Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - baglion02

Oldalak: 1 ... 15 16 [17]
241
Szkript kérések / Admin jelszó
« Dátum: 2015. Augusztus 24. - 13:26:12 »
olyat ha egy admin fellép a szerverre beírja a jelszóját spawnol akkor kér tőle még 1 jelszót mert ú ugye admin

242
Segítségkérés / Hogyan lehet checkpointot kesziteni parancs ala??
« Dátum: 2015. Augusztus 24. - 05:12:21 »
Nézz bele egy FS-be esetleg egy olyan modba amiben van munka és nézd meg hogy hogy áll össze!!
Én is most tanulok én pl úgy tanulok hogy modban turkálok félig editelek de közben írok egy stunt modot ha persze valamit nem tudok akkor belenézek a másikba.
És igaza van ZyZu-nak ha vala helyetted csinálja nem fogsz megtanulni Scriptelni!!

243
Szkript kérések / Admin jelszó
« Dátum: 2015. Augusztus 24. - 04:24:03 »
Én olyan scriptet szeretnék kérni ami azt csinálja ha valaki admin és lespawnol akkor kér tőle egy jelszót. A jelszót pedig ig tudja beállítani egy parancsal(mind1 mivel) és dinivel el is mentse
ehez hasonló csak nem kell az  a nagy üzenet a jobb alsó sakorba
link:

244
Segítségkérés / Admin PW
« Dátum: 2015. Augusztus 24. - 02:07:49 »
1. Felmegyek regisztrálok elmenti a jelszót. ha csak ennyi relog akkor betud lépni(semmi admin se semmi csk egy sima player)
2. adok magamnak admint
3. beállítom a jelszót
4. relog
5. nem tudok utána sehogy belépni

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Augusztus 24. - 05:08:33 )

Megoldódott zárok!!

245
Segítségkérés / Admin PW
« Dátum: 2015. Augusztus 24. - 01:41:54 »

CMD:apw(playerid, params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 1)
{
    new apw[50];
   
    if(sscanf(params,\"s[50]\",apw)) return Msg(playerid,PIROS,\"Használat: /apw [Jelszó]\");
   
format(JatekosAdat[playerid][APw],128, \"%s\", apw);
       
}
else
{
    Msg(playerid,PIROS,\"Ezt a parancsot te nem használhatod.\");
}
return 1;
}

 
[gmod]Pawn code kirakva[/gmod]

246
Segítségkérés / Admin PW
« Dátum: 2015. Augusztus 24. - 00:44:09 »
Sziasztok! Nekem az lenne a gondom, hogy azt akarom megcsinálni, hogy ha egy admin lespawnol akkor egy dialogba be kell írni az adminjelszót (ugye amikor kapott admin akkor már megadta stb..) ez idáig jól is ment! De mikor jelszót vált mármint megad egy jelszót reloggol utána be sem tud lépni mivel azt írja hibás jelszó! Esetleg hogy könnyebb  még megoldani(kezdő/félig tudom már az lapokat scripter vagyok)? Dinivel mentek mindent!

247
Segítségkérés / Név mutató TextDraw
« Dátum: 2015. Augusztus 04. - 10:52:13 »
Sziasztok! Azzal a gonddal fordulok hozzátok, hogy egy névmutató textdrawot akarok készíteni de errort ír és sajnos nem mutom miért
UI:Kezdő scripter vagyok szóval tanulom.
textdraw
 
new Text:NevMutat2[MAX_PLAYERS];
new Text:NevMutat[MAX_PLAYERS];
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
NevMutat[playerid] = TextDrawCreate(622.000000, 122.000000, \"   \");
TextDrawBackgroundColor(NevMutat[playerid], 255);
TextDrawFont(NevMutat[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(NevMutat[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(NevMutat[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(NevMutat[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(NevMutat[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(NevMutat[playerid], 1);
TextDrawUseBox(NevMutat[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(NevMutat[playerid], 0x00000065);
TextDrawTextSize(NevMutat[playerid], 490.000000, 37.000000);
NevMutat2[playerid] = TextDrawCreate(498.000000, 100.000000, \"Betöltés...\");
TextDrawBackgroundColor(NevMutat2[playerid], 0x1675E9FF);
TextDrawFont(NevMutat2[playerid], 3);
TextDrawLetterSize(NevMutat2[playerid], 0.310000, 1.100000);
TextDrawColor(NevMutat2[playerid], 0x000000FF);
TextDrawSetOutline(NevMutat2[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(NevMutat2[playerid], 1);
return 1;
}

 
és még csináltam hozzá ilyet:
 
forward Nevasd(playerid);
public Nevasd(playerid)
{
new asd[128], Nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,Nev, sizeof(Nev));
format(asd, sizeof(asd), \"%s\", Nev(playerid));
TextDrawSetString(NevMutat2[playerid],asd);
return 1;
}

 
error(ok)
 
C:\\Users\\Property\\Desktop\\LightRPG\\gamemodes\\nevmutat.pwn(85) : error 012: invalid function call, not a valid address
C:\\Users\\Property\\Desktop\\LightRPG\\gamemodes\\nevmutat.pwn(85) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Property\\Desktop\\LightRPG\\gamemodes\\nevmutat.pwn(85) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Users\\Property\\Desktop\\LightRPG\\gamemodes\\nevmutat.pwn(85) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Property\\Desktop\\LightRPG\\gamemodes\\nevmutat.pwn(85) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

248
Segítségkérés / Ház rendszer HIBA
« Dátum: 2015. Július 25. - 20:26:00 »
Értem. Köszönöm szépen a gyors választ :) Sikerült, megoldódott! Zárom

249
Segítségkérés / Ház rendszer HIBA
« Dátum: 2015. Július 25. - 17:36:14 »
Üdv nekem az lenne a gondom, hogy van egy RP mod amit editelek, tele van buggal és a házrendszernél elakadtam.
Az lenne a gond hogy aminok törlöm a házat akkor a játékos adatainál nem írja át 0-ra, hogy van háza ekkor nem tud újat venni mert azt írja a rendszer hogy még van háza(de igazából nincs). Ekkor ha egy ilyet írok hozzá
pInfo[playerid][pHaz] = 0;

 kitörlöm és relogolok akkor a 0,0,0 koordinátára dob CJ skinnel és ha megint relogolok akkor megint ugyan ez a gond. Itt a teljes törölház parancs kódja
 
CMD:torolhaz(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 5)
{
    new HID, S[128];
   
if(sscanf(params, \"d\", HID)) return SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Használat: /törölház < Ház ID >\");
hInfo[HID][beX] =  20000;
hInfo[HID][beY] =  20000;
hInfo[HID][beZ] = -20000;
        hInfo[HID][Eladva] = 0;
hInfo[HID][Ar] = 0;
 
        format(hInfo[HID][Tulaj], 24, \"Eladó!\");
 
       
   
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s törölt egy házat, ID: %d\", pInfo[playerid][pANev], HID);
SendAdminMessage(FONTOS, S);
        Delete3DTextLabel(HazText[HID]);
    DestroyPickup(HazPick[HID]);
HazMent(HID);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
return 1;
}

250
Segítségkérés / MTA Help
« Dátum: 2015. Július 02. - 01:38:12 »
Üdv!! Nem tudom pontosan, hogy hova írjam de láttam pár témát ami ide lett írva és azért írok én is ide!!

Nekem MTA-val van most egy kis gondom, még pedig csináltam házilag egy dm szervert és ha pl valaki meghal vége a körnek 5mp és kövi pálya.


Nah én azt szeretném megoldani, hogy ha meghal valaki akkor menjen tovább a kör meddig az utolsó is meg nem hal.


Köszönöm a segítséget!!!

Oldalak: 1 ... 15 16 [17]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal