Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
A Fórum / Moderátorok Jelentése« Dátum: 2014. szeptember 28. - 23:28:16 »Idézetet írta: Loren date=1411676794\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Kedves Violent!Nepofázzá buzerant hónap féháromra kukucsinba pizzaextra elé, szít leszû **szva 77
Segítségkérés / Object CollX, CollY, CollZ koordinátája« Dátum: 2014. szeptember 24. - 06:37:58 »
Nagy baj itt az, hogy nincs kliens oldali script, mert akkkor ilyen gond nem lenne, hogy megoldható-e. Szerveren oldalon az összes objectnak elkéne tárolni a .COL-ját és azokból olvasni, akkor esetleg megoldható lenne, csak az lenne pár MB.
Idézetet írta: CasHiis date=1411205975\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50538\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem.. De nem is lehet megoldani, a jelenlegi eszközökkel.. 1 sráccal beszélek, aki lehet ír hozzá 1 plugint.Hallottam már párszor, hogy valaki valami hasonlót akar csinálni, még mindig mindenki a mai napig csinálja 78
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7« Dátum: 2014. szeptember 20. - 20:36:06 »
Nemtudom..
Idõvel 79
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7« Dátum: 2014. szeptember 20. - 17:08:52 »
AttachDynamicObjectToPlayer is bennevan, csak még nem mûködik mert kicsit módosítai kell YSF-ben a native hook-oláson. Majd AttachDynamicObjectToObject-et is megcsinálom.
80
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7« Dátum: 2014. szeptember 20. - 14:52:22 »
Streamer plugin with vehicle streamer, first beta release:
This is streamer plugin 2.7.3. so please DO NOT test it in R4 or higher version, only with R3 or lower. DO NOT TRY to use it on live server, this is just a beta release. Please test, thanks. [pawn] forward OnDynamicVehicleSpawn(vehicleid); forward OnPlayerEnterDynamicVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger); forward OnPlayerExitDynamicVehicle(playerid, vehicleid); forward OnDynamicVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid); forward OnDynamicVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid); forward OnDynamicVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2); forward OnDynamicVehDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid); forward OnUnoccupiedDynamicVehUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat, Float:new_x, Float:new_y, Float:new_z); // Yet not updated to 0.3z R4 forward OnDynamicVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid); forward OnDynamicVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid); native CreateDynamicVehicle(modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRot, color1, color2, respawndelay, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 300.0); native DestroyDynaimcVehicle(vehicleid); native IsValidDynamicVehicle(vehicleid); native IsDynamicVehicleStreamedIn(vehicleid, forplayerid); native GetDynamicVehiclePos(vehicleid, &Float:x, &Float:y, &Float:z); native SetDynamicVehiclePos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z); native GetDynamicVehicleZAngle(vehicleid, &Float:z_angle); native GetDynamicVehicleRotationQuat(vehicleid, &Float:w, &Float:x, &Float:y, &Float:z); native SetDynamicVehicleZAngle(vehicleid, Float:z_angle); native SetDynamicVehParamsForPlayer(vehicleid,playerid,objective,doorslocked); native SetDynamicVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); native GetDynamicVehicleParamsEx(vehicleid, &engine, &lights, &alarm, &doors, &bonnet, &boot, &objective); native SetDynamicVehicleToRespawn(vehicleid); native LinkDynamicVehicleToInterior(vehicleid, interiorid); native AddDynamicVehicleComponent(vehicleid, componentid); native RemoveVDynamicehicleComponent(vehicleid, componentid); native ChangeDynamicVehicleColor(vehicleid, color1, color2); native ChangeDynamicVehiclePaintjob(vehicleid, paintjobid); native SetDynamicVehicleHealth(vehicleid, Float:health); native GetDynamicVehicleHealth(vehicleid, &Float:health); native GetDynamicVehicleModel(vehicleid); native RepairDynamicVehicle(vehicleid); // Repairs the damage model and resets the health native GetDynamicVehicleVelocity(vehicleid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z); native SetDynamicVehicleVelocity(vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z); native SetDynamicVehAngularVelocity(vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z); native GetDynamicVehicleDamageStatus(vehicleid, &panels, &doors, &lights, &tires); native UpdateDynamicVehDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); native GetPlayerDynamicVehicleID(playerid); [/pawn] http://www.mfrserver.com/up/streamer.rar 81
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Streamer Plugin v2.6.1« Dátum: 2014. szeptember 16. - 19:59:05 »
Incognito vegye be hamár lusta segíteni , megoldottam magam a kocsi streamert. Alap streamer megvan, nem tûnik el a kocsid ha kimész a neki létrehozott cellából, hanem viszi magával a következõ cellába, amibe épp átmenté.
82
Pluginok és Programok / Teljes 0.2x forráskód« Dátum: 2014. szeptember 10. - 22:06:16 »
Akurvaúristenit:D
83
SA-MP: Szerver bemutatása / [HuN] .:: «[MaXXiMuM FreeRoam]» ::. [EnG]« Dátum: 2014. szeptember 10. - 06:37:57 »
Alap.
84
SA-MP: Szerver bemutatása / [HuN] .:: «[MaXXiMuM FreeRoam]» ::. [EnG]« Dátum: 2014. szeptember 09. - 20:07:21 »
Leformáztam a lemezem és rajta volt minden cuccom, backup nélkül, beleértve az összes szerverfájl.
De már visszamentettem, amik kellenek
85
Leírások/Útmutatók / MySQL R39-2, avagy mi is az threaded query?« Dátum: 2014. szeptember 04. - 21:32:21 »
Na ilyen szépen még senki nem fogalmazta meg a magyar fórumon, hogy mit jelent a threaded query pontosan. Grat.
87
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R4 szerver frissítés« Dátum: 2014. augusztus 17. - 16:05:47 »
Sokan raksampoztak júliusba
89
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2014. augusztus 14. - 18:22:01 »
R9 megjelent + fõposzt frissítve. Bátran lehet használni, én is használom a szerveremben linuxon és minden megy tökéletesen.
90
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R4 szerver frissítés« Dátum: 2014. augusztus 13. - 01:44:15 »Idézetet írta: ZyZu. date=1407867074\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50032\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem értem ennek a logikáját.. szóval minden másodpercben frissíti a kamionosoknak a pótkocsit?Nem minden másodpercben, hanem gyakrabban. Ez eddig is ígyvolt, csak csinált a trailer sync-re is egy funkciót, mint a player sync-re az OnPlayerUpdate, hogy meg tudod szakítani a szinkronizálást. Az indok, hogy ez a frissítés miért jött: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=530897 |