Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 6466
Segítségkérés / Fizetés« Dátum: 2010. március 14. - 16:15:26 »
Megoldható. Mégpedig így:
public OnPlayerConnect(playerid) Ez beállítja a játékos csapat értékét 0-ra. ( azaz nincs munkája. ) Most pedig a fizetés: public Money() A szkriptet készítette: Spatrik Illet volna kitenni. 6467
Segítségkérés / Team parancs« Dátum: 2010. március 14. - 15:08:06 »
Értem... akkor szkriptbe írom.
6468
Segítségkérés / Team parancs« Dátum: 2010. március 14. - 14:57:40 »Idézetet írta: Lömpi date=1268574930\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"970\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Már hozzá vanTéged kérdeztek ? Te kis HSZ vadász. Amúgy tényleg tartalmazza már. De, ha tényleg nem látod akkor így:
6469
Segítségkérés / Team parancs« Dátum: 2010. március 14. - 14:54:34 »
Hozzá van!
De, ha nem látszik akkor így:
6470
Segítségkérés / chekpoint« Dátum: 2010. március 14. - 13:07:55 »
Használd már a
-t mer így nem áttekintheto és a szabályzatban is benne van! :@ A problémád csak az, hogy a CheckpointCoords és a Checkpoints ugyanaz, nekem is hasonlóan van megoldva, de én a PlayerToPoint függvényt is használom. Segítség: http://www.sa-mp.hu/index.php/topic,285.0.html 6471
Segítségkérés / Team parancs« Dátum: 2010. március 14. - 12:52:27 »Idézetet írta: GeGe88 date=1268566707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"970\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szerintem Csabeszé lesz jo.Nem bántásként, de jól gondolod. Mivel az enyém vizsgálja, hogy a játékos melyik csapatba van, amíg a tiéd nem. 6472
Segítségkérés / Team parancs« Dátum: 2010. március 14. - 12:34:45 »
A gTeam változót használod arra, hogy melyik csapatban van a játékos ?
Ha igen akkor:
6473
Leírások/Útmutatók / [TuT] DM zóna létrehozása« Dátum: 2010. március 13. - 15:51:52 »
Köszönöm.
6474
Segítségkérés / I need Help!« Dátum: 2010. március 12. - 21:12:32 »
26 error álltatlába akkor jön létre, mikor helytelenül vannak lezárva a dolgok. PL: { és }
Lehet van olyan rész ahol több a { és kevesebb a } , pedig ugyanannyinak kell lennie. TIPP: Látogasd meg azt a rész a módba, ahol legutoljára dolgoztál... 6476
Segítségkérés / punkbuster« Dátum: 2010. március 12. - 15:52:21 »
Hát nem éppen jó megoldás a 0-ra változtatás, egyes dolgoknál gondot okozhat!
Pl: MaxPing=450 Ha ez lemegy 0-ra, csak botok maradhatnak. 6477
Segítségkérés / Kocsiberakás« Dátum: 2010. március 12. - 14:45:29 »
Probléma: 2x van létrehozva a LoadStaticVehicleFromFile függvény.
Megoldás: kiveszed azt amit bemásoltál ( stock LoadStaticVehicleFromFile ), vagy nem töltöd be a gl_common nevu függvénykönyvtárat ( include ). 6478
Segítségkérés / Kocsiberakás« Dátum: 2010. március 12. - 14:30:47 »
OnGameModeInit alá:
LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\"); Mód legaljára: stock LoadStaticVehiclesFromFile(const filename[]) Készíto: SAMP Team Használd egészséggel. 6479
Bemutatkozás / ChuckNorris« Dátum: 2010. március 10. - 17:29:36 »
Háhá nem fáradtam el.
Üdv csáklit. 6480
Segítségkérés / [Help] nem teljesen látszik belépéskor a város« Dátum: 2010. március 10. - 17:07:47 »Idézetet írta: DaNeEe9 date=1268166556\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"930\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic hello...ez a CJ skin ma nekem akkor jelent meg mikor beraktam az Y_Less-t ..nem értem hogy hogyan pedig az addplayerclassok rendben voltak meg midnen..de amint kivettem az Y_lesst már rendben voltak a skinekY_Less-t ? hogy ? O egy ember érdekes... Pontosabban egy ember, nick neve. A szürkeség, egy másik interior miatt lehet. _______________________________________ A skin pedig azért, mert csak egy választható karakter van. OnGameModeInit függvény alá: for(new i = 0; i < 299; i++ ) if( IsValidSkin( i ) ) AddPlayerClass( i , 0.0 , 0.0 , 0.0 , 0.0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 ); IsValidSkin: IsValidSkin(skinid) |