Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Kovacs_Richard
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 121
676
« Dátum: 2014. január 27. - 11:49:28 »
másold be azt a részt ahol beállítod a pozíciót és a kamerát
677
« Dátum: 2014. január 27. - 11:16:13 »
SetPlayerPos-t nem oda állítottad be valószínûleg...
678
« Dátum: 2014. január 27. - 10:40:22 »
WINdows 8.1 Enterprise, XP SP3, 7 Enterprise SP1, Server 2012 Standard, Android 4.2.2, Ubuntu 13.10
679
« Dátum: 2014. január 27. - 09:58:18 »
másold be a loginnál levõ jelszó ellenõrzést... strcmp 0 hosszúságú string összehasonlításnál azt mondja hogy nincs különbség, elõtte ellenõrizd hogy nem 0 a beírt jelszó hossz... HA a beirtjelszo hossza 0 if(!strlen(beirtjelszo))
680
« Dátum: 2014. január 27. - 09:49:40 »
az ANIMÁCIÓ_ID-t átírtad az ID-ra?  (pl.: 1234) ehhez 1. meg kell tudnod az anim ID-t, mint ahogy a stringhez tudod a nevet ide az ID-ja kell if(!strcmp(\"CLIMB_IDLE\", animname, true)) { format(animname,sizeof(animname),\"ID: %d\",GetPlayerAnimationIndex(playerid)); }
681
« Dátum: 2014. január 27. - 08:21:57 »
ez mihez szükséges? GetPlayerPos(playerid,SX,SY,SZ); ezt biztosan így akartad? SPEC + Controllable állításra gondolok if(GetPlayerScore(playerid) < 5000) { ForceClassSelection(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, false); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontot hogy õr lehess!\"); } ezt nézd meg hogy megfelelõ e így neked: public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 998); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 998); SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL); ResetPlayerWeapons(playerid); if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_RAB) { SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); GetPlayerPos(playerid,SX,SY,SZ); new Random = random(sizeof(RandomSpawnsSittes)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsSittes[Random][0], RandomSpawnsSittes[Random][1], RandomSpawnsSittes[Random][2]); } else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_BOR) { if(GetPlayerScore(playerid) < 5000) { ForceClassSelection(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, false); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontot hogy õr lehess!\"); } new Random = random(sizeof(RandomSpawnsBor)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsBor[Random][0], RandomSpawnsBor[Random][1], RandomSpawnsBor[Random][2]); SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 30, 300); GivePlayerWeapon(playerid, 25, 25); } else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_KOR) { if(GetPlayerScore(playerid) < 5000) { ForceClassSelection(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, false); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontot hogy õr lehess!\"); } new Random = random(sizeof(RandomSpawnsKor)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsKor[Random][0], RandomSpawnsKor[Random][1], RandomSpawnsKor[Random][2]); SetPlayerColor(playerid,COLOR_AQUA); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 300); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50); } SetPlayerInterior(playerid,0); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; } amúgy itt volt bugos: else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_KOR) { new Random = random(sizeof(RandomSpawnsKor)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsKor[Random][0], RandomSpawnsKor[Random][1], RandomSpawnsKor[Random][2]); if(GetPlayerScore(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontot hogy õr lehess!\"); ForceClassSelection(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, false); TogglePlayerControllable(playerid, 1); } SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerColor(playerid,COLOR_AQUA); TogglePlayerControllable(playerid, 1); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 300); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50); if(GetPlayerScore(playerid) < 5000) után nem nyitottál blokkot viszont zártad a meg nem nyitottat
682
« Dátum: 2014. január 27. - 07:55:00 »
szerintem felesleges ez a string ellenõrzés... if(GetPlayerAnimationIndex(playerid) == ANIMÁCIÓ_ID) ez nem terhel annyit, fõleg OnPlayerUpdate alatt egy ilyen \"spórolás\" nagyon sokat számít! inkább ezt ajánlom
683
« Dátum: 2014. január 26. - 01:31:08 »
berakhatod a módba is a függvényeket de ott sincsenek bent...
684
« Dátum: 2014. január 25. - 14:41:35 »
ADMINCHAT == 1
VALTOZO == 1 ide írd be a saját változód/függvényed ! de ha 1 változó értékét figyeled csak akkor tömbbel egyszerûbb megcsinálni és nem kell ez a sok if 
nagyon nem jó amit csináltál  én gyors sablont csináltam de neked nem mindig == 1-et kell hagyni if(val == 1) else if(val == 2) else if(val == 3) else if(val == 4) else if(val == 5) ... else
685
« Dátum: 2014. január 25. - 14:36:14 »
akkor nem megfelelõek...ezeknek a funkcióknak meg kellene lennie, ezek nélkül nem tudod fordítani a módot! másold be a 79. sort ( elõtte 5 mögötte 5 sort és jelöld meg //-el hogy melyik az ) van strtok inc-ed?
686
« Dátum: 2014. január 24. - 12:57:03 »
Megcsináltam amit Kovácsküldött
ezt biztosan nem én küldtem  fõleg hogy ez ránézésre bugos
687
« Dátum: 2014. január 24. - 10:41:59 »
másold be nálad hogy néz ki a módosított kód
688
« Dátum: 2014. január 24. - 08:16:03 »
689
« Dátum: 2014. január 24. - 08:12:16 »
CMD:a(playerid, params[]) { new string[144],name[MAX_PLAYER_NAME]; if(sscanf(params, \"s[128]\", string)) { return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /a [szöveg]\"); } GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME); // if(VALTOZO == 1) { format(string,sizeof(string),\"[VIP]%s: %s\",name,string); } else if(VALTOZO == 1) { format(string,sizeof(string),\"[Moderátor]%s: %s\",name,string); } else if(VALTOZO == 1) { format(string,sizeof(string),\"[1-es admin]%s: %s\",name,string); } else if(VALTOZO == 1) { format(string,sizeof(string),\"[2-es admin]%s: %s\",name,string); } else if(VALTOZO == 1) { format(string,sizeof(string),\"[3-as admin]%s: %s\",name,string); } else if(VALTOZO == 1) { format(string,sizeof(string),\"[4-es admin]%s: %s\",name,string); } else if(VALTOZO == 1) { format(string,sizeof(string),\"[AlTulajdonos]%s: %s\",name,string); } else if(VALTOZO == 1) { format(string,sizeof(string),\"[FõTulajdonos]%s: %s\",name,string); } else if(VALTOZO == 1) { format(string,sizeof(string),\"[JátékFejlesztõ]%s: %s\",name,string); } else { return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\"); } SendClientMessageToAll(-1, string); return 1; } VALTOZO == 1 ide írd be a saját változód/függvényed ! de ha 1 változó értékét figyeled csak akkor tömbbel egyszerûbb megcsinálni és nem kell ez a sok if
690
« Dátum: 2014. január 23. - 08:42:46 »
GangZoneShowForPlayer(playerid, NemetZone, 0xF5EF3D90); GangZoneShowForPlayer(playerid, OroszZone, 0xF2222280); GangZoneShowForPlayer(playerid, PakiZone, 0x40C25680); GangZoneShowForPlayer(playerid, USAZone, 0x2842D480); GangZoneShowForPlayer(playerid, SpanyolZone, 0x6E149E80); GangZoneShowForPlayer(playerid, TalibZone, 0x78651780); GangZoneShowForPlayer(playerid, IndiaZone, 0xFAB70090); nem lehet, hogy csak ennyit szívsz hogy ezek statikusan vannak megadva? GangZoneShowForPlayer(playerid, Repter, gangzoneszinek[Repterkie]); GangZoneShowForPlayer(playerid, Area51, gangzoneszinek[Area51kie]); GangZoneShowForPlayer(playerid, KigyoFarm, gangzoneszinek[KigyoFarmkie]); GangZoneShowForPlayer(playerid, Olaj, gangzoneszinek[Olajkie]); GangZoneShowForPlayer(playerid, Kofejto, gangzoneszinek[Kofejtokie]); GangZoneShowForPlayer(playerid, Aldea, gangzoneszinek[Aldeakie]); GangZoneShowForPlayer(playerid, Etkezde,gangzoneszinek[Etkezdekie]); GangZoneShowForPlayer(playerid, Teepee, gangzoneszinek[Teepeekie]); GangZoneShowForPlayer(playerid, BigEar, gangzoneszinek[bigEarkie]); GangZoneShowForPlayer(playerid, Gat, gangzoneszinek[Gatkie]); GangZoneShowForPlayer(playerid, Hajo, gangzoneszinek[Hajokie]); GangZoneShowForPlayer(playerid, Kikoto, gangzoneszinek[Kikotokie]); [/quote] mert ezek alatta dinamikusan vannak...
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 121
|