Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kiakovi

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
76
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû object lerakó
« Dátum: 2013. december 13. - 13:59:04 »
Mit ír ki? Mert nálam perfektül ment ebben az alakban.

77
Szkript kérések / Beránt Parancs
« Dátum: 2013. december 13. - 13:42:39 »
CMD:berant(playerid, params[])
{
new hely;
new Float:ox, Float:oy, Float:oz;
new giveplayerid;
if(sscanf(params, \"ui\", giveplayerid, hely)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /berant [id] [ülés]\");
{
GetPlayerPos(giveplayerid, ox, oy, oz);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, ox, oy, oz))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(hely >= 1 && hely <=3)
{
PutPlayerInVehicle(giveplayerid, GetPlayerVehicleID(playerid), hely);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Betetted a kocsidba!\");
SendClientMessage(giveplayerid, -1, \"Berántott valaki a kocsijába!\");
}else{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem megfelelõ hely!\");
}
}else{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy kocsiban!\");
}
}else{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs a közeledben!\");
}
}
return 1;
}

 
Nem otthonról írok, de ez tuti jó lesz :)
Kell hozzá a sscanf :)

78
Szkript kérések / Bonúsz autó
« Dátum: 2013. december 12. - 22:57:47 »
new bonuszkocsi;
new rand;
new bpos[4][3] ={ //pozíciók
{0, 0, 0},
{0, 0, 0},
{0, 0, 0},
{0, 0, 0}
}

 
timerben
 
DestroyVehicle(bonuszkocsi);
rand = random(3);
bonuszkocsi = CreateVehicle(400, bpos[rand][0], bpos[rand][1], bpos[rand][2], szín1, szín2, respawn_delay);

 

public OnPlayerStateChange...
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && IsPlayerInVehicle(bonuszkocsi))
{
//ha beszáll a kocsiba, ez + ez történjen
//akár új pozíciót kaphat a kocsi, vagy törölheted a következõ sorsolásig... a fantáziád szab határt :)
}

 
Bármilyen kérdésed van, várom :)

79
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû object lerakó
« Dátum: 2013. december 12. - 22:46:52 »

Tesztelve is van ?
 
[/quote]
 
Remélem ti is olyan jó hasznát veszitek, mint én :)[/quote]

80
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA SinglePlayer kódok
« Dátum: 2013. december 12. - 21:33:51 »
Szerintem nagyon ötletes :) Ne bántsa senki :D

81
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû object lerakó
« Dátum: 2013. december 12. - 21:25:45 »
Sziasztok!
Ez a code arra jó, amit map editorral nem igazán lehet megcsinálni: példáult lejtõn elhelyezni növényeket úgy, hogy mindegyik növény egyforma magas lesz mm-re pontosan. Az ötlet akkor jött, amikor az elõbb leírtakkal vacakoltam map-editorral :D
Fícsörz vagy mi:
Megjelenik az object ott, ahol állunk
Lementi az objectet a scriptfiles mappába, modba másolható állapotban (objectek.ini)
/letesz [objectid] paranccsal megy
Készítõ: Én és kb 5, max 10 perc volt
Szükséges hozzá a sscanf2, streamer, dini és a ZCMD include, amit meg lehet találni a fórumon.
Remélem ti is olyan jó hasznát veszitek, mint én :)
 
CMD:letesz(playerid, params[])
{
new obbj;
new entry[256];
new File:hFile;
new Float:ox, Float:oy, Float:oz;
if(sscanf(params, \"i\", obbj)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /letesz [id]\");
{
GetPlayerPos(playerid, ox, oy, oz);
if(!dini_Exists(\"objectek.ini\"))
                {
                dini_Create(\"objectek.ini\");
         format(entry, sizeof(entry), \"CreateDynamicObject(%i,%f,%f,%f,0.0000000,0.0000000,0.0000);\\r\\n\",obbj, ox,oy,oz);
         CreateDynamicObject(obbj,ox,oy,oz,0.0000000,0.0000000,0.0000);
         hFile = fopen(\"objectek.ini\", io_append);
         fwrite(hFile, entry);
         fclose(hFile);
                }else{
         format(entry, sizeof(entry), \"CreateDynamicObject(%i,%f,%f,%f,0.0000000,0.0000000,0.0000);\\r\\n\",obbj, ox,oy,oz);
                   CreateDynamicObject(obbj,ox,oy,oz,0.0000000,0.0000000,0.0000);
         hFile = fopen(\"objectek.ini\", io_append);
         fwrite(hFile, entry);
         fclose(hFile);
                }
}
return 1;
}

82
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GTA SA.EXE HELP!!
« Dátum: 2013. december 12. - 20:59:47 »
Reinstall?

83
Szkript kérések / Fegyver eldobás,felvétel.
« Dátum: 2013. december 11. - 17:48:01 »
Haladó \"scripter kezdõnek úgy segít, hogy másolásra biztatja? :D
Jó tanács aqe34: míg az alapok nem mennek, RPG-vel ne foglalkozz, hanem tanulj, mert rettentõen egyszerû dologra kérdeztél rá :)
http://sampforum.hu/index.php?topic=4400.0 //sscanf2
http://sampforum.hu/index.php?topic=10780.0 //zcmd
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerWeaponData
Ezekbõl kiindulva 2 féle módon biztosan meg lehet oldani: azt lehet átadni, ami épp van a játékos kezében, vagy a ha szeretnéd, azt a fegyvert adhatja oda, amibek a slotját beírja sscanffal :)

84
Szkript kérések / ölés
« Dátum: 2013. december 09. - 17:42:03 »
OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+5);
GivePlayerMoney(killerid, 800);
return 1;
}

 
Máskor szerintem ilyen kérdést tedd fel a kisebb kérdések részben!

85
Szkript kérések / Kill table
« Dátum: 2013. december 08. - 18:57:03 »

86
Munkaerő keresése / Mappert keresek (Nemsokára nyíló ParaRPG)
« Dátum: 2013. december 08. - 16:06:49 »
Sziasztok!
Munkájára igényes mappert keresek. Feltétel, hogy az illetõ a 15. életévét betöltötte és tud folyamatosan haladni, minden noszogatás nélkül.
A modról:
A mod teljesen egyedi, egyedül írom, 8000 soros jelenleg. Teljesen dinamikus és lényegesen eltér a megszokottaktól. Egyedi a bizniszrendszer, a házrendszer az egyik legkidolgozottabb pontja a modnak (amit majd részletezek szervernyitáskor). Rengeteg munkalehetõség közül lehet majd válogatni (és ez nem olyan, hogy mindig ugyanazt kell mindnél csinálni, csak más jármûvel). A szerveren lesz elõrelépési lehetõség a hûségpont-rendszerrel, szóval nem csak csókosok kerülhetnek majd az admin-teambe. Elhagyok mindenféle olyan csicsát, ami nem összeegyeztethetõ a való élettel.
Ízelítõ felfogásból(kidolgozás alatt):
Az adminnak nincs joga beleszólni a játékmenetbe, a játékost nem lehet megállítani, mozgatni, kiemelni, max eltávolítani.
Az adminok banolhatnak, de azt a közösen (játékosok és adminok) kell eldönteni, hogy van-e kedvünk tovább játszani az illetõvel (mondjuk szavazás).
Egy élet, egy halál!!!
Az adminok is 0-ról indulnak.
Mit is kéne mapolni:
Fehérház - az aktuális polgármester lakhelye, nem messze a Los Santos városházától egy dombon van
Városháza (Angel Pine) - van egy eszméletlen ronda épület Angel Pine-ban (nincs rajta ajtó és a textórája valami siralom), annak a helyére kéne valamit kitalálni
uszoda- Los Santosban található a temetõ közelében található teniszpályáknál
Vonatállomások: Palomino, Whetstone, majd ezt hamachin keresztül megmutatom
Partisziget - Pálmafák, luxus, buli 1000-rel, Santa Maria beach-rõl látható
Templom - (csicsa, házasság miatt kéne)
Disco- A los santos-i disco zenementes interiorja (egyedi zenék miatt)
Kocsma (csicsa, de azért valahol inni is kell :D )
hajléktalan szálló - fedél a nem hajlékonyak számára, megmutatom majd, hova gondolom
Hol fog játszódni?
Los Santos
Red County
Whetstone
Flint County
Mit kínálok a segítségért?
-Adminsegédi pozíció
-Feltûntetés a készítõk között, mint mapper
-Igény szerint akár leader-fõnökség
Minta a jelentkezéshez:
Név:
Kor:
Bemutatkozás:
Miért szeretnék segíteni:
Ha van, tapasztalatok adminsággal kapcsolatban:
RPG tapasztalatok:
Munkáim: (név és képek/kód)
Egyéb hasznosítható képességek:
Ha megtetszett ebbõl a röpke leírásból a leendõ szerver és szívesen segítenél a szépítésekben, várom jelentkezésedet privát üzenetben és/vagy skype-on (kiakovi) :)

87
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scripter keresek
« Dátum: 2013. december 08. - 14:13:01 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=47219.0
Ezt kérlek olvasd el, ezzel tudlak segíteni :)

88
Segítségkérés / Unable to execute colpiler
« Dátum: 2013. december 08. - 13:45:37 »
Megvan a pawno mappában a pawncc.exe? Ha nincs, valószínûleg az a baj, mert az a compilar

89
Segítségkérés / mozgó object
« Dátum: 2013. december 07. - 20:42:48 »
OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, floatrange, x, y, z)
{
SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
}
return 1;
}

 

new valami;
new pont;

 
ongamemodeinit fölé
 
forward timer();

 
ongamemodeinit alá
 
valami = CreateObject(3032, x, y, z, rx, ry, rz);
pont = 0;
SetTimer(\"timer\", 3000, true);

 
valahova lejjebb a modba:
 
public timer()
{
if(pont == 0)
{
MoveObject(valami, x2, y2, z2, 3, rx2, ry2, rz2);
pont = 1;
}else{
MoveObject(valami, x, y, z, 3, rx, ry, rz);
pont = 0;
}
return 1;
}

90
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. december 07. - 00:41:09 »
Sziasztok, van olyan weather, ami annyira bugos, hogy nappal is villog vagy rosszul jelenik meg? Kéne :) Elõre is köszi :)
MEGOLDVA!

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal