Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - huhboy

Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 60
706
Segítségkérés / Update...
« Dátum: 2013. december 15. - 22:08:28 »

Értem, elnézést. :whistle:
Lehet, hogy hülyeség, de lehet, hogy az új dolgok és az inck valamilyen formában \"kiütik egymást\". Mint amikor elõfordul az a hiba, hogy egy szerveren több parancsfeldolgozó szerepel, de csak az egyik mûködik. Mondom, lehet hülyeség, de talán... Nem tudom... Majd ha tudok valami konkrétabbat mondani, segítve vele igazán, írok.
 
[/quote]
de ez az...amíg mapokat töltök be, vagy csak szimpla dialogos cuccot, addig minden oké...de amikor (pl.: LuxAdmin, PPC_Housing /ezekben mindeben van timer/), akkor megáll az élet...de a régi gm-mel ugyanúgy mûködnek....

707
Segítségkérés / Update...
« Dátum: 2013. december 15. - 21:53:36 »

Ezek szerint nem vetted észre, amit kérdeztem. Remélem nem baj, ha ide \"elõre idézem\", hogy észrevedd:
 

Milyen includeokat használsz?
 
[/quote]
Ugyanis az inc-kben is lehet gubanc.
 
[/quote]
már az elõzõ témában is leírtam, hogy a pawno, és az inc-ek ugyanazok, amivel a mostani szerveremet csináltam. abban nincs gond semmivel. vagyis akad benne, de nem ilyen jellegû.
 
#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include

708
Segítségkérés / Update...
« Dátum: 2013. december 15. - 21:44:23 »

Akkor ne is csodálkozzál.. milyen mód ez? RPG.. sok szerintem a timer.
 
[/quote]
de nem fut mind egyszerre.....a mostani módban is 20 van...viszont sokkal több van különbözõ fs-ekben....és mégis fut rendesen.
 

A timerek miatt akkor se kéne ennyire \"megállnia az életnek..\"...
De most laggolásról van szó, vagy olyan dologról hogy áll egy helybe a játékos, felette az \"ESC- töltéses\" ikon?
 
[/quote] az ESC töltéses....

709
Segítségkérés / Update...
« Dátum: 2013. december 15. - 21:33:42 »

hány timerrõl lenne szó most? gondolom nincs több 100 timer? :D
 
[/quote]
a gm-ben van 33 ...az fs-ekben további 60 :\'D nincs messze a 100 xd

710
Segítségkérés / Update...
« Dátum: 2013. december 15. - 21:25:59 »

Több timertõl lehetséges, hogy lennének problémák de másolj mégegyszer egy OnPlayerUpdate részt.
 
[/quote]
feleslegesen másolom, mert már minden Update-ot kiürítettem.....és addig jó, amíg nem teszek be olyan fs-t, amiben nincs timer...ezért gondoltam, hogy ez lehet-e az oka...

711
Segítségkérés / Update...
« Dátum: 2013. december 15. - 15:33:59 »

Hello mi az hogy még mindig? Esetleg belinkelnéd, hogy melyik témában volt errõl szó? hogy ne írjuk le kétszer amit már ott mondtunk
 
[/quote]
persze :)
http://sampforum.hu/index.php?topic=49642.0

712
Segítségkérés / Update...
« Dátum: 2013. december 15. - 14:05:19 »
hali...még mindig megvan a problémám, hogy a játékosok nem látják, hogy a másik mozog....az ehetséges, hogy sok timer miatt ez bekövetkezzen? mert már más ötletem nincs, hogy mitõl lehet...

713
Szkript kérések / Kapu nyit/záár
« Dátum: 2013. december 13. - 23:38:18 »
Idézetet írta: PiCsUUU date=1386970023\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45300\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na sziasztok! Azt szeretném megkérdezni azt hogyan tudom megoldani hogy \"/nyit\" akkor kinyissa a kaput? \"/zar\" akkor bezárja.
Igaz egyszerû de nem értek hozzá.
 
egyszerû :) pl:
 
#new kapu;
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateDynamicObject(......);//a szokásos object, ez elgyen a zárt állapot
return 1;
}
//zcmd-vel
CMD:nyit(playerid)
{
MoveDynamicObject(kapu, /*nyitott állapotban a koordinátái az objectnek*/,2);//a 2 a sebesség, ezt változtathatod
return 1;
}
CMD:zar(playerid)
{
MoveDynamicObject(kapu, /*Zárt állapotban a koordináti az objectnek*/, 2);
return 1;
}

 
maga az object mozgatás ennyi...ezt variálhatod kedved szerint :)

714
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mikulássapka!
« Dátum: 2013. december 13. - 18:59:22 »

 

ott a pont xd amúgy meg ilyen kódokat tök felesleges feltenni.....
 
[/quote]
A következõ ilyen tartalmú hozzászólásodért warnolni foglak...Miért lenne felesleges? Indokolhatnád is nem csak odahánysz valamit.Ez nem azt jelenti hogy nem mondhatod ki a véleményed..A baj csak az, hogy te csak úgy írtál valamit indoklás nékül aminek a mondanivalója 0.A többiek legalább valamilyen módon segítenek neki, azzal hogy leírják mit csinált rosszul(bár hozzáteszem nem szeretném, hogy rajtatok kívül még 100-an leírják ugyanezt!)
 
[/quote]
megindoklom én neked......beírod a google-be, és egybõl kidobja....attól, hogy magyarra írja, attól még ugyanaz marad...nézd meg a koordinátákat.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=298110
[mod]Na! Ezaz! Máskor erre töreked!!![/mod]

715
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mikulássapka!
« Dátum: 2013. december 13. - 18:41:02 »

 

Ez mind szép és jó, csak azt nem értem minek kell ide FIXCHARS?
 
[/quote]
2 á betû miatt :D
 
[/quote]
pont nem xd a fixchars a textdrawoknak kell, a gametext-eknek, meg a menüknek xd xd

716
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mikulássapka!
« Dátum: 2013. december 13. - 18:33:36 »

Ez mind szép és jó, csak azt nem értem minek kell ide FIXCHARS?
 
[/quote]
ott a pont xd amúgy meg ilyen kódokat tök felesleges feltenni.....

717
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 13. - 18:27:46 »

 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
   return 1;
}

 
akkor rakd bele nézd meg így megy e
a régiben volt más/más verziójú include?
 
[/quote]
OnPlayerUpdate van benne xd az alatt van az anti crasher....amit már bemásoltam ....az include-ok meg ugyanazok..az egész ugyanaz, csak a gm új. ezért idegesít engem is xd

718
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 12. - 18:10:24 »

 
return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid );

 

#define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdate

 
van a módban OnPlayerUpdate callback?
 
[/quote]
nincs...de a régiben sincs.....se az fs-ekben.

719
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Nem indul el a szeró
« Dátum: 2013. december 11. - 18:39:55 »

jó lett :D köszi
 
[/quote]
nincs mit :) tedd ki a MEGOLDVA jelzõt a téma nevéhez :)

720
Segítségkérés / Nem indul el a szeró
« Dátum: 2013. december 11. - 18:29:15 »

nézd meg a szerver verziót és a kliens verziódat!
Ha nem egyezik.. l a szerver 0.3d és a kliensed meg 0.3x akkor tedd át a szervert 0.3x re
Valószínüleg ez a gond
 
[/quote]most minek nézed le ennyire?
ezt tölsd le, tedd be a szerver mappába, és menni fog.
http://www.solidfiles.com/d/6ace984278/

Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal