Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnicK

Oldalak: 1 ... 469 470 [471] 472 473 ... 496
7051
Rendezvények / Bulik a LinK klán szerverén
« Dátum: 2010. április 06. - 12:07:39 »
Viszont TE egyszer sem tudtál megölni  :D
EDIT: Jó na talán egyszer :D

7052
Rendezvények / Bulik a LinK klán szerverén
« Dátum: 2010. április 06. - 12:00:10 »
Naaa azért Vampi nyakát párszor megnyestem  ;)

7053
Leírások/Útmutatók / [Leírás]bool változók
« Dátum: 2010. április 06. - 11:06:52 »
Jól sikerült értheto, szép megfogalmazás.

7054
Rendezvények / Bulik a LinK klán szerverén
« Dátum: 2010. április 06. - 11:04:55 »
Hát ja de legalább aktívak vagyunk :D

7055
Modok / [ENB] ENB Series alap konfig
« Dátum: 2010. április 05. - 23:59:54 »
Úgyértette az enbseries.ini fájlban írd át a brightnesst kisebb értékre  ;)

7056
Segítségkérés / Namecolor
« Dátum: 2010. április 05. - 23:58:20 »
(Ilyet még nem próbáltam)
Rögtön a színvisszaváltás után, másold be ezt a sort:
 
   ShowPlayerMarkers(0);

 
Lehet nem muködik csak egy tipp volt.

7057
Rendezvények / Bulik a LinK klán szerverén
« Dátum: 2010. április 05. - 23:55:50 »
Hír: Én is LinKes lettem :)

7058
SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés / Megpróbálás
« Dátum: 2010. április 05. - 16:28:13 »
Semmi gond köszönöm a segitséget :)

7059
Segítségkérés / Hiba
« Dátum: 2010. április 05. - 16:25:18 »
Most nem küldi el az üzenetet.

7060
Segítségkérés / Hiba
« Dátum: 2010. április 05. - 16:16:59 »

if(strcmp(cmd, \"/me\", true) == 0)
{
new   myName[MAX_PLAYER_NAME];
new message[256];
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat: /me [Akció]\");
      return 1;
   }
   format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", myName, message);
   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   printf(\"%s\", string);
}
return 1;
}

 
Gamestar RP Chat kódját behelyettesítettem a /me parancsba.
Az a gond hogy játék közben ennyit ír ki:
* csinál valamit.
A név sehol.
Mit rontok el?

7061
SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés / Megpróbálás
« Dátum: 2010. április 05. - 15:30:54 »
Mint írtam gfbe elég simán bemásolni ott van ProxDetector :)
De a tökéletesség igénye miatt berakom ezt is.
UPDATE: Mostmár nincsen alsócsík a név közt!

7062
Segítségkérés / Kéz Koordinátája
« Dátum: 2010. április 05. - 15:05:22 »
AttachObjectToPlayer
Ehez kéne mi a játékos kezének a koordinátája.

7063
SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés / Megpróbálás
« Dátum: 2010. április 05. - 14:53:17 »
Régen szükségem volt rá mind kezdo Godfather mód usernek.
Lehet hogy másoknak is gondja akadt az elkészítésével mint nekem anno, ezért gondoltam kicsit segítek.
A parancs lényege az mint a /me-nek cselekvést írhatunk ki vele.
Itt két lehetoség van: sikerül-nemsikerül.
A szkriptet berakom Ismeretlen változatba is.
UPDATE: Nincs alsó csík a névnél!
Sima változat, nevet is kiirja:
 

if(strcmp(cmd, \"/try\", true) == 0)
{
new message[256];
strmid(message, cmdtext, 4, strlen(cmdtext));
   GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
if(!strlen(message))
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD1, \" Használat: /try [Akció]\");
}
else
{
   switch(random(2))
   {
      case 1:
      {
         format(string, sizeof(string), \"** %s megpróbál(ja) %s és sikerül neki.\", GetPlayerNameEx(playerid),message);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
           printf(\"%s\", string);
      }
      default:
      {
         format(string, sizeof(string), \"** %s megpróbál(ja) %s de nem sikerül neki.\", GetPlayerNameEx(playerid),message);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
           printf(\"%s\", string);
      }
   }
        }
        return 1;
    }

 
Név nélkül ismeretlenül:
 

if(strcmp(cmd, \"/try\", true) == 0)
{
new message[256];
strmid(message, cmdtext, 4, strlen(cmdtext));
if(!strlen(message))
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD1, \" Használat: /try [Akció]\");
}
else
{
   switch(random(2))
   {
      case 1:
      {
         format(string, sizeof(string), \"** Valaki megpróbál(ja) %s, és sikerül neki.\", message);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
           printf(\"%s\", string);
      }
      default:
      {
         format(string, sizeof(string), \"** Valaki megpróbál(ja) %s, de nem sikerül neki.\", message);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
           printf(\"%s\", string);
      }
   }
        }
        return 1;
    }

 
Tudom hogy nem nagy munka, de a tapasztaltabbak kérlek ne szidjanak le, én csak segíteni akarok azoknak akik rászorulnak.
Illetve szükséged van erre a kódra ahhoz hogy ne legyen alsócsík a névben:
 

stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
    new string[24];
    GetPlayerName(playerid,string,24);
    new str[24];
    strmid(str,string,0,strlen(string),24);
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++)
    {
        if (str == \'_\') str = \' \';
    }
    return str;
}

 
Ahhoz hogy csak egy bizonyos területen belül lássák kell ez:
 

forward ProxDetector(Float:radi, playerid, str[], col1, col2, col3, col4, col5);
public ProxDetector(Float:radi, playerid, str[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
      GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
      tempposx = (oldposx -posx);
      tempposy = (oldposy -posy);
      tempposz = (oldposz -posz);
      if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
      {
      SendClientMessage(i, col1, str);
      }
      else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
      {
      SendClientMessage(i, col2, str);
      }
      else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
      {
      SendClientMessage(i, col3, str);
      }
      else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
      {
      SendClientMessage(i, col4, str);
      }
      else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
      {
      SendClientMessage(i, col5, str);
      }
   }
}
}
return 1;
}

7064
Segítségkérés / Letiltott kocsik
« Dátum: 2010. április 05. - 13:38:03 »
new kocsineve;
kocsineve=createvehicle
És ezt letiltod az OnPlayerEnterVehicle-nél.

7065
Off Telep / Stickman Warfare Fragmovie
« Dátum: 2010. április 04. - 22:53:41 »

Oldalak: 1 ... 469 470 [471] 472 473 ... 496
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal