Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - rhassi

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 42
76
Segítségkérés / Fagyasztás
« Dátum: 2014. április 12. - 21:05:37 »
Ja, ha kocsiról van szó akkor tényleg a motorleállítás a legegyszerûbb.

77
Segítségkérés / Fagyasztás
« Dátum: 2014. április 12. - 21:02:01 »
ApplyAnimation-ban van egy freeze paraméter, ez lefagyasztva hagyja a játékost miután az animáció végigfut. Szerintem ha beállítod a freeze-t 1-re akkor mûködni fog. Nem próbáltam még ki, viszont engem is érdekel.

78
Bocsánat azthittem a ratyi szín a probléma :D
Igen, rakd San Andreas területére.

79
Nézd meg, hogy a felbontásnál az utolsó szám x32 legyen ne x16.

80
II. Régió / [2. Forduló] Terrance VS. rhassi
« Dátum: 2014. április 07. - 21:08:50 »

\"QBZDC0tvAwMDV1JIGQVR\"
\"QBZDC0tvAwMDV1JIGAVR\"
\"QBZDC0tvAwMDV1JIQAVR\"
\"QBZDC0tvAwMDV1JIQwVR\"
\"QBZDC0tvAwMDV1JIQgVR\"
\"QBZDC0tvAwMDV1JIRQVR\"

81
II. Régió / [2. Forduló] Terrance VS. rhassi
« Dátum: 2014. április 05. - 17:10:46 »
Készen vagyok, holnap este tudok képeket csinálni.

82
Segítségkérés / Rendõrautó Fényhíd
« Dátum: 2014. április 04. - 14:36:09 »
CreateObjectnél lényegtelen mennyit adsz meg, az AttachObjectToVehicle-nél kell megadni a koordinátákat amiket az editor a CreateObjecthez ír.
Elõször létre kell hoznod egy objectet, és utána azt csatolni.
[pawn]new obj = CreateObject(...);
AttachObjectToVehicle(obj, JÁRMÛ_ID, X,Y,Z,rX,rY,rZ);[/pawn]
Itt az obj lesz a létrehozott object azonosítója, a jármû id-hez értelemszerûen meg kell adnod, melyikre szeretnéd, majd az X,Y,Z,rX,rY,rZ helyére amit az editorban alkottál.

83
Beszélgetés / Fidesz - Még a választások utolsó napjai
« Dátum: 2014. április 03. - 15:14:38 »
jaj ne!

84
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. március 31. - 20:21:02 »
Eredetileg publikba akarta P3ti, csak úgy döntött, hogy inkább szervert csinál.

85
Segítségkérés / Jármû élete
« Dátum: 2014. március 30. - 15:06:52 »
Mert a SA:MP ratyi ezen a téren. Nálam úgy van, hogy OnVehicleDeath alatt újra betöltöm a jármûvet 300 élettel, majdnem ugyanaz az eredmény.
250 alatt lángol.

86
RP/RPG kérések / cigi a kézbe
« Dátum: 2014. március 30. - 12:39:19 »
Adni:
 
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_SMOKE_CIGGY);

 
Elvenni:
 
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_NONE);

87
RP/RPG kérések / Több kulcsos kocsi rendszer diniben?
« Dátum: 2014. március 29. - 23:16:59 »
Én úgy csináltam, hogy nem a játékosra tárolja a kocsit, hanem a kocsinak van megadva, hogy ki a tulaja.

89
II. Régió / [2. Forduló] Terrance VS. rhassi
« Dátum: 2014. március 29. - 20:01:45 »
Exteriort is?

90
Segítségkérés / kocsi elõl vagy hátul (szerk)
« Dátum: 2014. március 28. - 17:55:58 »
Ez alapján meg tudod csinálni.
Térgeometria: Körbe menni a játékos körül

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 42
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal