Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerEditObject« Dátum: 2012. március 10. - 23:16:50 »
OnPlayerEditObject
Ez az eljárás akkor hívódik meg ha egy játékos szerkeszt egy objectumot Szerkesztési módok: #define EDIT_RESPONSE_CANCEL 0 //Amikor a játékos megszakítja a szerkesztést ESC lenyomásával Paraméterek: (playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
Megjegyzés: Az eljárás a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni! Példa: public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) Figyelem: Ha a játékos megszakítja a szerkesztést a módosításokat vissza kell állítani! http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEditObject 77
Függvények / InterpolateCameraLookAt« Dátum: 2012. március 10. - 22:48:56 »
InterpolateCameraLookAt
Egy játékos kamerájának nézetét az egyik pontról a másikra irányítja Paraméterek: (playerid, Float:FromX, Float:FromY, Float:FromZ, Float:ToX, Float:ToY, Float:ToZ, time, cut = CAMERA_CUT)
Megjegyzés: A fügvény a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni! Wiki: http://wiki.sa-mp.com/wiki/InterpolateCameraLookAt 78
Függvények / InterpolateCameraPos« Dátum: 2012. március 10. - 22:48:54 »
InterpolateCameraPos
Egy játékos kameráját mozgatja az egyik helyrõl a másikra Paraméterek: (playerid, Float:FromX, Float:FromY, Float:FromZ, Float:ToX, Float:ToY, Float:ToZ, time, cut = CAMERA_CUT)
Megjegyzés: A fügvény a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni! Wiki: http://wiki.sa-mp.com/wiki/InterpolateCameraPos 79
Függvények / GetPlayerVersion« Dátum: 2012. március 10. - 22:48:52 »
GetPlayerVersion
Lekérdezi egy játékos kliensének verzióját Paraméterek: (playerid,version[],len)
public OnPlayerConnect(playerid) Wiki: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerVersion 80
Függvények / EditPlayerObject« Dátum: 2012. március 10. - 22:48:49 »
EditPlayerObject
Egy csak Õ általa látható objectet szerkeszthet a megadott játékos Paraméterek: (playerid,objectid)
Megjegyzés: A fügvény a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni! Példa: new object[MAX_PLAYERS]; Wiki: http://wiki.sa-mp.com/wiki/EditPlayerObject 81
Függvények / EditObject« Dátum: 2012. március 10. - 22:48:46 »
EditObject
Egy objectet szerkeszthet a megadott játékos Paraméterek: (playerid,objectid)
Megjegyzés: A fügvény a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni! Példa: new object; Wiki: http://wiki.sa-mp.com/wiki/EditObject 82
Függvények / EditAttachedObject« Dátum: 2012. március 10. - 22:48:44 »
EditAttachedObject
Egy játékosra szerelt objectet szerkeszthet a megadott játékos Paraméterek: (playerid,index)
Megjegyzés: A fügvény a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni! Példa: public OnPlayerSpawn(playerid) Wiki: http://wiki.sa-mp.com/wiki/EditAttachedObject 83
Függvények / CancelEdit« Dátum: 2012. március 10. - 22:48:42 »
CancelEdit
A megadott játékos nem szerkeszti tovább az objct(ek)et Paraméterek: (playerid)
Megjegyzés: A fügvény a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni! Példa: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) Wiki: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CancelEdit 84
Függvények / AttachPlayerObjectToVehicle« Dátum: 2012. március 10. - 22:48:39 »
AttachPlayerObjectToVehicle
Egy játékos objectet rögzít a megadott jármûhöz amit az object követni fog. Paraméterek: (playerid, objectid, vehicleid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY,
Megjegyzés: A fügvény a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni! Példa: AttachPlayerObjectToVehicle(playerid, objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); FIgyelem: Elõször létre kell hoznotok az objectet, mielõtt megpróbáljátok jármûhöz csatolni. Wiki: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachPlayerObjectToVehicle 85
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2012. március 10. - 15:08:47 »Idézetet írta: kurta999 date=1331388481\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ezeket le tesztelem, kösz.Igazad volt más verzió, elnézést 86
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2012. március 10. - 13:53:06 »Idézetet írta: 1ST_Chr date=1331383701\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A 0.3d-s s0beit forráskódja alapján nem lehetne valamit csinálni?Az csak kliens oldali memória címeket tartalmazza nem a szerverét E: Egy másik címke is hibás szerintem
E2: Igen, ez is hibás volt és így már nem is crashel a szerver. Javított címkék:
87
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version« Dátum: 2012. március 10. - 13:33:12 »
CSTREAM_SEND, CSTREA_GET_ID illetve G_F_RESTART_WAIT_TIME 0.3d címkék szerintem rosszak voltak, úgyhogy megkerestem õket.
Elvileg ezek a helyes értékek:
E: Amúgy nekem crashel AddServerRule-tól, ötlet? 88
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDrawInput« Dátum: 2012. március 07. - 16:59:30 »
Ma volt egy kis idõm, belekukkantottam, talán egy kicsit tényleg túlzás az új paraméter viszont lehetne esetleg azt csinálni, hogy a billentyûzetet kibõvíteni más karakterekkel is és akkor egy új függvénnyel lehetne ki/be kapcsolni a karakterek aktívságát.
89
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDrawInput« Dátum: 2012. március 06. - 19:39:50 »
Mot nem tudom sajnos megnézni a kódot, de csak ha a karakterek kijelölésével lenne a gond az még szerintem megoldható. Egy sorban ugye mindig ugyan annyi karakter van úgy hogy a tömbben (feltételezem hogy azt használsz ) 18-asával kéne ugrálni a lefele vagy felfele gombot nyom és leellenõrizni hogy van-e karakter hozzá rendelve ahhoz a billentyû helyhez (természetesen muszáj lenne egy maximális billentyû számot meghatározni)
90
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDrawInput« Dátum: 2012. március 06. - 19:24:58 »
Nagyon szép munka, gratulálok a kitartásodhoz, nekem biztos nem lett volna idegzetem összerakni így a textdrawokat
Ha tervezel további kiadásokat akkor pár ötlet hozzá: - új eljárás: OnPlayerInput(playerid, textid, char) akkor hívódna meg amikor a játékos beüt egy karaktert - új paraméter: charlist[] - opcionális lenne, meg lehetne adni vele, hogy milyen karakterek szerepeljenek a \'billentyûzeten\' - új paraméter: encryptchar - meglehetne vele adni a helyettesítõ karaktert kvagy akár a boolean paramétert le lehetne cserélni ezzel és ha nem 0 az értéke akkor titkosítja a bevitt szöveget) - új függvény: SetInputColor(color) - gondolom érted A karakterlistás paramétertõlt eltekintve ezek elég egyszerû kis módosítások, mégis szerintem hasznos kis apróságok |