egy olyan scriptet szeretnék kérni aminek segítségével kitudok írtatni egy txt filebol adatokat.
 
 
 pl:
 
 
 a txt tartalma
 
 
 T1: Pista
 
 
 T2: Béla
 
 
 T3: Imre
 
 
 T4: Szabad
 
 
 T5: Szabad
 
 
 
 
 
 és ezt így kiírni SendClientMeassfe-kel
 
 
 Válaszokat előre köszönöm
 
 
 
 az a baj h szép dolog amit akarsz, de nem mondod el mit mentsen el mert nem mindegy hogy kezdi el írni az ember  vagy jobbik esetben a létezőt belinkelni. a végén a kiíratással sem mondasz túl sokat, mert nem mondod el kinek akarod kiíratni vagy mindenkinek esetleg stb...  
 
 akarod mondani txt fájlból beolvasás kell hogy amikor csatlakozol kiírja neked azt az 5 példát?
 
 
 
 szerintem ha ennyire nem ad meg semmit, egy sima lementést/betöltést kér(azt már nem tudni h bárki csinálhat e vagy konkrét dolog mentsen le stb), 2 paranccsal, egyik amivel megnézi mi van benne, másik ki íratja mindenkinek/valakinek a kívánt részt belőle
					 
			
				
				
					77 
						
						« Dátum: 2017. július 15. - 20:39:58 »
					 
					
 
 
 COMMAND:create(playerid) {new Float:Pos[4];
 GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
 GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
 CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, -atan2(Pos[0] - Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] - Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees))));
 return true;
 }
 
 
 Copy
 
 
 
 
 Nem kell átesnie újra a függvényen    elég ha berakja  Pos[3] részt a 3. 0 helyére amit elküldtem 
					 
			
				
				
					78 
						
						« Dátum: 2017. július 15. - 19:23:08 »
					 
					
 
 /index.php?/topic/27650-zcmd-%C3%A9kezetes-parancsok/\" rel=\"\">https://gtakozosseg.hu/index.php?/topic/27650-zcmd-ékezetes-parancsok/
 
 
 
 nem ajánlom ezt... 2 perfekt megoldás van erre.  veszed a bátorságot és felütöd a google keresőt és beírod zcmd vel kapcsolatos problémát!
 (megsúgom olyat kell keresned h zcmd.inc fájlba kell + egy sort bebiggyesztened.)
 és stringgel megnézed a beírt szöveget h helyesen írta e a paraszt a parancsot mert tökön verném h ha pl a törülköző szót tőrűlkőzőnek írná!
 
 ha nagyon gondosan akarod csinálni mind a 2 lépést érdemes megcsinálni.
					 
			
				
				
					79 
						
						« Dátum: 2017. július 15. - 01:20:26 »
					 
					
 
 GangZoneval megoldható. Valamilyen színnel betöltenéd az egész térképet, majd gangzonekkal újraalkotnád az utakat(Nagyon sok munka lenne).
 
 
 
 
 
 
 nem lehetséges GangZone megoldással sem... 1000-1400db-tól bugos vagy nem megjeleníthető, annyival meg nem lehet lefedni még LV-t sem.
					 
			
				
				
					81 
						
						« Dátum: 2017. július 15. - 01:05:32 »
					 
					
 
 Hali, ezt az errort a konzolban mi okozza? Szerveren pl /me és beírok valamit kiírja hogy /me < cselekvés > ...
 
 
 [19:18:46] sscanf error: System not initialised.
 
 
 
 Nincs jól megcsinálva    Lefut, de közben mégse 
					 
			
				
				
					82 
						
						« Dátum: 2017. július 15. - 00:52:55 »
					 
					
 
 Cssss.. Direkt írtam rosszat XD
 
 
 
 Nem rossz a másik módszer sem... akkor kockákkal számolsz nem szögelléssel   Ha pl mint most a degressnél is 5 ös távot akarunk (5m asszem az)  akkor 5*5 rácssal kell számolni + a 360 fok számítás ha forgatni is kellene valamerre  igen egyszerű azzal is megcsinálni, és a játék is jobban preferálja a rácsozás megoldást mint a szögellést. Ezt még akár Stockban is érdemes megcsinálni, mert nem kötött függvény mint jelen esetben a degress  
			
				
				
					83 
						
						« Dátum: 2017. július 15. - 00:36:53 »
					 
					De mivel jókedvemben vagyok, megsúgom, hogy lehetséges a degressel  CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, Pos[3]-180);  
 
 
 ......ezt komolyan kérded?
 
 
 GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
 
 
 if(pos[3] > =180){pos[3] -= 180}
 
 
 else if(pos[3]<180){pos[3]+=180}
 
 
 CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], pos[3], 0, 0);
 
 
 de van erre más lehetőség is
 
 
 [/quote]
 
 A játék jobban preferálja a pozitív számokat főleg a GetPlayerFacingAngle függvénynél...
 
 Ezért javaslom annak ellenére, hogy elküldtem a jó megoldást, matekozd ki a 360 at hogy sose legyen mínusz érték.
 
 
 
 
 
 A játék jobban preferálja a pozitív számokat főleg a GetPlayerFacingAngle függvénynél...
 
 
 Ezért javaslom annak ellenére, hogy elküldtem a jó megoldást, matekozd ki a 360 at hogy sose legyen mínusz érték.
 
 
 [/quote]
 
 Csak hogy ne bugoltassad majd későbbiekben inkább elküldöm
 
 
 if(Pos[3] >= 180){
 CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, Pos[3]-180);
 }else{
 CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, Pos[3]+180);
 }
 
 
 Személyi tanácsom!!!!
 
 CreateDynamicObject függvényt használj mindig 
 
			
				
				
					84 
						
						« Dátum: 2017. július 15. - 00:09:13 »
					 
					
 
 Ahhoz képest, hogy lenéző hangnemben írtad, ez egy rakás fos, és még csak nem is működik.
 
 
 
 Nems is fog ha így az egyben csak berakod    ugyanis a degressel megváltoztatod a középpontját az objectnek.  Tegyük fel hogy nem forgatod rx ry rz pozícióban az objektum csavarodva fog megjelenni amint elfordulsz  A matematikáját azt neked kell kiszámolnod, ez csak egy elemzés.   Pos[3] az rx helyére került ha ott nem jó megnézed ry vagy rz nél vannak objektumok amik nem vízszintesen vagy függőlegesen vannak alapból így az értékek változók objektumonként. zárójelben megjegyzem (igen akármelyikhez ha beilleszted a Pos[3]-mat önmagában nem lesz jó )
					 
			
				
				
					85 
						
						« Dátum: 2017. július 14. - 19:35:16 »
					 
					
 
       
 
 Valóban működik, már csak az lenne a kérdésem, hogy a matematika csodáival megoldható-e az, hogy a létrehozott objektet a CreateObject függvény utolsó három paraméterével felém forgassa el, tehát hogy velem szemben legyen?
 
 
 Gondolom az ellentéte kell annak, amerre a játékos néz, de magamtól nem tudtam rájönni, hogy pontosan milyen értéket is kellene oda írni, illetve hogy melyik paraméternek kellene változtatni az értékét.
 
 
 
 COMMAND:create(playerid)
 {
 new Float: Pos[4];
 GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
 
 GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
 
 CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, 0);
 return 1;
 }
 
 Nem gond, ha esetleg nem megoldható.
 
 
 A 2063-as objekttel dolgoztam, ami egy polcszerűség, ezt szeretném létrehozás után automatikusan felém forgatni.
 
 
 Előre is köszönöm ismét a hasznos válaszokat, illetve köszönöm az előzőket is.
 
 
 
 Valóban működik, már csak az lenne a kérdésem, hogy a matematika csodáival megoldható-e az, hogy a létrehozott objektet a CreateObject függvény utolsó három paraméterével felém forgassa el, tehát hogy velem szemben legyen?
 
 
 Gondolom az ellentéte kell annak, amerre a játékos néz, de magamtól nem tudtam rájönni, hogy pontosan milyen értéket is kellene oda írni, illetve hogy melyik paraméternek kellene változtatni az értékét.
 
 
 COMMAND:create(playerid)
 {
 new Float: Pos[4];
 GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
 
 GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
 
 CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, 0);
 return 1;
 }
 
 Nem gond, ha esetleg nem megoldható.
 
 
 A 2063-as objekttel dolgoztam, ami egy polcszerűség, ezt szeretném létrehozás után automatikusan felém forgatni.
 
 
 Előre is köszönöm ismét a hasznos válaszokat, illetve köszönöm az előzőket is.
 
 
 
 ......ezt komolyan kérded?  GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);  if(pos[3] > =180){pos[3] -= 180}  else if(pos[3]<180){pos[3]+=180}  CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], pos[3], 0, 0);  de van erre más lehetőség is
					 
			
				
				
					86 
						
						« Dátum: 2017. július 12. - 23:04:43 »
					 
					Üdv! Készítettem egy egyszerű GPS-funkciót, mely Timeres.  Kezdők számára kifejezetten hasznos lehet.  Elkészítési idő: 6p  /*
 SA-MP   Fórum   Script   by   Kos
 */
 new GPSZona,GPSKapcsol[MAX_PLAYERS],GPSKiller[MAX_PLAYERS];
 forward GPS(playerid);
 forward GPSKi(playerid);
 forward GPSBug(playerid);
 public OnGameModeInit()
 {
 GPSZona = GangZoneCreate(-3000.0,-3000.0,3000.0,3000.0); // maximális térkép lefedetség
 return 1;
 }
 public OnPlayerSpawn(playerid)
 {
 GangZoneShowForPlayer(playerid,GPSZona,0x000000FF); // amikor spawnol a player bekapcsolja
 return 1;
 }
 public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
 {
 if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411){ // ha a 411 ID járműben van
 if(GPSKapcsol[playerid] == 0){ // ha a GPS értéke 0 azaz ki van kapcsolva
 msg(playerid,feher,\"/gps parancs elérhető, ebben a kocsiban.\"); // megkapjuk az értesítést
 }
 if(GPSKapcsol[playerid] == 1){ // ha GPS értéke 1 azaz be van kapcsolva
 msg(playerid,feher,\"GPS kikapcsolás megszüntetése.\"); // megkapjuk az értesítést
 KillTimer(GPSKiller[playerid]); // kinyírjuk a Timert ami a kikapcsolást idézi elő
 GangZoneStopFlashForPlayer(playerid,GPSZona); // megszüntetjük a GPS villogását
 GangZoneHideForPlayer(playerid,GPSZona); // eltüntetjük a fedést
 SetTimerEx(\"GPSBug\",3000,false,\"i\",playerid); // elindítjuk a bugtalanítót, ha netán nem folytatná a járműbe szállást
 }
 }
 return 1;
 }
 public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
 {
 if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411 && GPSKapcsol[playerid] == 1){ // ha a GPS értéke 1 azaz be van kapcsola
 GangZoneShowForPlayer(playerid,GPSZona,0x000000FF); // megjelenik a fedés
 SetTimerEx(\"GPS\",1000,false
 |