Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Zippanto
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
76
« Dátum: 2016. július 19. - 00:58:58 »
Raktam le a vasút mellé fényjelzőt.. münködik (villog ha jön a vonat) de warningol és sűrűn kicrashalak tőle, valami ötlet??
77
« Dátum: 2016. július 18. - 18:42:44 »
Na mind1 :S akkor addig ezekhez kiírom simán aztán majd összejön.. köszi szépen a segítséget
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. július 20. - 01:03:55 )
Megtaláltam a hibát miután rá vettem magam h megkeressem : D nem volt nehéz, véletlen az elején hagytad azt h if(ertek == 0) Nem baj, tökéletesen münködik ahogy akarom, hála. na csáó zárok
78
« Dátum: 2016. július 18. - 18:25:04 »
Ja nem láttam, de amúgy akkor se ír semmit, eddig csak a 0-ás jó.
79
« Dátum: 2016. július 18. - 18:05:11 »
Megírnád nekem a mozaiknevet is kérlek?
80
« Dátum: 2016. július 18. - 17:53:17 »
Még mindig hibás.. Ha a 0-ás értéket választom akkor rögtön a tömbben a másodikkal kezdi(OMSZ). Ha az első értéket választom akkor az első betűt nem írja ki.
81
« Dátum: 2016. július 18. - 17:35:12 »
Sziasztok! Elkezdtem régebben írni egy rp módot, és próbálom a lehető legkezelhetőbbre csinálni.. A frakciókat így akarom lekérni bizonyos id-re.. A probléma az lenne, hogy mikor lekérem az adott személynek akkor csak a hosszú nevet adja ki, a mozaik nevet nem bírom sehogy. new Frakcionev[20][] = { {\"Országos Rendőr-főkapítányság\", \"ORFK\"}, {\"Országos Mentőszolgálat\", \"OMSZ\"}, {\"Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság\", \"OKF\"}, {\"Állami Önkormányzat\", \"ÁÖ\"}, {\"Taxi Plus Zrt.\", \"TPZ\"}, {\"Prémium Autó Zrt.\", \"PAZ\"}, {\"Nemzeti Adó- és Vámhivatal\", \"NAV\"}, {\"Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság\", \"NMHH\"}, {\"Cosa Nostra\", \"CN\"}, {\"Yakuza\", \"YAKU\"}, {\"Orosz Maffia\", \"OM\"}, {\"Grove Street Family\", \"GSF\"}, {\"Varrios Los Aztecas\", \"VLA\"}, {\"Vagos\", \"VGS\"}, {\"Ballas\", \"BLS\"}, {\"Street Car Custom\", \"SCC\"}, {\"NINCS17\", \"17\"}, {\"NINCS18\", \"18\"}, {\"NINCS19\", \"19\"}, {\"NINCS20\", \"20\"} }; stock FrakcioNev(playerid,ertek) { new fknev[156]; if(ertek == 0) { if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 0 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 0) {fknev =\"Nincs\"; } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 1 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 1) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[0][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 2 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 2) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[1][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 3 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 3) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[2][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 4 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 4) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[3][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 5 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 5) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[4][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 6 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 6) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[5][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 7 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 7) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[6][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 8 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[7][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 9 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 9) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[8][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 10 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 10) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[9][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 11 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 11) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[10][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 12 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 12) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[11][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 13 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 13) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[12][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 14 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 14) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[13][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 15 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 15) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[14][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 16 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 16) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[15][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 17 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 17) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[16][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 18 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 18) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[17][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 19 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 19) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[18][0]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 20 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 20) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[19][0]); } } else if(ertek == 1) { if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 0 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 0) {fknev =\"Nincs\"; } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 1 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 1) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[0][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 2 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 2) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[1][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 3 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 3) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[2][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 4 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 4) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[3][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 5 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 5) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[4][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 6 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 6) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[5][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 7 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 7) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[6][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 8 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[7][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 9 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 9) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[8][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 10 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 10) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[9][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 11 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 11) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[10][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 12 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 12) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[11][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 13 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 13) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[12][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 14 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 14) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[13][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 15 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 15) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[14][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 16 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 16) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[15][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 17 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 17) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[16][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 18 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 18) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[17][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 19 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 19) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[18][1]); } else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 20 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 20) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[19][1]); } } return fknev; }
82
« Dátum: 2016. május 28. - 21:53:48 »
megnézem mindjárt, előre is köszi
83
« Dátum: 2016. május 26. - 21:36:39 »
Hali ez miért van? RRPG4615.pwn(12873) : error 021: symbol already defined: \"OPVD_OnPlayerStateChange\" Eddig ez nem volt, csak miután a pawnomat újraraktam. a sor public OnPlayerStateChange( playerid, newstate, oldstate )
84
« Dátum: 2016. május 23. - 18:26:45 »
A végére sikerült összedobni, de köszi a segítőkészségedet Zárom.
85
« Dátum: 2016. május 18. - 16:13:31 »
Nagyon jó, bár nekem az a szürke szín nem jön be.. nagyon egyszerű, de a kialakítás tökéletes
86
« Dátum: 2016. május 16. - 19:19:57 »
Köszönöm
87
« Dátum: 2016. május 16. - 17:41:20 »
Akkor valaki helyesen pls. :shurg:
88
« Dátum: 2016. május 16. - 17:06:52 »
Le bírnád írni ha megkérlek?
89
« Dátum: 2016. május 16. - 16:27:58 »
Rosszat másoltam be, bocs.
90
« Dátum: 2016. május 16. - 16:18:41 »
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy mikor megölök valakit akkor nem írja ki azt h megöltem adminchatban, viszon ha vonszolás közben ölöm meg akkor kiírja nekem, hogy meghalt a vonszolt személy.. public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { PlayerInfo[playerid][Korhaz] = 1; Muhold[playerid] = 0; Szolgalat[playerid] = 0; Adminszolg[playerid] = 0; Sokkolo[playerid] = 0; Sokkolva[playerid] = 0; getdate(ev,honap,nap); gettime(ora,perc,masodperc); new string[128]; if(VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]] == playerid) { KillTimer(VonszolTimer(playerid)); KillTimer(VonszolTimer(VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]])); SCM(VonszolvaVan[playerid],ORANGE,\"(( A vonszolt személy meghalt! ))\"); VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]] = -1; VonszolvaVan[playerid] = -1; } if(VonszolvaVan[VonszoltSzemelyID[playerid]] == playerid) { KillTimer(VonszolTimer(playerid)); KillTimer(VonszolTimer(VonszolvaVan[VonszoltSzemelyID[playerid]])); SCM(VonszoltSzemelyID[playerid],ORANGE,\"(( A vonszoló személy meghalt! ))\"); VonszolvaVan[VonszoltSzemelyID[playerid]] = -1; VonszoltSzemelyID[playerid] = -1; } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 0) //Ököl { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Ököl\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Ököl\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 1) //Boxxer { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Boxxer\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Boxxer\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 2) //Golfütő { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Golfütő\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Golfütő\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 3) //Gumibot { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Gumibot\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Gumibot\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 4) //Kés { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Kés\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Kés\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 5) //Baseball ütő { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Baseball ütő\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Baseball ütő\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 6) //Ásó { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Ásó\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Ásó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 7) //Billiárd ütő { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Billiárd ütő\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Billiárd ütő\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); return 1; } if(GetPlayerWeapon(killerid) == //Katana { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Katana\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Katana\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 9) //Láncfűrész { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Láncfűrész\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Láncfűrész\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 10) //Rózsaszín Dildó { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Rózsaszín dildó\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Rózsaszín Dildó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 11) //Dildó { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Dildó\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Dildó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 12) //Rövid vibrátor { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Rövid vibrátor\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Rövid vibrátor\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 13) //Hosszú vibrátor { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Hosszú vibrátor\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Hosszú vibrátor\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 14) //Virágcsokor { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Virágcsokor\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Virágcsokor\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 15) //Járóbot { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Járóbot\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Járóbot\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 16) //Gránát { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Gránát\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Gránát\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 17) //Füstgránát { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Füstgránát\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Füstgránát\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 18) //Molotov-koktél { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Molotov-koktél\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Molotov-koktél\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 22) //Colt45 { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Colt45\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Colt45\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 23) //Módosított Colt45 { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Módosított Colt45\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Módosított Colt45\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 24) //Desert Eagle { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Desert Eagle\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Desert Eagle\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 25) //Shotgun { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Shotgun\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Shotgun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 26) //Lefűrészelt csövű shotgun { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Lefűrészelt csövű shotgun\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Lefűrészelt csövű shotgun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 27) //Automata shotgun { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Automata shotgun\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Automata shotgun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 28) //Uzi { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Uzi\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: uzi\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 29) //MP5 { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: MP5\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: MP5\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 30) //AK47 { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: AK47\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: AK47\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 31) //M4 { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: M4\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: M4\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 32) //Tec9 { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Tec9\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Tec9\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 33) //Puska { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Puska\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Puska\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 34) //Mesterlövész puska { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Mesterlövész puska\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Mesterlövész puska\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 35) //Rakétavető { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Rakétavető\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Rakétavető\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 36) //HS Rakétavető { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: HS Rakétavető\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: HS Rakétavető\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 37) //Lángszóró { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Lángszóró\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Lángszoró\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 38) //Minigun { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Minigun\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Minigun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 39) //C4 { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: C4\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: C4\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 41) //Spray { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Spray\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Spray\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(GetPlayerWeapon(killerid) == 42) //Poroltó { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Poroltó\",pname(killerid),pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Poroltó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(reason == 49) { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Jármű\",pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Fegyver: Jármű\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(reason == 50) { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Helikopter\",pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Helikopter\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(reason == 51) { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Robbanás\",pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Robbanás\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } if(reason == 53) { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Fulladás\",pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Fulladás\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid)); SzerverLog(logstring); } if(reason == 54) { format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Lezuhant\",pname(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Lezuhant\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid)); SzerverLog(logstring); } return 1; }
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
|