Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - bencarter007
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
76
« Dátum: 2014. július 08. - 00:13:42 »
tipp, hogy hogyan spóroljak?
77
« Dátum: 2014. július 07. - 22:19:08 »
tesztelve és mûködik. PM-ben vagy valahol elmagyaráznád, hogy mi nem stimmel benne? (komolyan érdekel, minden hátsó gondolatok nélkül)
78
« Dátum: 2014. július 07. - 21:48:27 »
Heló emberek! Ma a lottózó elõtt elsétálva azon tûnõdtem, hogy milyen lenne, ha sorsjegyen lehetne nyerni más cuccokat is, nem csak pénzt. A való életben valószinû nem lesz ilyen, de a SAMP-ban azért megoldottam. Az egész rendszer dialogos. Mikor nyertél valamit, rákérdez, hogy elfogadod-e, nehogy felülirja pl a jobb fegyver a gyengébbet. Kb másfél órát dolgoztam rajta kisebb szünetekkel. 10 ezer dolcsiért vehetsz egy sorsjegyet, melyekkel a következõket nyerheted: -100 000 dollár -500 000 dollár -1 000 000 dollár -1 500 000 dollár -1 pont -10 pont -100 pont -kés -baseball ütõ -egyszerû pisztoly -hangtompitós pisztoly -Desert Eagle -MP5 -UZI -M4 -AK47 -ejtõernyõ Minden fegyverbe ezer egység lõszer van. Hogy kicsit valósághûbb legyen, van úgy, hogy nem nyersz semmit. itt a kód: JAVITVA! KÜLÖN KÖSZÖNET PEDRÓ-NAK! #include <a_samp> #include <zcmd> #define TICKET_DIALOG 30000 #define ERROR_DIALOG 30001 #define WINNING_DIALOG 30002 new RandomTicket[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Sorsjegy script betöltve\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } CMD:sorsjegy(playerid,params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, TICKET_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Sorsjegy\", \"Egy sorsjegy 10 000 dollárba kerül.\\nNyerhetsz pénzt, fegyvereket,\\nde elõfordulat,\\nhogy nem nyersz semmit.\\nKérsz egy sorsjegyet?\", \"Kérek\", \"Mégse\"); } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == TICKET_DIALOG) { if(response) { if (GetPlayerMoney(playerid) >= 10000) { RandomTicket[playerid] = random(20)+1; if(RandomTicket[playerid] == 1) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nem nyertél semmit\\nEz van...\", \"Oké\", \"\"); } if(RandomTicket[playerid] == 2) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nem nyertél semmit\\nEz van...\", \"Oké\", \"\"); } if(RandomTicket[playerid] == 3) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nem nyertél semmit\\nEz van...\", \"Oké\", \"\"); } if(RandomTicket[playerid] == 4) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 100 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 5) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 500 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 6) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 1 000 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 7) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 1 500 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 1 pontot!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 9) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 10 pontot!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 10) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 100 pontot!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 11) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy kést!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 12) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy baseball ütõt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 13) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy egyszerû pisztolyt\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 14) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy hangtompitos pisztolyt\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 15) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy Desert Eagle-t\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 16) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy MP5-öst\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 17) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy UZI-t\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 18) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy M4-est\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 19) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy AK47-est\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } if(RandomTicket[playerid] == 20) { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy ejtõernyõt\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\"); } } else { ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Hiba\", \"Nincs elég pénzed\", \"Oké\", \"\"); } } } if(dialogid == WINNING_DIALOG) { if(response) { GivePlayerMoney(playerid,-10000); if(RandomTicket[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad, hogy nem nyertél!\"); } if(RandomTicket[playerid] == 2) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad, hogy nem nyertél!\"); } if(RandomTicket[playerid] == 3) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad, hogy nem nyertél!\"); } if(RandomTicket[playerid] == 4) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 100 000 dollárt!\"); GivePlayerMoney(playerid,100000); } if(RandomTicket[playerid] == 5) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 500 000 dollárt!\"); GivePlayerMoney(playerid,500000); } if(RandomTicket[playerid] == 6) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 1 000 000 dollárt!\"); GivePlayerMoney(playerid,1000000); } if(RandomTicket[playerid] == 7) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 1 500 000 dollárt!\"); GivePlayerMoney(playerid,1500000); } if(RandomTicket[playerid] == { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 1 pontot!\"); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+1); } if(RandomTicket[playerid] == 9) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 10 pontot!\"); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+10); } if(RandomTicket[playerid] == 10) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 100 pontot!\"); SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+100); } if(RandomTicket[playerid] == 11) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy kést!\"); GivePlayerWeapon(playerid,4,1); } if(RandomTicket[playerid] == 12) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy baseball ütõt!\"); GivePlayerWeapon(playerid,5,1); } if(RandomTicket[playerid] == 13) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy egyszerû pisztolyt!\"); GivePlayerWeapon(playerid,22,1000); } if(RandomTicket[playerid] == 14) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy hangtompitós pisztolyt!\"); GivePlayerWeapon(playerid,23,1000); } if(RandomTicket[playerid] == 15) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál Desert Eagle-t!\"); GivePlayerWeapon(playerid,24,1000); } if(RandomTicket[playerid] == 16) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy MP5-öst!\"); GivePlayerWeapon(playerid,29,1000); } if(RandomTicket[playerid] == 17) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy UZI-t!\"); GivePlayerWeapon(playerid,28,1000); } if(RandomTicket[playerid] == 18) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy M4-est!\"); GivePlayerWeapon(playerid,31,1000); } if(RandomTicket[playerid] == 19) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy AK47-est!\"); GivePlayerWeapon(playerid,30,1000); } if(RandomTicket[playerid] == 20) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy ejtõernyõt!\"); GivePlayerWeapon(playerid,46,1); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Elutasitottad a nyereményed!\"); } return 1; } return 1; }
79
« Dátum: 2014. május 23. - 19:37:08 »
Köszi, megoldottam!
80
« Dátum: 2014. május 15. - 08:55:31 »
Laza tetszik! Csak így tovább!
81
« Dátum: 2014. május 15. - 08:53:22 »
Ha élethûbb lenne, pl. A katonai bázis felhasználható lenne, de a napernyõk meg az összevissza szinezett padok nem jellemzõek a bázisokra. U.i.: én is mindig fogadom a kritikát, hogy tudjam miben kell fejlõdnöm, tedd te is ezt U.i.u.i.: ez nem egy oltás volt!!!
82
« Dátum: 2014. május 05. - 09:34:11 »
Majd egy 2.0-s verzióban megcsinálom. De a körözés nem minden a szerverre jó, a pickupokkal pedig még nem tudom lekérni milyen a pickup modellje. Majd kicsit utánanézek Köszönöm az ötletet!
83
« Dátum: 2014. május 02. - 17:43:42 »
Köszönöm, hogy a mappodról értesültem SKYPE-on, noha nem voltam rá kiváncsi. \"[2014.05.01. 9:52:50] ★ Johnny™ᶠᶸᶜᵏ ᵧₒᵤ ★: http://sampforum.hu/index.php?topic=52508.0\" egyre többen csinálják ezt, remélem te nem a hullámot követed...
84
« Dátum: 2014. május 01. - 18:22:50 »
köszi szépen
85
« Dátum: 2014. május 01. - 17:27:53 »
Hali emberek! A single playerben miutánegy ped meghal, pénzt hagy maga után. Ha ez a script be van töltve és a játékos meghal, pénzt hagy maga után halálakor, az õ pénze elveszik. Bárki elmegy a pénz mellett, felveszi és megkapja a halott ember odaveszett pénzét. #include <a_samp> #include <GetObjectModel> new Value[MAX_OBJECTS]; new Fresher[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"----Single Player Style Money System----\"); print(\"------------------by--------------------\"); print(\"--------------BenCarter007--------------\"); print(\"----------------Speedy552---------------\"); print(\"-----------------loaded-----------------\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { Fresher[playerid] = SetTimerEx(\"MoneyFresher\",500,false,\"ii\",playerid); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { KillTimer(Fresher[playerid]); new Money = GetPlayerMoney(playerid); if (Money != 0) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); new MoneyObject = CreateObject(1212,x,y,z,0,0,0); Value[MoneyObject] = Money; ResetPlayerMoney(playerid); } return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } forward MoneyFresher(playerid); public MoneyFresher(playerid) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS; i++) { GetObjectPos(i, x, y, z); if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,x,y,z)) { if(GetObjectModel(i) == 1212) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GivePlayerMoney(playerid,Value); DestroyObject(i); } } } } Fresher[playerid] = SetTimerEx(\"MoneyFresher\",500,false,\"ii\",playerid); } használtam hozzá magnetec include-ját, amely itt érhetõ el: http://samp-scripts.com/post/13388/GetObjectModel/magnetec/other/includeTesztelve, mûködik.
86
« Dátum: 2014. április 27. - 14:41:15 »
Mettõl meddig változtassa?
87
« Dátum: 2014. április 27. - 14:40:02 »
hali! van ugyebár ez a script: Stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, & Float: x, & Float: y, & Float: Z, & Float: a) { GetPlayerPos (playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle (playerid, a); if (IsPlayerInAnyVehicle (playerid)) { GetVehiclePos (GetPlayerVehicleID (playerid), x, y, z); GetVehicleZAngle (GetPlayerVehicleID (playerid), a); } x + = (distance * floatsin (-a, degrees)); y + = (distance * floatcos (-a, degrees)); } nem játékosra, hanem objectre szeretném használni,azt késõbb átirom. a távolságot szeretném megnyújtani. ha ebben a formában lekéri a koordinátákat, akkor csupán a pl 20 koordinátával arrébb lévõ XY-t kéri le. nekem az összes XY-ra szükségem lenne, ami az object és a distance között van. megoldható? [mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
88
« Dátum: 2014. május 23. - 19:37:08 »
Köszi, megoldottam!
89
« Dátum: 2014. május 15. - 08:55:31 »
Laza tetszik! Csak így tovább!
90
« Dátum: 2014. május 15. - 08:53:22 »
Ha élethûbb lenne, pl. A katonai bázis felhasználható lenne, de a napernyõk meg az összevissza szinezett padok nem jellemzõek a bázisokra. U.i.: én is mindig fogadom a kritikát, hogy tudjam miben kell fejlõdnöm, tedd te is ezt U.i.u.i.: ez nem egy oltás volt!!!
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
|