Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kos

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
76
Szkript kérések / Segítség
« Dátum: 2017. július 18. - 08:38:14 »
Idézetet írta: Enrique date=1500148402


   
      Egy olyan scriptet szeretnék kérni aminek segítségével kitudok írtatni egy txt filebol adatokat. 
   
   
      pl:
   
   
      a txt tartalma 
   
   
      T1: Pista
   
   
      T2: Béla
   
   
      T3: Imre
   
   
      T4: Szabad
   
   
      T5: Szabad
   
   
       
   
   
      és ezt így kiírni SendClientMeassfe-kel
   
   
      Válaszokat előre köszönöm
   


az a baj h szép dolog amit akarsz, de nem mondod el mit mentsen el mert nem mindegy hogy kezdi el írni az ember  vagy jobbik esetben a létezőt belinkelni. a végén a kiíratással sem mondasz túl sokat, mert nem mondod el kinek akarod kiíratni vagy mindenkinek esetleg stb...
 
Idézetet írta: ZyZu date=1500325547


   
      akarod mondani txt fájlból beolvasás kell hogy amikor csatlakozol kiírja neked azt az 5 példát? 
   


szerintem ha ennyire nem ad meg semmit, egy sima lementést/betöltést kér(azt már nem tudni h bárki csinálhat e vagy konkrét dolog mentsen le stb), 2 paranccsal, egyik amivel megnézi mi van benne, másik ki íratja mindenkinek/valakinek a kívánt részt belőle

77
Segítségkérés / Pozíció meghatározása
« Dátum: 2017. július 15. - 20:39:58 »
Idézetet írta: impreZZa date=1500141454


   

COMMAND:create(playerid) {
new Float:Pos[4];
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, -atan2(Pos[0] - Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] - Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees))));
return true;
}

   
      
         Copy
      
   


Nem kell átesnie újra a függvényen :) elég ha berakja  Pos[3] részt a 3. 0 helyére amit elküldtem 

78
Segítségkérés / ZCMD avagy ékezet írás
« Dátum: 2017. július 15. - 19:23:08 »
Idézetet írta: impreZZa date=1499791872


   
      /index.php?/topic/27650-zcmd-%C3%A9kezetes-parancsok/\" rel=\"\">https://gtakozosseg.hu/index.php?/topic/27650-zcmd-ékezetes-parancsok/
   


nem ajánlom ezt... 2 perfekt megoldás van erre.
 

  1.    veszed a bátorságot és felütöd a google keresőt és beírod zcmd vel kapcsolatos problémát! (megsúgom olyat kell keresned h zcmd.inc fájlba kell + egy sort bebiggyesztened.)


  2.    és stringgel megnézed a beírt szöveget h helyesen írta e a paraszt a parancsot mert tökön verném h ha pl a törülköző szót tőrűlkőzőnek írná!


ha nagyon gondosan akarod csinálni mind a 2 lépést érdemes megcsinálni.

79
Segítségkérés / Térkép mód készítés.
« Dátum: 2017. július 15. - 01:20:26 »
Idézetet írta: RicSiy123 date=1499259471


   
      GangZoneval megoldható. Valamilyen színnel betöltenéd az egész térképet, majd gangzonekkal újraalkotnád az utakat(Nagyon sok munka lenne).
   
   
       
   


nem lehetséges GangZone megoldással sem... 1000-1400db-tól bugos vagy nem megjeleníthető, annyival meg nem lehet lefedni még LV-t sem.

80
Segítségkérés / fixchars bug
« Dátum: 2017. július 15. - 01:09:33 »
Idézetet írta: bencarter007 date=1499506962


   
      amikor csak simán kiiratom változtatás nélkül a playertextdraw-ot, a karaktereim szépen ékezetesen jelennek meg.
      amikor használom a  playertextdrawsetstring-et, az ékezetes karaktereim nem jelennek meg, csak egy üres hely marad a helyükön.
      hogyan tudnám ezt kiküszöbölni?
   
   
       
   



 
 
 
Valamint a GOOGLE a BARÁTOD!
 
/index.php?/forums/topic/47803-playertextdraw-fixchars/\" rel=\"\">https://gtakozosseg.hu/index.php?/forums/topic/47803-playertextdraw-fixchars/

81
Segítségkérés / sscanf error
« Dátum: 2017. július 15. - 01:05:32 »
Idézetet írta: ReDDoXX / Brian Black date=1500053194


   
      Hali, ezt az errort a konzolban mi okozza? Szerveren pl /me és beírok valamit kiírja hogy /me < cselekvés > ...
   
   
      [19:18:46] sscanf error: System not initialised.
   


Nincs jól megcsinálva :D Lefut, de közben mégse 

82
Segítségkérés / Pozíció meghatározása
« Dátum: 2017. július 15. - 00:52:55 »
Idézetet írta: Naretev date=1500046979


   
      Cssss.. Direkt írtam rosszat XD
   


Nem rossz a másik módszer sem... akkor kockákkal számolsz nem szögelléssel 
 
Ha pl mint most a degressnél is 5 ös távot akarunk (5m asszem az)
 
akkor 5*5 rácssal kell számolni + a 360 fok számítás ha forgatni is kellene valamerre 
 
igen egyszerű azzal is megcsinálni, és a játék is jobban preferálja a rácsozás megoldást mint a szögellést.
 
Ezt még akár Stockban is érdemes megcsinálni, mert nem kötött függvény mint jelen esetben a degress 

83
Segítségkérés / Pozíció meghatározása
« Dátum: 2017. július 15. - 00:36:53 »
De mivel jókedvemben vagyok, megsúgom, hogy lehetséges a degressel 
 
CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, Pos[3]-180);
 



   
      ......ezt komolyan kérded?
   
   
      GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
   
   
      if(pos[3] > =180){pos[3] -= 180}
   
   
      else if(pos[3]<180){pos[3]+=180}
   
   
      CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], pos[3], 0, 0);
   
   
      de van erre más lehetőség is
   

[/quote]
 
A játék jobban preferálja a pozitív számokat főleg a GetPlayerFacingAngle függvénynél...
 
Ezért javaslom annak ellenére, hogy elküldtem a jó megoldást, matekozd ki a 360 at hogy sose legyen mínusz érték.
 



   
      A játék jobban preferálja a pozitív számokat főleg a GetPlayerFacingAngle függvénynél...
   
   
      Ezért javaslom annak ellenére, hogy elküldtem a jó megoldást, matekozd ki a 360 at hogy sose legyen mínusz érték.
   

[/quote]
 
Csak hogy ne bugoltassad majd későbbiekben inkább elküldöm  
 

if(Pos[3] >= 180){
CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, Pos[3]-180);
}else{
CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, Pos[3]+180);
}

 
Személyi tanácsom!!!!
 
CreateDynamicObject függvényt használj mindig 

84
Segítségkérés / Pozíció meghatározása
« Dátum: 2017. július 15. - 00:09:13 »
Idézetet írta: wRt date=1500068801


   
      Ahhoz képest, hogy lenéző hangnemben írtad, ez egy rakás fos, és még csak nem is működik.
   


Nems is fog ha így az egyben csak berakod :) ugyanis a degressel megváltoztatod a középpontját az objectnek.
 
Tegyük fel hogy nem forgatod rx ry rz pozícióban az objektum csavarodva fog megjelenni amint elfordulsz
 
A matematikáját azt neked kell kiszámolnod, ez csak egy elemzés.
 
 Pos[3] az rx helyére került ha ott nem jó megnézed ry vagy rz nél vannak objektumok amik nem vízszintesen vagy függőlegesen vannak alapból így az értékek változók objektumonként. zárójelben megjegyzem (igen akármelyikhez ha beilleszted a Pos[3]-mat önmagában nem lesz jó )

85
Segítségkérés / Pozíció meghatározása
« Dátum: 2017. július 14. - 19:35:16 »
Idézetet írta: wRt date=1500039086


   
Idézetet írta: wRt date=1500039086
      
      
         
            Valóban működik, már csak az lenne a kérdésem, hogy a matematika csodáival megoldható-e az, hogy a létrehozott objektet a CreateObject függvény utolsó három paraméterével felém forgassa el, tehát hogy velem szemben legyen?
         
         
            Gondolom az ellentéte kell annak, amerre a játékos néz, de magamtól nem tudtam rájönni, hogy pontosan milyen értéket is kellene oda írni, illetve hogy melyik paraméternek kellene változtatni az értékét.
         
         

 
COMMAND:create(playerid)
{
new Float: Pos[4];
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);

GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);

CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, 0);
return 1;
}

         
            Nem gond, ha esetleg nem megoldható.
         
         
            A 2063-as objekttel dolgoztam, ami egy polcszerűség, ezt szeretném létrehozás után automatikusan felém forgatni.
         
         
            Előre is köszönöm ismét a hasznos válaszokat, illetve köszönöm az előzőket is.
         
      
   
   
      Valóban működik, már csak az lenne a kérdésem, hogy a matematika csodáival megoldható-e az, hogy a létrehozott objektet a CreateObject függvény utolsó három paraméterével felém forgassa el, tehát hogy velem szemben legyen?
   
   
      Gondolom az ellentéte kell annak, amerre a játékos néz, de magamtól nem tudtam rájönni, hogy pontosan milyen értéket is kellene oda írni, illetve hogy melyik paraméternek kellene változtatni az értékét.
   
   

COMMAND:create(playerid)
{
new Float: Pos[4];
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);

GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);

CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, 0);
return 1;
}

   
      Nem gond, ha esetleg nem megoldható.
   
   
      A 2063-as objekttel dolgoztam, ami egy polcszerűség, ezt szeretném létrehozás után automatikusan felém forgatni.
   
   
      Előre is köszönöm ismét a hasznos válaszokat, illetve köszönöm az előzőket is.
   


......ezt komolyan kérded?
 
GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
 
if(pos[3] > =180){pos[3] -= 180}
 
else if(pos[3]<180){pos[3]+=180}
 
CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], pos[3], 0, 0);
 
de van erre más lehetőség is

86
SA-MP: Szerverfejlesztés / GPS és Timer szinkron v0.1
« Dátum: 2017. július 12. - 23:04:43 »
Üdv!
 
Készítettem egy egyszerű GPS-funkciót, mely Timeres.  Kezdők számára kifejezetten hasznos lehet.
 
Elkészítési idő: 6p
 

/*
SA-MP   Fórum   Script   by   Kos
*/
new GPSZona,GPSKapcsol[MAX_PLAYERS],GPSKiller[MAX_PLAYERS];
forward GPS(playerid);
forward GPSKi(playerid);
forward GPSBug(playerid);
public OnGameModeInit()
{
GPSZona = GangZoneCreate(-3000.0,-3000.0,3000.0,3000.0); // maximális térkép lefedetség
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    GangZoneShowForPlayer(playerid,GPSZona,0x000000FF); // amikor spawnol a player bekapcsolja
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411){ // ha a 411 ID járműben van
    if(GPSKapcsol[playerid] == 0){ // ha a GPS értéke 0 azaz ki van kapcsolva
      msg(playerid,feher,\"/gps parancs elérhető, ebben a kocsiban.\"); // megkapjuk az értesítést
   }
   if(GPSKapcsol[playerid] == 1){ // ha GPS értéke 1 azaz be van kapcsolva
       msg(playerid,feher,\"GPS kikapcsolás megszüntetése.\"); // megkapjuk az értesítést
      KillTimer(GPSKiller[playerid]); // kinyírjuk a Timert ami a kikapcsolást idézi elő
      GangZoneStopFlashForPlayer(playerid,GPSZona); // megszüntetjük a GPS villogását
      GangZoneHideForPlayer(playerid,GPSZona); // eltüntetjük a fedést
      SetTimerEx(\"GPSBug\",3000,false,\"i\",playerid); // elindítjuk a bugtalanítót, ha netán nem folytatná a járműbe szállást
   }
}
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411 && GPSKapcsol[playerid] == 1){ // ha a GPS értéke 1 azaz be van kapcsola
    GangZoneShowForPlayer(playerid,GPSZona,0x000000FF); // megjelenik a fedés
    SetTimerEx(\"GPS\",1000,false,\"i\",playerid); // timer indítása jármű elhagyása esetén
}
return 1;
}
public GPS(playerid)
{
    msg(playerid,feher,\"GPS kikapcsolódik.\"); // üzi
    GangZoneFlashForPlayer(playerid,GPSZona,0x000000AA); // villogtatás indítása
    GPSKiller[playerid] = SetTimerEx(\"GPSKi\",6000,false,\"i\",playerid); // 6sec múlva kikapcsol ha nem szál vissza a járműbe
}
public GPSKi(playerid)
{
    msg(playerid,feher,\"GPS kikapcsolva.\"); // üzi
    GangZoneStopFlashForPlayer(playerid,GPSZona); // villogás leállítása
    GPSKapcsol[playerid] = 0; // érték nullázása
}
public GPSBug(playerid)
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ // ha nincs kocsiban
   if(GPSKapcsol[playerid] == 1){ // ha a GPS értéke 1 azaz be van kapcsolva
      GangZoneShowForPlayer(playerid,GPSZona,0x000000FF); // megjelenik a fedés h ne bugoltassa be h nem szállt vissza a kocsiba
       SetTimerEx(\"GPS\",1000,false,\"i\",playerid); // timer újraindítása
   }
}
}
CMD:gps(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return msg(playerid,feher,\"Járműben kell lenned!\");
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 411) return msg(playerid,feher,\"Nincs benne GPS!\");
    GangZoneHideForPlayer(playerid,GPSZona); // eltüntetés
    GPSKapcsol[playerid] = 1; // érték adás
return 1;
}

 
a // magyarázatok az elején fontosak szerintem, a végére ki lehet következtetni mi mire jó, így az elején próbáltam precízen kiírni, a többi csak utalás.

87
SA-MP: Szerverfejlesztés / RP szerverhez mappok (27 db)
« Dátum: 2017. július 12. - 00:10:50 »
Egész tűrhetően megcsináltad.
 



   
      Sziasztok, egy ideje készítettem ClassRPG szerver részére pár mappot, de nem tudják ők felhasználni és így nekem se kellenek.
      Végleg abbahagyom az egész GTA:SA -t és ezzel szeretnék búcsúzni. A képeket amiket feltöltök a pályáról nem mutat meg mindent.
   

[/quote]
 
ClassRPG még fut? én úgy tudom, hogy már rég nem fut a szerverük  még a class honlapon sincs kirakva ip cím.

88
Szkript kérések / Rablás parancs
« Dátum: 2017. július 10. - 09:38:01 »
faszság 1.0:
 



   
      #define rablas
   

[/quote]
 
helyette:
 

new bool:rablas[MAX_PLAYERS]; /*bool false/true érték azaz 0/1 és hogy ne keljen bárhol is nulláznod, a bool alapból false azaz 0 értéket ad.*/
/*hogy miért kell a rabláshoz[MAX_PLAYERS] ? ez akkor kell ha több helyen akarsz rablás pontokat csinálni, hogy máshol is tudjanak rabolni... azaz le kell ellenőrizni, hogy egy adott helyen (IsPlayerInRangeOfPoint) rabol e az illető h más ne tudjon, de közben máshol tudjanak indítani rablást.*/

 
faszság 2.0:
 



   
      if(rablas == 1) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Jelenleg nem rabolhatod ki. 30 percenként lehet kirabolni!\");
          rablas = 1;
   
   
      SetTimer(\"rablas\", 1800000, false);
   

[/quote]
 
helyette:
 

if(rablas == 1) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Jelenleg nem rabolhatod ki. 30 percenként lehet kirabolni!\");
    rablas = 1; // ezt felejtsed el berakni ide mert beállítod 1re az értéket fölösen.
SetTimer(\"rablasTimer\"1800000,false); /*az egy dolog, hogy nem kreáltad meg a rablás paramétereit, de még az értéket, be is bugoltatod... ugyan azt a fügvényt, nem adhatod a settimerbe is*/

 
faszság 3.0:
 



   
      format(boltrablas, sizeof(boltrablas), \"[RÁDIÓ] Diszpécser: Az egyik bolt jelenleg rablás alatt! Mindenki azonnal keresse meg a boltot és kapják el a rablót!\");
   

[/quote]
 
már bocs, de mi a ráknak formatolod ha semmi érték nincs benne?.... sima SendClientMessage fügvénnyel is ki tudnád ezt iratni..
 
helyette:
 

SendClientMessage(playerid,Red,\"[RÁDIÓ] Diszpécser: Az egyik bolt jelenleg rablás alatt! Mindenki azonnal keresse meg a boltot és kapják el a rablót!\");
// valamint ha szeretnéd h minden (rendvédelmis megkapja akkor meg lekérdezed az értékeket..)
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++){
if(pInfo[i][gteam]==2){
       SendClientMessage(i,Red,\"[RÁDIÓ] Diszpécser: Az egyik bolt jelenleg rablás alatt! Mindenki azonnal keresse meg a boltot és kapják el a rablót!\");
    }
}
//rohadtul nincs értelme a teammessagenek ha a format nem tartalmaz értéket...

 
 

89
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyyver Pickup-ok
« Dátum: 2017. július 08. - 18:07:47 »
Üdv!
 
Készítettem egy kis egyszerű fegyverpickup létrehozót 
 
Ajánlott módosítás: lementés készítése, több fegyver berakása, más pickup id random berakása
 

/*
SA-MP   Fórum   Script   by   Kos
*/
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <Streamer>
#define   feher   0xFFFFFFAA
#define   msg   SendClientMessage //lerövidítem a SendClientMessage funkciót
new cp[5],cpv[5],cpva[5],rand,GunID,GunAmmo;
new GunObjects[47] = {
-1,331,333,334,335,336,337,338,339,341,321,322,323,324,325,326,342,343,344,
-1,-1,-1,346,347,348,349,350,351,352,353,355,356,372,357,358,359,360,361,362,
363,364,365,366,367,368,368,371
};
public OnGameModeInit()
{
for(new i=0;i<5;i++){cp[i] = -1;} // értékek megadása a pickupoknak jelen esetben -1
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
for(new i=0;i<5;i++){ // elindítja a számolását a pickupoknak
   if(pickupid == cp[i]){ // pickup id megegyezik amibe bele mentünk
       GivePlayerWeapon(playerid,cpv[i],cpva[i]); //oda adja az értékeket
       cpv[i] = 0,cpva[i] = 0;
      DestroyPickup(cp[i]),cp[i]=-1; //töröljük a pickupot miután érzékelte h belementünk
   }
}
return 1;
}
CMD:kezd(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,feher,\"Nem vagy admin!\"); // adminnak kell lenni h lerakhassad
new Float:X[4],str[128];
GetPlayerPos(playerid,X[0],X[1],X[2]); // póz lekérése hogy hol van a karakter
for(new i=0; i<5; i++){
    if(cp[i] == -1){
        rand = random(2); // random érték 0-1
        switch(rand){ //randomon belül mit kapunk
         case 0:{GunID=30,GunAmmo = random(30-20)+20;}
         case 1:{GunID=29,GunAmmo = random(30-15)+15;}
      }
        cp[i] = CreatePickup(GunObjects[GunID],1,X[0]+2,X[1],X[2],-1);// értékek
        cpv[i] = GunID;
        cpva[i] = GunAmmo;
        format(str,sizeof(str),\"%i létrehozva\",i);
        msg(playerid,feher,str); //rövidítése a sendclientmessage-nek
        break; // hogy ne fusson le az összesen egyszerre, hanem mindig a legelőről számolt üresre adja be
    }
}
return 1;
}
CMD:torol(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,feher,\"Nem vagy admin!\");
new str[128];
    for(new i=0; i<5; i++){
    if(cp[i] != -1){
        DestroyPickup(cp[i]),cp[i]=-1;
        cpv[i] = 0;
        cpva[i] = 0;
        format(str,sizeof(str),\"%i törölve\",i);
        msg(playerid,feher,str);
        break;
    }
}
return 1;
}//törlés módot lehet modosítani h egyszerre az egészet akkor a break; funkciót vegyük ki. de lehet másképpen is

 
A scriptet én írtam :) rengeteg lehetőség van benne, főleg DM szervereken álja meg a helyét szerintem.
 
A script lényege, hogy létrehozunk vele pickup pontokat. /kezd
 
A pickup pontokat ki lehet törölni /töröl parancsal.
 
Ellenőrzésként, kiiratom a pickup ID-ket.
 
 
 
v2.0 Bátorkodtam fejleszteni
 
Fejlesztési idő: 5p
 

/*
SA-MP   Fórum   Script   by   Kos
*/
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <Streamer>
#define   feher   0xFFFFFFAA
#define   msgall   SendClientMessageToAll
#define   msg   SendClientMessage
new cp[30],cpv[30],cpva[30],rand,GunID,GunAmmo,Float:x[30],Float:y[30],Float:z[30];
new GunObjects[47] = {
-1,331,333,334,335,336,337,338,339,341,321,322,323,324,325,326,342,343,344,
-1,-1,-1,346,347,348,349,350,351,352,353,355,356,372,357,358,359,360,361,362,
363,364,365,366,367,368,368,371
};
forward Talald();
forward Valtoz();
public OnGameModeInit()
{
for(new i=0;i<30;i++){cp[i] = -1;}
SetTimer(\"Talald\", 20000, true);
SetTimer(\"Valtoz\", 5000, true);
return 1;
}
                               
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)){
   for(new i=0;i<30;i++){
      if(pickupid == cp[i]){
          GivePlayerWeapon(playerid,cpv[i],cpva[i]);
          cpv[i] = 0,cpva[i] = 0;
          /*x = 0, y = 0, z = 0; ez akkor kell, ha nem szeretnénk ha újra termelődne*/
         DestroyPickup(cp[i]),cp[i]=-1;
      }
   }
}
return 1;
}
public Talald()
{
new str[128];
    for(new i=0; i<30; i++){
        if(x[i] > 0 && y[i] > 0 && z[i] > 0){
       if(cp[i] == -1){
           rand = random(14);
           switch(rand){
            case 0:{GunID=16,GunAmmo = random(5-1)+1;}
            case 1:{GunID=17,GunAmmo = random(5-1)+1;}
            case 2:{GunID=18,GunAmmo = random(5-1)+1;}
            case 3:{GunID=23,GunAmmo = random(17-6)+6;}
            case 4:{GunID=24,GunAmmo = random(7-3)+3;}
            case 5:{GunID=25,GunAmmo = random(10-5)+5;}
            case 6:{GunID=27,GunAmmo = random(7-3)+3;}
            case 7:{GunID=29,GunAmmo = random(30-15)+15;}
            case 8:{GunID=30,GunAmmo = random(30-20)+20;}
            case 9:{GunID=31,GunAmmo = random(50-30)+30;}
            case 10:{GunID=33,GunAmmo = random(12-8)+8;}
            case 11:{GunID=34,GunAmmo = random(9-5)+5;}
            case 12:{GunID=41,GunAmmo = random(500-200)+200;}
            case 13:{GunID=42,GunAmmo = random(500-200)+200;}
         }
           cp[i] = CreatePickup(GunObjects[GunID],1,x[i]+2,y[i],z[i]-0.5,-1);
           cpv[i] = GunID;
           cpva[i] = GunAmmo;
           format(str,sizeof(str),\"%i PC-létrehozva %i ID-Fegyver %i GunAmmo\",i,GunID,GunAmmo);
           msgall(feher,str);
           break;
       }
    }
}
}
public Valtoz()
{
new str[128];
new i = random(30);
if(x[i] > 0 && y[i] > 0 && z[i] > 0){
   if(cp[i]){
       cpv[i] = 0,cpva[i] = 0;
      DestroyPickup(cp[i]),cp[i]=-1;
      if(cp[i] == -1){
           rand = random(14);
           switch(rand){
            case 0:{GunID=16,GunAmmo = random(5-1)+1;}
            case 1:{GunID=17,GunAmmo = random(5-1)+1;}
            case 2:{GunID=18,GunAmmo = random(5-1)+1;}
            case 3:{GunID=23,GunAmmo = random(17-6)+6;}
            case 4:{GunID=24,GunAmmo = random(7-3)+3;}
            case 5:{GunID=25,GunAmmo = random(10-5)+5;}
            case 6:{GunID=27,GunAmmo = random(7-3)+3;}
            case 7:{GunID=29,GunAmmo = random(30-15)+15;}
            case 8:{GunID=30,GunAmmo = random(30-20)+20;}
            case 9:{GunID=31,GunAmmo = random(50-30)+30;}
            case 10:{GunID=33,GunAmmo = random(12-8)+8;}
            case 11:{GunID=34,GunAmmo = random(9-5)+5;}
            case 12:{GunID=41,GunAmmo = random(500-200)+200;}
            case 13:{GunID=42,GunAmmo = random(500-200)+200;}
         }
           cp[i] = CreatePickup(GunObjects[GunID],1,x[i]+2,y[i],z[i]-0.5,-1);
           cpv[i] = GunID;
           cpva[i] = GunAmmo;
           format(str,sizeof(str),\"%i PC-létrehozva %i ID-Fegyver %i GunAmmo\",i,GunID,GunAmmo);
           msgall(feher,str);
       }
   }
}
}
CMD:kezd(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,feher,\"Nem vagy admin!\");
new Float:X[4],str[128];
GetPlayerPos(playerid,X[0],X[1],X[2]);
for(new i=0; i<30; i++){
    if(cp[i] == -1){
        rand = random(14);
        switch(rand){
         case 0:{GunID=16,GunAmmo = random(5-1)+1;}
         case 1:{GunID=17,GunAmmo = random(5-1)+1;}
         case 2:{GunID=18,GunAmmo = random(5-1)+1;}
         case 3:{GunID=23,GunAmmo = random(17-6)+6;}
         case 4:{GunID=24,GunAmmo = random(7-3)+3;}
         case 5:{GunID=25,GunAmmo = random(10-5)+5;}
         case 6:{GunID=27,GunAmmo = random(7-3)+3;}
         case 7:{GunID=29,GunAmmo = random(30-15)+15;}
         case 8:{GunID=30,GunAmmo = random(30-20)+20;}
         case 9:{GunID=31,GunAmmo = random(50-30)+30;}
         case 10:{GunID=33,GunAmmo = random(12-8)+8;}
         case 11:{GunID=34,GunAmmo = random(9-5)+5;}
         case 12:{GunID=41,GunAmmo = random(500-200)+200;}
         case 13:{GunID=42,GunAmmo = random(500-200)+200;}
      }
        cp[i] = CreatePickup(GunObjects[GunID],1,X[0]+2,X[1],X[2]-0.5,-1);
        x[i] = X[0], y[i] = X[1], z[i] = X[2];
        cpv[i] = GunID;
        cpva[i] = GunAmmo;
        format(str,sizeof(str),\"%i PC-létrehozva %i ID-Fegyver %i GunAmmo\",i,GunID,GunAmmo);
        msg(playerid,feher,str);
        break;
    }
}
return 1;
}
CMD:torol(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,feher,\"Nem vagy admin!\");
new str[128];
    for(new i=0; i<30; i++){
    if(cp[i] != -1){
        DestroyPickup(cp[i]),cp[i]=-1;
        cpv[i] = 0,cpva[i] = 0;
        x[i] = 0,y[i] = 0,z[i] = 0;
        format(str,sizeof(str),\"%i törölve\",i);
        msg(playerid,feher,str);
        break;
    }
}
return 1;
}

 
a bővítés benne:
 
- ha létrehozol x mennyiségű pickupot a /kezd paranccsal, akkor időnként egy random pickup megváltozik.
 
- ha felveszel pickupot, megjelenik a helyén egy másik pickup.
 
- talald timer 20s ha van létrehozott pickup és felvették már a pickupot( 20másodpercenként 1db slot feltöltődik (nem egszerre!)
 
- valtoz timer 5s ha van létrehozott pickup ( 5másodpercenként 1db random slot megváltozik (nem egyszerre!)

90
Segítségkérés / Munkafizetés
« Dátum: 2017. július 08. - 11:36:31 »

//szerény véleményem ezt hamar cseréld le :D
munkapenz = 50+random(160);
//erre
new munkapenz = jutalom(100,160);
stock jutalom(min, max){return random(max - min) + min;}
//szerintem jobb ha a 160-ból nem +1 értéket kap, hanem minimum 100-at

 
 

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal