Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - N@rbirock

Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 133
676
Segítségkérés / Mentõ munkához kocsiba tétel
« Dátum: 2012. június 02. - 11:45:54 »
(2239) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
     if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)

677
Segítségkérés / 1 élet
« Dátum: 2012. június 02. - 08:49:32 »
Nem jó mert megmarad a pénz.

678
Segítségkérés / 1 élet
« Dátum: 2012. június 02. - 08:38:19 »
Nullázódjon ne maradjon semmije.

679
Segítségkérés / 1 élet
« Dátum: 2012. június 02. - 08:31:01 »
Hogy lehet megcsinálni, hogy törlõdjön a mentés ha meghal?
 
stock save(id)
{
new fajl[128];
format(fajl,sizeof(fajl),\"/admin/%s.ini\",nev(id));
if(fexist(fajl))
{
   dini_IntSet(fajl,\"admin\", pi[id][admin]);
   dini_IntSet(fajl,\"rendor\", pi[id][rendor]);
   dini_IntSet(fajl,\"mento\", pi[id][mento]);
   dini_IntSet(fajl,\"ban\", pi[id][ban]);
   dini_IntSet(fajl,\"as\", pi[id][as]);
   dini_IntSet(fajl,\"vip\", pi[id][vip]);
   dini_Set(fajl,\"aname\", pi[id][aname]);
   dini_IntSet(fajl,\"penz\",GetPlayerMoney(id));
   dini_IntSet(fajl,\"pont\",GetPlayerScore(id));
dini_IntSet(fajl,\"korozes\",GetPlayerWantedLevel(id));
}
}

680
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2012. június 02. - 06:37:50 »
Ne totalcomanderel rakd fel mert nem rakja jól fel.

681
Segítségkérés / karakter választó kamera beálítása
« Dátum: 2012. június 01. - 15:21:06 »
//  -------------------------------
//  Mozgó kamera a karakterválasztóban
//  Készítette GameStar
//  www.gtaforum.hu
//      2012
//  -------------------------------
#include <a_samp>
#if !defined InterpolateCameraPos
        #error \"A fordítód nem tartalmazza a 0.3e fájlokat!\"
#endif
#define CAMERA_TIME 8000
forward CameraInterpolate(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", 0);
        SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", -1);
        return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613);
        if(GetPVarInt(playerid,\"skinTimer\") == -1)
        {
                CameraInterpolate(playerid);
                SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", SetTimerEx(\"CameraInterpolate\", CAMERA_TIME + 225, 1, \"i\", playerid));
        }
        return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    KillTimer(GetPVarInt(playerid,\"skinTimer\"));
        SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", -1);
        SetCameraBehindPlayer(playerid);
        return 1;
}
public CameraInterpolate(playerid)
{
    switch(GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\"))
        {
                case 0:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
                case 1:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
                case 2:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
        }
        SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\") + 1);
        if(GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\") > 2) SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", 0);
        return 1;
}

 
Itt hogy lehet beálítani hogy hol legyen a kamera?

682
Segítségkérés / Mentõ munkához kocsiba tétel
« Dátum: 2012. június 01. - 12:18:14 »
És milyen eljárásba kéne tenni?

683
SA-MP: Szerverfejlesztés / DRCMD - Gyors és egyszerû parancs feldolgozó!
« Dátum: 2012. május 31. - 20:03:25 »
Ékezeteket lehet használni?

684
Segítségkérés / Mi a teendõ ??
« Dátum: 2012. május 31. - 19:25:14 »
Én ilyenkor újraraktam a sa-mp-t és ment.

685
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Szerver router mellett
« Dátum: 2012. május 31. - 19:23:39 »
Próbáld meg az admin felhasználónevet.

686
Segítségkérés / Mi a teendõ ??
« Dátum: 2012. május 31. - 19:22:40 »
Mit ír ki?

687
RP/RPG kérések / autó vásárlás
« Dátum: 2012. május 31. - 18:45:04 »
De mikorra lesz kész.

688
Segítségkérés / Mentõ munkához kocsiba tétel
« Dátum: 2012. május 30. - 19:44:46 »
Idézetet írta: JBauer date=1337967271\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21937\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf2>
    new bool: animban[MAX_PLAYERS];
    if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    animban[playerid] = true;
    }
     
    CMD:berak(playerid, params[])
    {
    new id;
    if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /berak [id]\");
    if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat??\");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem található ID.\");
    else {
    if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sofõrként nem lehet\");
    if(animban[playerid] = true);
    else {
    PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid));
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Beraktad.\");
    SendClientMessage(id, -1, \"Beraktak.\");
    animban[playerid] = false;
    }
    }
    return 1;
    }
     

 
Rakd bele a mentõs munkád változóját.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 25. - 19:34:55 )


hogy érted ne sofõrként?
 
Úgy érti, hogy ha sofõr a játékos akkor ne tudja használni a parancsot.
 
[/quote]
Itt van de ez erorros.

689
Kérdések, Segítség / Fórum készítés
« Dátum: 2012. május 30. - 16:52:24 »
Attól függ hogy 0-ról vagy smf.

690
SA-MP: Szerverfejlesztés / Karakterválasztó kamera
« Dátum: 2012. május 30. - 14:27:52 »
Idézetet írta: JBauer date=1338318196\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21263\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A pozíciók helyére azt a pozt, ahová nézzen a kamera.. de ahhoz ezt is át kell írni:
 
SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613);

 

Átírtam de úgy is máshova dob be.

Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 133
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal