Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 706
Szkript kérések / fegyver lekérdezés,dupla parancs« Dátum: 2013. december 17. - 07:37:28 »new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); 707
Szkript kérések / fegyver lekérdezés,dupla parancs« Dátum: 2013. december 16. - 15:58:12 »
mert te írtad
nem kell ; az if után() 708
Szkript kérések / fegyver lekérdezés,dupla parancs« Dátum: 2013. december 16. - 07:38:36 »
1.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleParamsEx http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleParamsEx vagy bool-ban eltárolod hogy fel van kapcsolva ( true ) vagy le van kapcsolva ( false ) 2. http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerWeapon erre van szükséged...a GetPlayerWeaponData a nála levõ összes fegyvert kérdezi le, ez meg csak a kezében levõt... http://wiki.sa-mp.com/wiki/Weapons itt vannak a fegyver ID-k az ököl ellenõrzéséhez erre lesz szükséged: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Control_Structures#if 3. én is éppen ilyen rendszeren dolgozom, csak én külön fejlesztettem egy item rendszert a tárolás mellett, szóval teljesen kompatibilis a kettõ...nálad nem tudom milyen dolgok vannak és hogyan megoldva...de kiindulhatsz egy általános széf rendszerbõl...eltárolhatsz benne drogot, fegyvert, pénzt és hozzávalót...de ha az elsõ két dolog nem ment akkor ezt nem is részletezem, még neked magas lenne egy széf rendszert átalakítva talán megtudnád oldani 709
RP/RPG kérések / Autos suli« Dátum: 2013. december 14. - 02:42:51 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerExitVehicle
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerStateChange ez a 2 lehetõséged van, azaz még ezt is számításba kell venned: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDisconnect 710
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject hiba« Dátum: 2013. december 14. - 02:41:01 »if(PlayerInfo[playerid][pDuty] == 0) // if(PlayerInfo[playerid][pDuty] == 0) ugyanaz a feltétel 711
Segítségkérés / Nem mozgó playerek« Dátum: 2013. december 13. - 07:28:19 »public OnPlayerUpdate(playerid) akkor rakd bele nézd meg így megy e a régiben volt más/más verziójú include? 712
Szkript kérések / Fegyver eldobás,felvétel.« Dátum: 2013. december 12. - 07:54:44 »
713
Segítségkérés / Nem mozgó playerek« Dátum: 2013. december 12. - 07:39:45 »return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid ); #define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdate van a módban OnPlayerUpdate callback? 714
Segítségkérés / Nem mozgó playerek« Dátum: 2013. december 11. - 14:49:42 »
nézz beléjük és keress rá az OnPlayerUpdate szövegre
715
Segítségkérés / Nem mozgó playerek« Dátum: 2013. december 11. - 08:00:13 »
hát így látatlanba más nem nagyon jut eszembe...
de az fura hogy egyik móddal jó a másikkal meg nem... van olyan inc ami az OnPlayerUpdatet újra definiálja és használja valamire? talán még ez ami lehet 716
Segítségkérés / SAMP Console« Dátum: 2013. december 11. - 07:53:11 »
valaki megpróbálja feltörni az RCON jelszavad
717
Segítségkérés / TextDraw [Infobár]« Dátum: 2013. december 10. - 14:53:03 »
ha megy az angol az aláírásomban levõ linkek nagyon sokat segíthetnek
718
Segítségkérés / GetXYInFrontOfPlayer CreateObject-re egy példát valaki?« Dátum: 2013. december 10. - 12:53:44 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerCameraFrontVector
amit találtál az már elavult dolog, itt az új verzió pont egy ilyen példával 719
Segítségkérés / Nem mozgó playerek« Dátum: 2013. december 10. - 07:36:41 »
a FS-ek nyílt forráskódúak? (publiksak?)
mert akkor belenéznék... és a módok? 720
Segítségkérés / Nem mozgó playerek« Dátum: 2013. december 09. - 07:43:02 »if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) ha valamelyik kamera vektor kerekített értéke nagyobb mint 10 akkor nem szinkronizál...fejbõl nem tudom milyen értékkel tér vissza, de valószínûleg ez itt a probléma, milyen célt szolgál ez a kód? miért lett berakva? |