Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tarack

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
76
Segítségkérés / MTA Blur Kikapcsolása.
« Dátum: 2016. augusztus 20. - 00:02:31 »
Milyen dashboardban? A szerveremről beszélek hogy hogyan kell scriptileg letiltani a szerveremen a blurt amikor gyorsan méssz tudod az alap gta-s effektet. s** mta is megoldotta.

77
Segítségkérés / Object kézbe adás utána eltüntetés
« Dátum: 2016. augusztus 18. - 20:46:58 »
Egyszerű! Az obejctnek adj egy elementdatát :)))
objectNeve = createObject(ect...)
setElementData(thePlayer(vagy local),\"object\",objectNeve[Mármint a selectora])
és így tüntesd el:
destroyElement(getElementData(thePlayer(vagy local),\"object\"))
És kész is :)

78
Segítségkérés / MTA Blur Kikapcsolása.
« Dátum: 2016. augusztus 18. - 20:44:21 »
Sziasztok. Az MTA szerveren a BLURT azaz az elmosódást hogyan lehetne ki iktatni? Pl: SeeMTA.
Amikor a kocsival gyorsan mész arról beszélek.
Előre is köszönöm a segítségeket.

79
Segítségkérés / Kiegészítő bolt rendszer
« Dátum: 2016. június 11. - 10:56:56 »
Sziasztok. Pl: A seen meg a hl en ugye van ez a kiegészítős dolog. Nos azt sejtem hogy az attachot  attachElementekkel oldották meg de azt hogyan hogy egy gta sa-ban meglévő dolgot (Ami cjnek van alapból) azt hogy adja rá. Ugye azoknak a kiegészítőknek NINCS idjük. Vagy van? Ha igen mi?  A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm! :)
~Tarack

80
Segítségkérés / MTA Autók
« Dátum: 2016. április 03. - 18:52:47 »
Lehet. Tanuld ki a luát. Használd benne a setPedControlState functiont,keress utána mta wikin. Más nem írja meg helyetted. Ez egy elég bonyolult rendszer lenne. :)

81
Segítségkérés / dxDraw
« Dátum: 2016. április 03. - 18:51:46 »
Mindegyik function-nak ugyan az a neve. Így csak az egyiket hívja meg. Az egyiket nevezd át illetve az onClientRender-nél is nevezd át és akkor minden rendben lesz. Illetve elég használni 1db onClientResourceStart function-t abba is bele lehet tenni 2 onClientRender-t de mind a 2-nek más legyen a function neve

82
Archívum / Jármű alkatrészei
« Dátum: 2016. április 02. - 23:36:34 »
Kiindulásnak :) --
 

function fixCar()
local vehicles = getElementsByType(\"vehicle\",getRootElement(),true) -- kiválasztja a jármű elementeket--
for k,v in ipairs(vehicles) do -- kiválasztja a mapon lévö összes kocsit
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer) -- player positionját lekérjük )
local carX,carY,carZ = getElementPosition(v) -- Jármű pos-ját lekéred --
if getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,carX,carY,carZ) <= 3 then -- a kocsit 3-as távolságban van töled csak azon müködik (közel állj a kocsihoz) --
dummycar = createVehicle(getElementModel(v),x,y,z)
setElementData(localPlayer,\"car\",dummycar)
setPedAnimation(localPlayer, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 0, true, false, true, true) --szebb ha van anim :) --
exports.gl_attach:attachElementToBone(dummycar, localPlayer, 12, -0.9, 0, 0.8, 0, 60, 60) -- a koordinátákkal játszadozz,nagyjábol belöttem,de te állítgasd :) --
dummyTuntet () -- functiont meghívjuk --
setVehicleComponentVisible(v, \"door_rr_dummy\", false)
-- setVehicleComponentVisible(dummycar, \"door_rr_dummy\", false)
        outputChatBox(\"Sikeres ez a példa script \") --debug,jó ha van :) --
        addEventHandler(\"onClientRender\",getRootElement(),dummyTuntet) -- renderrel megy csak :) --
        setElementCollisionsEnabled(dummycar,false)
        end
end
end -- lezárjuk egy endel a functionokat --
bindKey(\"e\",\"down\",fixCar) -- bebindeljük a gombot,ami meghivja a functiont
 
function dummyTuntet ()
--outputChatBox(\"nemwok\")
        local getComponent = getVehicleComponents(dummycar) -- get a table with all the components of the vehicle
        for k in pairs (getComponent) do
        setVehicleComponentVisible(dummycar, k, false) -- hides the component
                     setVehicleComponentVisible(dummycar, \"door_rr_dummy\", true)
        end
    end
   
   
    -- Ezekböl már ki tudsz indulni :) --

83
Archívum / Jármű alkatrészei
« Dátum: 2016. április 01. - 11:53:57 »
a példában a dummy-nak tiltsd le a componenteket egy másik functionban vagy abban amit irtam.
és csak azt engedélyezd amit akarsz látni a kézben,és amit irtam segítségben oda írd bele az attachokat :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. április 01. - 11:55:08 )

Csak ezzel meg az a gond hogy minden alaktrészre kel irni egy ilyen functiont csak más component letiltásokkal. Én így oldanám meg és igy is oldottam meg a szerveremen :)

84
Archívum / Jármű alkatrészei
« Dátum: 2016. április 01. - 11:51:10 »

function car ()
local veh = getElementsByType(\"vehicle\",getRootElement(),true)
for k,v in ipairs(veh) do
local x,y,z = getElementPosition(localPlayer)
local x2,y2,z2 = getElementPosition(v)
if getDistanceBetweenPoints3D(x,y,z,x2,y2,z2) <= 2 then
-- ide beírod mittomén
local px,py,pz = getElementPosition(localPlayer)
-- ide jöhet az attach vagy amit akarsz :) --
local dummy = createVehicle(getElementModel(v),px,py,pz)
setElementCollisionsEnabled(dummy,false)
-- ide a komponentes dolog amit a v-nek tilts le :)
end
end
end
-- a car function-t bármivel meghívhatod :) --
-- ez egy kliens oldali példa :) --

85
Archívum / Jármű alkatrészei
« Dátum: 2016. április 01. - 11:45:46 »
Mikor szereli lekéred a jármű modeljét amit szerel. Készítesz egy járművet amibe nem lehet beszálni,col ját letiltod, és setElementModel-lel beállítod a lekért modellt,amit szerel.  See-mta-n is így van megoldva :)
így még mindig a legkönnyebb :)

86
Archívum / Chat kérdés
« Dátum: 2016. április 01. - 10:15:31 »
Sziasztok. Az mta-ban ugyebár van az alap chat. én írtam egy chat systemet de sehogysem tudom működésre bírni. Hogyan lehet az alap MTA chatet kikapcsolni és a t-megnyomására a sajátom jön be. Milyen functionnal? Egy wiki link is elég. Köszönöm előre is a válaszokat :)

87
Archívum / Jármű alkatrészei
« Dátum: 2016. április 01. - 10:11:32 »
Legkönnyeb dolog ha egy járművet attacholsz a kézbe,aminek minden componentjét letiltod setComponentVisible-vel kivéve azt az 1-et nem ami neked kell. meg ugye a collisionját is kikapcsolod hogy átlehessen menni rajta,stb. És utána az atacholásnál mozgatod a koordinátákkal. Így a legegyszerűbb. :)

88
Archívum / Kérdés a szinkronizálással kapcsolatban
« Dátum: 2016. március 18. - 18:53:37 »
De egy kliens oldali functionrol van szó amit szeretnék ha mindenki látna de csak az adott playernek fusson le (értem ugy hogy csak az ö positionját kéri le aki beírt x-y parancsot,de mindenki látja és kliens oldali function syncelve) :)

89
Archívum / Szinkrinizálás Kérdés
« Dátum: 2016. március 13. - 13:04:16 »
Sziasztok. Egy csak kliens oldali funkciót hogyan lehet szinkronizálni milyen funkcióval szerver oldalra,hogy csak a localPlayer-nek fusson le de mindenki lássa?
Válaszokat előre is köszönöm

90
Archívum / Éjjeli ablakok eltűntetése
« Dátum: 2016. március 09. - 19:25:40 »
Sziasztok. A minap mappoltam egy kisebb mappolást amiben kiszedtem egy épületet.
Az lenne a gondom,hogy éjjel megjelennek fölötte ablakok. Érdekelne hogyan tudnám kiszedni?
Ha scriptel akkor lenne szives valaki leírni azoknak az ablak objectek id-jét de ha nincs akkor azt hogy hogyan lehet eltüntetni?
Válaszokat előre is köszönöm

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal