Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 676
Függvények / UpdatePlayer3DTextLabelText« Dátum: 2012. augusztus 01. - 22:48:11 »
Köszi, és átjavítottam.
677
Függvények / SetPlayerRaceCheckpoint« Dátum: 2012. augusztus 01. - 21:21:03 »
SetPlayerRaceCheckpoint
Ezzel a függvénnyel létrehozhatsz egy verseny ellenörzõpontot. Paraméterek: (playerid, type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size) Playerid: Annak a játékosnak az idje akinek be akarod jelölni az ellenõrzõpontot. Type: Az ellenõrzõpont típusa 0-Normál, 1-Befejezõ, 2-Nincs(Egy sima ellenõrzõpont minden extra nélkül), 3-Légi normál, 4-Légi befejezõ X: Az ellenõrzõpont X ko-ordinátája. Y: Az ellenõrzõpont Y ko-ordinátája. Z: Az ellenõrzõpont Z ko-ordinátája. NextX: A következõ ellenõrzõpont X ko-ordinátája. NextY: A következõ ellenõrzõpont Y ko-ordinátája. NextZ: A következõ ellenõrzõpont Z ko-ordinátája. Size: Az ellenõrzõpont mérete. Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket. Példa script: public OnPlayerConnect(playerid) Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerRaceCheckpoint 678
Függvények / IsPlayerInRaceCheckpoint« Dátum: 2012. augusztus 01. - 21:11:29 »
IsPlayerInRaceCheckpoint
Ezzel a függvénnyel ellenõrizheted, hogy egy játékos egy verseny ellenörzõpontban van-e. Paraméterek: (playerid) Playerid: Annak a játékosnak az idje akit ellenõrizni szeretnél. Visszatérés: 1 ha a játékos az ellenõrzõpontban van, egyébként 0. Példa script: if(IsPlayerInRaceCheckpoint(playerid)) SetPlayerHealth(playerid, 100); Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRaceCheckpoint 679
Függvények / DisablePlayerRaceCheckpoint« Dátum: 2012. augusztus 01. - 21:05:06 »
DisablePlayerRaceCheckpoint
Törli egy játékos verseny checkpointját Paraméterek: (playerid) Playerid: Annak a játékosnak az idje akivel dolgozni szeretnél. Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket. Példa script: public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DisablePlayerRaceCheckpoint 680
Függvények / UpdatePlayer3DTextLabelText« Dátum: 2012. augusztus 01. - 20:55:30 »
UpdatePlayer3DTextLabelText
Ez a függvény frissíti a játékos 3D TextLabeljének a színét és a szövegét. Paraméterek: (playerid, PlayerText3D:id, color, text[]) Playerid: A játékos idje akivel dolgozni szeretnél. ID: A 3D TextLabel idje amivel dolgozni szeretnél. Color: A TextLabel új színe. Text: A TextLabel új szövege. Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket. Példa script: public OnPlayerConnect(playerid) Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/UpdatePlayer3DTextLabelText 681
Függvények / DeletePlayer3DTextLabel« Dátum: 2012. augusztus 01. - 20:48:25 »
DeletePlayer3DTextLabel
Eltöröl egy már létrehozott játékos 3D TextLabelt. Paraméterek: (playerid, PlayerText3D:id) Playerid: Annak a játékosnak az azonosítója akivel dolgozni akarsz. ID: A törlendõ 3D TextLabel idje. Visszatérés: 1, ha törlõdött, egyébként 0. Példa script: new PlayerText3D: 3dtextem, Float: Pos[3]; Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DeletePlayer3DTextLabel 682
Függvények / Delete3DTextLabel« Dátum: 2012. augusztus 01. - 20:41:37 »
Delete3DTextLabel
Egy már létrehozott 3D text labelt töröl Paraméterek: (Text3D:id) ID: Annak a 3D TextLabelnek az idje amit törölni szeretnél. Visszatérés: 1, ha sikerült törölni, egyébként 0. Példa script: new Text3D:textem; Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Delete3DTextLabel 684
Függvények / CreatePlayer3DTextLabel« Dátum: 2012. augusztus 01. - 11:13:36 »
Mikor csatlakozik a játékos akkor létrehoz neki egy TextLabel-t, majd rácsatolja. Így a játékos fölött egy \'Szia!\' szöveg lesz.
685
Függvények / CreatePlayer3DTextLabel« Dátum: 2012. augusztus 01. - 11:09:55 »
CreatePlayer3DTextLabel
Ezzel a függvénnyel egy játékos számára hozhatsz létre 3D text labelt. Paraméterek: (playerid, text[], color, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:DrawDistance, attachedplayer, attachedvehicle, testLOS) Playerid: Annak a játékosnak az idje akinek létre akarod hozni a text labelt. Text: A szöveg, amit megjelenítsen. Color: A szöveg színe. X: A szöveg x ko-ordinátája. Y: A szöveg y ko-ordinátája. Z: A szöveg z ko-ordinátája. DrawDistance: Ettõl a távolságtól lehet látni a text labelt. Attachedplayer: Az a játékos akihez hozzá szeretnéd csatolni a szöveget. (Ha nincs akkor használd az INVALID_PLAYER_ID-t) Attachedvehicle: Az a jármû amihez hozzá szeretnéd csatolni a szöveget. (Ha nincs akkor használd az INVALID_VEHICLE_ID-t) TestLOS: Ha 1 akkor látható a falakon át, ha 0 akkor nem. Visszatérés: A létrehozott 3D Text Label idje. Példa script: new PlayerText3D: 3dtextem, Float: Pos[3]; Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayer3DTextLabel 686
Segítségkérés / Dm Zóna Baj« Dátum: 2012. augusztus 01. - 10:30:43 »#include <a_samp> 689
Függvények / TextDrawUseBox« Dátum: 2012. július 31. - 23:37:18 »
TextDrawUseBox
Egy \'dobozt\' ad a TextDrawhoz Paraméterek: (Text:text, use) Text: Az a TextDraw amivel dolgozni szeretnél. Use: 1 a \'doboz\' láthatóságához, 0 a kikapcsolásához. Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket. Példa script: new Text: textem; Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawUseBox 690
Függvények / TextDrawTextSize« Dátum: 2012. július 31. - 23:32:02 »
TextDrawTextSize
A TextDraw méretét módosítja Paraméterek: (Text:text, Float:x, Float:y) Text: A TextDraw amivel dolgozni szeretnél. X: Az x tengely mérete (640x480) Y: Az y tengely mérete (640x480) Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket. Példa script: new Text: textem; Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawTextSize |