Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - JackBronson

Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 100
737
SA-MP: Szerverfejlesztés / /music parancs
« Dátum: 2012. március 15. - 17:23:05 »
Jónak,jó de kevés a zene :)

738
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bank Interior
« Dátum: 2012. március 08. - 15:36:40 »
Ez szép lett.
Gratulálok.
De ugy még jobb lenne ha mondjuk kivül is megcsinálnád  :thumbsup:

739
SA-MP: Szerverfejlesztés / G-R-C Hotel [Felújítva!]
« Dátum: 2012. március 06. - 15:27:09 »
Hát én nem igy képzelek el egy hotelt :) max 2 csillagos na de mindegy nem ez a lényeg.
Az objekteket nem a legjobbakból válogattad ki.
Vannak ennél jobb objektek mint ezek.

740
Archívum / MTa DD map
« Dátum: 2012. február 16. - 16:09:28 »
Hellosztok mmost keztem MTA scriptelni de még nemvagyok otthon benne.
Nemtudom mi ennek a tipusnak a neve,
sok mta szeron látom ezt pl verseny van és elöször mondjuk egy kis bicoval mész aztán átváltasz egy infire és nemszabad,hogy lees stb...
NA nekem ilyenek kellenének :)
Pl olyan mint a MTa / server/GameMode -ba vannak olyanok pls race..tdm stb....
Ilyen kéne nekem is :D .
Nem nagyon tom ezt megfogalmazni remélem érthetõ!

741
SA-MP: Szerverfejlesztés / Véletlenszerû háttér a skinválasztónál
« Dátum: 2012. február 15. - 15:48:28 »
Kosyi felhasznalom jol jott egz ilyen mivel amig ezeknek a koordinatait kimasolod az eltart nekem meg nincs turelmem :)

742
Segítségkérés / pawno hiba üzenet !
« Dátum: 2012. február 12. - 18:51:46 »
Skypom nincs XFIRe -re ok?
jacksamier

743
Segítségkérés / Pawno error / ZCMD, A_SAMP gond
« Dátum: 2012. február 12. - 18:40:40 »
Hát ez nem a legjobb :D
De te elöbb nem a LVDM -el probálkoztál?:D
Abba már bele épitetted nem a zcmd?
Akkor nyisad meg amit cisnáltál modot és abba probáld meg a /goto parancsot belerakni :)
Vayg segitek ,van XFIRE?
Ha van vegyél fel:
jacksamier
és ott beszélünk  ;) vagy irkálj PM-be ne nyiss 10 percenként uj témát :)

744
SA-MP: Szerverfejlesztés / CryRPG/Szökés
« Dátum: 2012. február 12. - 18:37:32 »
HEllosztok megtaláltam itt a fórumon a CryRPG modot biztos ismeritek és irtam hozzá egy scriptet.
A neve Szökés
Egyszerü és feldobja a hangulatot .
Készítõ: Én Jack
Lényege:
Kitutsz vele 1x-er szökni a börtönbõl.
Objektek vanank mellé természetesen.
ELkészitési idõ: 1 óra mert az objektek miatt
Figyelem.
A Scriptet a CryRPG -hez irtam.
Mód elejére
[pawn]new szokes[MAX_PLAYERS];
#define SZOKES_ENGED 1
#define SZOKES_TILT 0
forward szokeskezd(playerid);
forward szokesvege(playerid);[/pawn]
Parancs:
[pawn]//Szökés by Jack
if(strcmp(cmd, \"/szökés\", true) == 0 ||strcmp(cmd, \"/szokes\", true) == 0)
{
if(szokes[playerid] == SZOKES_ENGED)
    {
if(Szint(playerid) < 10) return Msg(playerid, \"10-es szinttõl!\");
if(Rendvedelmis(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Legális szervezethez tartozol ezért nem szökhetsz ki!\");
if(JatekosHelye(3.0, playerid, 190.5496,1940.3674,17.6406) || JatekosHelye(10, playerid, 264.6288,77.5742,1001.0391))
{
LoopingAnim(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
LoopingAnim(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
    Msg(playerid,\"Megkezdted a szökést várj...\");
    SetTimerEx(\"szokeskezd\",30000, 0, \"i\", playerid);
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    format(string, sizeof(string), \"* Valaki elkezdi bontani a falakat...\");
ChatLog(string);
ProxDetector(B_Cselekves, playerid, string, COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK,COLOR_PINK);
    }
    Msg(playerid,\"Nem vagy a kirágott rácsnál!Keresd meg!(LSPD VAGY FORT)\");
    }
    Msg(playerid,\"Jegyezd meg!1x-er szökhetsz!\");
    return 1;
    }[/pawn]
A mód végére valahova ezeket
[pawn]//Szokes by Jack
public szokeskezd(playerid)
{
LoopingAnim(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
SetTimerEx(\"szokesvege\",30000, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}
public szokesvege(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Msg(playerid,\"Sikeresen kiszöktél,most már csak 1 feladat van menny a csatorna végére és szabad vagy.\");
PlayerInfo[playerid] [pJailTime] = 0;
szokes[playerid] = SZOKES_TILT;
JatekosPozicio(playerid,1565,-1654,-19);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SetTimerEx(\"haha\",5000, 0, \"i\", playerid);
JatekosPozicio(playerid,1565,-1654,-19);
return 1;
}
forward haha(playerid);
public haha(playerid)
{
JatekosPozicio(playerid,1565,-1654,-19);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
ApplyAnimation(playerid,\"PED\", \"WALK_DRUNK\",4.0,0,1,0,0,0);
return 1;
}[/pawn]
Teszteltem jó.
Objektek:
 
   CreateDynamicObject(3502, 1564.3000488281, -1665.4000244141, -19.39999961853, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3502, 1564.3000488281, -1673.9000244141, -19.10000038147, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3502, 1565.6999511719, -1681.1999511719, -18.700000762939, 0, 0, 20);
CreateDynamicObject(3502, 1568.3000488281, -1686, -18, 352, 0, 31.9951171875);
CreateDynamicObject(3865, 1564.3000488281, -1657, -19, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1563.8000488281, -1652.9000244141, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1564.0999755859, -1652.8000488281, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1563.9000244141, -1652.6999511719, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1564, -1652.5999755859, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1564.6999511719, -1652.5, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1564.1999511719, -1652.4000244141, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2933, 1564.5, -1652.3000488281, -18.700000762939, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3502, 1571.5999755859, -1691.5, -17, 351.99645996094, 0, 31.9921875);
CreateDynamicObject(3502, 1575.6999511719, -1697.6999511719, -16.10000038147, 351.99645996094, 0, 31.9921875);
CreateDynamicObject(3502, 1578.8000488281, -1702.9000244141, -15.300000190735, 351.99645996094, 0, 31.9921875);
CreateDynamicObject(1362, 1564.3000488281, -1653.5999755859, -19.89999961853, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(9123, 1593.1999511719, -1599.1999511719, -47.799999237061, 0, 0, 0);

 
Remélem valaki használja a CryRPG módot és talán hasznát veszi.
Ezt a scriptet nem copyztam nem loptam magam irtam.

745
Segítségkérés / Pawno error / ZCMD, A_SAMP gond
« Dátum: 2012. február 12. - 18:32:17 »
Hát figy van a pawnonak egy keresõ funkciója.
ami ott van fent igy \'Find\' egy távcsõ szerü oda beirod OnGameModeInit

746
Segítségkérés / Pawno error / ZCMD, A_SAMP gond
« Dátum: 2012. február 12. - 18:24:46 »
NA figyeld elmondom
Ez egy üres PAWNO amibe nyitottad most igy ebbõl nem lesz semmi,hogy igy te csak bele másolod.
Ahoz kéne a mod elejére ez #include <samp> #include <zcmd>
Na de ne is igy csináld hanem igy.
RÁmész a PAWNORa ott a bal sarokba van egy ilyen,hogy \'New\' fehér lapcsoka
arra rámész bead egy ilyen sorokat.
Ez az alap cuccos ezzel tutsz kiindulni.
[pawn]// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}[/pawn]
Ebbe rakd bele ugy,hogy
a mód elejére beirod ezt:
#include <zcmd> mivel a a_samp már benne van.
Utána a mod aljára vagy valahova , meg ezt:
[pawn]CMD:goto(playerid, params&#91;])
{
   new giveplayerid;
   new Float:x, Float:y, Float:z;
   if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /goto [playerid]\");
   if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hiba: Nincs ilyen játékos!\");
   GetPlayerPos(giveplayerid, x, y, z);
   SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        SetPlayerInterior(playerid, GetPlayerInterior(giveplayerid));
   new name[MAX_PLAYER_NAME], string[200];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   format(string, sizeof string, \"%s elteleportált hozzá: %s\", name, giveplayerid);
   SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,string);
   return 1;
}[/pawn]
Ha FILterScriptet akarsz akkor az OnGameModeInit meg a Exitet töröld ki ha pedig GameModot akarsz akkor meg a OnFilterScript init/exit-et töröld.
A másik kérdésedre a válaszz:
haa parancs igy kezdõdik  CMD:
akkro zcmd.
Ha dcmd akkor dcmd
ha pedig igy
if(strcmp(cmd, \"/kkkkkkkk\", true) == 0)
{
akkor alap.

747
Segítségkérés / pawno hiba üzenet !
« Dátum: 2012. február 12. - 17:24:39 »
A hiba üzenetet azt nekem is kiszokta irni  ;)
AZér mert valami rossz a scriptbe.
Valamit rosszul cisnáltál ha bemásolod akkor megnézhetem.
Az objektes meg szerintem azért van mert vagy sok az objekt és nem használsz Steamert és azért ,
de ha akkor nézd meg,hogy Az OnGameModeInit alatt vanak e  :)

748
Szkript kérések / Regisztrációs script
« Dátum: 2012. február 12. - 17:21:11 »
EZeket a
[pawn]#include <dini>
#pragma unused ret_memcpy
#define COLOR_RED       0xAA3333AA
#define COLOR_GREEN    0x33AA33AA
#define DIALOG_REGISTER   1337
#define DIALOG_LOGIN   1338
new Text3D:nincs[MAX_PLAYERS];
#define Mappa           \"Users\"
new fajl[256];
new str[128];[/pawn]
A mód elejére.
A többit meg rájösz szerintem,hogy hova kell pl
Az OnPlayerConnect alatti cuccokat azokat az OnPlayerConnect alá tedd.

749
Segítségkérés / Betöltés Teleport
« Dátum: 2012. február 12. - 17:20:02 »
Elég az,hogy csak annyim,hogy befagyaszt és kiirja oda ,hogy OBJEKTEK betöltése?

750
Szkript kérések / Regisztrációs script
« Dátum: 2012. február 12. - 14:27:39 »
[pawn]#include <a_samp>
#include <dini>
#pragma unused ret_memcpy
#define COLOR_RED       0xAA3333AA
#define COLOR_GREEN    0x33AA33AA
#define DIALOG_REGISTER   1337
#define DIALOG_LOGIN   1338
new Text3D:nincs[MAX_PLAYERS];
#define Mappa           \"Users\"
new fajl[256];
new str[128];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 0);
    format(fajl, 256,\"%s/%s.ini\", Mappa, GetPlayerNameEx(playerid));
    if(!dini_Exists(fajl))
{
    format(str, 128,\" Hello %s!\\n {0285FF}Te még nem regisztráltál!\\n{FFFFFF}Írj be egy jelszót!\", GetPlayerNameEx(playerid));
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\", str,\"Regisztrál\",\"Most nem.\");
}
else
{
    format(str, 128,\" Hello %s!\\n{0285FF}Ez a név regisztrálva van\\n {FFFFFF}Kérlek jelentkezz be!\", GetPlayerNameEx(playerid));
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Belépés\", str, \"Belépés\", \"Most nem.\");
}
    nincs[playerid] = Create3DTextLabel(\"Játszik!\",0x008080FF,30.0,40.0,50.0,40.0,0);
    Attach3DTextLabelToPlayer(nincs[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
   
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    format(fajl, 256,\"%s/%s.ini\", Mappa, GetPlayerNameEx(playerid));
    if(dini_Exists(fajl))
{
   dini_Create(fajl);
   dini_IntSet(fajl,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid));
   dini_IntSet(fajl,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
   dini_IntSet(fajl,\"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Ölések\"));
   dini_IntSet(fajl,\"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Halálok\"));
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPVarInt(playerid, \"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Halálok\")+1);
SetPVarInt(killerid, \"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Ölések\")+1);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
    {
        if(response)
        {
        if(!inputtext[0] && !strlen(inputtext))
      {
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\" {0285FF}Regisztráció\", \"Nem írtál be semmit!\",\"Regisztrál\",\"Most nem.\");
      }
      else
      {
          dini_Create(fajl);
         dini_Set(fajl,\"Jelszó\", inputtext);
         dini_IntSet(fajl,\"Regisztrálva\", 1);
         dini_IntSet(fajl,\"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid));
         dini_IntSet(fajl,\"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
         dini_IntSet(fajl,\"Ölések\", GetPVarInt(playerid, \"Kills\"));
         dini_IntSet(fajl,\"Halálok\", GetPVarInt(playerid, \"Deaths\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 1);
          SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"(( Regisztráltál! ))\");
      }
   }
   else
   {
   }
}
if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
    {
        if(response)
        {
        if(!inputtext[0] && !strlen(inputtext))
      {
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\", \"Nem írtál be semmit!\", \"Belépés\", \"Most nem.\");
      }
      else if(strcmp(inputtext, dini_Get(fajl, \"Jelszó\"), false) != 0)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hibás jelszó!\");
      }
      else
      {
         GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(fajl, \"Pénz\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Pont\", dini_Int(fajl,\"Pont\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Ölések\", dini_Int(fajl,\"Ölések\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Halálok\", dini_Int(fajl,\"Halálok\"));
         SetPVarInt(playerid, \"Bejelentkezve\", 1);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"(( Sikeresen Bejelentkeztél,Segitségért /help! ))\");
      }
   }
   else
   {
   }
}
return 1;
}
stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
    return name;
}[/pawn]
Ezt még én irtam régen ez csak anniy,hogy nemkell beirni semmit csak belép és elõ hoz egy dialogust és oda be kell irni.
Én azt ajánlom,hogy FS-be rakd igy ahogy van bele.
Vagyis nyitsz egy üres PAWN-ot és oda bemásolod.

Oldalak: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 100
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal