Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - baglion02

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
76
Segítségkérés / Airbrake | JunkBuster
« Dátum: 2016. március 23. - 16:16:07 »
Nem az a gond hogy be van kapcsolva hanem az hogy kiszedtem a jb bol es nem mukodik

77
Segítségkérés / OnPlayerEditDynamicObject
« Dátum: 2016. március 23. - 13:03:48 »
Igen velem van a gond!! Koszonom szepen!

78
Segítségkérés / OnPlayerEditDynamicObject
« Dátum: 2016. március 22. - 18:34:22 »
De volt berakva ki is szedtem és még van bent asi loader

79
Segítségkérés / OnPlayerEditDynamicObject
« Dátum: 2016. március 22. - 17:18:55 »
Hali az lenne a gondom, hogy van egy kapu rendszerem amiben ig lehet lerakni és editelni, de most egy olyan problémám lett, hogy amikor mozgatom nem úgy mozog hanem össze vissza, pl húzom balra az egeret elmegy jobbra majd amikor húztam az egeren kb 20 cm-t akkor jön balra majd elengedem akkor csúszik 2-3 centit szóval szarul mozog nem úgy ahogy én akarom, ha jobbra viszem megmozdítom az egeret 1 cm-re és már nem is látom az objectet mi lehet a gond? eddig jó volt... streamer plugin lenne a szar?

80
Segítségkérés / Airbrake | JunkBuster
« Dátum: 2016. március 19. - 22:26:06 »
nem reagál semmire mint ha nem is hackelnék

81
Segítségkérés / Airbrake | JunkBuster
« Dátum: 2016. március 19. - 22:16:50 »
Hali megpróbáltam kiszedni a JunkButerből az anti airbraket mivel az a cleo-s airbraket/fly-t is érzékeli.
De nem nagyon akar össze jönni... :$
Kód:
 

#define Speed(%0,%1,%2,%3,%4)             floatround(floatsqroot((%4)?(%0*%0+%1*%1+%2*%2):(%0*%0+%1*%1))*%3*1.6)
#define MAX_JB_VARIABLES       (60)
#define AIRBRAKE             (0)
static
Variables[MAX_JB_VARIABLES];
static const DefaultVariables [MAX_JB_VARIABLES] =
{
150 //AIRBREAK
};
public OnGameModeInit()
{
SetTimer (\"AirBrakeCheck\", 337, true);
Variables = DefaultVariables;
        return 1;
}
forward AirBrakeCheck();
public AirBrakeCheck()
{
ForEachPlayer(i)
{
    new
        t = GetTickCount (),
   speed; // Speed in m/s
new
   Float: pOldAirbrakePos[MAX_PLAYERS][3],
   pLastAirbrakeCheck[MAX_PLAYERS],
   pLastAirbrakeSpeed[MAX_PLAYERS];
speed = floatround ((GetPlayerDistanceFromPoint (i, pOldAirbrakePos[0], pOldAirbrakePos[1], pOldAirbrakePos[2]) / float (t - pLastAirbrakeCheck)) * 1000.0);
        GetPlayerPos (i, pOldAirbrakePos[0], pOldAirbrakePos[1], pOldAirbrakePos[2]);
if (speed > Variables[AIRBRAKE] && pLastAirbrakeSpeed > Variables[AIRBRAKE])
{
   SendClientMessage(i,-1,\"asd\");
}
pLastAirbrakeSpeed = speed;
pLastAirbrakeCheck = t;
}
return 1;
}
forward GetPlayerSpeed (playerid, get3d);
public GetPlayerSpeed (playerid, get3d)
{
new Float: x, Float: y, Float: z;
if (IsPlayerInAnyVehicle (playerid))
GetVehicleVelocity (GetPlayerVehicleID (playerid), x, y, z);
else
GetPlayerVelocity (playerid, x, y, z);
return Speed(x, y, z, 100.0, get3d);
}

 
JunkBuster 11-ből szedtem ki, sehogy nem jön össze..
Választ előre is köszi!!

82
Segítségkérés / Mysql megint
« Dátum: 2016. március 18. - 21:16:24 »
Köszi megnézem :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. március 18. - 21:50:48 )

Működik köszönöm!

83
Segítségkérés / Mysql megint
« Dátum: 2016. március 18. - 19:59:05 »
Nos az már meg van, hogy ki íratom a nevét az embernek de viszont csak is az első ember nevét írja ki.
Azt szeretném, hogy pl aki nincs fent és aki fent van azt listázza ki, pl akinek van 5 pontja azt írja ki a nevét ha fent van ha nincs.
Mysql r6-ot használok régi.
Tudom nyitottam vele témát de ezt így jobbnak látom.
Köszi a választ!
itt egy leírás arról a mysql rendszerről amit használok hátha így megkönnyíti a dolgotokat.
https://sampforum.hu/index.php?topic=9285.0

84
Segítségkérés / TextDraw-al kapcsolatos kérdés (már megint)
« Dátum: 2016. március 18. - 19:01:51 »
TextDrawot frissíteni is kell :)

85
Segítségkérés / TextDraw-al kapcsolatos kérdés (már megint)
« Dátum: 2016. március 18. - 18:17:50 »

new skin;
skin = GetPlayerSkin(playerid);
TextDrawSetPreviewModel(textdraw, skin);

 
nem tudom hogy erre gondoltál e :)

87
Segítségkérés / Listázás
« Dátum: 2016. március 18. - 12:15:48 »
És ami én használok azzal nem tudnátok leírni, hogy hogyan kellene? megköszönném
EDIT: Ne csak azt írja ki aki fent van, azt is kéne aki nincs

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. március 18. - 19:02:08 )

Ötlet valakinek?

88
Segítségkérés / Listázás
« Dátum: 2016. március 17. - 18:37:00 »
Köszönöm szépen! Másik kérdésem ezzel a kóddal, hogy ezek mit jelentenek:
cache_get_field_content
cache_num_rows
Pontosabban mit csinálnak és mire szolgál.
Még annyit, hogy ez hátha segít nekem így néz ki egy játékos betöltése:
 

new query[128];
Format(query, \"SELECT * FROM %s WHERE id = \'%d\'\", SQL_DB_Player, PlayerInfo[playerid][pID]);
mysql_query(query);
new datas[MAX_MYSQL_STRING];
new data[200][256];
mysql_store_result();
mysql_fetch_row(datas, \"|\");
mysql_free_result();
split(datas, data, \'|\');
PlayerInfo[playerid][pLevel] = strval(data[3]);

 
Régi s**rpg modból van és pontosabban úgy szeretném listázni hogy pl akinek a szint az lvl5 csak azokat

89
Segítségkérés / Listázás
« Dátum: 2016. március 17. - 14:45:14 »
Hali!! Most tanulom a mysql-t és azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudnám azt megcsinálni, hogy aki nincs fent annak is kilistázza a nevét ha beírok valami parancsot. Ne csak azt aki fent van.Köszi a válaszokat!

90
Segítségkérés / Ledobott elem
« Dátum: 2016. március 16. - 18:18:24 »
Értem és senki nem tud egy olyan objectet ami egy motorháztető vagy esetleg magában ajtó? vagy csomi? mert azt mondják hogy van :/ :hmmm: :confused:

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal