Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. augusztus 11. - 22:10:27 »Idézetet írta: Zinthos date=1313090107\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupType 77
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. augusztus 11. - 21:14:02 »
Létezik olyan pickup típus ( http://wiki.sa-mp.com/wiki/Pickup_ID%27s ) amelynél a pickup a felvétel után örökre eltûnik?
78
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 11. - 21:10:08 »
Én egy még egyszerûbb megoldásra gondoltam. Mi lenne, ha rögtön a pickup törlés után létrehoznánk valahol a senkiföldjén egy másik pickupot, ami így felvenné a törölt pickup azonosítóját?
Az a baj, hogy Epsilon megoldásából én egy kukkot se értek, így meg nem akarom használni. 79
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 11. - 01:04:58 »Idézetet írta: Zsolesszka date=1313008916\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ebben semmi furcsaság nincs.Na, ezt se tudtam. ![]() De hát azért néha szükség lehet rá, hogy töröljünk pickupokat, fõleg olyat amihez valami társítva van OnPlayerPickUpPickup-pal. 80
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 10. - 20:44:04 »
Nem tudom mit csináltam vele,
![]() Viszont további rejtélyes dolog: van a szerveren egy fegyver drop FS. Ha a fenti pickupos FS-ben amivel problémám volt, beírok egy bizonyos parancsot, ami törli a 3. (eddig problémás) pickupot DestroyPickup-pal, ÉS rámegyek egy ezután eldobott Brass Knuckles-re (331-es kód, a boxer), akkor végrehajtódik a 3. (imént törölt) pickup aktiválásánál lévõ utasítás. Tehát a 331-es fegyvert úgy veszi, mintha az a pickup3 lenne, és kiírja a pickup3-hoz tartozó szöveget. Fordított sorrendben viszont, tehát ha a 331-es dropja UTÁN törlöm a pickup3-at, akkor ez nem történik meg. Nem értem, hogy akadhat így össze 2 filterscript. Egyébként a pickup3 nevét már többször átírtam másra, szóval nem a változónevekkel lehet a gond. 81
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 10. - 18:24:26 »Idézetet írta: Zsolesszka date=1312985311\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic De ezekkel lehet csak össze zavarlak és arra véled a dolgot hogy nem jó az else if szerkezet akkor próbáld a switch case párost:A case sorokra ezt a hibát írja: error 008: must be a constant expression; assumed zero Egyébként kipróbáltam egy külön FS-ben, más koordinátákkal a 3 pickupot és úgy tényleg mûködik. Szóval ötletem sincs hol romlik el nálam. 82
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 10. - 15:23:10 »Idézetet írta: herban date=1312936737\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Talán így:Szerintem tökmindegy, hogy az else if-et 1 vagy 2 sorba írom. Más változást nem látok abban amit írtál. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 10. - 15:26:31 )
83
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 10. - 02:19:56 »
üdv
Hol a hiba az alábbi példa szkriptben? Az a bajom, hogy a 3. feltétel nem hajtódik végre. A pawn nem ír hibát. Ha az elsõ 2 pickupra rámegyek, végrehajtódik aminek kellene, de a 3.-nál nem. A 2.nál nincs belsõ feltételvizsgálat. [pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == pickup1) { if(Work[playerid] == 1) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 1-est!\"); } else if(pickupid == pickup2) { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 2-est!\"); } else if(pickupid == pickup3) // Ez a vizsgálat nem fut le { if(Work[playerid] == 3) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 3-ast!\"); // nem hajtódik végre } return 1; }[/pawn] 84
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Az "if" használata« Dátum: 2011. augusztus 10. - 01:20:07 »Idézetet írta: Zinthos date=1296469734\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5797\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Üdv!Szerény véleményem szerint ez harmatgyenge. Mi van például ha több if van egymás alatt? Vagy hogy kell egymásba ágyazni az if-eket? Vagy ha kombináljuk a fenti 2 esetet, tehát egymás alatt 3 if van, mindegyikben van még 1-1 belsõ if feltétel? 85
Tanuljunk PAWN nyelvet / Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat« Dátum: 2011. augusztus 09. - 21:51:50 »
Az if ciklusok egymásba ágyazására nem akarsz kitérni? Vele együtt az else, return, return 1 stb. használatra.
86
Segítségkérés / Tutorial?« Dátum: 2011. augusztus 09. - 19:36:38 »
Van valahol valami tutorial, ami leírja, hogyan kell pl. egymásba ágyazott if ciklusokat felépíteni, illetve mikor kell return 0-t vagy return 1-et használni?
87
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. augusztus 08. - 00:12:47 »
Létezik olyan object, akár a 0.3c objectek között, amely fojtogató füstöt bocsát ki? Van pl. a 2780-as füstgép, de annak nincs hatása. Vagy van-e a füstgránátnak eldobott és füstölõ változata? Valahol kell lennie mert létezik ilyen objektum a játékban.
89
Segítségkérés / Animáció hangja« Dátum: 2011. augusztus 07. - 22:49:39 »
Hogy lehet azt megoldani, hogy az animált játékos az animációhoz illõ hangot is kiadjon?
Konkrétan az a hang kellene, amit könnygáz (vagy spray és tûzoltógáz) hatására ad ki az ember. Az animáció: \"PED\", \"gas_cwr\" Ezek között van ehhez illõ hang? http://wiki.sa-mp.com/wiki/SoundID 90
Archívum / [HUN/ENG] A Túlélés Törvényei Szerver« Dátum: 2011. augusztus 07. - 14:10:23 »
Jeges pályát hogy csinálsz?
Amúgy az ötlet nem rossz, csak sajnos GTA-ban nincs mászás, nincsenek vadállatok, illetve az éhséget, szomjúságot, alvást is modellezni kell valahogy, szóval nem lesz egyszerû. |