Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 136
721
Segítségkérés / Gangzone
« Dátum: 2012. szeptember 19. - 20:28:37 »
streamer plugin
Area: (Különbözõ alakú területek létrehozása.)
 
native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicPolygon(Float:points[], Float:minz = -FLOAT_INFINITY, Float:maxz = FLOAT_INFINITY, maxpoints = sizeof points, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native DestroyDynamicArea(areaid);
native IsValidDynamicArea(areaid);
native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid);
native IsPlayerInAnyDynamicArea(playerid);
native IsPointInDynamicArea(areaid, Float:x, Float:y, Float:z);
native IsPointInAnyDynamicArea(Float:x, Float:y, Float:z);
native AttachDynamicAreaToObject(areaid, objectid, type = STREAMER_OBJECT_TYPE_DYNAMIC, playerid = INVALID_PLAYER_ID);
native AttachDynamicAreaToPlayer(areaid, playerid);
native AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
native DestroyAllDynamicAreas();
native CountDynamicAreas();

 
Be illetve kilépett a létrehozott area területé-re/rõl a játékos.
 
forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid);
forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid)

 
Innentõl kezdve meg kigondolod hogy ellenõrzöd az eltelt idõt, ha egyszer belépett egy area területre.

722
Off Telep / Az ember, aki megnézte a 10 órás NyanCat-et.
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 13:03:38 »
Nekem ebbõl fél perc is sok volt nem hogy 10 óra.
Amúgy a 10 óra után kérdeztem volna pár dolgot az illetõtõl csak kíváncsiságból.
Vajon mit válaszolt volna?
Neved? Nyan nyan nyan nyan.

723
Segítségkérés / Változó érték probléma
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 08:52:20 »
Én meg biztosan állítom hogy egy változó értéke nem lesz csak úgy 50 valamennyi, és mivel csak te elõtted van a szkript kód ezért csak te látod át az összeset, te tudod hogy nézett ki teszteléskor.
Talán nézd meg a kódod, hogy nem-e string/karakter format típust adtál meg egy integer változónak valami format sorban, mivel a számoknak az ascii karakterkódolás értéke a következõ:
 
for(new i; i < 256; i++) printf(\"%c <- ascii: %d\", i, i);

 

0 <- ascii: 48
1 <- ascii: 49
2 <- ascii: 50
3 <- ascii: 51
4 <- ascii: 52
5 <- ascii: 53
6 <- ascii: 54
7 <- ascii: 55
8 <- ascii: 56
9 <- ascii: 57
 
[/quote]

724
Segítségkérés / Ellenörzés
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 00:23:47 »
Lehagytál egy részt, a respawn_delay értéket.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateVehicle
 
Cars[pizza1] = CreateVehicle(448,-1217.6991,1820.5642,41.3185,224.0079,3,6, 600000);

725
Segítségkérés / Változó érték probléma
« Dátum: 2012. szeptember 14. - 00:03:15 »
OnPlayerConnectnél is nullázd.
Amúgy meg kizárt hogy 50 valamennyi legyen csak úgy, valahol máshol is szerepel ez a változó, nézd csak meg jobban.


NÉZD MEG MIELÕTT RÁÍROD HOGY ÁTNÉZTED ÉS CSAK OTT VAN AHOL ÍRTAD.
 
Egy változó csak úgy a semmitõl nem lesz 50 valamennyi értékû. Ebben biztos lehetsz. :D

726
SA-MP: Szerverfejlesztés / ZCMD ékezetes parancsok
« Dátum: 2012. szeptember 13. - 23:52:21 »
Így van, a programozási/szkriptelési rész  továbbra is ékezet nélküli marad csak a játék közbeni használat változik, pontosabban bõvül azzal, hogy parancsként beírhatod hogy /állat és meghívásra kerül a parancsod, amit CMD:allat néven hoztál létre.

727
SA-MP: Szerverfejlesztés / ZCMD ékezetes parancsok
« Dátum: 2012. szeptember 13. - 21:36:27 »
Mivel sok helyen láttam különbözõ verziókat erre a célra, így ma este kigondoltam egy egyszerûbb változatot, ami talán nem rontja le túlságosan a zcmd parancsfeldolgozó gyorsaságát.
Mellette vagy elõny vagy sem, de a parancs használata megmarad továbbra is ékezet nélkül, illetve használatával ékezetekkel is.
Egy egyszerû kódot állítottam össze melyet be kell illeszteni a zcmd.inc fájlba és egyetlen egy sort kell beleírni a zcmd parancsfeldogozó OnPlayerCommandText alatti részéhez.
Akkor a kód:
 
stock
replaceaccent(ch)
{
switch(ch)
{
case \'á\': return \'a\';
case \'é\': return \'e\';
case \'í\': return \'i\';
case \'ó\',\'ö\',\'õ\': return \'o\';
case \'ú\',\'ü\',\'û\': return \'u\';
}
return ch;
}

 
Aki akarja kiegészítheti a speciális ékezetes karakterekkel is, pl.:õãåâûĀ, de feleslegesnek tartom.
Mivel a zcmd a bevitt esetleges nagybetûket átalakítja kisbetûkké ezért nem szükséges a nagy ékezetes karakterek megadása.
A fenti kódot be kell másolni a zcmd.inc fájlba, de nem más kódba, hanem valami szabad helyre, majd a következõ sort:
 
funcname[pos-1] = replaceaccent(funcname[pos-1]);

 
be kell illeszteni a következõ helyre a zcmd.inc fájlban:
 
    new
        pos,
        funcname[MAX_FUNC_NAME];
    while (cmdtext[++pos] > \' \')
{
   funcname[pos-1] = tolower(cmdtext[pos]);
   funcname[pos-1] = replaceaccent(funcname[pos-1]);
}
[/quote]
Ezután el kell menteni a zcmd.inc fájlt majd újra konvertálni a módokat és szkripteket, azokat amelyekben használatra kerül a zcmd.inc.
Megismétlem, megmarad az ékezet nélküli parancs használat is!
Példaként a:
/rules
/rúlés
/rûlÉs
/rÚléS
bármelyikére megjelenik/végrehajtásra kerül a /rules kifejezésre írt parancs.


Egy kis pontosítás, mivel a legelsõ próbálkozó félreértette:
Nem a módban és nem a szkriptekben lehet ennek segítségével, ékezetes parancsokat írni!!!

Ez csak a játékban való használatát fogja elvégezni.

728
Off Telep / Mit szeretnél elérni a Fórumon?
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 22:30:45 »
Már semmit.
Elértem.  :D

729
Segítségkérés / MySQL R6-R7
« Dátum: 2012. szeptember 12. - 19:21:45 »

730
Segítségkérés / SQL csatlakozás..
« Dátum: 2012. szeptember 11. - 20:19:24 »
Idézetet írta: shadee date=1347386678\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27579\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lehet összekeverte a 2 nevét...ez nálam is elõ szokott fordulni
de Ha lehet,Maradjunk a témánál,Mindig van 1 kérdésem
Idézem:
nem tudom SQL-en hogyan kell def. a file-t úgy mint a Dini-nél?
 
public AdatMentes(playerid)
{
    new Float:saveX, Float:saveY, Float:saveZ;
    GetPlayerIp(playerid, ip, 16);
        GetPlayerPos(playerid, saveX, saveY, saveZ);
        PlayerInfo[playerid][penz] = GetPlayerMoneyEx(playerid);
        format(file, sizeof file,\"UPDATE `Adatok` SET `Penz` = \'%d\', `adminlevel` = \'%d\', WHERE `Felhasznalo` = \'%s\'\",PlayerInfo[playerid][penz],PlayerInfo[playerid][admin],Neve(playerid));
        mysql_query(file);
        format(file, sizeof file,\"UPDATE `Adatok` SET `spawnX` = \'%0.3f\' WHERE `Felhasznalo` = \'%s\'\",saveX,Neve(playerid));
        if(saveX != 0.0) mysql_query(file);
        format(file, sizeof file,\"UPDATE `Adatok` SET `spawnY` = \'%0.3f\' WHERE `Felhasznalo` = \'%s\'\",saveY,Neve(playerid));
        if(saveY != 0.0) mysql_query(file);
        format(file, sizeof file,\"UPDATE `Adatok` SET `spawnZ` = \'%0.3f\' WHERE `Felhasznalo` = \'%s\'\",saveZ,Neve(playerid));
        if(saveZ != 0.0) mysql_query(file);
        format(file, sizeof file,\"UPDATE `Adatok` SET `IPcim` = \'%s\' WHERE `Felhasznalo` = \'%s\'\",ip,Neve(playerid));
        mysql_query(file);
}

 

A fene se tudja mire akarsz kilyukadni, de a lényeg:
Mysql szervernek egy karakterláncot küldesz el, ami tartalmazza az utasítást és az adatokat amivel dolgozzon.
Tehát kell egy ilyesmi:
 
new
      query[128];

 
Ami számodra 127 karaktert (írásjelet) képes tárolni a 128. az a null terminated string \'\\0\'.
A másik lényeges dolog hogy egy mysql_query meghívás sokkal de sokkal lassabb mint egy fwrite ezért minden adatot egy karakterláncba kell tenni, ami ha meghaladja a 127 karaktert akkor növelni kell a query méretét mondjuk 256-ra, egyszerûen ki kell számolni mennyi is lehet maximálisan egy utasításnyi karakterlánc mérete és az alapján megadni méretét.
Mint az elõttem szóló csak nem hozta létre a változót, vagy global változót használ amit nem javaslok e téren, de hát mindegy.
 
public 
AdatMentes( playerid )
{
new
Float:saveX,
Float:saveY,
Float:saveZ;
GetPlayerIp( playerid, ip, 16 );
GetPlayerPos( playerid, saveX, saveY, saveZ );
PlayerInfo[ playerid ][ penz ] = GetPlayerMoneyEx( playerid );
new
query[128];
format( query, sizeof( query ), \"UPDATE `Adatok` SET `Penz` = \'%d\', `adminlevel` = \'%d\', `spawnX` = \'%0.4f\', `spawnY` = \'%0.4f\', `spawnZ` = \'%0.4f\', `IPcim` = \'%s\' WHERE `Felhasznalo` = \'%s\'\", PlayerInfo[playerid][penz],PlayerInfo[playerid][admin], saveX, saveY, saveZ, ip, Neve( playerid ) );
mysql_query(query);
}

 
Edit:
És mint ahogy írtam feljebb, itt növelni kell a méretét mert ez a rész már eleve 157 karakter:
 
   printf(\"strlen: %d\", strlen(\"UPDATE `Adatok` SET `Penz` = \'%d\', `adminlevel` = \'%d\', `spawnX` = \'%0.4f\', `spawnY` = \'%0.4f\', `spawnZ` = \'%0.4f\', `IPcim` = \'%s\' WHERE `Felhasznalo` = \'%s\'\"));

 
Nem egy pontos meghatározás de jó kis szemléltetés tehát 256 legyen ez:
 
new
    query[256];

731
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Törölhetõ Téma
« Dátum: 2012. szeptember 11. - 16:35:07 »
Ja és ha ezt írom chatbe:
 
127.0.0.1:7777 gyertek játszani. Több mint 10-en fenn vannak?[/quote]
Akkor miért nem tiltja?
 
Idézetet írta: Amf date=1347373928\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27535\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Drake: Ahelyett, hogy itt oltotogatod õket, leírhatnád a helyes megoldást. :D (Szerintem)
 
Mer néha olyan jól esik. :D

732
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Ciklusok, illetve dialog.
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 19:47:12 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=32037.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=32037.0

733
Segítségkérés / WARNING Hiba [Mit jelent?]
« Dátum: 2012. szeptember 10. - 19:45:03 »
Idézetet írta: Yakuza™ date=1347294010\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27545\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mint mondtam:
10000 sort nem fogok átírni...

[/quote]
Leírták kétszer de te nem fogod fel. :D
Egyik se írta hogy most te 10 ezer sort írj át, ami persze nem azt jelenti hogy tízezer pName van használatban a módban max 100, amit a szövegszerkesztõ replace funkciója maximum 1 másodperc alatt átírja, de mindegy.
Ennyit errõl.
A másik dolog meg hogy kétszer van létrehozva a pName változó vagy eljárás keveréke.
Csupán annyit kell tenned hogy megkeresed az egyik
stock pName(  ................  return akarmi;

részt, és törlöd a fenébe.
Ennyi az egész, de te,                 csak kínlódsz.

734
Segítségkérés / \'.ini\' Szerkesztõ Program
« Dátum: 2012. szeptember 07. - 20:53:50 »

735
Segítségkérés / Mi jobb?
« Dátum: 2012. szeptember 05. - 16:06:34 »
A sa-mp szerver csomagban található pawn editor, utána notepad++.

Oldalak: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal