Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsox

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
76
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. augusztus 11. - 22:10:27 »
Idézetet írta: Zinthos date=1313090107\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Létezik olyan pickup típus ( http://wiki.sa-mp.com/wiki/Pickup_ID%27s ) amelynél a pickup a felvétel után örökre eltûnik?
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupType
[/quote]
Mi értelme volt még egyszer belinkelned ugyanazt az oldalt?

77
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. augusztus 11. - 21:14:02 »
Létezik olyan pickup típus ( http://wiki.sa-mp.com/wiki/Pickup_ID%27s ) amelynél a pickup a felvétel után örökre eltûnik?

78
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le
« Dátum: 2011. augusztus 11. - 21:10:08 »
Én egy még egyszerûbb megoldásra gondoltam. Mi lenne, ha rögtön a pickup törlés után létrehoznánk valahol a senkiföldjén egy másik pickupot, ami így felvenné a törölt pickup azonosítóját?
Az a baj, hogy Epsilon megoldásából én egy kukkot se értek, így meg nem akarom használni.

79
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le
« Dátum: 2011. augusztus 11. - 01:04:58 »
Idézetet írta: Zsolesszka date=1313008916\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ebben semmi furcsaság nincs.
Ha te létrehozol egy pickupot annak lesz egy azonosító száma ami 0-tól kezdõdik.
és te törölsz belõlük egyet mondjuk a 3 azonosító számmal rendelkezõt (pickup3), majd létrehozol egyet akkor az a 3-as azonosító számot fogja megkapni, és ezért megfog jelenni az üzenet, az újonnan létrehozott pickupnál.
Röviden ne törölj olyan pickupot amihez társítasz valami dolgot az OnPlayerPickUpPickup alatt.
 
Na, ezt se tudtam.  :o
De hát azért néha szükség lehet rá, hogy töröljünk pickupokat, fõleg olyat amihez valami társítva van OnPlayerPickUpPickup-pal.

80
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 20:44:04 »
Nem tudom mit csináltam vele, ??? de most mûködik.
Viszont további rejtélyes dolog: van a szerveren egy fegyver drop FS. Ha a fenti pickupos FS-ben amivel problémám volt, beírok egy bizonyos parancsot, ami törli a 3. (eddig problémás) pickupot DestroyPickup-pal, ÉS rámegyek egy ezután eldobott Brass Knuckles-re (331-es kód, a boxer), akkor végrehajtódik a 3. (imént törölt) pickup aktiválásánál lévõ utasítás. Tehát a 331-es fegyvert úgy veszi, mintha az a pickup3 lenne, és kiírja a pickup3-hoz tartozó szöveget.
Fordított sorrendben viszont, tehát ha a 331-es dropja UTÁN törlöm a pickup3-at, akkor ez nem történik meg.
Nem értem, hogy akadhat így össze 2 filterscript. Egyébként a pickup3 nevét már többször átírtam másra, szóval nem a változónevekkel lehet a gond.

81
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 18:24:26 »
Idézetet írta: Zsolesszka date=1312985311\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De ezekkel lehet csak össze zavarlak és arra véled a dolgot hogy nem jó az else if szerkezet akkor próbáld a switch case párost:
[pawn]
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
switch(pickupid)
{
   case pickup1:
   {
      SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 1-est!\");
   }
   case pickup2:
   {
      SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 2-est!\");
   }
   case pickup3:
   {
      SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 3-ast!\");
   }
}
return 1;
}
[/pawn]
Több ötletem nincs, ebben a témában, másnak tökéletesen mûködik.
 
A case sorokra ezt a hibát írja:
error 008: must be a constant expression; assumed zero
Egyébként kipróbáltam egy külön FS-ben, más koordinátákkal a 3 pickupot és úgy tényleg mûködik. Szóval ötletem sincs hol romlik el nálam.

82
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 15:23:10 »
Idézetet írta: herban date=1312936737\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Talán így:
 
Szerintem tökmindegy, hogy az else if-et 1 vagy 2 sorba írom. Más változást nem látok abban amit írtál.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 10. - 15:26:31 )


Csakis ennek a változónak az értéknövelésénél keresd a hibát,
[pawn]
Work[playerid]
[/pawn]
 mivel gondolom a pickupok jók ezért egy teszt erejéig próbáld ki így:
 
[/quote]
Az csak egy példa, de amikor a 3. vizsgálatnál a belsõ feltételt if(Work[playerid] == 3)  kivettem, akkor sem hajtódott végre az utasítás. Tehát valahol a return van rossz helyen, vagy az egész szerkezete nem jó.

83
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 02:19:56 »
üdv
Hol a hiba az alábbi példa szkriptben?
Az a bajom, hogy a 3. feltétel nem hajtódik végre. A pawn nem ír hibát. Ha az elsõ 2 pickupra rámegyek, végrehajtódik aminek kellene, de a 3.-nál nem. A 2.nál nincs belsõ feltételvizsgálat.
[pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == pickup1)
{
   if(Work[playerid] == 1)
   SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 1-est!\");
}
    else
     if(pickupid == pickup2)
{
           SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 2-est!\");
}
else
    if(pickupid == pickup3)  // Ez a vizsgálat nem fut le
{
   if(Work[playerid] == 3)
           SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 3-ast!\");  // nem hajtódik végre
}
return 1;
}[/pawn]

84
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Az "if" használata
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 01:20:07 »
Idézetet írta: Zinthos date=1296469734\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5797\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv!
Ezt a leírást inkább kezdõknek ajánlom.
 
Szerény véleményem szerint ez harmatgyenge. Mi van például ha több if van egymás alatt? Vagy hogy kell egymásba ágyazni az if-eket? Vagy ha kombináljuk a fenti 2 esetet, tehát egymás alatt 3 if van, mindegyikben van még 1-1 belsõ if feltétel?

85
Tanuljunk PAWN nyelvet / Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Dátum: 2011. augusztus 09. - 21:51:50 »
Az if ciklusok egymásba ágyazására nem akarsz kitérni? Vele együtt az else, return, return 1 stb. használatra.

86
Segítségkérés / Tutorial?
« Dátum: 2011. augusztus 09. - 19:36:38 »
Van valahol valami tutorial, ami leírja, hogyan kell pl. egymásba ágyazott if ciklusokat felépíteni, illetve mikor kell return 0-t vagy return 1-et használni?

87
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. augusztus 08. - 00:12:47 »
Létezik olyan object, akár a 0.3c objectek között, amely fojtogató füstöt bocsát ki? Van pl. a 2780-as füstgép, de annak nincs hatása. Vagy van-e a füstgránátnak eldobott és füstölõ változata? Valahol kell lennie mert létezik ilyen objektum a játékban.

88
Segítségkérés / Animáció hangja
« Dátum: 2011. augusztus 08. - 00:05:58 »
Zsír, ezt megnézem.  ;)

89
Segítségkérés / Animáció hangja
« Dátum: 2011. augusztus 07. - 22:49:39 »
Hogy lehet azt megoldani, hogy az animált játékos az animációhoz illõ hangot is kiadjon?
Konkrétan az a hang kellene, amit könnygáz (vagy spray és tûzoltógáz) hatására ad ki az ember.
Az animáció: \"PED\", \"gas_cwr\"
Ezek között van ehhez illõ hang?
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SoundID

90
Archívum / [HUN/ENG] A Túlélés Törvényei Szerver
« Dátum: 2011. augusztus 07. - 14:10:23 »
Jeges pályát hogy csinálsz?
Amúgy az ötlet nem rossz, csak sajnos GTA-ban nincs mászás, nincsenek vadállatok, illetve az éhséget, szomjúságot, alvást is modellezni kell valahogy, szóval nem lesz egyszerû.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal