Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - huhboy
Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 60
706
« Dátum: 2013. december 15. - 22:08:28 »
Értem, elnézést. :whistle: Lehet, hogy hülyeség, de lehet, hogy az új dolgok és az inck valamilyen formában \"kiütik egymást\". Mint amikor elõfordul az a hiba, hogy egy szerveren több parancsfeldolgozó szerepel, de csak az egyik mûködik. Mondom, lehet hülyeség, de talán... Nem tudom... Majd ha tudok valami konkrétabbat mondani, segítve vele igazán, írok. [/quote] de ez az...amíg mapokat töltök be, vagy csak szimpla dialogos cuccot, addig minden oké...de amikor (pl.: LuxAdmin, PPC_Housing /ezekben mindeben van timer/), akkor megáll az élet...de a régi gm-mel ugyanúgy mûködnek....
707
« Dátum: 2013. december 15. - 21:53:36 »
Ezek szerint nem vetted észre, amit kérdeztem. Remélem nem baj, ha ide \"elõre idézem\", hogy észrevedd:
Milyen includeokat használsz? [/quote] Ugyanis az inc-kben is lehet gubanc. [/quote] már az elõzõ témában is leírtam, hogy a pawno, és az inc-ek ugyanazok, amivel a mostani szerveremet csináltam. abban nincs gond semmivel. vagyis akad benne, de nem ilyen jellegû.
#include #include #include #include #include #include #include #include #include #include #include
708
« Dátum: 2013. december 15. - 21:44:23 »
Akkor ne is csodálkozzál.. milyen mód ez? RPG.. sok szerintem a timer. [/quote] de nem fut mind egyszerre.....a mostani módban is 20 van...viszont sokkal több van különbözõ fs-ekben....és mégis fut rendesen.
A timerek miatt akkor se kéne ennyire \"megállnia az életnek..\"... De most laggolásról van szó, vagy olyan dologról hogy áll egy helybe a játékos, felette az \"ESC- töltéses\" ikon? [/quote] az ESC töltéses....
709
« Dátum: 2013. december 15. - 21:33:42 »
hány timerrõl lenne szó most? gondolom nincs több 100 timer? [/quote] a gm-ben van 33 ...az fs-ekben további 60 :\'D nincs messze a 100 xd
710
« Dátum: 2013. december 15. - 21:25:59 »
Több timertõl lehetséges, hogy lennének problémák de másolj mégegyszer egy OnPlayerUpdate részt. [/quote] feleslegesen másolom, mert már minden Update-ot kiürítettem.....és addig jó, amíg nem teszek be olyan fs-t, amiben nincs timer...ezért gondoltam, hogy ez lehet-e az oka...
711
« Dátum: 2013. december 15. - 15:33:59 »
Hello mi az hogy még mindig? Esetleg belinkelnéd, hogy melyik témában volt errõl szó? hogy ne írjuk le kétszer amit már ott mondtunk [/quote] persze http://sampforum.hu/index.php?topic=49642.0
712
« Dátum: 2013. december 15. - 14:05:19 »
hali...még mindig megvan a problémám, hogy a játékosok nem látják, hogy a másik mozog....az ehetséges, hogy sok timer miatt ez bekövetkezzen? mert már más ötletem nincs, hogy mitõl lehet...
713
« Dátum: 2013. december 13. - 23:38:18 »
Na sziasztok! Azt szeretném megkérdezni azt hogyan tudom megoldani hogy \"/nyit\" akkor kinyissa a kaput? \"/zar\" akkor bezárja. Igaz egyszerû de nem értek hozzá.
egyszerû pl: #new kapu; public OnGameModeInit() { kapu = CreateDynamicObject(......);//a szokásos object, ez elgyen a zárt állapot return 1; } //zcmd-vel CMD:nyit(playerid) { MoveDynamicObject(kapu, /*nyitott állapotban a koordinátái az objectnek*/,2);//a 2 a sebesség, ezt változtathatod return 1; } CMD:zar(playerid) { MoveDynamicObject(kapu, /*Zárt állapotban a koordináti az objectnek*/, 2); return 1; }
maga az object mozgatás ennyi...ezt variálhatod kedved szerint
714
« Dátum: 2013. december 13. - 18:59:22 »
ott a pont xd amúgy meg ilyen kódokat tök felesleges feltenni..... [/quote] A következõ ilyen tartalmú hozzászólásodért warnolni foglak...Miért lenne felesleges? Indokolhatnád is nem csak odahánysz valamit.Ez nem azt jelenti hogy nem mondhatod ki a véleményed..A baj csak az, hogy te csak úgy írtál valamit indoklás nékül aminek a mondanivalója 0.A többiek legalább valamilyen módon segítenek neki, azzal hogy leírják mit csinált rosszul(bár hozzáteszem nem szeretném, hogy rajtatok kívül még 100-an leírják ugyanezt!) [/quote] megindoklom én neked......beírod a google-be, és egybõl kidobja....attól, hogy magyarra írja, attól még ugyanaz marad...nézd meg a koordinátákat. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=298110 [mod]Na! Ezaz! Máskor erre töreked!!![/mod]
715
« Dátum: 2013. december 13. - 18:41:02 »
Ez mind szép és jó, csak azt nem értem minek kell ide FIXCHARS? [/quote] 2 á betû miatt [/quote] pont nem xd a fixchars a textdrawoknak kell, a gametext-eknek, meg a menüknek xd xd
716
« Dátum: 2013. december 13. - 18:33:36 »
Ez mind szép és jó, csak azt nem értem minek kell ide FIXCHARS? [/quote] ott a pont xd amúgy meg ilyen kódokat tök felesleges feltenni.....
717
« Dátum: 2013. december 13. - 18:27:46 »
public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } akkor rakd bele nézd meg így megy e a régiben volt más/más verziójú include? [/quote] OnPlayerUpdate van benne xd az alatt van az anti crasher....amit már bemásoltam ....az include-ok meg ugyanazok..az egész ugyanaz, csak a gm új. ezért idegesít engem is xd
718
« Dátum: 2013. december 12. - 18:10:24 »
return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid );
#define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdate van a módban OnPlayerUpdate callback? [/quote] nincs...de a régiben sincs.....se az fs-ekben.
720
« Dátum: 2013. december 11. - 18:29:15 »
nézd meg a szerver verziót és a kliens verziódat! Ha nem egyezik.. l a szerver 0.3d és a kliensed meg 0.3x akkor tedd át a szervert 0.3x re Valószínüleg ez a gond [/quote]most minek nézed le ennyire? ezt tölsd le, tedd be a szerver mappába, és menni fog. http://www.solidfiles.com/d/6ace984278/
Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 60
|