Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - huhboy

Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 60
721
Segítségkérés / Nem indul el a szeró
« Dátum: 2013. december 11. - 18:22:04 »
valószínûleg te 0.3x-et használsz, viszont a server.exe még korábbi verzió.
ha kicseréled 0.3x-es exe fájlra, jónak kell lennie :)
E: amit letöltesz, abban még 0.3c-s indító van, ezt cseréld le. :)

722
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 11. - 18:19:51 »

nézz beléjük és keress rá az OnPlayerUpdate szövegre
 
[/quote]
egyedül az a_samp-ban és a samc-ban van....az a_samp-pal gondolom nem nagyon lehet hiba, a samc meg ennyi:
 
public OnPlayerUpdate( playerid )
{
   if( GetPlayerMoney( playerid ) != GetPVarInt( playerid, \"sMoney\" ) )
{
ResetPlayerMoney( playerid );
GivePlayerMoney( playerid, GetPVarInt( playerid, \"sMoney\" ) );
}
   return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid );
}
#if defined _ALS_OnPlayerUpdate
   #undef OnPlayerUpdate
#else
   #define _ALS_OnPlayerUpdate
#endif
#define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdate
forward samc_OnPlayerUpdate( playerid );

723
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 11. - 09:38:38 »

hát így látatlanba más nem nagyon jut eszembe...
de az fura hogy egyik móddal jó a másikkal meg nem...
van olyan inc ami az OnPlayerUpdatet újra definiálja és használja valamire? talán még ez ami lehet
 
[/quote]
hát...ez egy jó kérdés...xd ritkán nézek bele az icludeokba....de leírom, miket használok, hátha
 
#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include

 
ennyi lenne ...de a régi mod is ezzel a pawno-val készült, ezekkel az inc-ekkel....szóval...nem tudom..

724
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 10. - 18:50:17 »

a FS-ek nyílt forráskódúak? (publiksak?)
mert akkor belenéznék...
és a módok?
 
[/quote]
hát..ami publikus, az a luxadmin, meg a ppc....de ezeket csak magyarosítottam, és a régi szerverrel is ezek futnak. ezért is nem értem még mindig....pedig már november 1-re ígértem az új szervert :\'D de így még mindig tolódik xd

725
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 09. - 18:51:53 »

 
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
   new Float:vec[3];
   GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]);
   new bool:possible_crasher = false;
   for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++)
       if (floatabs(vec) > 10.0)
           possible_crasher = true;
       if (possible_crasher)
           return 0;
}

 
ha valamelyik kamera vektor kerekített értéke nagyobb mint 10 akkor nem szinkronizál...fejbõl nem tudom milyen értékkel tér vissza, de valószínûleg ez itt a probléma, milyen célt szolgál ez a kód? miért lett berakva?
 
[/quote]
ez player crasher ellen van  :) de megpróbálom enélkül. vagy timerre kötöm. ha jó, akkor lezárom a témát :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. december 09. - 19:06:05 )

na...hát...kivettem belõle...és ugyanúgy nem jó...egyéb ötlet?

726
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 07. - 14:47:56 »

szóval az új GM egymaga jól fut,
a régi móddal az összes FS jól fut,
de az új GM az FS-ekkel rosszul fut?
milyen mód a régi?
milyen mód az új?
melyik FS-ekrõl van szó? (ha saját akkor írd le a funkcióikat)
és milyen kódok vannak az OnPlayerUpdate-en belül? (mind2 GM-ben és az FS-ekben)
lehet valamelyik scriptben az OnPlayerUpdate visszatérési értéke a módból hívott függvény és az újban nincs benne ezért 0-val tér vissza...ezért lenne szükség bõvebb infóra mert látatlanba nem tudjuk megoldani a problémát csak ötletet adhatunk...
 
[/quote]
szóval....az Update-em összvissz ennyi:
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(dmzone[playerid] > 0)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        new currentveh;
            currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
   SetVehicleToRespawn(currentveh);
     //DestroyVehicle(currentveh);
   RemovePlayerFromVehicle(playerid);
   DestroyVehicle(currentveh);
   ShowPlayerDialog(playerid, 10015, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{ffffff}-==[{00ff1e}TILOS!{ffffff}]==-\", \"{ff0000}DM Zónában tilos a jármû használat!\\nAmennyiben mégis használsz, egy admin kickelhet!\", \"Oké\",\"\");
}
}
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
   {
       new Float:vec[3];
       GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]);
       new bool:possible_crasher = false;
       for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++)
           if (floatabs(vec) > 10.0)
               possible_crasher = true;
       if (possible_crasher)
           return 0;
   }
return 1;
}

 
az FS-ekben pedig az OnPlayerUpdate-ot nem használom.

727
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 06. - 21:25:39 »

próbáld meg össze tömöríteni õket, egy nagy FS-be.. valahol kiütik egymást..
 
[/quote]
de másik gm-mel jók. na meg pár hete még jó volt minden, mert akkor is teszteltünk. ezért nem értem, hogy mi a kínja, ezért jöttem ide xd

728
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 06. - 15:12:32 »

hát akkor próbáld ki egyesével az FS-eket hogy melyik okozza a problémát és ha meg van annak a forrásába nézz bele
 
[/quote]
ez a baj...hogy külön-külön minden jó.....csak együtt nem.

729
Segítségkérés / /nyit és /zár bug
« Dátum: 2013. december 05. - 22:09:50 »

Üdv. Az lenne a problémám hogy van 2 sorompó egy parkoló elõtt, amiket paranccsal lehet ki/be zárni. Az elsõ sorompó mûködik is tökéletesen de a 2. a parancs után mindig csak kinyílik, leküldi az \"Unknown Command\"-ot és már nem lehet vissza zárni. Itt a kód:
 
CMD:nyit(playerid,params[])
{
if(gLogged[playerid] == 1)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 0)
    {
    DestroyObject(Kapu1z);
   Kapu1ny = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280,   0.00000, 00.00000, 0.00000);
   Nyitva[Kapu1ny] = 1;
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 0)
{
    DestroyObject(Kapu2z);
    Kapu2ny = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
   Nyitva[Kapu2ny] = 1;
}
}
return 1;
}
CMD:zar(playerid,params[])
{
if(gLogged[playerid] == 1)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 1)
    {
    DestroyObject(Kapu1ny);
   Kapu1z = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280,   0.00000, -90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral
   Nyitva[Kapu1ny] = 0;
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 1)
{
    DestroyObject(Kapu2ny);
    Kapu2z = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280,   0.00000, 90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral
    Nyitva[Kapu2ny] = 0;
}
}
return 1;
}

 
Próbáltam már hogy a 2. else if legyen, az sem használt. Esetleg ha valaki tudna segíteni akkor megköszönném
 
[/quote]
de minek törlöd ki, és hozod létre újra? sokkal egyszerûbb lenne MoveObject-tel....és jobban is nézne ki, na meg kisebb az esélye, hogy bugol.

730
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 05. - 22:06:00 »

gondolom õk tudnak mozogni csak a többiek nem látják a mozgásukat...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
 
Returns   0 - Update from this player will not be replicated to other clients.

 
szerintem ez lesz a hiba...ha mégse akkor részletezd kicsit a jelenséget
 
[/quote]
most a lényeg, hogy megértetted, mire gondolok xd deeee...a baj az, hogy ugyanezek a filterscriptek a régi gm-mel jók....viszont az újjal nem. de az új gm meg a filterscriptek nélkül  jó. ezért nem értem, hogy mi a baja.....

731
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 05. - 21:33:12 »
Szebb estét....az a baromi nagy gondom, hogy az új szerómon ha elindítom a szervert, csak a mapokkal, addig minden oké. viszont ha már mást is, pl a LuxAdmin-t, vagy akár csak egy tuning menüt is pluszba hozzáadok, már nem mozognak a playerek.....átfuttattam mindent az új includeokkal, streamerrel, de most nem jött be (régen ez volt a gond, de most kevés). Tehát ha valaki tudna segíteni mitõl lehet, megköszönném.

732
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. december 01. - 20:16:53 »

Elfelejtettem hogy is lehetne azt hogy
 
if(IsPlayerAdmin(playerid) == 0)

 
HA a játékosnak több mint 5 pontja van?
 
[/quote]
 
if(GetPlayerScore(playerid) >= 5)

733
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. december 01. - 17:45:24 »

Hali, segítséget szeretnék kérni abban hogy vettem 1 szervert és semmitsem tudok.. Hogy kell módot berakni..scriptet stb... de ha valaki berakná vagy elmagyarázná azt nagyon megköszönném! :)  :(
 
[/quote]
megvan adva a webadminban az ftp link, arra csatlakozol total commander-rel, és mindent fogsz látni. minden mappa meg van, neked csak bekell másolnod ftp-n a fájlokat, majd a server.cfg-ben átírod a dolgokat.
off: minek vettél szervert, ha nem tudod hogy kell csinálni? xd

734
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. november 28. - 18:02:36 »

Sziasztok itten hogy lehet viszadobbni a karakterválasztóba? ITTEN
 

case TEAM_ADMINS: {
       if (IsPlayerAdmin(playerid))
          {
            SetPlayerPos(playerid,gAdminsSP[rand][0],gAdminsSP[rand][1],gAdminsSP[rand][2]);
     SetPlayerFacingAngle(playerid,gAdminsSP[rand][3]);
          }
          else SendClientMessage(playerid,COLOR_PLAYER,\"Nem vagy admin.\");
       }
}

 

[/quote]
 
ForceClassSelection(playerid);

735
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialog SkinBolt
« Dátum: 2013. november 08. - 20:26:32 »

Sokszor ezt irja ki. C:\\Users\\User\\Desktop\\GTA szerver\\asdads.pwn(72) : error 001: expected token: \"#endif\", but found \"-end of file-\"
Jah nem is zcmd hanem ez..  :crazy:
 
[/quote]
erre egyszerû a magyarázat :D ez #endif-et kitörölted, viszont az #if defined FILTERSCRIPT-et bennehagytad. :) ha kitörlöd azt is nem lesz errorod :)

Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal