Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 121
706
Szkript kérések / fegyver lekérdezés,dupla parancs
« Dátum: 2013. december 17. - 07:37:28 »
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (GetVehicleModel(vehicleid) == 525)
{
   if(szlampa[vehicleid] == 0) // ; nélkül :D:P
   {
       szlampa[vehicleid] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
       szlampak[vehicleid] = CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
       AttachObjectToVehicle(szlampa[vehicleid],vehicleid,0.494999,-0.469999,1.559998,0.000000,0.000000,0.000000);
       AttachObjectToVehicle(szlampak[vehicleid],vehicleid,-0.494999,-0.469999,1.559998,0.000000,0.000000,0.000000);
   }
   else
   {
       DestroyObject(szlampa[vehicleid]);
       DestroyObject(szlampak[vehicleid]);
       //
       szlampa[vehicleid] = 0;
       szlampak[vehicleid] = 0;
   }
}

707
Szkript kérések / fegyver lekérdezés,dupla parancs
« Dátum: 2013. december 16. - 15:58:12 »
mert te írtad :D
nem kell ; az if után()

708
Szkript kérések / fegyver lekérdezés,dupla parancs
« Dátum: 2013. december 16. - 07:38:36 »
1.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleParamsEx
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleParamsEx
vagy bool-ban eltárolod hogy fel van kapcsolva ( true ) vagy le van kapcsolva ( false )
2.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerWeapon
erre van szükséged...a GetPlayerWeaponData a nála levõ összes fegyvert kérdezi le, ez meg csak a kezében levõt...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Weapons
itt vannak a fegyver ID-k
az ököl ellenõrzéséhez erre lesz szükséged:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Control_Structures#if
3.
én is éppen ilyen rendszeren dolgozom, csak én külön fejlesztettem egy item rendszert a tárolás mellett, szóval teljesen kompatibilis a kettõ...nálad nem tudom milyen dolgok vannak és hogyan megoldva...de kiindulhatsz egy általános széf rendszerbõl...eltárolhatsz benne drogot, fegyvert, pénzt és hozzávalót...de ha az elsõ két dolog nem ment akkor ezt nem is részletezem, még neked magas lenne :) egy széf rendszert átalakítva talán megtudnád oldani

709
RP/RPG kérések / Autos suli
« Dátum: 2013. december 14. - 02:42:51 »

710
Segítségkérés / SetPlayerAttachedObject hiba
« Dátum: 2013. december 14. - 02:41:01 »
if(PlayerInfo[playerid][pDuty] == 0) //
           {
               SetPlayerAttachedObject(playerid, 2, 18912, 2,0.078534, 0.041857, -0.001727, 268.970458, 1.533374, 269.223754);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Írd be /kendõle hogy levedd.\");
           }
           else if(PlayerInfo[playerid][pDuty] == 0) //
           {
               RemovePlayerAttachedObject(playerid, 2);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Levetted a kendõt.\");
           }

 

if(PlayerInfo[playerid][pDuty] == 0)
else if(PlayerInfo[playerid][pDuty] == 0)

 
ugyanaz a feltétel :)

711
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 13. - 07:28:19 »
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
   return 1;
}

 
akkor rakd bele nézd meg így megy e
a régiben volt más/más verziójú include?

712
Szkript kérések / Fegyver eldobás,felvétel.
« Dátum: 2013. december 12. - 07:54:44 »

Haladó \"scripter kezdõnek úgy segít, hogy másolásra biztatja? :D
 
[/quote]
nem kell újra feltalálni a kereket amikor akarsz csinálni egy kocsit :)
én is sok kódot másolok a régi scriptjeimbõl :D fõleg hogy van olyan megoldás aminek a megtervezése több hetet vett igénybe :) nem érdemes mindig újra és újra kidolgozni, inkább alkalmazom vagy alapul veszem a régi megoldást :) ha alapból újrahasznosítható kódot írunk az a legjobb :)
és ha valamit megoldott valaki akkor azt is fel lehet használni segítségképpen, sok idõt spórolhat meg :)
az aláírásomban levõ linkek sokat segíthetnek az alapok elsajátításában ha megy az angol :)
pl ezt a kódot itt tudja hasznosítani és nem kell újra megírnia:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ResetPlayerWeaponsEx

713
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 12. - 07:39:45 »
return CallLocalFunction( \"samc_OnPlayerUpdate\", \"i\", playerid );

 

#define OnPlayerUpdate samc_OnPlayerUpdate

 
van a módban OnPlayerUpdate callback?

714
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 11. - 14:49:42 »
nézz beléjük és keress rá az OnPlayerUpdate szövegre

715
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 11. - 08:00:13 »
hát így látatlanba más nem nagyon jut eszembe...
de az fura hogy egyik móddal jó a másikkal meg nem...
van olyan inc ami az OnPlayerUpdatet újra definiálja és használja valamire? talán még ez ami lehet

716
Segítségkérés / SAMP Console
« Dátum: 2013. december 11. - 07:53:11 »
valaki megpróbálja feltörni az RCON jelszavad :D

717
Segítségkérés / TextDraw [Infobár]
« Dátum: 2013. december 10. - 14:53:03 »
ha megy az angol az aláírásomban levõ linkek nagyon sokat segíthetnek :)

718
Segítségkérés / GetXYInFrontOfPlayer CreateObject-re egy példát valaki?
« Dátum: 2013. december 10. - 12:53:44 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerCameraFrontVector
amit találtál az már elavult dolog, itt az új verzió :) pont egy ilyen példával :)

719
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 10. - 07:36:41 »
a FS-ek nyílt forráskódúak? (publiksak?)
mert akkor belenéznék...
és a módok?

720
Segítségkérés / Nem mozgó playerek
« Dátum: 2013. december 09. - 07:43:02 »
if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
   new Float:vec[3];
   GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vec[0], vec[1], vec[2]);
   new bool:possible_crasher = false;
   for (new i = 0; !possible_crasher && i < sizeof(vec); i++)
       if (floatabs(vec) > 10.0)
           possible_crasher = true;
       if (possible_crasher)
           return 0;
}

 
ha valamelyik kamera vektor kerekített értéke nagyobb mint 10 akkor nem szinkronizál...fejbõl nem tudom milyen értékkel tér vissza, de valószínûleg ez itt a probléma, milyen célt szolgál ez a kód? miért lett berakva?

Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal