Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 737
SA-MP: Szerverfejlesztés / /music parancs« Dátum: 2012. március 15. - 17:23:05 »
Jónak,jó de kevés a zene
738
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bank Interior« Dátum: 2012. március 08. - 15:36:40 »
Ez szép lett.
Gratulálok. De ugy még jobb lenne ha mondjuk kivül is megcsinálnád :thumbsup: 739
SA-MP: Szerverfejlesztés / G-R-C Hotel [Felújítva!]« Dátum: 2012. március 06. - 15:27:09 »
Hát én nem igy képzelek el egy hotelt max 2 csillagos na de mindegy nem ez a lényeg.
Az objekteket nem a legjobbakból válogattad ki. Vannak ennél jobb objektek mint ezek. 740
Archívum / MTa DD map« Dátum: 2012. február 16. - 16:09:28 »
Hellosztok mmost keztem MTA scriptelni de még nemvagyok otthon benne.
Nemtudom mi ennek a tipusnak a neve, sok mta szeron látom ezt pl verseny van és elöször mondjuk egy kis bicoval mész aztán átváltasz egy infire és nemszabad,hogy lees stb... NA nekem ilyenek kellenének Pl olyan mint a MTa / server/GameMode -ba vannak olyanok pls race..tdm stb.... Ilyen kéne nekem is . Nem nagyon tom ezt megfogalmazni remélem érthetõ! 741
SA-MP: Szerverfejlesztés / Véletlenszerû háttér a skinválasztónál« Dátum: 2012. február 15. - 15:48:28 »
Kosyi felhasznalom jol jott egz ilyen mivel amig ezeknek a koordinatait kimasolod az eltart nekem meg nincs turelmem
742
Segítségkérés / pawno hiba üzenet !« Dátum: 2012. február 12. - 18:51:46 »
Skypom nincs XFIRe -re ok?
jacksamier 743
Segítségkérés / Pawno error / ZCMD, A_SAMP gond« Dátum: 2012. február 12. - 18:40:40 »
Hát ez nem a legjobb
De te elöbb nem a LVDM -el probálkoztál? Abba már bele épitetted nem a zcmd? Akkor nyisad meg amit cisnáltál modot és abba probáld meg a /goto parancsot belerakni Vayg segitek ,van XFIRE? Ha van vegyél fel: jacksamier és ott beszélünk vagy irkálj PM-be ne nyiss 10 percenként uj témát 744
SA-MP: Szerverfejlesztés / CryRPG/Szökés« Dátum: 2012. február 12. - 18:37:32 »
HEllosztok megtaláltam itt a fórumon a CryRPG modot biztos ismeritek és irtam hozzá egy scriptet.
A neve Szökés Egyszerü és feldobja a hangulatot . Készítõ: Én Jack Lényege: Kitutsz vele 1x-er szökni a börtönbõl. Objektek vanank mellé természetesen. ELkészitési idõ: 1 óra mert az objektek miatt Figyelem. A Scriptet a CryRPG -hez irtam. Mód elejére [pawn]new szokes[MAX_PLAYERS]; #define SZOKES_ENGED 1 #define SZOKES_TILT 0 forward szokeskezd(playerid); forward szokesvege(playerid);[/pawn] Parancs: [pawn]//Szökés by Jack if(strcmp(cmd, \"/szökés\", true) == 0 ||strcmp(cmd, \"/szokes\", true) == 0) { if(szokes[playerid] == SZOKES_ENGED) { if(Szint(playerid) < 10) return Msg(playerid, \"10-es szinttõl!\"); if(Rendvedelmis(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Legális szervezethez tartozol ezért nem szökhetsz ki!\"); if(JatekosHelye(3.0, playerid, 190.5496,1940.3674,17.6406) || JatekosHelye(10, playerid, 264.6288,77.5742,1001.0391)) { LoopingAnim(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); LoopingAnim(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); Msg(playerid,\"Megkezdted a szökést várj...\"); SetTimerEx(\"szokeskezd\",30000, 0, \"i\", playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 0); format(string, sizeof(string), \"* Valaki elkezdi bontani a falakat...\"); ChatLog(string); ProxDetector(B_Cselekves, playerid, string, COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK); } Msg(playerid,\"Nem vagy a kirágott rácsnál!Keresd meg!(LSPD VAGY FORT)\"); } Msg(playerid,\"Jegyezd meg!1x-er szökhetsz!\"); return 1; }[/pawn] A mód végére valahova ezeket [pawn]//Szokes by Jack public szokeskezd(playerid) { LoopingAnim(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); SetTimerEx(\"szokesvege\",30000, 0, \"i\", playerid); return 1; } public szokesvege(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); Msg(playerid,\"Sikeresen kiszöktél,most már csak 1 feladat van menny a csatorna végére és szabad vagy.\"); PlayerInfo[playerid] [pJailTime] = 0; szokes[playerid] = SZOKES_TILT; JatekosPozicio(playerid,1565,-1654,-19); TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetTimerEx(\"haha\",5000, 0, \"i\", playerid); JatekosPozicio(playerid,1565,-1654,-19); return 1; } forward haha(playerid); public haha(playerid) { JatekosPozicio(playerid,1565,-1654,-19); TogglePlayerControllable(playerid, 1); ApplyAnimation(playerid,\"PED\", \"WALK_DRUNK\",4.0,0,1,0,0,0); return 1; }[/pawn] Teszteltem jó. Objektek: CreateDynamicObject(3502, 1564.3000488281, -1665.4000244141, -19.39999961853, 0, 0, 0); Remélem valaki használja a CryRPG módot és talán hasznát veszi. Ezt a scriptet nem copyztam nem loptam magam irtam. 745
Segítségkérés / Pawno error / ZCMD, A_SAMP gond« Dátum: 2012. február 12. - 18:32:17 »
Hát figy van a pawnonak egy keresõ funkciója.
ami ott van fent igy \'Find\' egy távcsõ szerü oda beirod OnGameModeInit 746
Segítségkérés / Pawno error / ZCMD, A_SAMP gond« Dátum: 2012. február 12. - 18:24:46 »
NA figyeld elmondom
Ez egy üres PAWNO amibe nyitottad most igy ebbõl nem lesz semmi,hogy igy te csak bele másolod. Ahoz kéne a mod elejére ez #include <samp> #include <zcmd> Na de ne is igy csináld hanem igy. RÁmész a PAWNORa ott a bal sarokba van egy ilyen,hogy \'New\' fehér lapcsoka arra rámész bead egy ilyen sorokat. Ez az alap cuccos ezzel tutsz kiindulni. [pawn]// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }[/pawn] Ebbe rakd bele ugy,hogy a mód elejére beirod ezt: #include <zcmd> mivel a a_samp már benne van. Utána a mod aljára vagy valahova , meg ezt: [pawn]CMD:goto(playerid, params[]) { new giveplayerid; new Float:x, Float:y, Float:z; if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /goto [playerid]\"); if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hiba: Nincs ilyen játékos!\"); GetPlayerPos(giveplayerid, x, y, z); SetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetPlayerInterior(playerid, GetPlayerInterior(giveplayerid)); new name[MAX_PLAYER_NAME], string[200]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof string, \"%s elteleportált hozzá: %s\", name, giveplayerid); SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,string); return 1; }[/pawn] Ha FILterScriptet akarsz akkor az OnGameModeInit meg a Exitet töröld ki ha pedig GameModot akarsz akkor meg a OnFilterScript init/exit-et töröld. A másik kérdésedre a válaszz: haa parancs igy kezdõdik CMD: akkro zcmd. Ha dcmd akkor dcmd ha pedig igy if(strcmp(cmd, \"/kkkkkkkk\", true) == 0) { akkor alap. 747
Segítségkérés / pawno hiba üzenet !« Dátum: 2012. február 12. - 17:24:39 »
A hiba üzenetet azt nekem is kiszokta irni
AZér mert valami rossz a scriptbe. Valamit rosszul cisnáltál ha bemásolod akkor megnézhetem. Az objektes meg szerintem azért van mert vagy sok az objekt és nem használsz Steamert és azért , de ha akkor nézd meg,hogy Az OnGameModeInit alatt vanak e 748
Szkript kérések / Regisztrációs script« Dátum: 2012. február 12. - 17:21:11 »
EZeket a
[pawn]#include <dini> #pragma unused ret_memcpy #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define DIALOG_REGISTER 1337 #define DIALOG_LOGIN 1338 new Text3D:nincs[MAX_PLAYERS]; #define Mappa \"Users\" new fajl[256]; new str[128];[/pawn] A mód elejére. A többit meg rájösz szerintem,hogy hova kell pl Az OnPlayerConnect alatti cuccokat azokat az OnPlayerConnect alá tedd. 749
Segítségkérés / Betöltés Teleport« Dátum: 2012. február 12. - 17:20:02 »
Elég az,hogy csak annyim,hogy befagyaszt és kiirja oda ,hogy OBJEKTEK betöltése?
750
Szkript kérések / Regisztrációs script« Dátum: 2012. február 12. - 14:27:39 »
[pawn]#include <a_samp>
#include <dini> #pragma unused ret_memcpy #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define DIALOG_REGISTER 1337 #define DIALOG_LOGIN 1338 new Text3D:nincs[MAX_PLAYERS]; #define Mappa \"Users\" new fajl[256]; new str[128]; public OnPlayerConnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 0); format(fajl, 256,\"%s/%s.ini\", Mappa, GetPlayerNameEx(playerid)); if(!dini_Exists(fajl)) { format(str, 128,\" Hello %s!\\n {0285FF}Te még nem regisztráltál!\\n{FFFFFF}Írj be egy jelszót!\", GetPlayerNameEx(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\", str,\"Regisztrál\",\"Most nem.\"); } else { format(str, 128,\" Hello %s!\\n{0285FF}Ez a név regisztrálva van\\n {FFFFFF}Kérlek jelentkezz be!\", GetPlayerNameEx(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\", str, \"Belépés\", \"Most nem.\"); } nincs[playerid] = Create3DTextLabel(\"Játszik!\",0x008080FF,30.0,40.0,50.0,40.0,0); Attach3DTextLabelToPlayer(nincs[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { format(fajl, 256,\"%s/%s.ini\", Mappa, GetPlayerNameEx(playerid)); if(dini_Exists(fajl)) { dini_Create(fajl); dini_IntSet(fajl,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(fajl,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(fajl,\"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Ölések\")); dini_IntSet(fajl,\"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Halálok\")); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SetPVarInt(playerid, \"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Halálok\")+1); SetPVarInt(killerid, \"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Ölések\")+1); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_REGISTER) { if(response) { if(!inputtext[0] && !strlen(inputtext)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\" {0285FF}Regisztráció\", \"Nem írtál be semmit!\",\"Regisztrál\",\"Most nem.\"); } else { dini_Create(fajl); dini_Set(fajl,\"Jelszó\", inputtext); dini_IntSet(fajl,\"Regisztrálva\", 1); dini_IntSet(fajl,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(fajl,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(fajl,\"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Kills\")); dini_IntSet(fajl,\"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Deaths\")); SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 1); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(( Regisztráltál! ))\"); } } else { } } if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(response) { if(!inputtext[0] && !strlen(inputtext)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\", \"Nem írtál be semmit!\", \"Belépés\", \"Most nem.\"); } else if(strcmp(inputtext, dini_Get(fajl, \"Jelszó\"), false) != 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hibás jelszó!\"); } else { GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(fajl, \"Pénz\")); SetPVarInt(playerid, \"Pont\", dini_Int(fajl,\"Pont\")); SetPVarInt(playerid, \"Ölések\", dini_Int(fajl,\"Ölések\")); SetPVarInt(playerid, \"Halálok\", dini_Int(fajl,\"Halálok\")); SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"(( Sikeresen Bejelentkeztél,Segitségért /help! ))\"); } } else { } } return 1; } stock GetPlayerNameEx(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); return name; }[/pawn] Ezt még én irtam régen ez csak anniy,hogy nemkell beirni semmit csak belép és elõ hoz egy dialogust és oda be kell irni. Én azt ajánlom,hogy FS-be rakd igy ahogy van bele. Vagyis nyitsz egy üres PAWN-ot és oda bemásolod. |