Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
Archívum / [HUN]Szállítás 18 Keréken @ BBEHosting.hu« Dátum: 2011. október 06. - 19:51:03 »
Törölve.
77
Szkript kérések / Fizetés bug« Dátum: 2011. augusztus 22. - 11:52:20 »
Ha külön SF-be próbálod meg persze, hogy nem jó, mivel ez a Raven\'s-ben van...
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 24. - 09:05:18 ) Megjavítva, zárok!! 78
Segítségkérés / Pawn errorok« Dátum: 2011. augusztus 21. - 14:04:20 »
Eddig minden simán ment, de most amikor konvertálni szerettem volna AMX-be, egy csomó hibát kidobott a pawno, valaki tudna segíteni?
gamemodes\\larphun.pwn(3418) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented 80
Szkript kérések / Fizetés bug« Dátum: 2011. augusztus 21. - 09:46:28 »
Van egy fizetés rendszerem, de nem mûködik, más játékmódokban hasonlóan van megcsinálva, és ott tökéletesen mûködik minden, kérlek segítsetek!
Ez a fizetésrendszer: [pawn]public PayDay() { new string[128]; new account,interest; new rent = 0; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i)) { if(PlayerInfo[pLevel] > 0) { if(MoneyMessage==1) { new bank = PlayerInfo[pAccount]; SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, \"Nem tudtad kifizetni a tartozásod, ezért börtönbe kerültél.\"); GameTextForPlayer(i, \"~r~Letartóztattak!\", 2000, 1); SafeSetPlayerInterior(i, 6); SafeSetPlayerPos(i, 264.6288,77.5742,1001.0391); PlayerInfo[pJailed] = 1; SafeResetPlayerWeapons(i); SafeResetPlayerMoney(i); SafeGivePlayerMoney(i, 1); WantedPoints = 0; PlayerInfo[pAccount] = (bank + DebtMoney); DebtMoney = 0; PlayerInfo[pJailTime] = 240; TextDrawShowForPlayer(i, Textdraw1); format(string, sizeof(string), \"Börtönbe zártak %d másodpercre. Óvadék: Nincs\", PlayerInfo[pJailTime]); SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, string); } new playername2[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(i, playername2, sizeof(playername2)); account = PlayerInfo[pAccount]; new key = PlayerInfo[pPhousekey]; if(key != 9999) { rent = HouseInfo[key][hRent]; if(strcmp(playername2, HouseInfo[key][hOwner], true) == 0) { rent = 0; } else if(rent > GetPlayerMoney(i)) { PlayerInfo[pPhousekey] = 9999; SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, \"Kilakoltattak.\"); rent = 0; } HouseInfo[key][hTakings] = HouseInfo[key][hTakings]+rent; } new tmpintrate; if (key != 999 && strcmp(playername2, HouseInfo[key][hOwner], true) == 0) { if(PlayerInfo[pRegularRank] > 0) { tmpintrate = intrate+4; } else { tmpintrate = intrate+2; }//HouseInfo[key][hLevel] } else { if(PlayerInfo[pRegularRank] > 0) { tmpintrate = 3; } else { tmpintrate = 1; } } if(PlayerInfo[pPayDay] >= 5) { Tax += TaxValue;//Should work for every player online PlayerInfo[pAccount] -= TaxValue; new checks = PlayerInfo[pPayCheck] / 5; if(PlayerInfo[pRegularRank] > 0) { new bonus = PlayerInfo[pPayCheck] / 10; checks += bonus; } new ebill = (PlayerInfo[pAccount]/10000)*(PlayerInfo[pLevel]); account += checks; if(PlayerInfo[pAccount] > 0) { PlayerInfo[pAccount] -= ebill; SBizzInfo[4][sbTill] += ebill; } else { ebill = 0; } interest = (PlayerInfo[pAccount]/1000)*(tmpintrate); PlayerInfo[pExp]++; PlayerPlayMusic(i); PlayerInfo[pAccount] = account+interest; SendClientMessage(i, COLOR_GREEN, \"|___BANKI NYILATKOZAT___|\"); format(string, sizeof(string), \" Fizetés: $%d Adó: -$%d\", checks, TaxValue); SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, string); if(PlayerInfo[pPhousekey] != 9999 || PlayerInfo[pPbiskey] != 9999) { format(string, sizeof(string), \" Villanyszámla: -$%d\", ebill); SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, string); } format(string, sizeof(string), \" Egyenleg: $%d\", account - checks); SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, string); format(string, sizeof(string), \" Kamatláb: 0.%d százalék\",tmpintrate); SendClientMessage(i, COLOR_GRAD2, string); format(string, sizeof(string), \" Kamatozott összeg: $%d\", interest); SendClientMessage(i, COLOR_GRAD3, string); SendClientMessage(i, COLOR_GREEN, \"|--------------------------------------|\"); format(string, sizeof(string), \" Új egyenleg: $%d\", PlayerInfo[pAccount]); SendClientMessage(i, COLOR_GRAD5, string); format(string, sizeof(string), \" Bérlés: -$%d\", rent); SendClientMessage(i, COLOR_GRAD5, string); format(string, sizeof(string), \"~y~Fizetés~n~~w~Csekkek fizetve a számládra\"); GameTextForPlayer(i, string, 5000, 1); rent = 0; PlayerInfo[pPayDay] = 0; PlayerInfo[pPayCheck] = 0; PlayerInfo[pConnectSeconds] += 1; if(FarmerVar == 0) { FarmerPickup
} if(DrugFarmerVar == 0) { DrugFarmerPickup
} if(SmugglerWork == 0) { PayDaySecure = 0; } if(PlayerInfo[pRegularRank] > 0) { PlayerInfo[pPayDayHad] += 1; if(PlayerInfo[pPayDayHad] >= 5) { PlayerInfo[pExp]++; PlayerInfo[pPayDayHad] = 0; } } } else { SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, \"* Nem játszottál eleget, hogy fizetést kapj.\"); } } } } SaveAccounts(); new rand = random(2500); rand += 1245; Jackpot += rand; SaveStuff(); SaveAnticheat(); format(string, sizeof(string), \"Lottó hírek: Az nyereményösszeg $%d-ra emelkedett.\", Jackpot); OOCOff(COLOR_WHITE, string); return 1; }[/pawn] Plusz még ami hozzá kapcsolódik: [pawn]public SyncTime() { new string[128]; new tmphour; new tmpminute; new tmpsecond; gettime(tmphour, tmpminute, tmpsecond); FixHour(tmphour); tmphour = shifthour; if ((tmphour > ghour) || (tmphour == 0 && ghour == 23)) { // format(string, sizeof(string), \"Szerver: Az idõ most %d:00 óra\",tmphour); // BroadCast(COLOR_WHITE,string); ghour = tmphour; PayDay(); if (realtime) { SetWorldTime(tmphour); } format(string, sizeof(string), \"~y~Lottó!! ~n~~w~Válassz számot ~n~~p~/lotto 1-80 ~g~($100) ~n~~r~Nyeremény: ~g~$%d\", Jackpot); if(TD3D == 1) { KillTimer(HideTD4Timer); TextDrawHideForAll(TD3); TextDrawSetString(TD3, string); TextDrawShowForAll(TD3); HideTD4Timer = SetTimer(\"HideTD4\", 8500, false); } else { TextDrawSetString(TD3, string); TextDrawShowForAll(TD3); TD3D = 1; HideTD4Timer = SetTimer(\"HideTD4\", 8500, false); } SetTimer(\"StartLotto\",20000,false); } } [/pawn] [pawn]public Production() { new string[128]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { < 81
Szkript kérések / Admin spec javítása« Dátum: 2011. augusztus 21. - 09:42:07 »
Találtam egy másik admin spec rendszert és az mûködik, zárok!
82
Szkript kérések / Admin spec javítása« Dátum: 2011. augusztus 15. - 10:42:41 »
Oké, köszönöm, megpróbálom!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 16. - 06:16:37 ) Sajnos nem lett jó... 83
Szkript kérések / Admin spec javítása« Dátum: 2011. augusztus 14. - 10:48:10 »
Tessék:
[pawn]public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { new string[128]; new pveh = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)); new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && (pveh != 509 && pveh != 481 && pveh != 510) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && !IsAHarvest(vehicle) && !IsADrugHarvest(vehicle) && !IsASweeper(vehicle)) { SetTimerEx(\"Startup\", 1, false, \"ii\", playerid, vehicle); SetTimerEx(\"engine2\", 2500, false, \"i\", playerid); } else if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && (pveh != 509 && pveh != 481 && pveh != 510) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && !IsAHarvest(vehicle) && !IsADrugHarvest(vehicle) && !IsASweeper(vehicle)) { SetTimerEx(\"Startup\", 1, false, \"ii\", playerid, vehicle); SetTimerEx(\"engine2\", 2500, false, \"i\", playerid); } if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && (pveh == 420 || pveh == 438)) { SetRealMoney(playerid, ScriptMoney[playerid]); } if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(Decoding[playerid] == 1) { Decoding[playerid] = 0; KillTimer(DecoderTimer); HideDecoder(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_NICERED, \"Elhagytad az autót, dekóder megállt!\"); decodecode = 0; Decoder = 0; } ScriptWeaponsUpdated[playerid] = 1; SetTimerEx(\"UpdateWeapons\",2000,false,\"i\",playerid); } if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); if(PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1) { Delete3DTextLabel(DutyLabel[playerid]); DutyLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"ADMINSZOLGÁLAT \\n Megtámadni tilos\",0xFF000099,0,0,0,50,-1,1); Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabel[playerid], playerid, 0,0,0); } else if(PlayerInfo[playerid][pTesterDuty] == 1) { Delete3DTextLabel(DutyLabel[playerid]); DutyLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"TESZTERSZOLGÁLAT \\n Megtámadni tilos\",0x00AA0099,0,0,0,50,-1,1); Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabel[playerid], playerid, 0,0,0); } if(TransportDuty[playerid] > 0) { if(TransportDuty[playerid] == 1) { TaxiDrivers -= 1; } else if(TransportDuty[playerid] == 2) { BusDrivers -= 1; } TransportDuty[playerid] = 0; format(string, sizeof(string), \"* Most már szolgálaton kívül vagy és kerestél $%d-t.\", TransportMoney[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); SafeGivePlayerMoney(playerid, TransportMoney[playerid]); /*ConsumingMoney[playerid] = 1;*/ TransportValue[playerid] = 0; TransportMoney[playerid] = 0; SetPlayerToTeamColor(playerid); } if(TransportCost[playerid] > 0 && TransportDriver[playerid] < 999) { if(IsPlayerConnected(TransportDriver[playerid])) { TransportMoney[TransportDriver[playerid]] += TransportCost[playerid]; TransportTime[TransportDriver[playerid]] = 0; TransportCost[TransportDriver[playerid]] = 0; format(string, sizeof(string), \"~w~A fuvar ára:~n~~r~$%d\",TransportCost[playerid]); GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1); format(string, sizeof(string), \"~w~Utas elhagyta a taxit~n~~g~Kerestél: $%d-t\",TransportCost[playerid]); GameTextForPlayer(TransportDriver[playerid], string, 5000, 1); SafeGivePlayerMoney(playerid, -TransportCost[playerid]); TransportCost[playerid] = 0; TransportTime[playerid] = 0; TransportDriver[playerid] = 999; } } TelePos[playerid][0] = 0.0; TelePos[playerid][1] = 0.0; } if(newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) // TAXI & BUSSES { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(IsPlayerInVehicle(i, vehicleid) && GetPlayerState(i) == 2 && TransportDuty > 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) < TransportValue) { format(string, sizeof(string), \"* Szükséged van $%d-ra a beszálláshoz.\", TransportValue); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid); } else { if(TransportDuty == 1) { format(string, sizeof(string), \"* Fizettél $%d-t a taxisnak.\", TransportValue); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); format(string, sizeof(string), \"* Az utas %s beszállt a taxiba.\", name); SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, string); TransportTime = 1; TransportTime[playerid] = 1; TransportCost[playerid] = TransportValue; TransportCost = TransportValue; TransportDriver[playerid] = i; } else if(TransportDuty == 2) { format(string, sizeof(string), \"* Fizettél $%d-t a buszsofõrnek.\", TransportValue); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); format(string, sizeof(string), \"* Az utas %s beszállt a buszba.\", name); SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, string); } SafeGivePlayerMoney(playerid, - TransportValue); TransportMoney += TransportValue; } } } } if(PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1) { Delete3DTextLabel(DutyLabel[playerid]); DutyLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"ADMINSZOLGÁLAT \\n Megtámadni tilos\",0xFF000099,0,0,0,50,-1,1); Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabel[playerid], playerid, 0,0,0); } else if(PlayerInfo[playerid][pTesterDuty] == 1) { Delete3DTextLabel(DutyLabel[playerid]); DutyLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"SEGÉDSZOLGÁLAT \\n Megtámadni tilos\",0x00AA0099,0,0,0,50,-1,1); Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabel[playerid], playerid, 0,0,0); } } if(newstate == PLAYER_STATE_WASTED) { if(WantedLevel[playerid] >= 1) { new price = WantedLevel[playerid] * 1000; new count; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(gTeam == 2 && CrimInRange(30.0, playerid,i)) { count = 1; format(string, sizeof(string), \"~w~Menekülõ gyanusított~r~megölve~n~Bónusz:~g~$%d\", price); GameTextForPlayer(i, string, 5000, 1); //ConsumingMoney = 1; SafeGivePlayerMoney(i, price / 2); PlayerPlaySound(i, 1058, 0.0, 0.0, 0.0); } } } if(count == 1) { SafeGivePlayerMoney(playerid, - price); PlayerInfo[playerid][pWantedDeaths] += 1; PlayerInfo[playerid][pJailed] = 1; PlayerInfo[playerid][pJailTime] = (WantedLevel[playerid])*(600); format(string, sizeof(string), \"* Börtönben vagy %d másodpercig és vesztettél $%d-t mert elmenekültél és egy rendõr lelõtt.\", PlayerInfo[playerid][pJailTime], price); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string); WantedPoints[playerid] = 0; WantedLevel[playerid] = 0; TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]); } } } if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {// 38 / 49 / 56 = SS new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid); TelePos[playerid][0] = 0.0; TelePos[playerid][1] = 0.0; TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw39[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw40[playerid]); if(PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1) { Delete3DTextLabel(DutyLabel[playerid]); DutyLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"ADMINSZOLGÁLAT \\n Megtámadni tilos\",0xFF000099,0,0,0,50,-1,1); Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabel[playerid], playerid, 0,0,0); } else if(PlayerInfo[playerid][pTesterDuty] == 1) { Delete3DTextLabel(DutyLabel[playerid]); DutyLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"TESZERSZOLGÁLAT \\n Megtámadni tilos\",0x00AA0099,0,0,0,50,-1,1); Attach3DTextLabelToPlayer(DutyLabel[playerid], playerid, 0,0,0); } if(IsASalesVehicle(newcar)) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); GameTextForPlayer(playerid, \"~n~~n~~n~~n~~n~~w~Üdv, írd: ~b~/v buy ~w~hogy megvedd, vagy ~b~/exit~w~ ha nem akarod megvenni!\",10000,4); if(cDebug == 1) SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHT_BLUE,\"[DEBUG]: Sales Car\"); } else { if(PlayerInfo[playerid][pCarLic] < 0) { if(GetPlayerDrunkLevel(playerid) >= 6000) { WantedPoints[playerid] += 1; SetPlayerCriminal(playerid,255, \"Részeg vezetés\"); } } else if(GetPlayerDrunkLevel(playerid) >= 6000) { WantedPoints[playerid] += 1; SetPlayerCriminal(playerid,255, \"Részeg vezetés\"); } } if(IsModelABoat(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pBoatLic] < 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Még nem tudod hogyan vitorlázz, ezért elhagytad a csónakot!\"); SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); } } else if(IsModelAPlane(newcar) || IsModelAHeli(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pFlyLic] < 1) { if(TakingLesson[playerid] == 1) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"* Még nem tudod hogy kell repülni, ezért elhagytad a repülõt !\"); SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); } } } else { if(PlayerInfo[playerid][pCarLic] == 0) { if(TakingLesson[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \" Még nincs jogsid! Vezess óvatosan, vagy a rendõrök észreveszik.\"); } } } if(IsAnOwnableCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { CanTurnEngine[playerid] = newcar; } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { CanTurnEngine[playerid] = newcar; } else { if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 5 && PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Vezetheted ezt a jármûvet, mert adminszolgálatban vagy!\"); } else { if(CarInfo[newcar][cLock] == 1) { CanTurnEngine[playerid] = 9999; TogglePlayerControllable(playerid, 0); if(PlayerInfo[playerid][pDecoder] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használhatod a dekódolót: /decode\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* A kocsi nincs bezárva, tehát beindíthatod a motort!\"); CanTurnEngine[playerid] = newcar; } } } if(cDebug == 1) SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHT_BLUE,\"[DEBUG]: Megvehetõ kocsi\"); } else if(IsAnAmbulance(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pMember]== 4 && JobDuty[playerid] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader]== 4 || PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1 && PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 6) { CanTurnEngine[playerid] = newcar; } else { if(PlayerInfo[playerid][pDecoder] == 1) { CanTurnEngine[playerid] = 9999; TogglePlayerControllable(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használhatod a dekódert: /decode, vagy kiszállhatsz: /exit\"); } else { SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"** Nincs dekódered, és nem tudod ellopni ezt a jármûvet\"); } } if(cDebug == 1) SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHT_BLUE,\"[DEBUG]: Mentõautó\"); } else if(IsACopCar(newcar)) { if(IsAFreecop(playerid) && PlayerInfo[playerid][pDuty] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember]== 1 && PlayerInfo[playerid][pDuty] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader]== 1 || PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1 && PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 6) { CanTurnEngine[playerid] = newcar; } else { if(PlayerInfo[playerid][pDecoder] == 1) { CanTurnEngine[playerid] = 9999; TogglePlayerControllable(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használhatod a dekódert: /decode, vagy kiszállhatsz: /exit\"); } else { SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"** Nincs dekódered, és nem tudod ellopni ezt a jármûvet\"); } } if(cDebug == 1) SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHT_BLUE,\"[DEBUG]: Rendõrautó\"); } else if(IsAFiremenCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pMember]== 12 && JobDuty[playerid] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader]== 12 || PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1 && PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 6) { CanTurnEngine[playerid] = newcar; } else { if(PlayerInfo[playerid][pDecoder] == 1) { CanTurnEngine[playerid] = 9999; TogglePlayerControllable(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használhatod a dekódert: /decode, vagy kiszállhatsz: /exit\"); } else { SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"** Nincs dekódered, és nem tudod ellopni ezt a jármûvet\"); } } if(cDebug == 1) SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHT_BLUE,\"[DEBUG]: Tûzoltó kocsi\"); } else if(IsAnAdminCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1 && PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 4) { } else { SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"** Adminszolgálatban kell lenned (lvl 4+) hogy használhasd ezt a kocsit\"); } } else if(IsAnFbiCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pMember]== 2 && PlayerInfo[playerid][pDuty] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader]== 2 || PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1 && PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 6) { CanTurnEngine[playerid] = newcar; } else { if(PlayerInfo[playerid][pDecoder] == 1) { CanTurnEngine[playerid] = 9999; TogglePlayerControllable(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használhatod a dekódert: /decode, vagy kiszállhatsz: /exit\"); } else { SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"** Nincs dekódered, és nem tudod ellopni ezt a jármûvet\"); } if(cDebug == 1) SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHT_BLUE,\"[DEBUG]: FBI kocsi\"); } } else if(IsNgCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 && PlayerInfo[playerid][pDuty] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader]== 3 || PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1 && PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 6) { CanTurnEngine[playerid] = newcar; } else { if(PlayerInfo[playerid][pDecoder] == 1) { CanTurnEngine[playerid] = 9999; TogglePlayerControllable(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használhatod a dekódert: /decode, vagy kiszállhatsz: /exit\"); } else { SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"** Nincs dekódered, és nem tudod ellopni ezt a jármûvet\"); } } if(cDebug == 1) SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHT_BLUE,\"[DEBUG]: NG kocsi\"); } else if(IsASwatCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pMember]== 1 && PlayerInfo[playerid][pDuty] == 1 && PlayerInfo[playerid][pSwat]>= 1 && GetPlayerSkin(playerid) == 285 || PlayerInfo[playerid][pLeader]== 1 || PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1 && PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 6) { CanTurnEngine[playerid] = newcar; } else { if(PlayerInfo[playerid][pDecoder] == 1) { CanTurnEngine[playerid] = 9999; TogglePlayerControllable(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használhatod a dekódert: /decode, vagy kiszállhatsz: /exit\"); } else { SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"** Nincs dekódered, és nem tudod ellopni ezt a jármûvet\"); } } if(cDebug == 1) SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE,\"[DEBUG]: SWAT kocsi\"); } else if(IsATacticalCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pMember]== 2 && PlayerInfo[playerid][pDuty] == 1 && PlayerInfo[playerid][pTactical] >= 1 && GetPlayerSkin(playerid) == 285 || PlayerInfo[playerid][pLeader]== 2 || PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1 && PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 6) { CanTurnEngine[playerid] = newcar; } else { if(PlayerInfo[playerid][pDecoder] == 1) { CanTurnEngine[playerid] = 9999; TogglePlayerControllable(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használhatod a dekódert: /decode, vagy kiszállhatsz: /exit\"); } else { SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"** Nincs dekódered, és nem tudod ellopni ezt a jármûvet\"); } } if(cDebug == 1) SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHT_BLUE,\"[DEBUG]: Taktikai kocsi\"); } else if(IsASpecialFCar(newcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 && PlayerInfo[playerid][pDuty] == 1 && PlayerInfo[playerid][pSpecialF] >= 1 && GetPlayerSkin(playerid) == 179 || PlayerInfo[playerid][pLeader]== 3 || PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1 && PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 6) { CanTurnEngine[playerid] = newcar; } else { if(PlayerInfo[playerid][pDecoder] == 1) { CanTurnEngine[playerid] = 9999; TogglePlayerControllable(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használhatod a dekódert: /decode, vagy kiszállhatsz: /exit\"); } 84
Szkript kérések / Admin spec javítása« Dátum: 2011. augusztus 14. - 09:27:10 »
Van egy adminspecem, de az a baj, hogy ha valaki kiszáll vagy beszáll a kocsiba, akkor átugrik arra a játékosra. Kérlek segítsetek, fontos lenne.
[pawn] if (strcmp(cmd, \"/spec\", true) == 0) // Moddded By CuervO_NegrO { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /spec [iD/Név]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); new Float:Health, Float:Armour; new World = GetPlayerVirtualWorld(playerid); new PlInterior = GetPlayerInterior(playerid); new weaponid, ammo; GetPlayerHealth(playerid, Health); GetPlayerArmour(playerid, Armour); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if(Spectate[playerid] == 255) { GetPlayerPos(playerid, TeleportDest[playerid][0],TeleportDest[playerid][1],TeleportDest[playerid][2]); if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 6) { if(PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1) { for (new i=0; i<13; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weaponid, ammo); OtherWeapons[playerid] = weaponid; OtherAmmo[playerid] = ammo; } SpHealth[playerid] = Health; SpArmour[playerid] = Armour; } else { SaveGuns(playerid); PlayerInfo[playerid][pHealth] = Health; PlayerInfo[playerid][pArmour] = Armour; } } else { SaveGuns(playerid); PlayerInfo[playerid][pHealth] = Health; PlayerInfo[playerid][pArmour] = Armour; } } Interior[playerid] = PlInterior; VirWorld[playerid] = World; TogglePlayerSpectating(playerid, 1); if(IsPlayerInAnyVehicle(giveplayerid)) { PlayerSpectateVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(giveplayerid)); } else { PlayerSpectatePlayer(playerid, giveplayerid); } Spectate[playerid] = giveplayerid; SafeSetPlayerInterior(playerid, GetPlayerInterior(giveplayerid)); SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(giveplayerid)); GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); format(string, sizeof(string), \": %s most õt figyeli: %s (%d).\", sendername, giveplayer, giveplayerid); SendAdminMessage(COLOR_LIGHTRED,string); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Ezt a játékost figyeled. Hogy bejfejezd, írd: /endspec <ID>\"); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw44); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw45); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw55); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw51[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw54[playerid]); if(PlayerInfo[playerid][pWatch] == 1) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw56); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw57); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw58); } new y, m, d; new h,mi,s; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s figyeli õt: %s\'s\",d,m,y,h,mi,s,sendername,giveplayer); AdminLog(string); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \" Nincs ilyen játékos\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \" Nem vagy admin\"); } } return 1; } if (strcmp(cmd, \"/endspec\", true) == 0) // Moddded By CuervO_NegrO { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /endspec [iD/Név]\"); return 1; } //giveplayerid = strval(tmp); giveplayerid = ReturnUser(tmp); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { TogglePlayerSpectating(playerid, 0); GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); format(string, sizeof(string), \": %s már nem figyeli õt: %s (%d).\", sendername, giveplayer, giveplayerid); SendAdminMessage(COLOR_LIGHTRED,string); new y, m, d; new h,mi,s; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s õt figyeli: %s\'s\",d,m,y,h,mi,s,sendername,giveplayer); AdminLog(string); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \" Nincs ilyen játékos\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \" Nem vagy admin\"); } } return 1; } [/pawn] ez pedig az amit kiír a játékosra ha specelem: [pawn]public Spectator() { new string[350]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(Spectate != 255) { new targetid = Spectate; if(IsPlayerConnected(targetid)) { if(PlayerInfo[pAdmin] >= 1) { new Float:health,Float:armour,Float:health2; new name[MAX_PLAYER_NAME]; new money = GetPlayerMoney(targetid); new carid = GetPlayerVehicleID(targetid); new kmh = GetPlayerSpeed(targetid, true); new bankmoney = PlayerInfo[targetid][pAccount]; GetPlayerName(targetid, name, sizeof(name)); GetPlayerHealth(targetid, health); GetPlayerArmour(targetid, armour); GetVehicleHealth(carid, health2); if(!IsPlayerInAnyVehicle(targetid)) { format(string, sizeof(string),\"~p~- ~h~%s (ID: %d) ~p~-~n~~n~~n~ ~b~Élet: ~w~%.1f ~g~:-: ~b~Páncél: ~w~%.1f ~n~ ~b~Pénz: ~w~$%d ~g~:-: ~b~Bank: ~w~$%d\",name,targetid,health,armour,money,bankmoney); TextDrawSetString(Textdraw54,string); } else { format(string, sizeof(string),\"~p~- ~h~%s (ID: %d) ~p~-~n~~n~~n~ ~b~Élet: ~w~%.1f ~g~:-: ~b~Páncél: ~w~%.1f ~n~ ~b~Pénz: ~w~$%d ~g~:-: ~b~Bank: ~w~$%d ~n~~n~~g~---------------------------------------------------~n~~n~ ~b~Jármû ID: ~w~%d ~b~Jármû HP: ~w~%.1f\",name,targetid,health,armour,money,bankmoney,carid,health2,kmh); TextDrawSetString(Textdraw54,string); } } if(GetPlayerInterior(targetid) > 0) { SafeSetPlayerInterior(i,GetPlayerInterior(targetid)); } if(GetPlayerVirtualWorld(targetid) > 0) { SetPlayerVirtualWorld(i,GetPlayerVirtualWorld(targetid)); } }//Targetid connected } } } } [/pawn] 85
Szkript kérések / A /motor parancs fejlesztése« Dátum: 2011. június 27. - 19:11:40 »
Senki többet?
86
Szkript kérések / A /motor parancs fejlesztése« Dátum: 2011. június 22. - 12:47:14 »
Helló!
Az lenne egy kérésem, hogy ami most van nekem motor indítási szkriptem, az amikor nem megy a motor nem engedi, hogy mozgassam a kamerát, és amikor beülök egy kocsiba, motorba, és nincs beindítva a motor, akkor is zúg. A kérésem az lenne, hogy amikor benne ülök és nincs beindítva, akkor is tudjam mozgatni a kamerát, és amikor nincs beindítva ne zúgjon még a motor. Íme a jelenlegi szkript: Ez a /motor parancs: [pawn] if(!strcmp(cmd, \"/motor\", true) || !strcmp(cmd, \"/motor\", true)) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) { return 1; } if(idcar == 59 || idcar == 60) { return 1; } if(idcar >= 135 && idcar <= 154) { if(HireCar[playerid] != idcar) { return 1; } } if(IsAHarvest(idcar)) { return 1; } if(IsASweeper(idcar)) { return 1; } if(gEngine[playerid] == 1) { return 1; } new playerveh = GetPlayerVehicleID(playerid); PutPlayerInVehicle(playerid, playerveh, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN,\"Beindítod a motort...\"); SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",2000,0,\"i\",playerid); GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Indítás...\",2000,3); new y, m, d; new h,mi,s; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s [CMD] -> /motor\",d,m,y,h,mi,s,sendername); CommandLog(string); return 1; } else if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) { return 1; } if(pveh == 510 || pveh == 462 || pveh == 481 || pveh == 509) { return 1; } if(idcar == 59 || idcar == 60) { return 1; } if(idcar >= 135 && idcar <= 154) { if(HireCar[playerid] != idcar) { return 1; } } if(IsAHarvest(idcar)) { return 1; } if(IsASweeper(idcar)) { return 1; } engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false; //SafeRemovePlayerFromVehicle(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); format(string, sizeof(string), \"* Valaki leállította a motort.\"); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5); gEngine[playerid] = 0; new y, m, d; new h,mi,s; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s [CMD] -> /motor\",d,m,y,h,mi,s,sendername); CommandLog(string); return 1; } } } return 1; }[/pawn] Ez pedig ha SHIFT-el indítom a motort: [pawn] else if(PRESSED(KEY_JUMP)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) { new idcar = GetPlayerVehicleID(playerid); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return 1; if(pveh == 510 || pveh == 462 || pveh == 481 || pveh == 509) return 1; if(IsARentableCar(idcar)) { if(HireCar[playerid] != idcar) return 1; } if(IsAHarvest(idcar)) return 1; if(IsADrugHarvest(idcar)) return 1; if(IsASweeper(idcar)) return 1; if(CanTurnEngine[playerid] != idcar && CanTurnEngine[playerid] == 9999) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Nem tudod elindítani ezt a motort!\"); new plname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, plname, sizeof(plname)); format(string, sizeof(string), \"* Valaki elfordítja a kulcsot és megpróbálja beindítani a motort.\"); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5); if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1337 && PlayerInfo[playerid][pAdminDuty] == 1) { SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",1,0,\"i\",playerid); } else { SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid); } GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Motor indítása...\",3500,3); gEngine[playerid] = 1; new y, m, d; new h,mi,s; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s [CMD] -> /motor\",d,m,y,h,mi,s,plname); CommandLog(string); return 1; } } }[/pawn] Tehát ezt kellene átalakítani. Elõre is köszönöm az ötleteket!!! Üdv: konorbi. 87
SA-MP: Szerverfejlesztés / Maszk/Sisak a fejre« Dátum: 2011. június 22. - 06:59:42 »
Ez most lehet, hogy buta kérdés, de hogyan is lehet feltenni a sisakot? ::|
|