Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Harsanyi Alex

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
76
Segítségkérés / Új pénznemmel kapcsolatos kérés/kérdés
« Dátum: 2012. május 07. - 22:31:30 »
Igen, azóta javítgattam és törölgettem a felesleges sorokat, körülbelül pont azokat, amiket megemlítettél. De azért köszönöm, hogy le írtad ezeket is. :)
A Dini, Én is a dinit használom csomó fájlba mentéshez, már egy tucat van ebbõl körülbelül :D . Viszont így õszintén szólva, nem tudom, hogy mit mentsek fájlba, mivel eddig csak egy \"számlálótextdraw\" van megcsinálva, és nem több. Ha letudnád nekem írni azt a pár sort, vagy egyszerûen csak leírni, hogy mit mentsek, annak nagyon örülnék, és dobnám a pluszt. :D

77
Szkript kérések / dialog segítség kérés!!!
« Dátum: 2012. május 25. - 18:29:29 »

#include <a_samp>
#include <zcmd>
public OnFilterScriptInit()
{
}
//Teszteléshez--
CMD:kamionhelp(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid,9339,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Szabadon szerkeszthetõ cím\",\"Szabadon szerkeszthetõ 1. sor\\nSzabadon szerkeszthetõ 2. sor\\nSzabadon szerkeszthetõ 3. sor\\nSzabadon szerkeszthetõ 4. sor\\nSzabadon szerkeszthetõ 5. sor\",\"Rendben\",\"\");
return 1;
}

 
Mivel scriptként kérted, scriptként adom oda Codeban, ha kell még segítség, csak írj.

78
Segítségkérés / Inputtext adott szövegét, egy dialógba mentse
« Dátum: 2012. május 25. - 18:14:09 »
Úgy értem, hogy ha valaki följelentést tett, akkor (és ha) a rendõr beírja, hogy /feljelentések akkor kijelezze a följelentõ nevét List-Dialógban. Amennyiben rákattint(a rendõr), akkor kiírja, hogy mit írt be a följelentõ, az Inputtextbe.

79
Segítségkérés / Inputtext adott szövegét, egy dialógba mentse
« Dátum: 2012. május 24. - 21:09:55 »
Üdv!
Nos, tegnap elkezdtem írni a barátomnak egy scriptet, a nagyobb részével meg is volnék, de útközben adódott egy kis problémám. Ahogy a címben is lehet olvasni, egy adott Inputtextet kell elmentenie, egy dialógba, de most lentebb ki is fejtem, hogy mi is szükséges.
Van egy olyan lehetõsége az embernek, hogy feljelentést tud tenni egy adott személyre, nem kell mást tennie, csak beír egy parancsot, kijön neki egy Inputtextes dialóg, ahová 128 karakterben, leírhatja a feljelentését. Ezután ha ez megvolt, le okkézza, és egy szöveg megy a rendõröknek(a codeban, az van írva, hogy playerid, ezt majd természetesen átírom!), a szöveg az, hogy valaki feljelentést tett, és ha megakarják nézni, akkor írják be a /feljelentesek parancsot.
Nos, itt kezdõdik a probléma, és a kérdés. Nem tudom, hogyan tudnám azt megcsinálni, hogyha a játékos(jelenleg bárki), beírja hogy /feljelentések, akkor kiadja egy LIST dialógba a feljelentõ nevét, és ha rákattint(dialógban), akkor esetleg egy szövegboxban, vagy ClientMessage-ben kiadja a feljelentését. Ezt én csak úgy tudnám megoldani(hiányosan), ha OnDialogResponse eljárás alá írom ezt, de ha parancsba, funkcióként, akkor nem nagyon mûködik.
Megadom a Code-okat, hátha az segít, és az alapján tudnátok segíteni. Nagyon megköszönném.
 

   if(listitem == 3)
   {
       ShowPlayerDialog(playerid,police1,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{FFFF00}Feljelentés beküldése\",\"{FFFFFF}Kérem mondja el röviden a följelentés tárgyát, és ha tudja akkor az elkövetõ nevét is!\\n\\t{FF0000}FIGYELEM: A feljelentése rögzítésre kerül!\",\"Feljelent\",\"Lerak\");
   }

 


if(dialogid == police1)
{
    if(response)
    {
   new string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
      format(string,sizeof string,\"Följelentés érkezett tõle:{FF0000} %s.{FFFFFF} Följelentések megnézéséhez, írd be: {FF0000}/feljelentesek\",pName);
      SendClientMessage(playerid,feher,string);
      return 1;
    }
        }

 
És, ha valaki megtudná csinálni, akkor ha lehet megcsinálná nekem a /feljelentesek parancsot, ahogy kértem, nagyon-nagyon megköszönném. Röviden ez lenne a kérésem, és a problémám, ha valaki tud segíteni, annak nagyon örülnék.

80
Szkript kérések / Admin belépés
« Dátum: 2012. május 14. - 17:14:57 »
Amennyiben közvetlenül a LuxAdmin Scriptbe szeretnéd, akkor ezt a Code-ot használd:
 

CMD:abelepes(playerid,params[])
{
    #pragma unused params
    #define piros    0xFF0000AA
    new Text3D:label[MAX_PLAYERS];
if (AccInfo[playerid][Level] >= 3)
{
    if(AccInfo[playerid][onduty] == 0)
    {
      AccInfo[playerid][onduty] = 1;
      SetPlayerSkin(playerid, 217);
                        Delete3DTextLabel(label[playerid]);
   label[playerid] = Create3DTextLabel(\"Adminisztrátor\", 0x0000FFAA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
                  Attach3DTextLabelToPlayer(label[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
    return SendClientMessage(playerid,green,\"|- Ön Most\\\"Admin Szolgálatban Van\\\" -|\");
}
else
{
   AccInfo[playerid][onduty] = 0;
   SetPlayerSkin(playerid, 250);
            Delete3DTextLabel(label[playerid]);
   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
      return SendClientMessage(playerid,orange,\"|- Ön Most \\\"Játék Módban Van\\\"-|\");
}
}
return ErrorMessages(playerid, 5);
}

 
Amennyiben a módodba, vagy egy scriptbe szeretnéd használni(hogy a LuxAdminosok tudják, majd használni), akkor ezt a Code-ot használd!
Viszont akkor szükséged van erre a pluginra: http://data.hu/get/5112602/ladmin.inc
 

#include ladmin
#include <zcmd> // Én a zcmd-t használom, de majd persze átírhatod a parancsokat arra, amire használsz
CMD:abelepes(playerid)
{
#pragma unused params
new Text3D:label[MAX_PLAYERS];
if(IsPlayerLuxAdmin(playerid) >= 1) //Az \"1\"-et majd átírhatod arra, amely rangtól használhatják az adminok a parancsot
{
SetPlayerSkin(playerid, 217);
Delete3DTextLabel(label[playerid]);
label[playerid] = Create3DTextLabel(\"Adminisztrátor\",0x0000FFAA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
SendClientMessage(playerid,0x0000FFAA,\"Te Admin szolgálatban léptél!\");
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
return 1;
}
else return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Te nem vagy Admin!\");
}

 
Nem teszteltem a másodikat, ha valami gond adódik, csak írj. :)

81
Segítségkérés / Új pénznemmel kapcsolatos kérés/kérdés
« Dátum: 2012. május 10. - 17:42:32 »
Na igen, ezt én elnéztem, tényleg létre kellet volna hozni egy fájlt, de most nem ezen volt az igazi hangsúly, hanem az a gond, hogy még mindig nem menti el a pénzt a fájlba, egyszerûen egész végig a(z) 0 szerepel, és nem változik(csak, ha Én írom át).
Õszintén szólva, nem tudom mi lehet ennek a hibának a forrása, ha még nem unod, és ha akarsz segíteni, akkor átküldeném neked, script formájában, és Te talán jobban észre tudnád venni a hibát, mint Én, persze ezt nem kérem, csak ha van még erõd rám, nagyon megköszönném. :)

82
Segítségkérés / Új pénznemmel kapcsolatos kérés/kérdés
« Dátum: 2012. május 09. - 14:21:20 »
Igen mûködne ez tökéletesen, DE még mindig nem hoz létre fájlt a felhasználó nevével, a Scriptfiles mappába, így semmit nem ment, és semmit nem tud betölteni, csak addig jó, amíg ki nem lépünk, aztán ha újra belépünk, akkor a 0 EM-mel kezdünk. Õszintén szólva, én sem tudom mi lehet itt a baj, elméletben mindennek tökéletesen kellene mûködnie, és fájlt is létre kéne hoznia.
Szerk1.: Nos, csak abban az esetben hoz létre fájlt, ha kitörlök valamit:
 
#define eFile \"eMoney/%s.ini\"

 --> Ezt írtad
 
#define eFile \"%s.ini\"

 --> És, csak ebben a formában hoz létre fájlt, viszont ekkor, csak létrehozza, és nem ment el semmit, pedig ezenkívül minden úgy van, ahogy leírtad nekem.

83
Segítségkérés / Új pénznemmel kapcsolatos kérés/kérdés
« Dátum: 2012. május 08. - 22:32:48 »
Na szóval, megtaláltam az egyik hibát, ami az egyik hiba volt, azt javítottam. Nos a következõ nagyobb hiba, amit észrevettem. Úgy van jelenleg, hogy ha egy X játékos megvesz 9EM-et, aztán kilép, mindent rendesen elment, aztán ha visszajön az X ember, akkor abból az állásból folytathatja, de itt jön egy nagyobb hiba, amit a tesztelés folyamán észrevettem, és az az, hogyha felmegyek egy teljesen más névvel(ami után regisztrálnom kell), akkor az az Y játékos, az X játékos által összegyûjtött EM-rõl indul, tehát ha az X játékos vett 9 EM-et, akkor az Y játékos ha belép, akkor nem az Õ összege jelenik meg, hanem az X játékosé.
Illetve a Scriptfiles mappába nem készíti el a fájlt, csak elmenti.

84
Segítségkérés / Torolt Object vissza rakasa
« Dátum: 2012. május 08. - 20:17:24 »
Egyszerûen kitörlöd ezt:
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 615, 0.0, 0.0, 0.0, 200.0);

 
Amelyik eljárás alá bevésted, és kész :)
Illetve így tovább, ha ki kell még venned valamit, csak törölnöd kell a RemoveBuildingForPlayer függvényeket.

85
Segítségkérés / Új pénznemmel kapcsolatos kérés/kérdés
« Dátum: 2012. május 08. - 17:36:24 »
Ja, lehet hogy értem, hát megpróbálom evvel megcsinálni, amit szeretnék, ha valami problémám akad, akkor leírom ide, esetleg szerkesztem a hozzászólást.
Nos, nagyon köszönöm az eddigi segítségedet, sokat segítettél nekem, köszönöm szépen. :)
Egyébként a CreateeMoney nem mûködik, nem készíti el a fájlt, és nem ment semmit, minden belépésnél 0-ról kezd a player.
 

stock CreateeMoney(playerid)
{
new file[100];
format(file,100,eFile,pName(playerid));
if(!dini_Exists(file))
{
                 dini_Create(file);
                 dini_IntSet(file,\"eMoney\",0);
}
return 1;
}

86
Segítségkérés / Új pénznemmel kapcsolatos kérés/kérdés
« Dátum: 2012. május 08. - 17:06:59 »
Ohh, nagyon köszönöm a válaszod, tényleg kösz szépen. :) A Pluszt dobtam :)
És illetve, ezt majd hogyan használhatom föl majd a gyakorlatban, vagyis tudnál írni egy példát, ha van még erõd rám? :D Például a fölváltásnál, hogy mely sorokat írjuk fel oda(elég 1 helyre is, csak), illetve ha például egy EM-es parancs van, ott hogyan kell. Elég, csak egy példát is írnod(ha persze akarsz segíteni), mert azután már érteni fogom, hogy mi-hogy van. Ha ezt még leírnád nekem, akkor örök hálám. ;)

87
Segítségkérés / Új pénznemmel kapcsolatos kérés/kérdés
« Dátum: 2012. május 07. - 22:31:30 »
Igen, azóta javítgattam és törölgettem a felesleges sorokat, körülbelül pont azokat, amiket megemlítettél. De azért köszönöm, hogy le írtad ezeket is. :)
A Dini, Én is a dinit használom csomó fájlba mentéshez, már egy tucat van ebbõl körülbelül :D . Viszont így õszintén szólva, nem tudom, hogy mit mentsek fájlba, mivel eddig csak egy \"számlálótextdraw\" van megcsinálva, és nem több. Ha letudnád nekem írni azt a pár sort, vagy egyszerûen csak leírni, hogy mit mentsek, annak nagyon örülnék, és dobnám a pluszt. :D

88
Segítségkérés / Új pénznemmel kapcsolatos kérés/kérdés
« Dátum: 2012. május 07. - 16:51:09 »
Üdv!
Elkezdtem a szerveremhez egy újabb rendszert írni, egy úgynevezett \"új pénznem\" scriptet, amire Én azt hittem, hogy nagyon gyorsan és könnyedén megtudom oldani, de így idõközben kiderült, hogy nem is olyan könnyû ezt megcsinálni, mint amire Én számítottam. :D Így hát, hozzátok kell hogy forduljak, mivel gõzöm sincs, hogy csinálhatnék meg két dolgot, aki tud segíteni nekem, annak Én nagyon megköszönném.
Szóval, ahogy mondtam elkezdtem ezt a kis scriptet, én inkább egy rendszernek hívom majd a jövõben, mivel ez a kis script nagyon sok feladatot fog ellátni a szerveren, és nagyon sokszor szóba fog jönni. Szépen lassan eljutottam odáig, hogy dollárral, feltudják váltani a Playerek a pénzüket, erre az új pénznemre, hívjuk úgyhogy EliteMoney(nem ez lesz a valódi neve). Nos, szépen meg is volnék idáig, de egy újabb gondba keveredtem, és az az, hogy csak átállítja a dollárt, EM-re, tehát ha mondjuk veszek 2 darab EM-et, azt szépen kiírja textdrawként, de ha azután vennék mondjuk 1 darab EM-et, akkor már nem azt írja, hogy 3, hanem 1, vagyis csak átállítja.
Ez lenne az elsõ problémám, és egyben a kérdésem is, hogy, hogy lehetne megoldani azt(gondolom stock-kal), hogy ne beállítsa, hanem hozzáadja a meglévõkhöz.
A következõ nagyobb problémám, az EM felhasználása. Eddig úgy gondoltam, hogy szépen megírom a parancsot, könnyedén lekérdezem, hogy mennyi EM-je van, és levonom azt. Igen, csak nem ilyen egyszerû a dolog. A dollárnál könnyedén le lehet kérdezni mennyi dollárja van a playernek, és majd levonja, igen, DE egy teljesen új pénznemmel, ez már nem olyan könnyû, egyszóval lövésem sincs, hogyan tudnám lekérdezni, hogy mennyi EM-je van, és azt még le is vonni, ha pedig nincsen neki annyi, akkor esetleg hibaüzenetet kiírni.
Megpróbáltam érthetõen leírni a kérdéseimet, problémáimat.
Nos, ha tudna valaki segíteni, annak nagyon örülnék, és nagyon megköszönném, illetve adnék annak 1 darab pluszt is. :)

89
Szkript kérések / Új pénznem "script"
« Dátum: 2012. május 03. - 20:53:50 »
Üdv!
Nos, ritkán fordulok ide, de néha muszáj néhányszor, mint most is :D. Ahogy láttátok egy scriptet kérek, de nem olyan nagy ügy, hogy órákat kell ülni alatta, a nehezét megcsinálom, csak kell egy alap--minta, ami után el kezdhetek dolgozni.
Tehát nem húzom is tovább a szót, egy olyan scriptre lenne szükségem, aminek a segítségével egy \"új pénznem(et)\" hozhatunk létre, aminek a segítségével olyan tárgyakat vehetünk meg, amiket $-ral, nem lehetne.
A lényeg, legyen az új pénznem neve, hogy \"EMoney\"(Persze ezt majd felhasználáskor, át fogom írni), 1 millió dollár = 1EMoney, amit egy paranccsal fölválthat a player, ha van annyi pénze(!Visszaváltás nem lehetséges!). Ez lenne az elsõ része.
A második része, a vásárlás EMoney-jal. Legyen a parancs neve: \"/extra\", ez a parancs a playernek 2 Pelliumba kerülne. A parancs beírása után leellenõrzi, hogy van-e neki 2EMoney-ja(vagy több), ha nincs akkor egy hibaüzenetet kap, ha van elegendõ, akkor levonja, azt a 2EMoney-t, és cserébe megkapja az \"extrát\", A parancs funkcióját nem kell bescriptelni, elég ennyit írni: SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"Extra megvéve, 2 EMoneyért\");, a funkciókat megcsinálom.
Röviden ennyi lenne, amit kérnék, nagyon megköszönném, aki megcsinálná ezt nekem, és adnék érte 1 darab +-t is, aki idõt szánna rám. ;)
+.)
Ezt a részt nem muszáj megcsinálni, csak ha akarod!
Nos, ez egy \"Plusz\" kérés még az EMoney-jel kapcsolatban. Ezt Én is megbírom csinálni, de ha Ti megcsináljátok ezt is helyettem, akkor tényleg nagyon megköszönném. ;)
Az elsõ kérés az lenne, hogy egy Dini, külön fájlba mentse a EMoney-t, ha kilép a szerverrõl, és ha újra belép, akkor avval a pénzzel folytassa, amennyit összegyûjtött. Nem nagy extra, csak hogy elmentse a megszerzett EMoneyt.
A második kérés, hogy az EMoney összegét kijelezze Textdrawként a \"dollárszámláló\" alatt, kb. 2 cm-rel (mivel az alatt pontosan, már van egy változótextdraw).
Röviden ez lenne az extra, amit kérnék, ha ezt is valaki megcsinálná, akkor a + mellé, nagyon, de nagyon megköszönném neki, és az adósa lennék! ;) :D
Nos, örülnék ha valaki megcsinálná ezt a kis scriptet nekem, mivel kulcsfontosságú script lenne a készülõ szerverembe. ;)

90
Segítségkérés / pawn 0.3d
« Dátum: 2012. április 29. - 11:22:17 »
Esetleg frissítsd a függvénykönyvtáradat.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal