Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Csabesz

Oldalak: 1 ... 430 431 [432] 433 434 ... 442
6466
Segítségkérés / Fizetés
« Dátum: 2010. március 14. - 16:15:26 »
Megoldható. Mégpedig így:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    gTeam[playerid] = 0;
    return 1;
}

 
Ez beállítja a játékos csapat értékét 0-ra. ( azaz nincs munkája. )
Most pedig a fizetés:
 
public Money()
{
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
         if(gTeam != 0)
         {
             GivePlayerMoney(i, 5000);
             SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, \"[FIZETÉS]: Kaptál $5000-t!\");
         }
    }
}

 
A szkriptet készítette: Spatrik
Illet volna kitenni.  :)

6467
Segítségkérés / Team parancs
« Dátum: 2010. március 14. - 15:08:06 »
Értem... akkor szkriptbe írom.
 

#include <a_samp>
static gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TEAM_ZOMBI 0
#define TEAM_EMBER 1
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
       if(gTeam[playerid] == TEAM_ZOMBI)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Ezt te nem használhatod!\"); // EZ az a rész ahol nem engedi tovább futni a parancsot, ha a játékos zombi
           return 1;
       }
       // Ide, hogy mit írjon ki a játékosnak, aki az ember csapatban van.
       return 1;
       }
       return 0;
}

6468
Segítségkérés / Team parancs
« Dátum: 2010. március 14. - 14:57:40 »
Idézetet írta: Lömpi date=1268574930\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"970\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már hozzá van
 
Téged kérdeztek ? Te kis HSZ vadász.  :P
Amúgy tényleg tartalmazza már.  :)
De, ha tényleg nem látod akkor így:
 

if(strcmp(cmd, \"/help\", true) == 0)
{
   if(gTeam[playerid] == TEAM_ZOMBI)
   {
       SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Ezt te nem használhatod!\"); // EZ az a rész ahol nem engedi tovább futni a parancsot, ha a játékos zombi
       return 1;
   }
   // Ide, hogy mit írjon ki a játékosnak, aki az ember csapatban van.
   return 1;
}

6469
Segítségkérés / Team parancs
« Dátum: 2010. március 14. - 14:54:34 »
Hozzá van!  :D
De, ha nem látszik akkor így:
 

if(strcmp(cmd, \"/help\", true) == 0)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_ZOMBI)
    {
        SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Ezt te nem használhatod!\");
    // Ide, hogy mit írjonk ki a játékosnak, aki az ember csapatban van.
    return 1;
}

6470
Segítségkérés / chekpoint
« Dátum: 2010. március 14. - 13:07:55 »
Használd már a

-t mer így nem áttekintheto és a szabályzatban is benne van!  :@
A problémád csak az, hogy a CheckpointCoords és a Checkpoints ugyanaz, nekem is hasonlóan van megoldva, de én a PlayerToPoint függvényt is használom.
Segítség: http://www.sa-mp.hu/index.php/topic,285.0.html
           

6471
Segítségkérés / Team parancs
« Dátum: 2010. március 14. - 12:52:27 »
Idézetet írta: GeGe88 date=1268566707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"970\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem Csabeszé lesz jo.
 
Nem bántásként, de jól gondolod.  :P
Mivel az enyém vizsgálja, hogy a játékos melyik csapatba van, amíg a tiéd nem.  :)

6472
Segítségkérés / Team parancs
« Dátum: 2010. március 14. - 12:34:45 »
A gTeam változót használod arra, hogy melyik csapatban van a játékos ?
Ha igen akkor:
 

if(strcmp(cmd, \"/help\", true) == 0)
{
   if(gTeam[playerid] != TEAM_EMBER) return SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Ezt te nem használhatod!\");
   // Ide, hogy mit írjonk ki a játékosnak, aki az ember csapatban van.
   return 1;
}

6473
Leírások/Útmutatók / [TuT] DM zóna létrehozása
« Dátum: 2010. március 13. - 15:51:52 »
Köszönöm.

6474
Segítségkérés / I need Help!
« Dátum: 2010. március 12. - 21:12:32 »
26 error álltatlába akkor jön létre, mikor helytelenül vannak lezárva a dolgok. PL:  { és }
Lehet van olyan rész ahol több a { és kevesebb a } , pedig ugyanannyinak kell lennie.  ;) :D
TIPP: Látogasd meg azt a rész a módba, ahol legutoljára dolgoztál...

6475
Szkript kérések / o_placer
« Dátum: 2010. március 12. - 21:09:45 »
Tessék, INNEN letöltheted.

6476
Segítségkérés / punkbuster
« Dátum: 2010. március 12. - 15:52:21 »
Hát nem éppen jó megoldás a 0-ra változtatás, egyes dolgoknál gondot okozhat!
Pl: MaxPing=450
Ha ez lemegy 0-ra, csak botok maradhatnak.  :D

6477
Segítségkérés / Kocsiberakás
« Dátum: 2010. március 12. - 14:45:29 »
Probléma: 2x van létrehozva a LoadStaticVehicleFromFile függvény.
Megoldás: kiveszed azt amit bemásoltál ( stock LoadStaticVehicleFromFile ), vagy nem töltöd be a gl_common nevu függvénykönyvtárat ( include ).

6478
Segítségkérés / Kocsiberakás
« Dátum: 2010. március 12. - 14:30:47 »
OnGameModeInit alá:
 
LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\");

 
Mód legaljára:
 
stock LoadStaticVehiclesFromFile(const filename[])
{
new File:file_ptr;
new line[256];
new var_from_line[64];
new vehicletype;
new Float:SpawnX;
new Float:SpawnY;
new Float:SpawnZ;
new Float:SpawnRot;
    new Color1, Color2;
new index;
new vehicles_loaded;
file_ptr = fopen(filename,filemode:io_read);
if(!file_ptr) return 0;
vehicles_loaded = 0;
while(fread(file_ptr,line,256) > 0)
{
    index = 0;
    // Read type
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index);
        if(index == (-1)) continue;
        vehicletype = strval(var_from_line);
         if(vehicletype < 400 || vehicletype > 611) continue;
        // Read X, Y, Z, Rotation
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        SpawnX = floatstr(var_from_line);
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        SpawnY = floatstr(var_from_line);
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        SpawnZ = floatstr(var_from_line);
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        SpawnRot = floatstr(var_from_line);
        // Read Color1, Color2
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        Color1 = strval(var_from_line);
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\';\',index+1);
        Color2 = strval(var_from_line);
        //printf(\"%d,%d,%f,%f,%f,%f,%d,%d\",total_vehicles_from_files+vehicles_loaded+1,vehicletype,SpawnX,SpawnY,SpawnZ,SpawnRot,Color1,Color2);
AddStaticVehicleEx(vehicletype,SpawnX,SpawnY,SpawnZ,SpawnRot,Color1,Color2,(30*60)); // respawn 30 minutes
vehicles_loaded++;
}
fclose(file_ptr);
printf(\"Loaded %d vehicles from: %s\",vehicles_loaded,filename);
return vehicles_loaded;
}

 
Készíto: SAMP Team
Használd egészséggel.  ;)

6479
Bemutatkozás / ChuckNorris
« Dátum: 2010. március 10. - 17:29:36 »
Háhá nem fáradtam el.  :P
Üdv csáklit.   :D

6480
Segítségkérés / [Help] nem teljesen látszik belépéskor a város
« Dátum: 2010. március 10. - 17:07:47 »
Idézetet írta: DaNeEe9 date=1268166556\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"930\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hello...ez a CJ skin ma nekem akkor jelent meg mikor beraktam az Y_Less-t ..nem értem hogy hogyan pedig az addplayerclassok rendben voltak meg midnen..de amint kivettem az Y_lesst már rendben voltak a skinek  :D
 
Y_Less-t ? hogy ? O egy ember  :D érdekes...  :o
Pontosabban egy ember, nick neve.
A szürkeség, egy másik interior miatt lehet.
_______________________________________
A skin pedig azért, mert csak egy választható karakter van.
OnGameModeInit függvény alá:
 
for(new i = 0; i < 299; i++ ) if( IsValidSkin( i ) ) AddPlayerClass( i , 0.0 , 0.0 , 0.0 , 0.0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 , 0 );

 
IsValidSkin:
 
IsValidSkin(skinid)
{
    #define   MAX_BAD_SKINS 22
    new badSkins[MAX_BAD_SKINS] =
    { 3, 4, 5, 6, 8, 42, 65, 74, 86, 119, 149, 208, 268, 273, 289 };
    if (skinid < 0 || skinid > 299) return false;
    for (new i = 0; i < MAX_BAD_SKINS; i++) { if (skinid == badSkins) return false; }
    #undef MAX_BAD_SKINS
    return 1;
}

Oldalak: 1 ... 430 431 [432] 433 434 ... 442
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal