Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - kos
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
76
« Dátum: 2017. július 18. - 08:38:14 »
Egy olyan scriptet szeretnék kérni aminek segítségével kitudok írtatni egy txt filebol adatokat. pl: a txt tartalma T1: Pista T2: Béla T3: Imre T4: Szabad T5: Szabad és ezt így kiírni SendClientMeassfe-kel Válaszokat előre köszönöm
az a baj h szép dolog amit akarsz, de nem mondod el mit mentsen el mert nem mindegy hogy kezdi el írni az ember vagy jobbik esetben a létezőt belinkelni. a végén a kiíratással sem mondasz túl sokat, mert nem mondod el kinek akarod kiíratni vagy mindenkinek esetleg stb...
akarod mondani txt fájlból beolvasás kell hogy amikor csatlakozol kiírja neked azt az 5 példát?
szerintem ha ennyire nem ad meg semmit, egy sima lementést/betöltést kér(azt már nem tudni h bárki csinálhat e vagy konkrét dolog mentsen le stb), 2 paranccsal, egyik amivel megnézi mi van benne, másik ki íratja mindenkinek/valakinek a kívánt részt belőle
77
« Dátum: 2017. július 15. - 20:39:58 »
COMMAND:create(playerid) { new Float:Pos[4]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, -atan2(Pos[0] - Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] - Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)))); return true; }
Copy
Nem kell átesnie újra a függvényen elég ha berakja Pos[3] részt a 3. 0 helyére amit elküldtem
78
« Dátum: 2017. július 15. - 19:23:08 »
/index.php?/topic/27650-zcmd-%C3%A9kezetes-parancsok/\" rel=\"\">https://gtakozosseg.hu/index.php?/topic/27650-zcmd-ékezetes-parancsok/
nem ajánlom ezt... 2 perfekt megoldás van erre. veszed a bátorságot és felütöd a google keresőt és beírod zcmd vel kapcsolatos problémát! (megsúgom olyat kell keresned h zcmd.inc fájlba kell + egy sort bebiggyesztened.)
és stringgel megnézed a beírt szöveget h helyesen írta e a paraszt a parancsot mert tökön verném h ha pl a törülköző szót tőrűlkőzőnek írná!
ha nagyon gondosan akarod csinálni mind a 2 lépést érdemes megcsinálni.
79
« Dátum: 2017. július 15. - 01:20:26 »
GangZoneval megoldható. Valamilyen színnel betöltenéd az egész térképet, majd gangzonekkal újraalkotnád az utakat(Nagyon sok munka lenne).
nem lehetséges GangZone megoldással sem... 1000-1400db-tól bugos vagy nem megjeleníthető, annyival meg nem lehet lefedni még LV-t sem.
81
« Dátum: 2017. július 15. - 01:05:32 »
Hali, ezt az errort a konzolban mi okozza? Szerveren pl /me és beírok valamit kiírja hogy /me < cselekvés > ... [19:18:46] sscanf error: System not initialised.
Nincs jól megcsinálva Lefut, de közben mégse
82
« Dátum: 2017. július 15. - 00:52:55 »
Cssss.. Direkt írtam rosszat XD
Nem rossz a másik módszer sem... akkor kockákkal számolsz nem szögelléssel Ha pl mint most a degressnél is 5 ös távot akarunk (5m asszem az) akkor 5*5 rácssal kell számolni + a 360 fok számítás ha forgatni is kellene valamerre igen egyszerű azzal is megcsinálni, és a játék is jobban preferálja a rácsozás megoldást mint a szögellést. Ezt még akár Stockban is érdemes megcsinálni, mert nem kötött függvény mint jelen esetben a degress
83
« Dátum: 2017. július 15. - 00:36:53 »
De mivel jókedvemben vagyok, megsúgom, hogy lehetséges a degressel CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, Pos[3]-180);
......ezt komolyan kérded? GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); if(pos[3] > =180){pos[3] -= 180} else if(pos[3]<180){pos[3]+=180} CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], pos[3], 0, 0); de van erre más lehetőség is
[/quote] A játék jobban preferálja a pozitív számokat főleg a GetPlayerFacingAngle függvénynél... Ezért javaslom annak ellenére, hogy elküldtem a jó megoldást, matekozd ki a 360 at hogy sose legyen mínusz érték.
A játék jobban preferálja a pozitív számokat főleg a GetPlayerFacingAngle függvénynél... Ezért javaslom annak ellenére, hogy elküldtem a jó megoldást, matekozd ki a 360 at hogy sose legyen mínusz érték.
[/quote] Csak hogy ne bugoltassad majd későbbiekben inkább elküldöm
if(Pos[3] >= 180){ CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, Pos[3]-180); }else{ CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, Pos[3]+180); }
Személyi tanácsom!!!!
CreateDynamicObject függvényt használj mindig
84
« Dátum: 2017. július 15. - 00:09:13 »
Ahhoz képest, hogy lenéző hangnemben írtad, ez egy rakás fos, és még csak nem is működik.
Nems is fog ha így az egyben csak berakod ugyanis a degressel megváltoztatod a középpontját az objectnek. Tegyük fel hogy nem forgatod rx ry rz pozícióban az objektum csavarodva fog megjelenni amint elfordulsz A matematikáját azt neked kell kiszámolnod, ez csak egy elemzés. Pos[3] az rx helyére került ha ott nem jó megnézed ry vagy rz nél vannak objektumok amik nem vízszintesen vagy függőlegesen vannak alapból így az értékek változók objektumonként. zárójelben megjegyzem (igen akármelyikhez ha beilleszted a Pos[3]-mat önmagában nem lesz jó )
85
« Dátum: 2017. július 14. - 19:35:16 »
Valóban működik, már csak az lenne a kérdésem, hogy a matematika csodáival megoldható-e az, hogy a létrehozott objektet a CreateObject függvény utolsó három paraméterével felém forgassa el, tehát hogy velem szemben legyen? Gondolom az ellentéte kell annak, amerre a játékos néz, de magamtól nem tudtam rájönni, hogy pontosan milyen értéket is kellene oda írni, illetve hogy melyik paraméternek kellene változtatni az értékét. COMMAND:create(playerid) { new Float: Pos[4]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, 0); return 1; }
Nem gond, ha esetleg nem megoldható. A 2063-as objekttel dolgoztam, ami egy polcszerűség, ezt szeretném létrehozás után automatikusan felém forgatni. Előre is köszönöm ismét a hasznos válaszokat, illetve köszönöm az előzőket is. Valóban működik, már csak az lenne a kérdésem, hogy a matematika csodáival megoldható-e az, hogy a létrehozott objektet a CreateObject függvény utolsó három paraméterével felém forgassa el, tehát hogy velem szemben legyen? Gondolom az ellentéte kell annak, amerre a játékos néz, de magamtól nem tudtam rájönni, hogy pontosan milyen értéket is kellene oda írni, illetve hogy melyik paraméternek kellene változtatni az értékét. COMMAND:create(playerid) { new Float: Pos[4]; GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);
CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, 0); return 1; }
Nem gond, ha esetleg nem megoldható. A 2063-as objekttel dolgoztam, ami egy polcszerűség, ezt szeretném létrehozás után automatikusan felém forgatni. Előre is köszönöm ismét a hasznos válaszokat, illetve köszönöm az előzőket is.
......ezt komolyan kérded? GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); if(pos[3] > =180){pos[3] -= 180} else if(pos[3]<180){pos[3]+=180} CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], pos[3], 0, 0); de van erre más lehetőség is
86
« Dátum: 2017. július 12. - 23:04:43 »
Üdv! Készítettem egy egyszerű GPS-funkciót, mely Timeres. Kezdők számára kifejezetten hasznos lehet. Elkészítési idő: 6p /* SA-MP Fórum Script by Kos */ new GPSZona,GPSKapcsol[MAX_PLAYERS],GPSKiller[MAX_PLAYERS]; forward GPS(playerid); forward GPSKi(playerid); forward GPSBug(playerid); public OnGameModeInit() { GPSZona = GangZoneCreate(-3000.0,-3000.0,3000.0,3000.0); // maximális térkép lefedetség return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { GangZoneShowForPlayer(playerid,GPSZona,0x000000FF); // amikor spawnol a player bekapcsolja return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411){ // ha a 411 ID járműben van if(GPSKapcsol[playerid] == 0){ // ha a GPS értéke 0 azaz ki van kapcsolva msg(playerid,feher,\"/gps parancs elérhető, ebben a kocsiban.\"); // megkapjuk az értesítést } if(GPSKapcsol[playerid] == 1){ // ha GPS értéke 1 azaz be van kapcsolva msg(playerid,feher,\"GPS kikapcsolás megszüntetése.\"); // megkapjuk az értesítést KillTimer(GPSKiller[playerid]); // kinyírjuk a Timert ami a kikapcsolást idézi elő GangZoneStopFlashForPlayer(playerid,GPSZona); // megszüntetjük a GPS villogását GangZoneHideForPlayer(playerid,GPSZona); // eltüntetjük a fedést SetTimerEx(\"GPSBug\",3000,false,\"i\",playerid); // elindítjuk a bugtalanítót, ha netán nem folytatná a járműbe szállást } } return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411 && GPSKapcsol[playerid] == 1){ // ha a GPS értéke 1 azaz be van kapcsola GangZoneShowForPlayer(playerid,GPSZona,0x000000FF); // megjelenik a fedés SetTimerEx(\"GPS\",1000,false
|