Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - JBauer

Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 92
676
Függvények / UpdatePlayer3DTextLabelText
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 22:48:11 »
Köszi, és átjavítottam.

677
Függvények / SetPlayerRaceCheckpoint
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 21:21:03 »
SetPlayerRaceCheckpoint
Ezzel a függvénnyel létrehozhatsz egy verseny ellenörzõpontot.
Paraméterek:
 
(playerid, type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size)

 
Playerid: Annak a játékosnak az idje akinek be akarod jelölni az ellenõrzõpontot.
Type: Az ellenõrzõpont típusa 0-Normál, 1-Befejezõ, 2-Nincs(Egy sima ellenõrzõpont minden extra nélkül), 3-Légi normál, 4-Légi befejezõ
X: Az ellenõrzõpont X ko-ordinátája.
Y: Az ellenõrzõpont Y ko-ordinátája.
Z: Az ellenõrzõpont Z ko-ordinátája.
NextX: A következõ ellenõrzõpont X ko-ordinátája.
NextY: A következõ ellenõrzõpont Y ko-ordinátája.
NextZ: A következõ ellenõrzõpont Z ko-ordinátája.
Size: Az ellenõrzõpont mérete.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
  SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 0.0, 0.0, 0.0, 1.1, 1.1, 1.1, 3.0);
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerRaceCheckpoint

678
Függvények / IsPlayerInRaceCheckpoint
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 21:11:29 »
IsPlayerInRaceCheckpoint
Ezzel a függvénnyel ellenõrizheted, hogy egy játékos egy verseny ellenörzõpontban van-e.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
Playerid: Annak a játékosnak az idje akit ellenõrizni szeretnél.
Visszatérés: 1 ha a játékos az ellenõrzõpontban van, egyébként 0.
Példa script:
if(IsPlayerInRaceCheckpoint(playerid)) SetPlayerHealth(playerid, 100);

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRaceCheckpoint

679
Függvények / DisablePlayerRaceCheckpoint
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 21:05:06 »
DisablePlayerRaceCheckpoint
Törli egy játékos verseny checkpointját
Paraméterek:
 
(playerid)

 
Playerid: Annak a játékosnak az idje akivel dolgozni szeretnél.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
    DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
    return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DisablePlayerRaceCheckpoint

680
Függvények / UpdatePlayer3DTextLabelText
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 20:55:30 »
UpdatePlayer3DTextLabelText
Ez a függvény frissíti a játékos 3D TextLabeljének a színét és a szövegét.
Paraméterek:
 
(playerid, PlayerText3D:id, color, text[])

 
Playerid: A játékos idje akivel dolgozni szeretnél.
ID: A 3D TextLabel idje amivel dolgozni szeretnél.
Color: A TextLabel új színe.
Text: A TextLabel új szövege.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    3dtextem = CreatePlayer3DTextLabel(playerid, \"Szia!\", 0x33AA33AA, Pos[0], Pos[1], Pos[2]+2, 15.0,playerid,INVALID_VEHICLE_ID); 
    return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
  UpdatePlayer3DTextLabelText(playerid, 3dtextem, 0x33AA33AA, text);
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/UpdatePlayer3DTextLabelText

681
Függvények / DeletePlayer3DTextLabel
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 20:48:25 »
DeletePlayer3DTextLabel
Eltöröl egy már létrehozott játékos 3D TextLabelt.
Paraméterek:
 
(playerid, PlayerText3D:id)

 
Playerid: Annak a játékosnak az azonosítója akivel dolgozni akarsz.
ID: A törlendõ 3D TextLabel idje.
Visszatérés: 1, ha törlõdött, egyébként 0.
Példa script:
new PlayerText3D: 3dtextem, Float: Pos[3];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    3dtextem = CreatePlayer3DTextLabel(playerid, \"Szia!\", 0x33AA33AA, Pos[0], Pos[1], Pos[2]+2, 15.0,playerid,INVALID_VEHICLE_ID); 
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   DeletePlayer3DTextLabel(playerid, 3dtextem);
   return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DeletePlayer3DTextLabel

682
Függvények / Delete3DTextLabel
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 20:41:37 »
Delete3DTextLabel
Egy már létrehozott 3D text labelt töröl
Paraméterek:
 
(Text3D:id)

 
ID: Annak a 3D TextLabelnek az idje amit törölni szeretnél.
Visszatérés: 1, ha sikerült törölni, egyébként 0.
Példa script:
new Text3D:textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = Create3DTextLabel(\"Asd\", 0x33AA33AA, 0.0, 0.0, 0.0, 150.0, 0, 1);
  return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
  Delete3DTextLabel(textem);
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Delete3DTextLabel

683
Archívum / Chat - vol2
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 16:19:01 »

684
Függvények / CreatePlayer3DTextLabel
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 11:13:36 »
Mikor csatlakozik a játékos akkor létrehoz neki egy TextLabel-t, majd rácsatolja. Így a játékos fölött egy \'Szia!\' szöveg lesz.

685
Függvények / CreatePlayer3DTextLabel
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 11:09:55 »
CreatePlayer3DTextLabel
Ezzel a függvénnyel egy játékos számára hozhatsz létre 3D text labelt.
Paraméterek:
 
(playerid, text[], color, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:DrawDistance, attachedplayer, attachedvehicle, testLOS)

 
Playerid: Annak a játékosnak az idje akinek létre akarod hozni a text labelt.
Text: A szöveg, amit megjelenítsen.
Color: A szöveg színe.
X: A szöveg x ko-ordinátája.
Y: A szöveg y ko-ordinátája.
Z: A szöveg z ko-ordinátája.
DrawDistance: Ettõl a távolságtól lehet látni a text labelt.
Attachedplayer: Az a játékos akihez hozzá szeretnéd csatolni a szöveget. (Ha nincs akkor használd az INVALID_PLAYER_ID-t)
Attachedvehicle: Az a jármû amihez hozzá szeretnéd csatolni a szöveget. (Ha nincs akkor használd az INVALID_VEHICLE_ID-t)
TestLOS: Ha 1 akkor látható a falakon át, ha 0 akkor nem.
Visszatérés: A létrehozott 3D Text Label idje.
Példa script:
new PlayerText3D: 3dtextem, Float: Pos[3];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
  GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
  3dtextem = CreatePlayer3DTextLabel(playerid, \"Szia!\", 0x33AA33AA, Pos[0], Pos[1], Pos[2]+2, 15.0, playerid, INVALID_VEHICLE_ID); 
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayer3DTextLabel

686
Segítségkérés / Dm Zóna Baj
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 10:30:43 »
#include <a_samp>
new dmid[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
{
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid,100);
GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
   {
      SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
      SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
      ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
      GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
      GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
      SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
      return 1;
   }
    if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
       {
            if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
          dmid[playerid] = -1;
          SpawnPlayer(playerid);
          return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
       }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
            return 1;
    }

687
Függvények / TextDrawUseBox
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 09:02:39 »
Kiírtam õket.

688
Archívum / FayRPG 2.0
« Dátum: 2012. július 31. - 23:39:36 »
/jelentes

689
Függvények / TextDrawUseBox
« Dátum: 2012. július 31. - 23:37:18 »
TextDrawUseBox
Egy \'dobozt\' ad a TextDrawhoz
Paraméterek:
 
(Text:text, use)

 
Text: Az a TextDraw amivel dolgozni szeretnél.
Use: 1 a \'doboz\' láthatóságához, 0 a kikapcsolásához.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(122.00, 33.00, \"TextDraw\");
  TextDrawUseBox(textem, 1);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawUseBox

690
Függvények / TextDrawTextSize
« Dátum: 2012. július 31. - 23:32:02 »
TextDrawTextSize
A TextDraw méretét módosítja
Paraméterek:
 
(Text:text, Float:x, Float:y)

 
Text: A TextDraw amivel dolgozni szeretnél.
X: Az x tengely mérete (640x480)
Y: Az y tengely mérete (640x480)
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(100.00, 33.00, \"TextDraw\");
  return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
  TextDrawTextSize(textem, 100.00, 30.00);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawTextSize

Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 92
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal