Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 706
Segítségkérés / Bank kamatozás, help!!« Dátum: 2011. május 26. - 20:25:13 »
Írtam ugye egy bank rendszert és most kamatot is szerettem volna csinálni hozzá de amikor kamatozik akkor leviszi minuszba a számlán lévõ pénzt.
public BankKamat(playerid) { new cucc[256]; format(cucc, sizeof(cucc), \"Saves\\%s.ini\",GetPlayerNameEx(playerid)); new money = dini_Int(cucc,\"Bank\"); if(money > 0) { new c=0.09; new money2 = money * c + money; dini_IntSet(cucc, \"Bank\",money2); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Bank: Kamatozás!!!!!\"); new vmicucc[128]; format(vmicucc, 128, \"Bank: Kamat: %d\", money2); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,vmicucc); format(vmicucc, 128, \"Bank: Új egyenleg: %d\", dini_Int(cucc,\"Bank\")); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,vmicucc); } return 1; } mi lehet a gond??? a metekos részre tag mismatch warnt ír :S 707
Segítségkérés / dcmd-nél unkown command« Dátum: 2011. május 25. - 18:23:11 »
jaa kösz nemfigyeltem
708
Segítségkérés / dcmd-nél unkown command« Dátum: 2011. május 25. - 18:15:39 »
Csináltam a szerverembe pár dcmd parancsot, a többi hibátlanul mûködik de ez a kettõ nem...
[pawn] dcmd_me(playerid, params[]) { new uzenet; if (sscanf(params, \"s\", uzenet)) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /me [üzenet]\"); } else { format(str, 128, \"%s %s\", GetPlayerNameEx(playerid), uzenet); SendClientMessageToAll(COLOR_PINK, str); } return 1; } dcmd_event(playerid, params[]) { new uzenet; if (sscanf(params, \"s\", uzenet)) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /event [üzenet]\"); } else { format(str, 128, \"** %s **\", uzenet); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, str); } return 1; } [/pawn] Beírom hogy /me vmi, akkor kíírja hogy (név) vmi és rögtön utána hogy unkown command utána beírom hogy /me valami valami akkor meg lehagyja a nevet és csak azt irja ki hogy valami valami és megint unkown command eventnél csak az a gond h utána unkown commandot ír mi lehet a hiba??? :question: :question: 709
SA-MP: Szerverfejlesztés / Minigame« Dátum: 2011. május 03. - 18:54:40 »Mike\" post=\"134671\" timestamp=\"1304441619\"] 710
SA-MP: Szerverfejlesztés / Minigame« Dátum: 2011. május 03. - 18:40:49 »
Sokáig kerestem egy Fallout minigame-hez hasonló dolgokat de csak egy normálisat találtam.
Ebben 2 fajta van, a sima amelyikben csak eltûnnek az objectek(összetörhetõ üveglap), és egy olyan, amiben nemcsak eltûnnek hanem fel/le mozognak. Az eredetiben /getwet paranccsal lehetett használni, de itt átírtam /minigame-re... Számolja a helyezéseket, és letiltja a fegyvereket. Magyarítottam xD. http://solidfiles.com/d/bffe28/ Foreach és zcmd kell hozzá. Készítõ: iMonk3y Azt szeretném kérni, h ez alapján nem csinálna valaki egy alap minigamet? Amiben nincs semmilyen extra, hanem csak eltûnnek, és kiírja hogy xy kiesett. 711
Leírások/Útmutatók / [Leírás] 0.3c mapok berakása« Dátum: 2011. május 01. - 19:27:20 »
és válogassak ki 1000000 objectet? XD
inkább a browser.xml-ben átírom az ID-ket lol. 712
Leírások/Útmutatók / [Leírás] 0.3c mapok berakása« Dátum: 2011. május 01. - 13:07:16 »
akk most mit csináljak? amit mappolok válogassam ki az eredeti és a 0.3c-s mapokat? hogy ami eredeti az legyen incogniot streamerben és a 0.3c-s meg .map fájlban? XD
713
Leírások/Útmutatók / [Leírás] 0.3c mapok berakása« Dátum: 2011. április 30. - 16:36:00 »
és a 0.3c-s objecteket betölti újra? :/
714
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[TUT]0.3c Mapok Berakása!« Dátum: 2011. április 30. - 09:44:00 »
ez rossz, ha lelövök egy robbanó hordót akkor nem jelenik meg ujra..... vagyis nem tölti be ujra az objecteket, miért?
715
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[TUT]0.3c Mapok Berakása!« Dátum: 2011. április 29. - 22:02:46 »
kösz a leírást, nélkületek nem sikerült volna.... ennek az sscanfnek vmi baja van mert nekem az eredeti oldalon lévõvel sikerült megoldani, be is töltötte meg minden
azért ide kiteszem a linket hátha segítek vele még vkinek http://dl.dropbox.com/u/21683085/sscanf.zip 716
Leírások/Útmutatók / [Leírás] 0.3c mapok berakása« Dátum: 2011. április 29. - 20:34:47 »
nah most az a bajom h eddig filterscriptben voltak az objectek..... gondoltam h lehet az a baj, de amikor ugyanezt meg csináltam a gamemodeba akk runtime errort ir a szerver. :S
kösz a leírást, nélkületek nem sikerült volna.... ennek az sscanfnek vmi baja van mert nekem az eredeti oldalon lévõvel sikerült megoldani, be is töltötte meg minden azért ide kiteszem a linket hátha segítek vele még vkinek http://dl.dropbox.com/u/21683085/sscanf.zip ez rossz, ha lelövök egy robbanó hordót akkor nem jelenik meg ujra..... vagyis nem tölti be ujra az objecteket, miért? [mod]Összefûzve.[/mod] 717
Leírások/Útmutatók / [Leírás] 0.3c mapok berakása« Dátum: 2011. április 29. - 20:28:14 »
és akkor miért nem jelennek meg az objectek? (ezt az elõbb el felejtettem odairni)
718
Leírások/Útmutatók / [Leírás] 0.3c mapok berakása« Dátum: 2011. április 29. - 20:14:20 »
nem jo az sscanf.dll, azt irja a szerver h
Loading plugin: sscanf.dll Failed. Loaded 0 plugins. 719
Segítségkérés / SA:MP 0.3c Objectek MTA-ba HELP Még1x« Dátum: 2011. április 29. - 14:33:33 »
kösz, de amúgy rájöttem h mi a baja:
a samp wiki oldalán teljesen más object id van mint a leírásban lévõ letölthetõ mtaban az objectID:
720
Segítségkérés / SA:MP 0.3c Objectek MTA-ba HELP Még1x« Dátum: 2011. április 29. - 14:11:09 »
Nah Lusta leírása alapján sikerült beletennem MTAba az objecteket, összedobtam egy jó kis szigetet, majd amikor átkonvertálom és beteszem a szeróba akkor teljesen más objectek jelennek meg.
objectek linkje: http://www.megaupload.com/?d=F3LCZ279 |