Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - huhboy
Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 60
721
« Dátum: 2013. december 11. - 18:22:04 »
valószínûleg te 0.3x-et használsz, viszont a server.exe még korábbi verzió. ha kicseréled 0.3x-es exe fájlra, jónak kell lennie E: amit letöltesz, abban még 0.3c-s indító van, ezt cseréld le.
722
« Dátum: 2013. december 11. - 18:19:51 »
nézz beléjük és keress rá az OnPlayerUpdate szövegre [/quote] egyedül az a_samp-ban és a samc-ban van....az a_samp-pal gondolom nem nagyon lehet hiba, a samc meg ennyi:
public OnPlayerUpdate( playerid ) { if( GetPlayerMoney( playerid ) != GetPVarInt( playerid, \"sMoney\" ) ) { ResetPlayerMoney( playerid ); GivePlayerMoney( playerid, GetPVarInt( playerid, \"sMoney\" ) ); } return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid ); } #if defined _ALS_OnPlayerUpdate #undef OnPlayerUpdate #else #define _ALS_OnPlayerUpdate #endif #define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdate forward samc_OnPlayerUpdate( playerid );
723
« Dátum: 2013. december 11. - 09:38:38 »
hát így látatlanba más nem nagyon jut eszembe... de az fura hogy egyik móddal jó a másikkal meg nem... van olyan inc ami az OnPlayerUpdatet újra definiálja és használja valamire? talán még ez ami lehet [/quote] hát...ez egy jó kérdés...xd ritkán nézek bele az icludeokba....de leírom, miket használok, hátha
#include #include #include #include #include #include #include #include #include #include #include
ennyi lenne ...de a régi mod is ezzel a pawno-val készült, ezekkel az inc-ekkel....szóval...nem tudom..
724
« Dátum: 2013. december 10. - 18:50:17 »
a FS-ek nyílt forráskódúak? (publiksak?) mert akkor belenéznék... és a módok? [/quote] hát..ami publikus, az a luxadmin, meg a ppc....de ezeket csak magyarosítottam, és a régi szerverrel is ezek futnak. ezért is nem értem még mindig....pedig már november 1-re ígértem az új szervert :\'D de így még mindig tolódik xd
725
« Dátum: 2013. december 09. - 18:51:53 »
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) { new Float:vec[3]; GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]); new bool:possible_crasher = false; for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++) if (floatabs(vec) > 10.0) possible_crasher = true; if (possible_crasher) return 0; } ha valamelyik kamera vektor kerekített értéke nagyobb mint 10 akkor nem szinkronizál...fejbõl nem tudom milyen értékkel tér vissza, de valószínûleg ez itt a probléma, milyen célt szolgál ez a kód? miért lett berakva? [/quote] ez player crasher ellen van de megpróbálom enélkül. vagy timerre kötöm. ha jó, akkor lezárom a témát
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 09. - 19:06:05 )
na...hát...kivettem belõle...és ugyanúgy nem jó...egyéb ötlet?
726
« Dátum: 2013. december 07. - 14:47:56 »
szóval az új GM egymaga jól fut, a régi móddal az összes FS jól fut, de az új GM az FS-ekkel rosszul fut? milyen mód a régi? milyen mód az új? melyik FS-ekrõl van szó? (ha saját akkor írd le a funkcióikat) és milyen kódok vannak az OnPlayerUpdate-en belül? (mind2 GM-ben és az FS-ekben) lehet valamelyik scriptben az OnPlayerUpdate visszatérési értéke a módból hívott függvény és az újban nincs benne ezért 0-val tér vissza...ezért lenne szükség bõvebb infóra mert látatlanba nem tudjuk megoldani a problémát csak ötletet adhatunk... [/quote] szóval....az Update-em összvissz ennyi:
public OnPlayerUpdate(playerid) { if(dmzone[playerid] > 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new currentveh; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehicleToRespawn(currentveh); //DestroyVehicle(currentveh); RemovePlayerFromVehicle(playerid); DestroyVehicle(currentveh); ShowPlayerDialog(playerid, 10015, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{ffffff}-==[{00ff1e}TILOS!{ffffff}]==-\", \"{ff0000}DM Zónában tilos a jármû használat!\\nAmennyiben mégis használsz, egy admin kickelhet!\", \"Oké\",\"\"); } } if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) { new Float:vec[3]; GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]); new bool:possible_crasher = false; for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++) if (floatabs(vec) > 10.0) possible_crasher = true; if (possible_crasher) return 0; } return 1; } az FS-ekben pedig az OnPlayerUpdate-ot nem használom.
727
« Dátum: 2013. december 06. - 21:25:39 »
próbáld meg össze tömöríteni õket, egy nagy FS-be.. valahol kiütik egymást.. [/quote] de másik gm-mel jók. na meg pár hete még jó volt minden, mert akkor is teszteltünk. ezért nem értem, hogy mi a kínja, ezért jöttem ide xd
728
« Dátum: 2013. december 06. - 15:12:32 »
hát akkor próbáld ki egyesével az FS-eket hogy melyik okozza a problémát és ha meg van annak a forrásába nézz bele [/quote] ez a baj...hogy külön-külön minden jó.....csak együtt nem.
729
« Dátum: 2013. december 05. - 22:09:50 »
Üdv. Az lenne a problémám hogy van 2 sorompó egy parkoló elõtt, amiket paranccsal lehet ki/be zárni. Az elsõ sorompó mûködik is tökéletesen de a 2. a parancs után mindig csak kinyílik, leküldi az \"Unknown Command\"-ot és már nem lehet vissza zárni. Itt a kód:
CMD:nyit(playerid,params[]) { if(gLogged[playerid] == 1) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 0) { DestroyObject(Kapu1z); Kapu1ny = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280, 0.00000, 00.00000, 0.00000); Nyitva[Kapu1ny] = 1; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 0) { DestroyObject(Kapu2z); Kapu2ny = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280, 0.00000, 0.00000, 0.00000); Nyitva[Kapu2ny] = 1; } } return 1; } CMD:zar(playerid,params[]) { if(gLogged[playerid] == 1) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 1) { DestroyObject(Kapu1ny); Kapu1z = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280, 0.00000, -90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral Nyitva[Kapu1ny] = 0; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 1) { DestroyObject(Kapu2ny); Kapu2z = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280, 0.00000, 90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral Nyitva[Kapu2ny] = 0; } } return 1; } Próbáltam már hogy a 2. else if legyen, az sem használt. Esetleg ha valaki tudna segíteni akkor megköszönném [/quote] de minek törlöd ki, és hozod létre újra? sokkal egyszerûbb lenne MoveObject-tel....és jobban is nézne ki, na meg kisebb az esélye, hogy bugol.
730
« Dátum: 2013. december 05. - 22:06:00 »
gondolom õk tudnak mozogni csak a többiek nem látják a mozgásukat... http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
Returns 0 - Update from this player will not be replicated to other clients. szerintem ez lesz a hiba...ha mégse akkor részletezd kicsit a jelenséget [/quote] most a lényeg, hogy megértetted, mire gondolok xd deeee...a baj az, hogy ugyanezek a filterscriptek a régi gm-mel jók....viszont az újjal nem. de az új gm meg a filterscriptek nélkül jó. ezért nem értem, hogy mi a baja.....
731
« Dátum: 2013. december 05. - 21:33:12 »
Szebb estét....az a baromi nagy gondom, hogy az új szerómon ha elindítom a szervert, csak a mapokkal, addig minden oké. viszont ha már mást is, pl a LuxAdmin-t, vagy akár csak egy tuning menüt is pluszba hozzáadok, már nem mozognak a playerek.....átfuttattam mindent az új includeokkal, streamerrel, de most nem jött be (régen ez volt a gond, de most kevés). Tehát ha valaki tudna segíteni mitõl lehet, megköszönném.
732
« Dátum: 2013. december 01. - 20:16:53 »
Elfelejtettem hogy is lehetne azt hogy
if(IsPlayerAdmin(playerid) == 0) HA a játékosnak több mint 5 pontja van? [/quote]
if(GetPlayerScore(playerid) >= 5)
733
« Dátum: 2013. december 01. - 17:45:24 »
Hali, segítséget szeretnék kérni abban hogy vettem 1 szervert és semmitsem tudok.. Hogy kell módot berakni..scriptet stb... de ha valaki berakná vagy elmagyarázná azt nagyon megköszönném! [/quote] megvan adva a webadminban az ftp link, arra csatlakozol total commander-rel, és mindent fogsz látni. minden mappa meg van, neked csak bekell másolnod ftp-n a fájlokat, majd a server.cfg-ben átírod a dolgokat. off: minek vettél szervert, ha nem tudod hogy kell csinálni? xd
734
« Dátum: 2013. november 28. - 18:02:36 »
Sziasztok itten hogy lehet viszadobbni a karakterválasztóba? ITTEN
case TEAM_ADMINS: { if (IsPlayerAdmin(playerid)) { SetPlayerPos(playerid,gAdminsSP[rand][0],gAdminsSP[rand][1],gAdminsSP[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid,gAdminsSP[rand][3]); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_PLAYER,\"Nem vagy admin.\"); } }
[/quote]
ForceClassSelection(playerid);
Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 60
|