Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - whadez

Oldalak: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 49
661
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2015. október 11. - 20:54:47 »
\"2d1345d2efb007ec8cc1d131632eb4f1.png\"

662
Adás-Vétel / SA:MP 0 ról írt mód eladó!
« Dátum: 2015. október 11. - 20:50:47 »
Ránézésre az egész mód statikus elemekből áll, teljesen fölösleges az eladása, régimódi, és ronda. Nem gondolom hogy ez eladható lenne.  :wavecry:

663
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mennyit ér?
« Dátum: 2015. szeptember 27. - 13:52:49 »
HSZ Hunterkedünk - HSZ Hunterkedünk szép jó napot?  :slap:
Jobb dolgod nincs az életedben, mint kötekedni kolléga!  :yawn:  :yawn:

664
Kérdések, Segítség / Mennyit ér?
« Dátum: 2015. szeptember 27. - 13:17:23 »
Bőven el tudod passzolni 8-12 ezer forint körül, már csak a memória mérete miatt is, kirakod hardverapróra / olyan helyre ahol TÉNYLEG értenek hozzá, és beárazzák neked, ne olyan emberek véleményére alapozz, akiknek közük sincs a használt számítástechnikai árakkal, illetve maga a számítástechnikával.  :wave:

665
Kérdések, Segítség / Hogy kell ezeket a fájlokat törölni?
« Dátum: 2015. szeptember 27. - 13:15:10 »
- UAC-t kapcsold ki
- Írd be a Windows gomb lenyomásakor előjövő \'kereső\' mezőbe hogy \'msconfig\', és az autómatikus indításnál / a szolgáltatás indításnál nézd meg, hogy nincs-e közte az a szemét, ha közte van akkor a pipát vedd le, és mentsd el.
- Indítsd el a kompjútert csökkentett módba, és törölj le mindent a fenébe, azután pedig vírusírtás (ESET SMART SECURITY 8 & ANTI-MALWARE BYTES Kombó ajánlott), vagy esetleg egy Kaspersky.  :angel:
 :wave:

666
Szkript kérések / Sramm Inventoryja MySQL - ben.
« Dátum: 2015. szeptember 23. - 15:30:10 »
Pontosan!
Mióta megírtam az első saját Inventory rendszerem, azóta körülbelül 15x újra lett írva, míg elérte a végleges formáját. :D

667
Segítségkérés / OnPlayerConnect-nél ne spawnoljon.
« Dátum: 2015. szeptember 23. - 14:59:39 »
És SpawnPlayer(playerid); helyett TogglePlayerSpectate(playerid, 0);-val spawnoltasd. (Hawkz lefelejtette)  :winkkiss:

668
Szkript kérések / Sramm Inventoryja MySQL - ben.
« Dátum: 2015. szeptember 22. - 22:51:47 »
Én is ugyan abban a cipőben jártam mint te, míg meg nem untam a sok szenvedést, és nem írtam meg a saját Inventory rendszerem.
Szerintem teljes mértékben fölösleges, és idő pocséklás a Srammnak az inventory rendszerét átírni MYSQL-re, mivel a felépítése is már rossz (az én véleményem szerint).  :yucky:
Az (én) Inventory rendszerem oszlopai:
ID - AI
TargyNev - VARCHAR - 32
TargyDarab - INT - 11
Megjegyzes - VARCHAR - 32
Hasonló alapon tudod megírni, vagy pedig Item ID-ket hozol létre, és az alapján, ez már csak ízlések és pofonok kérdése.  :thumbsup:
Ha gondolod, és kell segítség, küldök egy alapot privátban.  :innocent:

669
Archívum / Rommel Life Roleplay -Write your stories-
« Dátum: 2015. szeptember 22. - 19:29:21 »
Sok sikert a szerverrel kapcsolatosan, a leíráson lenne még mit finomítani, illetve nagyon sokszor látható a \'lesz\' szó...  :yawn:
Hogy ha jó formán még semmi sincs kész a szerveren, akkor szerintem teljesen fölösleges külön témát nyitni neki.
Én szerintem nagy eséllyel nem fog a szerver elindulni, a fejlesztő még mondhatni új a szakmában, viszont szeretne tanulni.
Ha egyedi módot ír az úriember, akkor jó formán sose lesz belőle semmi (személyes tapasztalat), túl sokat fejlődik a mód megírása alatt, és mindig újra kezdi (--.--), viszont ha edit módon nyitjátok meg a szervert, akkor meg nagyobb szintű érdeklődés nem lesz rá, így kalkulálni kell ezekkel a dolgokkal is.  :mistrust:
Minden esetre sok sikert, kitartást.  :shurg:

670
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NexaRoleplay Összefoglaló
« Dátum: 2015. augusztus 28. - 16:32:53 »
Hamarosan bővítve lesz a téma / átszerkesztve.  :shurg:
Emellett pedig kár hogy nincs beépítve egy \'tüntessük el az összes alaptalan, hsz vadász kommenteket\' gomb. :D

671
Az már a te módodnak a hibája, én nem küldtem neked \'VehicleToPlayer\' függvényt, sőt, még az életembe nem használtam azt, így ez a te hibád, emellett próbálj meg sa-mp.com-ról 0.3.7-es includekra frissíteni, és úgy próbáld meg.
(Az én módomba így van megírva, kezdeti stádiumban, még nem alakítottam át, így eléggé \'rondácska\', de üzemképes)
 

// KeyStateChange
if(HOLDING(KEY_FIRE) && HOLDING(KEY_NO) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && wAnticheat[playerid][Flood] == 0) // Motor
{
new x = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleParamsEx(x, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
// ### Ellenörzés ###
if(CarInfo
  • [isKK] == 0)

   return InfoText(playerid, \"Nincs a slusszkulcs behelyezve a járműbe! (Y Gomb)\");
wAnticheat[playerid][Flood] = 1;
if(IsMotor(playerid))
{
   SetVehicleParamsEx(x, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   wAnticheat[playerid][Flood] = 0;
   Valaki(playerid, \"leállította egy járműnek a motorját\");
}
else if(!IsMotor(playerid) && CarInfo
  • [isKK] != 0)

{
   if(CarInfo
  • [uzemanyag] == 0)

      return SCM(playerid, HEX_ZOLD, \"Kifogyott az üzemanyag a járműből!\");
   Valaki(playerid, \"elforgatott egy slusszkulcsot egy járműben\");
   pInfo[playerid][MotorTimer] = SetTimerEx(\"Motor\", 3000, 0, \"dd\", playerid, 1);
}
return true;
}
// Motor függvény
fuggveny Motor(playerid, type)
{
new x = GetPlayerVehicleID(playerid);
switch(type)
{
case 1: // Beindítás
{
   if(CarInfo
  • [uzemanyag] == 0)

      return 1;
   GetVehicleParamsEx(x, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(x, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   Valaki(playerid, \"beindította egy járműnek a motorját\");
}
}
wAnticheat[playerid][Flood] = 0;
pInfo[playerid][OPEV] = 0;
KillTimer(pInfo[playerid][MotorTimer]);
return true;
}

672
Archívum / Village Life
« Dátum: 2015. augusztus 23. - 15:17:13 »
Idézetet írta: Ramon Gray date=1440335544\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56744\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már csak úgy miheztartás végett, ha a mapolás folyamatban van akkor gondolom a szerver script ügyileg is halad valahogy.. :D Egy pár képet magáról a szerverről csatolhatnál :)
 
Támogatom kedves Ramon barátomnak a hozzászólását, minden úgy van ahogy ő azt kijelentette, illetve megfogalmazta, hogy professzionális szavakkal éljek!  :whistle: :wag: :wag: :wag: :wag: :wave: :wave: :wave:

673
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NexaRoleplay Összefoglaló
« Dátum: 2015. augusztus 23. - 15:07:15 »
Idézetet írta: Nyuusziii date=1440327733\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57188\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sok seekert a szerverhez.
 
Köszönjük szépen, reméljük hogy ha seekerünk többet nem is, de sikerünk remélhetőleg lesz.
(Már a tényleges nyitás is annak számítana, ha nem törnek meg az olyan emberek, akik hasonló kommenteket írnak)
Szia!  :wave: :Cry2:

674
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Stunt szerverhez scriptert keresek
« Dátum: 2015. augusztus 22. - 23:44:54 »
Mekk Hullám.
no  :no:

675
Rosszul használtad a Timert, tessék kijavítottam, így biztosan működni fog.  :wave:
 

/*
--- Ezek hátha segítenek a későbbiek folyamán ---
#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0)) // Lenyomva tartja
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) // Megnyomta
#define RELEASED(%0) (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0))) // Elengedte
(Példa.: if(HOLDING(KEY_YES)) return true;)
--- Egyszerre több gomb lenyomása ---
(Példa.: if(HOLDING(KEY_FIRE) && HOLDING(KEY_YES)) return true;)
*/
if((newkeys & KEY_SUBMISSION) && !(oldkeys & KEY_SUBMISSION))
{
if(/*!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) || */GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)
return true;
// Ide majd lekérdezés hogy megy-e a motor, és az alapján indíjjjja el a tájmert!
SetTimerEx(\"cpb\",3000,false,\"i\",playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Motor inditása...\",3000,6);
return 1;
}
forward cpb(playerid);
public cpb(playerid)
{
    // TogglePlayerControllable(playerid,1); ## Fölösleges ez ide...
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
switch(engine)
{
case 0: // Ha nem megy
{
   SetVehicleParamsEx(vehicleid, 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   GameTextForPlayer(playerid,\"Motor beinditva\",3000,6);
}
}
    return 1;
}

Oldalak: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 49
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal