Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 184
676
Segítségkérés / Mysql login ---> leáll a szeró
« Dátum: 2012. május 13. - 11:24:49 »
cache_get_row-hoz ha a \"mezõ\" (idx) részhez nem megfelelõ sort írsz, akkor kifagy.
A sor ID-ket a \"Szerkezet\" menüben találod meg, ott a kiírt ID-bõl levonsz egyet, azt írod be ide.

677
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. május 12. - 22:33:45 »
Csak kiváncsiságból kérdem, de miért jobb a 0.3a? :D

678
Beszélgetés / 3 szavas mese
« Dátum: 2012. május 12. - 09:59:04 »
piás is egyben

679
Leírások/Útmutatók / [Leírás] sscanf és zcmd
« Dátum: 2012. május 11. - 20:40:37 »
Amúgy én egyáltalán nem ajánlom a kódot használni, ha szereted a pluginokat, ha nem.
A plugin 10x gyorsabb, ez meg is térül neked, még akkor is, ha csak simán parancsokra használod.
De mondjuk ha egy ilyen sort darabolsz vele, (anno R7 SQL plugin elõtt), akkor megnézném, hogy a kód ezzel mit csinál:
 

\"p<|>{ds[24]}d{s[20]s[20]s[24]s[24]}ddddddddddddddddddddddddddddfffddfffffdd{d}fffddddd{d}d{dd}ffddd{dd}ddddddddddddds[64]s[64]s[128]s[32]s[128]s[128]s[128]s[64]s[64]s[64]\"

680
Segítségkérés / MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Dátum: 2012. május 11. - 20:27:00 »
Nekem így néz ki, próbáld ez alapján:
 

// Lekérdezés
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `players` WHERE `name` = \'%s\' AND `ip` = \'%s\'\", pName(playerid), ip);
mysql_function_query(1, query, true, \"THREAD_Autologin\", \"d\", playerid);
forward THREAD_Autologin(playerid);
public THREAD_Autologin(playerid)
{
new
    rows,
    fields;
cache_get_data(rows, fields);
if(rows != 0)
{
LoginPlayer(playerid);
switch(GetPVarInt(playerid, \"Level\"))
{
    case 0: country = \"~w~Játékos\";
      case 1: country = \"~b~Moderátor\";
   case 2: country = \"~g~Adminisztrátor\";
   case 3: country = \"~y~Fõadmin\";
   case 4: country = \"~r~Tulajdonos\";
}
format(i_str, sizeof(i_str), \"~g~~h~Automatikusan ~h~bejelentkeztél~w~! ~b~~h~~h~(~w~Rang: %s~b~~h~~h~)\", country);
InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, i_str);
}
return 1;
}
 
stock LoginPlayer(playerid)
{
//printf(\"LoginPlayer(playerid = %s(%d)\", pName(playerid), playerid);
new
    Tick1 = GetTickCount();
new
PVarSet[65],
Float:DeathA,
_HorseShoes[128],
hSh[50],
iPhotos[50],
_Oysters[128],
szPhotos[128],
szElements[128],
iElement[30],
Clothes[64],
MyText[64],
cVar[8],
mVar,
iHydType,
bool:mUse,
mText[45],
Float:mOffset,
oYs[50],
Float:Spin[3],
i,
iRegID = GetPVarInt(playerid, \"LineID\");
if(!iRegID) return print(!\"Login Player error! Wrong line ID!\");
PlayerInfo[playerid][pRegID] = iRegID;
cache_get_row(0, 2, name); PlayerInfo[playerid][fRegID] = strval(name); // Forum ID
cache_get_row(0, 7, name); PVarSet[0] = strval(name); // Level
cache_get_row(0, 8, name); PVarSet[1] = strval(name); // Money
cache_get_row(0, 9, name); PVarSet[2] = strval(name); // Bank
cache_get_row(0, 10, name); PVarSet[3] = strval(name); // Kills
cache_get_row(0, 11, name); PVarSet[4] = strval(name); // Deaths
cache_get_row(0, 12, name); PVarSet[32] = strval(name); // Killstreak
cache_get_row(0, 13, name); PVarSet[5] = strval(name); // Score
cache_get_row(0, 14, name); PVarSet[6] = strval(name); // Fightingstyle
cache_get_row(0, 15, name); PVarSet[8] = strval(name); // Reactionwins
cache_get_row(0, 16, name); PVarSet[30] = strval(name); // Goldpots
cache_get_row(0, 17, name); PlayerInfo[playerid][pTotalSeconds] = strval(name); // Online Time
cache_get_row(0, 18, name); PVarSet[10] = strval(name); // Posts
cache_get_row(0, 19, name); PVarSet[11] = strval(name); // HQ
cache_get_row(0, 20, name); PVarSet[13] = strval(name); // Warns
cache_get_row(0, 21, name); PVarSet[28] = strval(name); // Races
cache_get_row(0, 22, name); PVarSet[38] = strval(name); // Rablasok
cache_get_row(0, 23, name); PVarSet[39] = strval(name); // Rangeshot
cache_get_row(0, 24, name); PVarSet[40] = strval(name); // Nitro State
cache_get_row(0, 25, name); PVarSet[42] = strval(name); // Laser Pointer
cache_get_row(0, 26, name); PVarSet[43] = strval(name); // Last Rabolt
cache_get_row(0, 27, name); PVarSet[44] = strval(name); // ID Color
cache_get_row(0, 28, name); PVarSet[45] = strval(name); // Flagtime
cache_get_row(0, 29, name); PVarSet[46] = strval(name); // BCartime
cache_get_row(0, 30, name); PVarSet[47] = strval(name); // Fuvarok
cache_get_row(0, 31, name); PVarSet[55] = strval(name); // Stuntbonus
cache_get_row(0, 32, name); PVarSet[62] = strval(name); // Fallout Won
cache_get_row(0, 33, name); PVarSet[63] = strval(name); // Mute Time
cache_get_row(0, 34, name); PVarSet[64] = strval(name); // Freeze Time
cache_get_row(0, 35, name); X = floatstr(name); // SavedX
cache_get_row(0, 36, name); Y = floatstr(name); // SavedY
cache_get_row(0, 37, name); Z = floatstr(name); // SavedZ
cache_get_row(0, 38, name); PVarSet[14] = strval(name); // Interior
cache_get_row(0, 39, name); PVarSet[15] = strval(name); // World
cache_get_row(0, 40, name); Angle = floatstr(name); // World
cache_get_row(0, 41, name); V[0] = floatstr(name); // DeathX
cache_get_row(0, 42, name); V[1] = floatstr(name); // DeathY
cache_get_row(0, 43, name); V[2] = floatstr(name); // DeathZ
cache_get_row(0, 44, name); DeathA = floatstr(name); // DeathA
cache_get_row(0, 45, name); PVarSet[52] = strval(name); // DeathInt
cache_get_row(0, 46, name); PVarSet[53] = strval(name); // DeathWorld
cache_get_row(0, 47, name); iHydType = strval(name); // Hydraulics Type
cache_get_row(0, 48, name); Spin[0] = floatstr(name); // SpinX
cache_get_row(0, 49, name); Spin[1] = floatstr(name); // SpinY
cache_get_row(0, 50, name); Spin[2] = floatstr(name); // SpinZ
cache_get_row(0, 53, name); PVarSet[51] = strval(name); // Chatcolor
cache_get_row(0, 54, name); PVarSet[50] = strval(name); // Walkstyle
cache_get_row(0, 55, name); PVarSet[17] = strval(name); // Jailtime
cache_get_row(0, 57, name); PVarSet[19] = strval(name); // Autorepair
cache_get_row(0, 60, name); Health = floatstr(name); // Boost
cache_get_row(0, 61, name); Armour = floatstr(name); // Hopping
cache_get_row(0, 62, name); PVarSet[34] = strval(name); // Boost Key
cache_get_row(0, 63, name); PVarSet[35] = strval(name); // Hopping Key
cache_get_row(0, 64, name); PVarSet[36] = strval(name); // Flip Key
cache_get_row(0, 67, name); PVarSet[33] = strval(name); // Weather
cache_get_row(0, 68, name); PVarSet[23] = strval(name); // Time
cache_get_row(0, 69, name); PVarSet[24] = strval(name); // CarColor1
cache_get_row(0, 70, name); PVarSet[56] = strval(name); // CarColor2
cache_get_row(0, 71, name); PVarSet[57] = strval(name); // Paintjob
cache_get_row(0, 72, name); PVarSet[58] = strval(name); // Fav Wheel
cache_get_row(0, 73, name); PVarSet[25] = strval(name); // Spawn location
cache_get_row(0, 74, name); PVarSet[26] = strval(name); // Favskin
cache_get_row(0, 75, name); PVarSet[37] = strval(name); // Armedweapon
cache_get_row(0, 76, name); PVarSet[27] = strval(name); // Color
cache_get_row(0, 79, name); g_PlayerFlags[playerid] = e_PlayerFlags:strval(name);// \"clicktele\" -> PlayerFlags
// printf(\"Flags: %d, Name: %s\", g_PlayerFlags[playerid], name);
/////// Stb kód ide...
//
}

681
Segítségkérés / MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Dátum: 2012. május 11. - 19:04:43 »

Lofasz(...)
{
format(Query,sizeof(Query),\"SELECT * FROM `Users` WHERE `Name` = \'%s\'\", Name(playerid));
mysql_function_query(1, Query, true, \"THREAD_CheckAccount\", \"d\", playerid);
}
forward THREAD_CheckAccount(playerid);
public THREAD_CheckAccount(playerid)
{
new
rows,
fields;
cache_get_data(rows, fields);
if(rows)
{
LoginDialog(playerid);
}
else
{
RegisterDialog(playerid);
}
return 1;
}

682
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fogócska
« Dátum: 2012. május 11. - 06:59:09 »
Ha a fogó rálõl valakire, akkor kiírja, hogy nem õ a fogó, hanem az, akire rálõtt...
Annak se látom értelmét, hogy amikor fogó lesz, vagy kilép, akkor RedCountry-n a föld alatt (0.0, 0.0, 0.0) spawnoljon.
Esetleg ha a \"gTeam\" változót a játékosnak nulláznád, s beállítanád annak a fogó értékére, akit meglõtt, akkor rendesen mûködne is.

683
Leírások/Útmutatók / [Leírás]Autómata üzenet
« Dátum: 2012. május 10. - 18:46:42 »
:hihi:Itt a csomagolt stringek használata nagyon nagy esély lenne, mivel az 1/4-ét foglalja a rendes karakterláncnak.
 

new const // Konstansként hozzuk létre, mivel nem változtatunk rajta sehol és ez gyorsabb is.
g_szReklamok[][135 char /* a maximum üzenet hosszát írd ide, amit itt használsz, maximum 144 lehet az üzenetben tudtommal*/] =
{
    {!\"asd: láttál csalót, asdawawawawawawawawawawawawan? Jelentsd az adminoknak a /report paranccsal!\"},
    {!\"asd: láttál csalót, asdawawawawawawawawawawawawan? Jelentsd az adminoknak a /report paranccsal!\"},
    {!\"asd: láttál csalót, asdawawawawawawawawawawawawan? Jelentsd az adminoknak a /report paranccsal!\"},
    {!\"asd: láttál csalót, asdawawawawawawawawawawawawan? Jelentsd az adminoknak a /report paranccsal!\"},
    {!\"asd: láttál csalót, asdawawawawawawawawawawawawan? Jelentsd az adminoknak a /report paranccsal!\"}
};
public vmi()
{
new
szUnpacked[144];
// Kicsomagoljuk
strunpack(szUnpacked, g_szReklamok[random(sizeof(g_szReklamok))]);
SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, szUnpacked);
return 1;
}

684
SA-MP: Szerverfejlesztés / Két játékos közötti távolság
« Dátum: 2012. május 10. - 06:54:10 »
A megnevezésekkel látom nem igen vagy tisztában, mivel \"szPos\", \"szPlayer\".
\"sz\" = string zero. Azaz olyan karakterlánc, amiben az utolsó karakter nulla.
\"f\" lebegõbontos érték, inkább \"fPos\", mind \"szPos\".
\"i\" integer. \"iPlayer\"
stb..

685
Segítségkérés / 0.3d-rõl 0.3e-re
« Dátum: 2012. május 10. - 06:49:14 »
Letöltöd a szervercsomagot, kicseréled benne a 3db \"*.exe\"-t, lecseréled a pawno-ban az include-ket.
Ezután újrafordítasz minden scriptet, ennyi az egész.

686
Leírások/Útmutatók / [Leírás] sscanf és zcmd
« Dátum: 2012. május 10. - 06:46:17 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1336594652\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19216\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt vágom.. De a kérdésre még nem kaptam választ. :D
 
Tudtommal nincs, de nemtudom minek akarod a kódot használni, ha az lassú.
Ittvan rá a plugin, ami kb. 10x gyorsabb.

687
Most fogom a szerverem átrakni 0.3e-re, ott is frissítek az R7-re, aztán már nekikezdek eztis frissíteni.
Kb. jövõhéten elkezdem, az pár nap alatt meg van.

688
Beszélgetés / 3 szavas mese
« Dátum: 2012. május 07. - 07:07:35 »
Pokemon s megrázta

689
Segítségkérés / Színátmenet
« Dátum: 2012. május 06. - 22:23:14 »
YSI 3.1 -> http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=321092
y_text turorial: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=295580
Nekem az jött le, hogy árnyalatot akarsz, hogy x-yõl y-ba menjen át a szín.

690
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. május 05. - 17:49:52 »
Idézetet írta: krisk date=1336230439\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Meg sikerült el**szniuk azt is, hogy üres autókat lehessen sebezni OnUnoccupiedVehicleUpdatevel. Pont azok nincsenek, vagy basszák el, ami mindig kéne...
 
Ezt nem most **szták el, hanem az RC folyamatok felében kb. 0.3d idején.
Jelentettem is nekik, de semmi..
Csak szerintem ez nem elbaszva van, hanem \"eggyeseknek\" így tetszett és direkt csinálták meg ilyenre.

Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal