Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Naretev

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
76
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 12. - 11:48:05 »
De én nem saját függvény akarok forwardolni, hanem azt, hogy az OnPlayerConnect mindkét helyen müködjön, a saját függvénye alatt, úgy hogy ne irjon ki hibát, hogy \"onPlayerConnect already defined\" stb.

77
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 12. - 08:54:46 »
Megnéztem amit írtál ki is próbáltam de nem nagyon müködött :/
 
Megpróbálkoztam a hookolással, mivel a gondolat meneteim során a hook jött ki megoldásnak. Ezt a két kódot készítettem, az első az Include-ban lévő hook, a második pedig a GM-ben lévő hook.
 
\"nDCHQp3.png\"
 
\"Oxvjnaq.png\"
 
Nem teszteltem még le, de a compiler hibát nem ír ki, úgyhogy lehetséges, hogy müködik. De viszont erről is szeretnék véleményt kikérni, hogy mi lehet a hibája, vagy valamit rosszul csináltam-e.

78
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 11. - 21:34:56 »
Igazából nemsokat értek az includekhez ezért is akarom megtanulni, hogy azoknál milyen tényezők vannak illetve, mit hogyan kellene.
 
Az includek mellet még a modular scriptinghez is szükséges ez a hook tudás ahol szintén két azonos függvényt kell két különböző helyen elkülniteni, és ott is hasznos lehet, azonban nem tudom, hogyan kellene.
 
Ahhoz, hogy bele definiáljam azt hookolni kell nem?
 
Ez a probléma, hogy nem értek hozzá, és angol fórumon azokra a kérdésekre nem kapok választ sehol amit ténylegesen tudni akarok, ezért gondoltam, hogy itt kérdem meg, de itt meg hülyének fognak nézni, ha elírok 1 betűt is pl. :/

79
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 11. - 19:35:28 »
Sziasztok!
 
Már elég régóta foglalkoztatnak az Includeok mechanikája és hasonló dolgok, elkezdtem ezen gondolkozni, példa fájlokat írogatni, kisebb nagyobb sikerrel. Azonban, egy kisebb problémába ütköztem.
 
A probléma alapvetően az, hogy amelyik függvény már benne van a játékmódban, azt ha fel akarom használni az Includeban, akkor már hibát ír ki miszerint már definiálva van, jogosan merül fel ez a hibaüzenet.
 
Az esetemben, az OnPlayerConnect függvényt szeretném felhaszálni a módban, és az Includeban is egyaránt. Ugyebár ez alapjáraton nem lehetséges, ezért gondolkoztam, és arra a következtetésre jutottam, hogy lehetséges, hogy Hookolni kellene a függvényt és talán úgy lenne jó, de nem vagyok benne biztos.
 
Nem arra kérlek titeket, hogy a hookolást írjátok le mivel arról van \"Tons of Topic\" a fórumokon, hanem azt, hogy ez lehetne a jó mód, van-e rá jobb megoldás és hasonló dolgok. Illetve, ha hookolni kell akkor mindkettőt vagy csak az egyiket, illetve miért. Minden hasznos dolgot róla.
 
 
 
A válaszokat nagyon szépen köszönöm!

80
Segítségkérés / Sublime Text 3 Build probléma?
« Dátum: 2017. augusztus 06. - 18:06:31 »
A warningokat tudom, hogy melyek, mivel én írtam bele. Az a probléma, hogyha például error van egy 40k soros módba akkor nemtudom hol van mivel mint a warningot nem írja ki, hanem csak a számát, hogy mennyi van.
 
 

81
Segítségkérés / Sublime Text 3 Build probléma?
« Dátum: 2017. augusztus 06. - 16:36:33 »
Sziasztok!
 
Az lenne, a problémám, hogy a Sublime Text 3 nevű programban, amikor forditom a kódot, és kiir warningot/errort akkor nem írja, hogy mi a probléma, csak azt, hogy hány darab van :C
 

Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
Header size:           3196 bytes
Code size:            93124 bytes
Data size:            50128 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=408 cells (1632 bytes)
Total requirements:  162832 bytes
2 Warnings.
[Finished in 0.6s]

 
Valami ötlet?

82
Segítségkérés / Samp IDE
« Dátum: 2017. augusztus 06. - 10:15:30 »
Megoldva :D Rájöttem, hogyan kell ! Köszönöm szépen a segítségeteket!

83
Segítségkérés / Samp IDE
« Dátum: 2017. augusztus 05. - 16:03:06 »
Elég menőn nézz ki :D
 
Viszont a több .pwn-ből álló dologgal mi a helyzet? A videóban látszik, hogy oldalt felvan osztva mappákra, és abban van \"class\"-hoz rendelt pwn fájlok.
 
Valami ötlet ahhoz?

84
Segítségkérés / Samp IDE
« Dátum: 2017. augusztus 05. - 14:58:36 »
Ups :D A legfontosabbat elfelejtettem :D
 


   

 
 

85
Segítségkérés / Samp IDE
« Dátum: 2017. augusztus 05. - 13:40:44 »
Sziasztok!
 
Azt szeretném megtudni, hogy az alábbi videóban, az első 10-15 másodpercben, a háttérben látszik egy IDE és azt szeretném megtudni, hogy az melyik illetve milyen. Illetve érdekesen néz ki az, hogy több .pwn-ből áll össze, gondolok azok nem filterscriptek mivel a videóban látszik, hogy csak 1 FS lett betöltve, úgyhogy valamiféle OOP hajlam lehet benne, mint például java-ban a \".java\" classok.
 
Ezt szeretném megtudni, hogy hogyan lehetséges, illetve érdemes-e használni. Végülis jobban néz ki mint akár az alap pawno, vagy akár az npp.
 
Köszönöm szépen a segítségeteket!

86
Segítségkérés / Objekt forgatási középpont - felvetés
« Dátum: 2017. július 31. - 22:41:31 »
Előszőr is köszönöm szépen ezt, eddig nem tudtam. Az egyik probléma megoldódott. A másik az az lenne, hogyan lehetne ezt textdraw preview modelben is alkalmazni?
 
 

87
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2017. július 31. - 20:09:54 »
Aha, és ha All-nak akkor viszont teljesülnek azok az utasítások amiket leírtam nemde?
Köszönöm szépen, ígymár képben van az egész. Mostmár elkezdhetem az LVRP kopit XD #Kappa
 
 

88
Segítségkérés / Textdraw selectable!
« Dátum: 2017. július 30. - 16:45:05 »
Érdekes nagyon érdekes.
 
De hogyha csak ő látja, akkor a ClickTextdraw is csak neki hívódik meg igaz?
 
Ez esetben át kell állítanom a TD prioritást.
 
Még egy kis ideig legyen nyitva a téma kedves moderátorok, mivel érdekelne, hogy van-e ellenvélemény/cáfolat.

89
Segítségkérés / Textdraw selectable!
« Dátum: 2017. július 30. - 13:09:29 »
Üdv!
 
Ezt a kérdést már feltettem ugyan, a Kisebb kérdések kiemelt topikba de mivel oda nem érkezett válasz, így gondoltam itt is megkérdezem. Nyilván tudom, hogy ez multi post, meg shit post. De szeretnék segítséget kapni ebben az ügyben, úgyhogy legyetek szívesek ezt elnézni.
 
Azt szeretném megtudni, hogyha van egy Global Selectable textdrawunk, amit mindkét játékosnak megmutatunk, akkor hogyha az egyik kijelöli a textdrawot (hovercolor) akkor azt látja-e a másik. Mivel Global TD-ről van szó ebből következtethetünk, hogy nyilván látja. De ha jobban belegondolunk, A SelectTextdraw függvénynek az első paramétere a playerid, ami arra ad következtetni valót, hogy csak neki jeleníti meg a hover colort.
 
Ha ezen a gondolat meneten tovább megyünk, akkor az OnPlayerClickTextDraw függvénynél, szintén van egy playerid, szintén első paraméter. Tehát ergó, hogyha rákattint, akkor az is csak neki játszódik le.
 
Viszont mivel Global TD-ről van szó kétségeim vannak ezért gondoltam megkérdezem itt.
 
Igen, nyilvánvalóan tudom, hogy egyszerűen le lehet tesztelni, de mivel alapjáraton 2db GTA klienst nem lehet megnyitni ezért, az egyszerű módon nem lehet tesztelni.Tudom, hogy sandboxszal meg lehetne oldani, de nem akarok annyit \"játszadozni\" vele, hogy aztán a végére kétes legyen az eredmény kimenetele.Illetve lehetne \"haverokkal\" tesztelni azonban NoLife vagyok, aki 2017-ben alap SAMP mechanikát próbálja fejtegetni :D
 
 
 
A fentiekben leírtakra szeretnék választ kapni, esetleg elméleteket róla :D
 
Köszönöm szépen, hogy elolvastad eddig. Az lehetséges válaszokat is szintén köszönöm szépen!
 
 
 
Naretev

90
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2017. július 30. - 08:45:06 »
Ha egy globál TD-t berakok selectablenek, és megjelenítem 2 játékosnak és az egyik rákattint akkor azt a másik látja vagy nem? Mivel globál TD ezért szerintem lehet de azonban a clickTDnél csak a playeridre vonatkozik ezert nem tudom :( Letesztelni meg nem tudtam. Ebben kérném a segitségeteket.
 
 

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal