Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zippanto

Oldalak: 1 ... 15 16 [17]
241
RP/RPG kérések / Mozgó objekt segítség
« Dátum: 2015. Július 03. - 19:31:03 »
A sebességen kívül minden okés, köszönöm!
Megoldva-Zárom

242
RP/RPG kérések / Sürgősségi rádiót látja mindenki
« Dátum: 2015. Július 03. - 15:20:32 »
Sziasztok!
Van egy sűrgősségi rádió parancsom de az a baj vele, hogy mindenki látja ha ír valaki benne. Valaki visszaküldené nekem a hibás parancsot kijavítva?
 
if(strcmp(cmd, \"/d\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5)
        {
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         new length = strlen(cmdtext);
         while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
         {
            idx++;
         }
         new offset = idx;
         new result[80];
         new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
         {
            result[idx - offset] = cmdtext[idx];
            idx++;
         }
         result[idx - offset] = EOS;
         if(!strlen(result))
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Dark RPG: /d [szöveg]\");
            return 1;
         }
         new seged2[50];
         if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*ORFK Kadét\");
         else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*ORFK Dandártábornagy\");
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Rendőr\");
         else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*OMSZ Főorvos\");
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Mentős\");
         else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Tűzoltó Ezredes\");
         else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Tűzoltó\");
         else if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*T.E.K. Parancsnok\");
         else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4) format(seged2, sizeof(seged2), \"*T.E.K. Tag\");
         else if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Katona Vezérezredes\");
         else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2) format(seged2, sizeof(seged2), \"*Katona\");
         else if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*N.N.I. Főnök\");
         else if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5) format(seged2, sizeof(seged2), \"*N.N.I. Tag\");
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s rendőr chatbe: %s\",y,m,d,h,mi,s,nev,result);
         LoOoG(stringx);
         format(string, sizeof(string), \"%s %s: %s , vége!*\", seged2, sendername, result);
         for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
         {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
               if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5)
               {
                   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 5)
                   {
                       SendClientMessage(i, 0xff2e2eAA, string);
                   }
               }
            }
         }
         format(stringx, sizeof(stringx), \"Ismeretlen mondja(SürgösségiRádió): %s\", result);
         ProxDetector(15.0, playerid, stringx,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);
      } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendőr/mentős/tekes/tűzoltó/nnis!\");
   }
   return 1;
}

243
RP/RPG kérések / Mozgó objekt segítség
« Dátum: 2015. Július 03. - 09:32:26 »
Sziasztok!
Szeretnék egy szerverre egy nyitható/zárható sorompót, de nem tudom azt, hogy hogyan adjam meg neki az R-X, R-Y, R-Z kordinátákat.
Beillesztek egy pawn kódot, kérlek javítsátok ki, hogy jó legyen.
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/nagyhatár-nyit\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
    {
        if (PlayerToPoint(5, playerid,-1032.4048, -2850.9265, 67.7270))
   {
            MoveDynamicObject(nagyhatar, -1032.4048, -2850.9265, 67.7270, 2); //forgás kordináta: 0.0000, 0.0000, 90.0000
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SendClientMessage(playerid, GREEN_SUCCES, \"(( Sikeresen felnyitottad a sorompót ))\");
            }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"(( Túl messze vagy a sorompótol ))\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"(( Ezt a parancsot csak rendőrök használhatják ))\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/nagyhatár-zár\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid,-1032.4048, -2850.9265, 67.7270))
   {
            MoveDynamicObject(rendorseg,-1032.4048, -2850.9265, 67.7270, 2); //forgási kordináta 0.0000, -90.0000, 90.0000
   GetPlayerName(nagyhatarhatar, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja a kaput\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SendClientMessage(playerid, GREEN_SUCCES, \"(( Sikeresen lezártad a sorompót ))\");
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"(( Túl messze vagy a sorompótol ))\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"(( Ezt a parancsot csak rendőrök használhatják ))\");
    return 1;
}

244
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / PPC Trucking házrendszer [Magyar!]
« Dátum: 2015. Július 02. - 11:30:20 »
Feltudná valaki tenni nekem kocsivétel nélkül, mert a goudlyne módban ha vesznek hozzá kocsit, összebugol az egész kocsirendszer.

245
RP/RPG kérések / Lámpa fel/le, motor ki/be, színkódban egy kis segítség
« Dátum: 2015. Július 01. - 23:53:30 »
Sziasztok!
Egy Goudlyne editről lenne szó. Szóval a lámpákat csak a /kocsi>Lámpák -nál lehet fel/le kapcsolni és azt is csak éjszaka. Valaki esetleg leírná, hogy tudnám a 2 billenytűvel fel/le kapcsolni(nappal is)?
A másik dolog, a kocsi beindítása/leállítása. Ugye a SHIFT billenytűvel tudjuk a kocsikat elindítani, de csak a /kocsi>Motor -nál lehet leállítani. Valaki elküldeni, hogy tudnám a SHIFT-el leállítani is? Lehetőleg mindent írjatok le hozzá és azt is, hogy a módban hova kell írni.
A harmadik dolog az meg egy színkódos dolog. Beillesztek egy kódot és pls küldjétek vissza, úgy hogy szinesen írja a játékban a nevet és az adminszintet, köszi!
 
format(string, 256, \"(( {COLOR_RED}%s | Szint: {COLOR_RED}%s ))\", sendername, admtext);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Július 03. - 09:04:32 )

Megoldva!

246
RP/RPG kérések / Goudlyne módhoz Kocsi mappa
« Dátum: 2015. Július 01. - 19:04:26 »
Ennyi az egész csak? :D Köszönöm szépen a segítségedet!

247
RP/RPG kérések / Goudlyne módhoz Kocsi mappa
« Dátum: 2015. Július 01. - 18:39:54 »
Egyenlőre még nem hostoltam. Megköszönném ha leírnád a folyamatot :)

248
RP/RPG kérések / Goudlyne módhoz Kocsi mappa
« Dátum: 2015. Július 01. - 18:22:26 »
Sziasztok!
Goudlyne módban a scriptfiles/cfg-k/Kocsi mappában ugye van 200-550.ini fájl. Ha leteszek egy kocsit akkor például a 200.ini fájlba beírja az adatait. Na és a problémám az lenne, hogy nem tudom, hogyan kéne törölni a kocsikat. Eddigi ötletem csak az volt, hogy egyenkét átszerkesztem őket, de ez már több mint 100 kocsinál nehéz. Ha valakinek van ötlete, hogyan tudná törölni a kocsikat, vagy van egy Kocsi mappája \"üres\" .ini fájlokkal? Ha valamelyik is van az kérem jelezze hozzászólásba!

249
Archívum / [HUN]Dark Life RPG
« Dátum: 2014. November 21. - 06:50:35 »
többet nem tudok róla írni..

250
Archívum / [HUN]Dark Life RPG
« Dátum: 2014. November 20. - 20:04:51 »
Ha átálitom a szint akkor jó lesz? ..

251
Archívum / [HUN]Dark Life RPG
« Dátum: 2014. November 20. - 18:11:03 »
így jó?

252
Archívum / [HUN]Dark Life RPG
« Dátum: 2014. November 20. - 17:04:25 »
-------------------------------------------------------------------
Egy kis tudnivaló a szerverről!  :wave:
Szerver Szolgálató: -
Slot: 30
Map: EQ-LP-BS-FC
Adminokról: kedvesek, segítőkészek és hozzáértőek
Modról: Goudlyne RPG egy kis edittel (NAV tag tudja vezetni a navos kocsikat, pár 3D felirat javítva, NNI parancsok javítva)
Tulaj: Richard_Johnson
Szerver IP: Még várok az elfogadásra..
Legális frakciók: Rendőr, autószerelő, hírközvetítő, taxitársaság, mentő, tűzoltó, Nemzeti Adó és Vámhivatal, buszos
Legális szervezetek: Katonaság, Terror Elhárítási Központ, Nemzeti Nyomozó Iroda
Illegális szervezetek: Varrios Los Aztecas, Bone County Grove
Munkák: Pizzás, postás, úttisztító, kéményseprő, biztosító, kukás(javítás alatt), szabó, bútorszállító, termékértékesítő, villanyszerelő
Adminszintek: Szerver Tulajdonos, Scripter, Mapper, Főadmin, *4 Admin, *3 Admin, *2 Admin,

1* Admin, Örök adminsegéd, Adminsegéd

Házrendszer: Van
Mit találok EQ-ban? Taxitársaság, szabó, kéményseprő, úttisztító, hírközvetítő, bank, kisbolt, kórház, Varrios Las Aztecas (EQ feletti dombon)
Mit találok LP-ben? Városháza, pizzázó, tűzoltóság, ruhabolt, termékértékesítő posta, bútorszállító, autószalon (LP melett), Nemzeti Adó és Vámhivatal(LP melett), Bone County Grove (LP alatt)
Mit találok LB-ben? Terror Elhárítási Központ (LB melet)
Mit találok FC-ben? Biztosító
Mit találok BS-ben? Buszpályaudvar, ruhabolt, templom
Roleplay szabályzat:  Roleplay(RP): Szerepjáték.

                                 Deathmatch(DM): Ok nélküli ölés.


                                 Spawnkill(SK): Kezdőhelynél megölni valakit.


                                 Metagame(MG): Szerepen kívüli adat felhasználása szerepben.


                                 Revengekill(RK): Halál utáni bosszúállás.


                                 Writekill(WK): Írás közbeni ölés.     


                                 Powergaming(PG): Olyat teszek amire való életben nem lennék képes.


                                 Driveby(DB): Járművel ölés ok nélkül.                     



-------------------------------------------------------------------

253
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [HUN]Dark Life RPG
« Dátum: 2014. November 17. - 18:08:01 »
Sziaztok megynilt az új szerverem! EQ-LP -ben játszódik. Goudlyne mód van benne  de van benne egy kis edit. Tulajok: David_Zsolt, Richard_Johnson. Szerver IP: -
[gmod]IP eltávolítva.[/gmod]

Oldalak: 1 ... 15 16 [17]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal