Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 121
721
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 07. - 07:37:52 »
szóval az új GM egymaga jól fut,
a régi móddal az összes FS jól fut,
de az új GM az FS-ekkel rosszul fut?
milyen mód a régi?
milyen mód az új?
melyik FS-ekrõl van szó? (ha saját akkor írd le a funkcióikat)
és milyen kódok vannak az OnPlayerUpdate-en belül? (mind2 GM-ben és az FS-ekben)
lehet valamelyik scriptben az OnPlayerUpdate visszatérési értéke a módból hívott függvény és az újban nincs benne ezért 0-val tér vissza...ezért lenne szükség bõvebb infóra mert látatlanba nem tudjuk megoldani a problémát csak ötletet adhatunk...

722
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 06. - 11:47:47 »
nem biztos hogy a végén van, lehet valamelyik feltételben is

723
Segítségkérés / OnPlayerUpdate
« Dátum: 2013. december 06. - 07:30:42 »

Akkor lehetséges lenne valami lagg.. de szerintem annyi játékos nem lesz rajta. Probálj meg índitani egy timert majd lelépéskor leállítod és minden játékosnak külön timert índitasz.
 
[/quote]
inkább 1 timert ajánlok amiben ciklussal végig mész a játékosokon, az nem terhel annyira mint a játékosonkénti timer, fõleg 100 játékosnál

724
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 06. - 07:28:36 »
hát akkor próbáld ki egyesével az FS-eket hogy melyik okozza a problémát és ha meg van annak a forrásába nézz bele

725
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 05. - 22:02:39 »
gondolom õk tudnak mozogni csak a többiek nem látják a mozgásukat...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
 
Returns   0 - Update from this player will not be replicated to other clients.

 
szerintem ez lesz a hiba...ha mégse akkor részletezd kicsit a jelenséget

726
Szkript kérések / Rablás.
« Dátum: 2013. december 05. - 08:05:56 »
if(adottadminszint == 0 && PlayerInfo[modositottjatekosid][pLevel] > 0) // Ha elvetted az admint
{ onlineadmin++; }
if(adottadminszint != 0 && PlayerInfo[modositottjatekosid][pLevel] == 0) // Ha admint csináltál belõle
{ onlineadmin--; }
// FONTOS HOGY A SZINT ÁLLÍTÁS EZ A KÓD ALATT LEGYEN!!!
PlayerInfo[modositottjatekosid][pLevel] = adottadminszint;

 
vagy megszámolod hogy mennyi admin online:
 
stock vanadmin()
{
for(new i=0;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
           if(!IsPlayerConnected(i) || !IsPlayerAdmin(i)) { continue; }
           return true;
}
return false;
}

727
Segítségkérés / Timer idõ lekérés kérdés.
« Dátum: 2013. december 05. - 07:50:26 »
ezzel a kérdésen én is foglalkoztam már és több megoldást találtam rá:
1. létrehozol 1 tömböt (1 cella = 1 játékos) és egy timer-el növeled a cellák értékét és bármikor letudod kérdezni mióta Online a játékos (mennyi idõt töltött a szerveren)
Ugye te ezt szeretnéd megvalósítani...nem ajánlom, mivel ez terhel a legjobban és nem pontos értéket ad ! ( csak akkor ha a SetTimer-ed pontosan van belõve! mivel nem 1mp-enként fut le az 1000 milisec-es timer )
2. én ezzel kísérleteztem, de sajnos nekem nem úgy mûködött ahogy vártam
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetTickCount
Az elõzõ megoldáshoz képest itt is egy tömböt hozol létre, csak itt mást tárolsz...
Csatlakozásnál eltárolod az aktuális visszatérési értéket (hogy mióta fut a szerver) és kilépésnél ismét lekéred és kivonod a csatlakozásnál mentett értéket:
 
new ConnectData[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ConnectData[playerid] = GetTickCount();
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
   new OnlineTime = GetTickCount() - ConnectData[playerid];
return 1;
}

 
és így millisec-ben megkapod, hogy mennyit volt online a játékos
3. megoldás az szinte ugyanaz mint a második csak dátumot+idõt tárolsz el és nem a GetTickCount visszatérési értékét

728
Szkript kérések / Egy kisseb object Téma Kérés.
« Dátum: 2013. december 04. - 07:38:50 »
létrehozod, felcsatolod a jármûre...de figyelmeztetlek valamire ami elég vicces dolog de a szerverre nézve veszélyes lehet...mi 1x kipróbáltuk a tárgy csatolást jármûre...hát olyan volt az ágy a sultan elején mintha egy tankkal mentem volna :D ugye a kocsit nem érte el a szembejövõ mert a tárgynak ütközött, igen ám, de mivel a tárgy tolja ami elõtte van és a kocsi sebessége nem csökkent ezért kb megállíthatatlan volt :D majd ha teszteled meglátod hogy milyen vicces dolog :D

729
Szkript kérések / Bomba
« Dátum: 2013. december 02. - 15:17:16 »
http://hun-rp.com/script/c4.pwn
esetleg neked is megfelel

730
Segítségkérés / Szerver leállás hiba.
« Dátum: 2013. december 02. - 15:14:26 »

De itt mondjuk nem crashel a szerver :D Nameg nálam 1,5 év alatt egyszer sem crashelt maga a szerver. Meg ha egy jó módról van szó, meg a szervergép sem utolsó, akkor amúgy sincs crash... Ja és szerintem elvárható a szerver tulajdonosoktól, hogy ne crasheljen a szerver, maximum a host hibájából. De ez nem ide tartozik, szóval ha nem maradhat a hsz, töröljétek nyuogdtan...
 
[/quote]
minden eshetõségre fel kell készülni :)

731
Segítségkérés / Pwn visszahozás
« Dátum: 2013. december 02. - 14:57:15 »
ha rajta volt a gépeden/pendriveon akkor egy GetDataBack-el talán megéri próbálkozni

732
Segítségkérés / random kerdes
« Dátum: 2013. december 02. - 14:56:08 »
látom mindenki stringel próblákozik én ha így akarnám megcsinálni ahogy te akkor baromi egyszerûen kimatekoznám kb ennyivel:
 
new tel = 06300000000+random(9999999);

 
az elejére a 0-t csak a formalitás kedvéért tettem ki :)
IGEN ÁM DE!
Egy integer (egész szám) -2 147 483 648 és 2 147 483 647 között vehet fel értéket ! szóval arról, hogy egy számban tárold el arról le kell mondanod !
de ha a 7 helyett csak 6 számjegyet adsz meg akkor még használhatod...(6.4mrd helyett csak 640mil lesz a max érték ami belefér a 2.1mrd-be)
 
new tel = 0630000000+random(999999);

 
vagy tárolhatod string formában
vagy 0630-at külön tárolod mint szolgáltató azonosító és külön a telefonszámot

733
Segítségkérés / Szerver leállás hiba.
« Dátum: 2013. december 02. - 14:38:45 »

 

Lehet azért ment a spawn alatt mert az onplayerdeath alatt nem ment.
Bár én csinálnék percenkénti mentést.
 
[/quote]
Minek percenként menteni? :facepalm: A játékos akár kickel, akár crashel, akár lecsatlakozással lép ki a szerverrõl, meghívódik az OnPlayerDisconnect, így bõven elég ott menteni.
 
[/quote]
és ha a szerver crashel akkor repül az adat :D
amúgy az OnPlayerStateChange is lefut spawnkor szóval ott is lehet a hiba, vagy az OnPlayerRequestSpawn alatt...

735
Segítségkérés / nextspec
« Dátum: 2013. november 22. - 07:36:50 »
ja igen, mivel a 2 ciklust módosítani kell, mert a specelt játékostól kezdi az ellenõrzést:
NEXT:
 
for(new i=SpectatedPlayer[playerid]+1; i
PREV:
[code=pawn]for(new i=SpectatedPlayer[playerid]-1; i
Ezt is módosítanám, mivel saját magára is ráugrana a spec:
[code=pawn]if(IsPlayerConnected(i))

Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal