Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - N@rbirock
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 133
676
« Dátum: 2012. június 02. - 11:45:54 »
(2239) : warning 202: number of arguments does not match definition Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning. if(GetPlayerHealth(playerid) > 10)
677
« Dátum: 2012. június 02. - 08:49:32 »
Nem jó mert megmarad a pénz.
678
« Dátum: 2012. június 02. - 08:38:19 »
Nullázódjon ne maradjon semmije.
679
« Dátum: 2012. június 02. - 08:31:01 »
Hogy lehet megcsinálni, hogy törlõdjön a mentés ha meghal? stock save(id) { new fajl[128]; format(fajl,sizeof(fajl),\"/admin/%s.ini\",nev(id)); if(fexist(fajl)) { dini_IntSet(fajl,\"admin\", pi[id][admin]); dini_IntSet(fajl,\"rendor\", pi[id][rendor]); dini_IntSet(fajl,\"mento\", pi[id][mento]); dini_IntSet(fajl,\"ban\", pi[id][ban]); dini_IntSet(fajl,\"as\", pi[id][as]); dini_IntSet(fajl,\"vip\", pi[id][vip]); dini_Set(fajl,\"aname\", pi[id][aname]); dini_IntSet(fajl,\"penz\",GetPlayerMoney(id)); dini_IntSet(fajl,\"pont\",GetPlayerScore(id)); dini_IntSet(fajl,\"korozes\",GetPlayerWantedLevel(id)); } }
680
« Dátum: 2012. június 02. - 06:37:50 »
Ne totalcomanderel rakd fel mert nem rakja jól fel.
681
« Dátum: 2012. június 01. - 15:21:06 »
// ------------------------------- // Mozgó kamera a karakterválasztóban // Készítette GameStar // www.gtaforum.hu // 2012 // ------------------------------- #include <a_samp> #if !defined InterpolateCameraPos #error \"A fordítód nem tartalmazza a 0.3e fájlokat!\" #endif #define CAMERA_TIME 8000 forward CameraInterpolate(playerid); public OnPlayerConnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", 0); SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", -1); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104); SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613); if(GetPVarInt(playerid,\"skinTimer\") == -1) { CameraInterpolate(playerid); SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", SetTimerEx(\"CameraInterpolate\", CAMERA_TIME + 225, 1, \"i\", playerid)); } return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { KillTimer(GetPVarInt(playerid,\"skinTimer\")); SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", -1); SetCameraBehindPlayer(playerid); return 1; } public CameraInterpolate(playerid) { switch(GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\")) { case 0: { InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 1: { InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } case 2: { InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME); InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME); } } SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\") + 1); if(GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\") > 2) SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", 0); return 1; } Itt hogy lehet beálítani hogy hol legyen a kamera?
682
« Dátum: 2012. június 01. - 12:18:14 »
És milyen eljárásba kéne tenni?
683
« Dátum: 2012. május 31. - 20:03:25 »
Ékezeteket lehet használni?
684
« Dátum: 2012. május 31. - 19:25:14 »
Én ilyenkor újraraktam a sa-mp-t és ment.
685
« Dátum: 2012. május 31. - 19:23:39 »
Próbáld meg az admin felhasználónevet.
686
« Dátum: 2012. május 31. - 19:22:40 »
Mit ír ki?
687
« Dátum: 2012. május 31. - 18:45:04 »
De mikorra lesz kész.
688
« Dátum: 2012. május 30. - 19:44:46 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> new bool: animban[MAX_PLAYERS]; if(GetPlayerHealth(playerid) > 10) { ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); animban[playerid] = true; } CMD:berak(playerid, params[]) { new id; if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /berak [id]\"); if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat??\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem található ID.\"); else { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sofõrként nem lehet\"); if(animban[playerid] = true); else { PutPlayerInVehicle(id, GetPlayerVehicleID(playerid)); SendClientMessage(playerid, -1, \"Beraktad.\"); SendClientMessage(id, -1, \"Beraktak.\"); animban[playerid] = false; } } return 1; } Rakd bele a mentõs munkád változóját.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 25. - 19:34:55 )
hogy érted ne sofõrként?
Úgy érti, hogy ha sofõr a játékos akkor ne tudja használni a parancsot. [/quote] Itt van de ez erorros.
689
« Dátum: 2012. május 30. - 16:52:24 »
Attól függ hogy 0-ról vagy smf.
690
« Dátum: 2012. május 30. - 14:27:52 »
A pozíciók helyére azt a pozt, ahová nézzen a kamera.. de ahhoz ezt is át kell írni:
SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104); SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613);
Átírtam de úgy is máshova dob be.
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 133
|