Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dead

Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 135
721
Off Telep / GTA Fórum shukársága.
« Dátum: 2012. október 28. - 18:45:25 »
Sajnáljuk Dead, te ki lettél tiltva a fórumról!
2 nap ban. (Moderátorral való szembeszegülés, trágár szavak, tiszteletlen viselkedés,szabályzat(ok) megszegése)
A tiltásod lejár: 2012. Október 30. - 18:41:38.
:D a semmiért :$

722
Archívum / .:»UnderGround GaminG FuN Server«:. - Mindent Elõlrõl!
« Dátum: 2012. október 28. - 17:34:08 »
Idézetet írta: Dead date=1351093743\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27096\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A Napokban (ma) A Serverre regisztráltak száma elérte az 1250-et. Köszönjük! :)
 
A Napokban (ma) A Serverre regisztráltak száma elérte az 1500-at. Köszönjük! :)
A Leírás Frissítve, a Server neve Változott, így a(z) [uGF] Klán megalakult, Jelentkezni itt, PÜ-be, vagy a serveren lehet. :)

723
SA-MP: Szerverfejlesztés / Desert Little City RPG
« Dátum: 2012. október 28. - 09:04:14 »
off:  multkor még profi mysqles voltál, nameg phps . Ennyit rólad.
On: jó kis mód, Akár össze lehetne vele egy komolyabb servert hozni :)

724
SA-MP: Szerverfejlesztés / [KJK]Stunt Szerver Játékmód[Egyedi]
« Dátum: 2012. október 28. - 09:01:38 »
1 óra alatt 1500sort írsz, ezt tesztelted is?

725
SA-MP: Szerverfejlesztés / [SDW]BlackJack pack[EXTRA]!
« Dátum: 2012. október 28. - 08:59:47 »
Eddigi munkajaim, hát ez :-D
Te milyen anyanyelvû vagy eredetleg?
Jó lesz, nagyobb project, esetlegy egy kis mysql :)

726
Archívum / [RPG]Confederacy-RPG RolePlayGamming NEM NON GYÛJTÕ!!
« Dátum: 2012. október 28. - 05:58:02 »
Jól mûködik a ctrl+c ctrl+v .
http://sampforum.hu/index.php?topic=32649.0

727
Archívum / HellRPG Reloaded
« Dátum: 2012. október 27. - 18:07:52 »



SZÍÍMÓD, akk már leg, valami komolyabb angol módot írnátok át magyarra, NE A SZÍT.
cucc visszaadás = Nonrp.
Szuper Admin (fórum) = Szupermen, vagymiarák?
 
ám. sok sikert....

728
Beszélgetés / Jön a GTA: Vice City 10th Anniversary mobilra
« Dátum: 2012. október 27. - 12:35:16 »
WPre is lesz? :)

729
Beszélgetés / Nincs cigánybûnözés?
« Dátum: 2012. október 27. - 12:34:13 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1351333721\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29076\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Halálbüntetést.
 

[/quote]
 
[/quote]

730
Kérdések, Segítség / Tárhely
« Dátum: 2012. október 26. - 18:17:29 »
ez nem korlátlan, de 15GBt kap 8.50$ ért és ez /éves ár
http://dreamhost.com/unlimited-policy/

731
SA-MP: Szerverfejlesztés / [GM] Kalandozások - interaktív
« Dátum: 2012. október 26. - 15:28:34 »
#include <a_samp>
#include <dini>
new bool:update[MAX_PLAYERS] = true;
new kuldik;
#include \"functions.pwn\"
main(){}
 
new
KalandLista[4][] =
{
\"Segítség, hol vagyok?\",
\"Eltûnt a kocsim! \" ,
\"Az egy UFO volt?\",
\"Eredj utána, de gyorsan!\"
},
Kaland[768]
;
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Adventure\");
for(new i; i < sizeof(KalandLista); ++i)
{
strcat(Kaland, KalandLista);
strcat(Kaland, \"\\n\");
}
kuldik = sizeof KalandLista;
printf(\"Küldetések száma: %d\", kuldik);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    Textdraw1[playerid] = TextDrawCreate(11.000000, 429.000000, FixGameString(\"Mód verzió: 1.203!\"));
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1[playerid], 255);
TextDrawFont(Textdraw1[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1[playerid], 0.219999, 1.100000);
TextDrawColor(Textdraw1[playerid], -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw1[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1[playerid], 1);
TextDrawUseBox(Textdraw1[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw1[playerid], 255);
TextDrawTextSize(Textdraw1[playerid], 676.000000, 83.000000);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1[playerid]);
ShowPlayerDialog(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz kalandot! :)\", Kaland, \"Mehet!\", \"\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    select[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
//ShowPlayerDialog(playerid,1010,2,\"Sztori kezelése\",\"Sztori létrehozás\",\"Oké\",\"\");
if (strcmp(\"/restart\", cmdtext, true) == 0)
{
StartKaland(playerid, GetKaland(playerid));
return 1;
}
if (strcmp(\"/d\", cmdtext, true) == 0)
{
new asd[30];
format(asd, sizeof asd, \"%d\", dialogkell[playerid]);
msg(playerid, asd);
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(update[playerid] == true)
{
        new
   fajl[64],
   cpIDstr[32],
   cpTEXT[64],
   rPOS[5][64],
   selectTEXT[256],
   cutselect[3][64],
   sel[64],
   tort_S[64],
   tort_F[512]
;
format(fajl, sizeof fajl, \"kalandok/%d.txt\", GetKaland(playerid));
format(cpIDstr, sizeof cpIDstr, \"range(%d)(%d)\", kuldiid[playerid]-1, select[playerid]);
format(cpTEXT, sizeof cpTEXT, \"%s\", dini_Get(fajl, cpIDstr));
split(dini_Get(fajl, cpIDstr), rPOS, \',\');
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.00, floatstr(rPOS[0]), floatstr(rPOS[1]), floatstr(rPOS[2])))
{
    if(dialogkell[playerid] == false)
   {
       if(strval(rPOS[4]) == 0)
       {
           format(tort_S, sizeof tort_S, \"tortenet(%d)\", kuldiid[playerid]);
         format(tort_F, sizeof tort_F, \"%s\", dini_Get(fajl, tort_S));
         dialogkellU[playerid] = false;
                ShowPlayerDialog(playerid, kuldiid[playerid], 0, \"Történet\", tort_F, \"Oké\", \"\");
                update[playerid] = false;
      }
   }
   else
   {
       if(strval(rPOS[4]) == 1)
       {
         //dialogkell[playerid] = false;
          format(sel, sizeof sel, \"select(%d)\", kuldiid[playerid]);
         split(dini_Get(fajl, sel), cutselect, \',\');
          format(selectTEXT, sizeof selectTEXT, \"%s\\n%s\\n%s\", cutselect[0], cutselect[1], cutselect[2] );
          dialogkellU[playerid] = true;
          ShowPlayerDialog(playerid, kuldiid[playerid], 2, \"Válassz!\", selectTEXT, \"Oké\", \"\");
          update[playerid] = false;
      }
   }
}
}
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
#define kuldi 2020
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)
{
    switch(dialogid)
    {
        case 10000:
        {
            if(0 <= listitem < sizeof(KalandLista))
      {
         SetPVarInt(playerid, \"KalandID\", listitem);
         static szStr[128];
         if(!listitem)
         {
            format(szStr, sizeof(szStr), \"[iNFO] Kiválasztott kaland: %s\", KalandLista[listitem]);
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, szStr);
            StartKaland(playerid, listitem);
         }
         else
            {
            format(szStr, sizeof(szStr), \"[iNFO] Kiválasztott kaland: %s\", KalandLista[listitem]);
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, szStr);
            StartKaland(playerid, listitem);
             }
      }
        }
        /*
        case 1010:
        {
            if(response)
         {
            if(listitem==0) //Küldetés létrehozása
         {
             ShowPlayerDialog(playerid,1010+1,0,\"Sztori létrehozása\",\"Ez legyen a sztoridnak a pozíciója?\",\"Igen\",\"Nem\");
         }
      } else ShowPlayerDialog(playerid,1010,2,\"Sztori kezelése\",\"Sztori létrehozás\",\"Oké\",\"\");
        }
        case 1011: //Létrehozás
        {
            kuldik++;
            new
                Float:X,
                Float:Y,
                Float:Z,
                Float:A
      ;
      new kuldetesid[64];
            format(kuldetesid, sizeof kuldetesid, \"kalandok/%d.txt\", kuldik);
      dini_Create(kuldetesid);
      GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
      GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
      new f[64];
      format(f, sizeof f, \"%f,%f,%f,%f\", X, Y, Z, A);
            dini_Set(kuldetesid, \"spawnpos\", f);
            ShowPlayerDialog(playerid,1010+2,0,\"Sztori létrehozása\",\"Add meg a küldetésed címét:\",\"Oké\",\"\");
        }
   case 1012:
   {
       new kuldetesid[64];
       format(kuldetesid, sizeof kuldetesid, \"kalandok/%d.txt\", kuldik);
      dini_Set(kuldetesid, \"Cím\", inputtext);
      msg(playerid, \"/k <szöveg> <CPKell-e> - így tudsz létrehozni szöveget az adott helyen\");
   }*/
}
}
if(dialogid == kuldiid[playerid] && response)
{
    if(dialogkellU[playerid] == true)
    {
    switch(listitem)
   {
        case 0:
        {
            select[playerid]=0;
         NextKuldi(playerid);
         msg(playerid, \"NextKüldi elküdve0\");
        }
      case 1:
      {
          select[playerid]=1;
          NextKuldi(playerid);
          msg(playerid, \"NextKüldi elküdve1\");
      }
      case 2:
      {
          select[playerid]=2;
          NextKuldi(playerid);
          msg(playerid, \"NextKüldi elküdve2\");
      }
   }
}
else
{
    select[playerid] = 0;
    NextKuldi(playerid);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 tessékittvanneked :D csak kimásolod pasterõl, aztkész:D
ám, jó  lenne ebbõl egy server :D

732
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HuN]..::$tunt[Frissitve]!
« Dátum: 2012. október 25. - 06:56:44 »
OnFilterScript. Mivan? Ez nem egy játékmód?

733
Általános / Role Play Helyszín ( HELP )
« Dátum: 2012. október 25. - 06:48:11 »
Szerintem is LS.
Ám, a régi gmel mi lett? :/

734
Off Telep / Vásárlás elõtti kérdés.
« Dátum: 2012. október 24. - 18:02:07 »
nekem lumia 710esem van, és eléggé megvagyok vele elégedve, jóaz a WP :D
én is a Lumiát ajánlom, esetleg S2.

735
Off Telep / Egy másik valóság ahol "én vagyok a fõnök"
« Dátum: 2012. október 24. - 17:59:36 »
Idézetet írta: Bendor date=1351086735\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28987\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

 Repülhetünk,  Szexuálisan kielégíthetjük magunkat bárkivel..( bármit amit el tudunk képzelni)
 
Taníts meg kérlek *-*
 
[/quote]
Nem hiszem, hogy olyan jó lenne minden alvás után nedves nadrággal ébredni. :P
 
[/quote]
Igaz,viszont a valóságba tuti nem fogsz repülve b*szni :D
 
[/quote]
Respect :D
lehet benne valami...

Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal