Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bencarter007

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
76
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fun Sorsjegy
« Dátum: 2014. július 08. - 00:13:42 »
tipp, hogy hogyan spóroljak?

77
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fun Sorsjegy
« Dátum: 2014. július 07. - 22:19:08 »
tesztelve és mûködik.
PM-ben vagy valahol elmagyaráznád, hogy mi nem stimmel benne?
(komolyan érdekel, minden hátsó gondolatok nélkül)

78
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fun Sorsjegy
« Dátum: 2014. július 07. - 21:48:27 »
Heló emberek!
Ma a lottózó elõtt elsétálva azon tûnõdtem, hogy milyen lenne,
ha sorsjegyen lehetne nyerni más cuccokat is, nem csak pénzt.
A való életben valószinû nem lesz ilyen, de a SAMP-ban azért megoldottam.
Az egész rendszer dialogos.
Mikor nyertél valamit, rákérdez, hogy elfogadod-e,
nehogy felülirja pl a jobb fegyver a gyengébbet.
Kb másfél órát dolgoztam rajta kisebb szünetekkel.
10 ezer dolcsiért vehetsz egy sorsjegyet,
melyekkel a következõket nyerheted:
-100 000 dollár
-500 000 dollár
-1 000 000 dollár
-1 500 000 dollár
-1 pont
-10 pont
-100 pont
-kés
-baseball ütõ
-egyszerû pisztoly
-hangtompitós pisztoly
-Desert Eagle
-MP5
-UZI
-M4
-AK47
-ejtõernyõ
Minden fegyverbe ezer egység lõszer van.
Hogy kicsit valósághûbb legyen, van úgy, hogy nem nyersz semmit.
itt a kód:
JAVITVA!
KÜLÖN KÖSZÖNET PEDRÓ-NAK!
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define TICKET_DIALOG 30000
#define ERROR_DIALOG 30001
#define WINNING_DIALOG 30002
new RandomTicket[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Sorsjegy script betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
CMD:sorsjegy(playerid,params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, TICKET_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Sorsjegy\", \"Egy sorsjegy 10 000 dollárba kerül.\\nNyerhetsz pénzt, fegyvereket,\\nde elõfordulat,\\nhogy nem nyersz semmit.\\nKérsz egy sorsjegyet?\", \"Kérek\", \"Mégse\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == TICKET_DIALOG)
    {
        if(response)
        {
    if (GetPlayerMoney(playerid) >= 10000)
    {
      RandomTicket[playerid] = random(20)+1;
      if(RandomTicket[playerid] == 1)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nem nyertél semmit\\nEz van...\", \"Oké\", \"\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 2)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nem nyertél semmit\\nEz van...\", \"Oké\", \"\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 3)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nem nyertél semmit\\nEz van...\", \"Oké\", \"\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 4)
      {
           ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 100 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 5)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 500 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 6)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 1 000 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 7)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 1 500 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 8)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 1 pontot!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 9)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 10 pontot!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 10)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 100 pontot!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 11)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy kést!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 12)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy baseball ütõt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 13)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy egyszerû pisztolyt\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 14)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy hangtompitos pisztolyt\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 15)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy Desert Eagle-t\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 16)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy MP5-öst\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 17)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy UZI-t\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 18)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy M4-est\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 19)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy AK47-est\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 20)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy ejtõernyõt\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
   }
   else
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Hiba\", \"Nincs elég pénzed\", \"Oké\", \"\");
   }
}
}
    if(dialogid == WINNING_DIALOG)
    {
        if(response)
        {
   GivePlayerMoney(playerid,-10000);
           if(RandomTicket[playerid] == 1)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad, hogy nem nyertél!\");
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 2)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad, hogy nem nyertél!\");
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 3)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad, hogy nem nyertél!\");
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 4)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 100 000 dollárt!\");
       GivePlayerMoney(playerid,100000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 5)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 500 000 dollárt!\");
       GivePlayerMoney(playerid,500000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 6)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 1 000 000 dollárt!\");
       GivePlayerMoney(playerid,1000000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 7)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 1 500 000 dollárt!\");
       GivePlayerMoney(playerid,1500000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 8)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 1 pontot!\");
       SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+1);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 9)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 10 pontot!\");
       SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+10);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 10)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 100 pontot!\");
       SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+100);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 11)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy kést!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 12)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy baseball ütõt!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,5,1);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 13)
   {
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy egyszerû pisztolyt!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,22,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 14)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy hangtompitós pisztolyt!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,23,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 15)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál Desert Eagle-t!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,24,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 16)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy MP5-öst!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,29,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 17)
   {
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy UZI-t!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,28,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 18)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy M4-est!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 19)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy AK47-est!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,30,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 20)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy ejtõernyõt!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,46,1);
   }
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Elutasitottad a nyereményed!\");
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}

79
Segítségkérés / Koordináták elnyújtása végtelenig
« Dátum: 2014. május 23. - 19:37:08 »
Köszi, megoldottam!

80
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rubik\'s Cube | by: razr
« Dátum: 2014. május 15. - 08:55:31 »
Laza :) tetszik! Csak így tovább!

81
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ LP RP map
« Dátum: 2014. május 15. - 08:53:22 »
Ha élethûbb lenne, pl. A katonai bázis felhasználható lenne,
de a napernyõk meg az összevissza szinezett padok nem jellemzõek a bázisokra.
U.i.: én is mindig fogadom a kritikát,  hogy tudjam miben
kell fejlõdnöm, tedd te is ezt ;)
U.i.u.i.: ez nem egy oltás volt!!!

82
SA-MP: Szerverfejlesztés / Single Player stilusú pénz rendszer
« Dátum: 2014. május 05. - 09:34:11 »
Majd egy 2.0-s verzióban megcsinálom.
De a körözés nem minden a szerverre jó,
a pickupokkal pedig még nem tudom lekérni
milyen a pickup modellje. Majd kicsit utánanézek ;)
Köszönöm az ötletet!

83
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ LP RP map
« Dátum: 2014. május 02. - 17:43:42 »
Köszönöm, hogy a mappodról értesültem SKYPE-on, noha nem voltam rá kiváncsi.
\"[2014.05.01. 9:52:50] ★ Johnny™ᶠᶸᶜᵏ ᵧₒᵤ ★: http://sampforum.hu/index.php?topic=52508.0\"
egyre többen csinálják ezt, remélem te nem a hullámot követed...

84
SA-MP: Szerverfejlesztés / Single Player stilusú pénz rendszer
« Dátum: 2014. május 01. - 18:22:50 »
köszi szépen :)

85
SA-MP: Szerverfejlesztés / Single Player stilusú pénz rendszer
« Dátum: 2014. május 01. - 17:27:53 »
Hali emberek!
A single playerben miutánegy ped meghal, pénzt hagy maga után.
Ha ez a script be van töltve és a játékos meghal,
pénzt hagy maga után halálakor, az õ pénze elveszik.
Bárki elmegy a pénz mellett, felveszi és megkapja
a halott ember odaveszett pénzét.
 
#include <a_samp>
#include <GetObjectModel>
new Value[MAX_OBJECTS];
new Fresher[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"----Single Player Style Money System----\");
print(\"------------------by--------------------\");
print(\"--------------BenCarter007--------------\");
print(\"----------------Speedy552---------------\");
print(\"-----------------loaded-----------------\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
Fresher[playerid] = SetTimerEx(\"MoneyFresher\",500,false,\"ii\",playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillTimer(Fresher[playerid]);
new Money = GetPlayerMoney(playerid);
if (Money != 0)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
new MoneyObject = CreateObject(1212,x,y,z,0,0,0);
Value[MoneyObject] = Money;
ResetPlayerMoney(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
forward MoneyFresher(playerid);
public MoneyFresher(playerid)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS; i++)
    {
    GetObjectPos(i, x, y, z);
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,x,y,z))
    {
           if(GetObjectModel(i) == 1212)
           {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
               GivePlayerMoney(playerid,Value);
               DestroyObject(i);
      }
      }
       }
}
Fresher[playerid] = SetTimerEx(\"MoneyFresher\",500,false,\"ii\",playerid);
}

 
használtam hozzá magnetec include-ját, amely itt érhetõ el:
http://samp-scripts.com/post/13388/GetObjectModel/magnetec/other/include
Tesztelve, mûködik.

86
Segítségkérés / Random hõfok
« Dátum: 2014. április 27. - 14:41:15 »
Mettõl meddig változtassa?

87
Segítségkérés / Koordináták elnyújtása végtelenig
« Dátum: 2014. április 27. - 14:40:02 »
hali!
van ugyebár ez a script:
 
Stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, & Float: x, & Float: y, & Float: Z, & Float: a)
{
GetPlayerPos (playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle (playerid, a);
if (IsPlayerInAnyVehicle (playerid))
{
GetVehiclePos (GetPlayerVehicleID (playerid), x, y, z);
GetVehicleZAngle (GetPlayerVehicleID (playerid), a);
}
x + = (distance * floatsin (-a, degrees));
y + = (distance * floatcos (-a, degrees));
}

 
nem játékosra, hanem objectre szeretném használni,azt késõbb átirom.
a távolságot szeretném megnyújtani. ha ebben a formában lekéri a koordinátákat,
akkor csupán a pl 20 koordinátával arrébb lévõ XY-t kéri le. nekem az összes XY-ra
szükségem lenne, ami az object és a distance között van.
megoldható?
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

88
Segítségkérés / Koordináták elnyújtása végtelenig
« Dátum: 2014. május 23. - 19:37:08 »
Köszi, megoldottam!

89
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rubik\'s Cube | by: razr
« Dátum: 2014. május 15. - 08:55:31 »
Laza :) tetszik! Csak így tovább!

90
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ LP RP map
« Dátum: 2014. május 15. - 08:53:22 »
Ha élethûbb lenne, pl. A katonai bázis felhasználható lenne,
de a napernyõk meg az összevissza szinezett padok nem jellemzõek a bázisokra.
U.i.: én is mindig fogadom a kritikát,  hogy tudjam miben
kell fejlõdnöm, tedd te is ezt ;)
U.i.u.i.: ez nem egy oltás volt!!!

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal