Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 6601
Szkript kérések / RESPAWN« Dátum: 2010. január 12. - 16:57:53 »
De
Az a gamemod nem más mint az lvdm Na az a kódrészlet, amit bemásoltál arra szolgál, hogy a játékost különbözo helyre spawnolja. Csabesz 6602
Segítségkérés / Kapuk lenyitása parancsal!« Dátum: 2010. január 12. - 16:50:08 »
Ha nincs kedved keresgélni akkor itt van ez.
#include <a_samp> Csabesz 6603
Leírások/Útmutatók / [TuT] Helyes teleport készítése« Dátum: 2010. január 10. - 20:53:18 »
Köszönöm a dicséreteket.
Csabesz 6604
Leírások/Útmutatók / [TuT] Helyes teleport készítése« Dátum: 2010. január 10. - 19:33:11 »
Köszönöm.
Csabesz 6605
Leírások/Útmutatók / [TuT] Helyes teleport készítése« Dátum: 2010. január 10. - 17:39:53 »
Észre vettem, hogy sokan helytelenül készítitek el a teleport(ok) parancsát!
Sokan MSN-en kérnek tolem segítséget, hogy segítsek neki(k) ebbe, abba és hiába mondom neki(k) sajnos még nem értik. Ilyenkor jön az, hogy elkérem tolük a szkriptet és megcsinálom neki(k). De még nézem a szkriptet, hogy hogyan oldotta meg eddig, akkor sok esetbe találkozok nagyon nagyon sok teleportal. A teleportok viszont nagy helytelenül lettek létrehozva. Ezért szántam el magam, hogy leírom nektek a teleport helyes létrehozását. Nézzük meg azt a kódot, amit Ti használtok: if(strcmp(cmdtext, \"/tele-sf\", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { // Lekérdezi, hogy a játékos jármuben van vagy nincs. new Float:X; // \\ new Float:Y; // | > Létrehoz 3 db a pozíció tárolására szolgáló változót. new Float:Z; // / GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Lekérdezi a játékos pozícióját. VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); // a VehicleID-t egyenlové tesszük a a jármu azonosítójával. SetVehiclePos(VehicleID,-1635.0066,672.8344,7.1875); // Teleportálás, ha a játékos jármuben van. } else { // Ellentkezoleg new Float:X; // \\ new Float:Y; // | > Létrehoz 3 db a pozíció tárolására szolgáló változót. new Float:Z; // / GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Lekérdezi a játékos pozícióját. SetPlayerPos(playerid,-1635.0066,672.8344,7.1875); // Teleportálja jármu nélkül. return 1; // Visszatérés } } Szerintem ez a legocsmányabb teleport amit láttam, de sajnos nagyon sok helyen találkozok,találkoztok vele. Nézzük az én példámat: if(strcmp(cmdtext, \"/tele-sf\", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs. { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1917.4590,293.9239,41.0469); // Teleportálás jármuvel. } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,-1917.4590,293.9239,41.0469); // Teleportálás jármu nélkül. } return 1; // Visszatérés } Szerintem sokkal célszerubb az én példámat használni, mivel rengeteg fölösleges dologtól szabadulunk meg. Remélem segítettem ezzel, hogy szebb és egyszerubb szkripteket írjatok. IceMan 6606
Segítségkérés / 4db kérdés: Pickup, Teleport, Egységes ido, Parancs« Dátum: 2010. január 10. - 16:25:34 »if(strcmp(cmdtext, \"/tele-sfp\", true) == 0) { Mi ez a ****** ? Így kéne, de ezt már százezer helyre leírtam! De Ti mindig ezt az ocsmány teleportot használjátok!!! if (strcmp(cmdtext, \"/sfp\", true) == 0) { Csabesz 6608
Segítségkérés / Admin Skinek« Dátum: 2010. január 06. - 17:31:16 »
Nagyon szívesen.
OFF: Nem szoktam publikálni mert mindig akad olyan, aki beleköt, hogy \'ezt nem te írtad\' - \'ez így nem jó\'... Szal az ilyen helyzeteket szeretném elkerülni. De ha valaki segítségre szorul annak szívesen segítek. + a Topicot zárd! Csabesz 6609
Segítségkérés / Admin Skinek« Dátum: 2010. január 05. - 21:03:20 »
Na várj... Megcsinálom neked!
Szerk.: public OnPlayerRequestSpawn(playerid) Ez úgy muködik, hogy lekérdezi a játékos SkinID-jét majd azt, hogy az Admin szintje 1 vagy annál nagyobb ha igen akkor spawnolhat ha nem akkor megöli és vissza dobja a karakter választóba. U.I.: Másold be a ladminba valahova ahol nincs zavaró tényezo. ( Akár az utolsó sorba is. ) Csabesz 6610
Segítségkérés / Admin Skinek« Dátum: 2010. január 05. - 20:15:26 »
Ezt érdemesebb lenne az adminscriptbe írni, mivel az IsPlayerAdmin nem határozza meg a játékos admin szintjét.
Tehát ha if(IsPlayerAdmin(playerid) == 1) írsz nem tesz semmit itt csak simán IsPlayerAdmin(playerid) kell használni. A te esetedbe: public SetupPlayerForClassSelection(playerid) De mondom, ezt adminscriptbe kéne írni. Csabesz 6611
Segítségkérés / Segitsetek lécci« Dátum: 2010. január 03. - 10:59:27 »
Szerintem arra gondolt, hogy a szerveren hol találja ezeket a dolgokat.
Nike: Ezeket a dolgokat a szerveren kéne keresni, nem? U.I.: Össze hívsz pár embert és elmentek kocsikázni, majd szólnak ha találtak valamit. Csabesz 6612
Segítségkérés / Automata kapuhoz.« Dátum: 2010. január 01. - 22:21:30 »
Tessék, remélem jó lesz.
if(strcmp(cmdtext, \"/opengate\", true) == 0) Csabesz 6613
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]TextDraw Készítés« Dátum: 2010. január 01. - 22:00:18 »
Szép leírás!
De ScreaM-nak igaza van, ki lehet majd egészíteni pár függvénnyel. Csabesz 6614
SA-MP: Szerverfejlesztés / [MAP]Mini Vegas« Dátum: 2010. január 01. - 21:53:48 »
Szép map, grat.
Csabesz 6615
Beszélgetés / Ingyen Game Host?« Dátum: 2010. január 01. - 21:54:10 »Ricsii\" post=\"37765\" timestamp=\"1262376307\"] |