Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - kurta999
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 184
676
« Dátum: 2012. május 13. - 11:24:49 »
cache_get_row-hoz ha a \"mezõ\" (idx) részhez nem megfelelõ sort írsz, akkor kifagy. A sor ID-ket a \"Szerkezet\" menüben találod meg, ott a kiírt ID-bõl levonsz egyet, azt írod be ide.
677
« Dátum: 2012. május 12. - 22:33:45 »
Csak kiváncsiságból kérdem, de miért jobb a 0.3a?
678
« Dátum: 2012. május 12. - 09:59:04 »
piás is egyben
679
« Dátum: 2012. május 11. - 20:40:37 »
Amúgy én egyáltalán nem ajánlom a kódot használni, ha szereted a pluginokat, ha nem. A plugin 10x gyorsabb, ez meg is térül neked, még akkor is, ha csak simán parancsokra használod. De mondjuk ha egy ilyen sort darabolsz vele, (anno R7 SQL plugin elõtt), akkor megnézném, hogy a kód ezzel mit csinál: \"p<|>{ds[24]}d{s[20]s[20]s[24]s[24]}ddddddddddddddddddddddddddddfffddfffffdd{d}fffddddd{d}d{dd}ffddd{dd}ddddddddddddds[64]s[64]s[128]s[32]s[128]s[128]s[128]s[64]s[64]s[64]\"
680
« Dátum: 2012. május 11. - 20:27:00 »
Nekem így néz ki, próbáld ez alapján: // Lekérdezés format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `players` WHERE `name` = \'%s\' AND `ip` = \'%s\'\", pName(playerid), ip); mysql_function_query(1, query, true, \"THREAD_Autologin\", \"d\", playerid); forward THREAD_Autologin(playerid); public THREAD_Autologin(playerid) { new rows, fields; cache_get_data(rows, fields); if(rows != 0) { LoginPlayer(playerid); switch(GetPVarInt(playerid, \"Level\")) { case 0: country = \"~w~Játékos\"; case 1: country = \"~b~Moderátor\"; case 2: country = \"~g~Adminisztrátor\"; case 3: country = \"~y~Fõadmin\"; case 4: country = \"~r~Tulajdonos\"; } format(i_str, sizeof(i_str), \"~g~~h~Automatikusan ~h~bejelentkeztél~w~! ~b~~h~~h~(~w~Rang: %s~b~~h~~h~)\", country); InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, i_str); } return 1; } stock LoginPlayer(playerid) { //printf(\"LoginPlayer(playerid = %s(%d)\", pName(playerid), playerid); new Tick1 = GetTickCount(); new PVarSet[65], Float:DeathA, _HorseShoes[128], hSh[50], iPhotos[50], _Oysters[128], szPhotos[128], szElements[128], iElement[30], Clothes[64], MyText[64], cVar[8], mVar, iHydType, bool:mUse, mText[45], Float:mOffset, oYs[50], Float:Spin[3], i, iRegID = GetPVarInt(playerid, \"LineID\"); if(!iRegID) return print(!\"Login Player error! Wrong line ID!\"); PlayerInfo[playerid][pRegID] = iRegID; cache_get_row(0, 2, name); PlayerInfo[playerid][fRegID] = strval(name); // Forum ID cache_get_row(0, 7, name); PVarSet[0] = strval(name); // Level cache_get_row(0, 8, name); PVarSet[1] = strval(name); // Money cache_get_row(0, 9, name); PVarSet[2] = strval(name); // Bank cache_get_row(0, 10, name); PVarSet[3] = strval(name); // Kills cache_get_row(0, 11, name); PVarSet[4] = strval(name); // Deaths cache_get_row(0, 12, name); PVarSet[32] = strval(name); // Killstreak cache_get_row(0, 13, name); PVarSet[5] = strval(name); // Score cache_get_row(0, 14, name); PVarSet[6] = strval(name); // Fightingstyle cache_get_row(0, 15, name); PVarSet[8] = strval(name); // Reactionwins cache_get_row(0, 16, name); PVarSet[30] = strval(name); // Goldpots cache_get_row(0, 17, name); PlayerInfo[playerid][pTotalSeconds] = strval(name); // Online Time cache_get_row(0, 18, name); PVarSet[10] = strval(name); // Posts cache_get_row(0, 19, name); PVarSet[11] = strval(name); // HQ cache_get_row(0, 20, name); PVarSet[13] = strval(name); // Warns cache_get_row(0, 21, name); PVarSet[28] = strval(name); // Races cache_get_row(0, 22, name); PVarSet[38] = strval(name); // Rablasok cache_get_row(0, 23, name); PVarSet[39] = strval(name); // Rangeshot cache_get_row(0, 24, name); PVarSet[40] = strval(name); // Nitro State cache_get_row(0, 25, name); PVarSet[42] = strval(name); // Laser Pointer cache_get_row(0, 26, name); PVarSet[43] = strval(name); // Last Rabolt cache_get_row(0, 27, name); PVarSet[44] = strval(name); // ID Color cache_get_row(0, 28, name); PVarSet[45] = strval(name); // Flagtime cache_get_row(0, 29, name); PVarSet[46] = strval(name); // BCartime cache_get_row(0, 30, name); PVarSet[47] = strval(name); // Fuvarok cache_get_row(0, 31, name); PVarSet[55] = strval(name); // Stuntbonus cache_get_row(0, 32, name); PVarSet[62] = strval(name); // Fallout Won cache_get_row(0, 33, name); PVarSet[63] = strval(name); // Mute Time cache_get_row(0, 34, name); PVarSet[64] = strval(name); // Freeze Time cache_get_row(0, 35, name); X = floatstr(name); // SavedX cache_get_row(0, 36, name); Y = floatstr(name); // SavedY cache_get_row(0, 37, name); Z = floatstr(name); // SavedZ cache_get_row(0, 38, name); PVarSet[14] = strval(name); // Interior cache_get_row(0, 39, name); PVarSet[15] = strval(name); // World cache_get_row(0, 40, name); Angle = floatstr(name); // World cache_get_row(0, 41, name); V[0] = floatstr(name); // DeathX cache_get_row(0, 42, name); V[1] = floatstr(name); // DeathY cache_get_row(0, 43, name); V[2] = floatstr(name); // DeathZ cache_get_row(0, 44, name); DeathA = floatstr(name); // DeathA cache_get_row(0, 45, name); PVarSet[52] = strval(name); // DeathInt cache_get_row(0, 46, name); PVarSet[53] = strval(name); // DeathWorld cache_get_row(0, 47, name); iHydType = strval(name); // Hydraulics Type cache_get_row(0, 48, name); Spin[0] = floatstr(name); // SpinX cache_get_row(0, 49, name); Spin[1] = floatstr(name); // SpinY cache_get_row(0, 50, name); Spin[2] = floatstr(name); // SpinZ cache_get_row(0, 53, name); PVarSet[51] = strval(name); // Chatcolor cache_get_row(0, 54, name); PVarSet[50] = strval(name); // Walkstyle cache_get_row(0, 55, name); PVarSet[17] = strval(name); // Jailtime cache_get_row(0, 57, name); PVarSet[19] = strval(name); // Autorepair cache_get_row(0, 60, name); Health = floatstr(name); // Boost cache_get_row(0, 61, name); Armour = floatstr(name); // Hopping cache_get_row(0, 62, name); PVarSet[34] = strval(name); // Boost Key cache_get_row(0, 63, name); PVarSet[35] = strval(name); // Hopping Key cache_get_row(0, 64, name); PVarSet[36] = strval(name); // Flip Key cache_get_row(0, 67, name); PVarSet[33] = strval(name); // Weather cache_get_row(0, 68, name); PVarSet[23] = strval(name); // Time cache_get_row(0, 69, name); PVarSet[24] = strval(name); // CarColor1 cache_get_row(0, 70, name); PVarSet[56] = strval(name); // CarColor2 cache_get_row(0, 71, name); PVarSet[57] = strval(name); // Paintjob cache_get_row(0, 72, name); PVarSet[58] = strval(name); // Fav Wheel cache_get_row(0, 73, name); PVarSet[25] = strval(name); // Spawn location cache_get_row(0, 74, name); PVarSet[26] = strval(name); // Favskin cache_get_row(0, 75, name); PVarSet[37] = strval(name); // Armedweapon cache_get_row(0, 76, name); PVarSet[27] = strval(name); // Color cache_get_row(0, 79, name); g_PlayerFlags[playerid] = e_PlayerFlags:strval(name);// \"clicktele\" -> PlayerFlags // printf(\"Flags: %d, Name: %s\", g_PlayerFlags[playerid], name); /////// Stb kód ide... // }
681
« Dátum: 2012. május 11. - 19:04:43 »
Lofasz(...) { format(Query,sizeof(Query),\"SELECT * FROM `Users` WHERE `Name` = \'%s\'\", Name(playerid)); mysql_function_query(1, Query, true, \"THREAD_CheckAccount\", \"d\", playerid); } forward THREAD_CheckAccount(playerid); public THREAD_CheckAccount(playerid) { new rows, fields; cache_get_data(rows, fields); if(rows) { LoginDialog(playerid); } else { RegisterDialog(playerid); } return 1; }
682
« Dátum: 2012. május 11. - 06:59:09 »
Ha a fogó rálõl valakire, akkor kiírja, hogy nem õ a fogó, hanem az, akire rálõtt... Annak se látom értelmét, hogy amikor fogó lesz, vagy kilép, akkor RedCountry-n a föld alatt (0.0, 0.0, 0.0) spawnoljon. Esetleg ha a \"gTeam\" változót a játékosnak nulláznád, s beállítanád annak a fogó értékére, akit meglõtt, akkor rendesen mûködne is.
683
« Dátum: 2012. május 10. - 18:46:42 »
:hihi:Itt a csomagolt stringek használata nagyon nagy esély lenne, mivel az 1/4-ét foglalja a rendes karakterláncnak. new const // Konstansként hozzuk létre, mivel nem változtatunk rajta sehol és ez gyorsabb is. g_szReklamok[][135 char /* a maximum üzenet hosszát írd ide, amit itt használsz, maximum 144 lehet az üzenetben tudtommal*/] = { {!\"asd: láttál csalót, asdawawawawawawawawawawawawan? Jelentsd az adminoknak a /report paranccsal!\"}, {!\"asd: láttál csalót, asdawawawawawawawawawawawawan? Jelentsd az adminoknak a /report paranccsal!\"}, {!\"asd: láttál csalót, asdawawawawawawawawawawawawan? Jelentsd az adminoknak a /report paranccsal!\"}, {!\"asd: láttál csalót, asdawawawawawawawawawawawawan? Jelentsd az adminoknak a /report paranccsal!\"}, {!\"asd: láttál csalót, asdawawawawawawawawawawawawan? Jelentsd az adminoknak a /report paranccsal!\"} }; public vmi() { new szUnpacked[144]; // Kicsomagoljuk strunpack(szUnpacked, g_szReklamok[random(sizeof(g_szReklamok))]); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, szUnpacked); return 1; }
684
« Dátum: 2012. május 10. - 06:54:10 »
A megnevezésekkel látom nem igen vagy tisztában, mivel \"szPos\", \"szPlayer\". \"sz\" = string zero. Azaz olyan karakterlánc, amiben az utolsó karakter nulla. \"f\" lebegõbontos érték, inkább \"fPos\", mind \"szPos\". \"i\" integer. \"iPlayer\" stb..
685
« Dátum: 2012. május 10. - 06:49:14 »
Letöltöd a szervercsomagot, kicseréled benne a 3db \"*.exe\"-t, lecseréled a pawno-ban az include-ket. Ezután újrafordítasz minden scriptet, ennyi az egész.
686
« Dátum: 2012. május 10. - 06:46:17 »
Ezt vágom.. De a kérdésre még nem kaptam választ.
Tudtommal nincs, de nemtudom minek akarod a kódot használni, ha az lassú. Ittvan rá a plugin, ami kb. 10x gyorsabb.
687
« Dátum: 2012. május 08. - 09:36:18 »
Most fogom a szerverem átrakni 0.3e-re, ott is frissítek az R7-re, aztán már nekikezdek eztis frissíteni. Kb. jövõhéten elkezdem, az pár nap alatt meg van.
688
« Dátum: 2012. május 07. - 07:07:35 »
Pokemon s megrázta
690
« Dátum: 2012. május 05. - 17:49:52 »
Meg sikerült el**szniuk azt is, hogy üres autókat lehessen sebezni OnUnoccupiedVehicleUpdatevel. Pont azok nincsenek, vagy basszák el, ami mindig kéne...
Ezt nem most **szták el, hanem az RC folyamatok felében kb. 0.3d idején. Jelentettem is nekik, de semmi.. Csak szerintem ez nem elbaszva van, hanem \"eggyeseknek\" így tetszett és direkt csinálták meg ilyenre.
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 184
|