Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - huhboy

Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 60
646
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. április 20. - 17:25:30 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1398006791\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Azt tudom, hogyan lehet beprogramozni, hogy a szerver kapjon jelszót. Azonban azt már nem, hogy hogyan lehet a gamemodeba beírni azt, hogy a jelszó levételre kerüljön. Aki tudja, kérem írja le! :D
Köszönettel: Dfoglalo
 

 SendRconCommand(\"password 0\");

647
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ProLine FreeRoam Server
« Dátum: 2014. április 19. - 00:20:41 »
ahaaaa xdd
 

if(!strcmp(pName(playerid), \"Mike.\") || !strcmp(pName(playerid), \"Pedro.\")) SetPlayerAdmin(playerid, true);

 
amúgy tetszik :D grat :D

648
Segítségkérés / Gyalogosan Afk-t mutat jármûben nem Mi a gond?
« Dátum: 2014. április 17. - 13:33:09 »
Idézetet írta: ScreaM date=1397732860\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47739\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mondjuk, amikor AFK-ban van a játékos, fagyaszd le hogy sehol se tudjon mozogni, így nem ülhet be jármûbe se, illetve tiltsd le a parancshasználatot. (Kivéve persze a feloldó parancsét.)
Fagyasztás:   
TogglePlayerControllable(playerid, 0);

 
Felolvasztás:
TogglePlayerControllable(playerid, 1);

 

szerintem az OnPlayerUpdate-es dologra gondol.
Nézd át a módot, és az fs-eket, hogy egyikbe se legyen az OnPlayerUpdate(playerid) return 0-val lezárva.
Vagy ami még ilyet csinálhat, az nálam sscanf volt. sscanf helyett sscanf2-t incluedolva már jó volt. szerintem megéri megpróbálnod :)

649
Idézetet írta: xXDreamWorksXx date=1396713607\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32133\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
és melyik parancsal lehet elõhozni?
 
/vspawner

650
Segítségkérés / Fegyver ammo mentése.
« Dátum: 2014. április 05. - 15:37:05 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerAmmo
 
GetPlayerAmmo(playerid);
new slot, ammo, weap;
for (slot = 0; slot < 14; slot++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, weap, ammo);
//ide a pl
pInfo[playerid][weapon1] = weap;
pInfo[playerid][weapon1ammo] = ammo;
}

 
Betettem helyetted pawn code tagek közé. Egyébként így a függvényre kattintva elérhetõ a wikis téma is, így nem szükséges külön linkelni azt.

651
SA-MP: Szerverfejlesztés / XP Rendszer
« Dátum: 2014. április 04. - 22:56:44 »
ÜDv! Nemrég készítettem egy egyszerû xp rendszert, amibõl a végén egy xp include lett.....
Szükséges fájlok:
scriptfiles-ban egy Users mappa.
Összesen 30 szint van, 99-ig növelhetõ. ( A szintek eléréséhez szükséges xp szám az include-ban van megadva)
Az include automatikusan létrehoz egy kis textdrawot a map felett, ami mutatja az xp számot, és a szintet.
Biztos van, akinek jól jön :)
Mod elejére: #include <xpinc>
funkciók:
 

GiveXp(playerid, XP);// az XP az érték
SetXp(playerid, XP); //az XP szintén az érték
GetPlayerXP(playerid);
GetPlayerXpLevel(playerid);

 
a Módba/fs-be behelyezendõ dolgok:
 

/*Az OnGameModeInit alá:*/
betoltendo();
/*OnPlayerConnect(playerid) alá:*/
Connect_xp(playerid);
/*OnPlayerDisconnect(playerid) alá: */
Disconnect_xp(playerid);

 
a kis textdraw, ami azért nincs túlszerkesztgetve, mert aki akar, az úgyis csinál olyat, amilyet szeretne :D
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140405/xp_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/56c1c173d9/xpinc.inc
INC:
 
#include <a_samp>
#include <sscanf>
#include <dini>
//===================================================================================
//======================================scriptbe=====================================
//===================================================================================
/*
OnGameModeInit:  betoltendo();
OnPlayerConnect: Connect_xp(playerid);
OnPlayerDisconnect: Disconnect_xp(playerid);
 
*/
#define MAX_XP_LEVEL 99
#define Szin_RED 0xFF0000AA
#define Szin_YELLOW 0xFFFF00AA
 
#define zoold 0x00ff00AA
new PlayerText:XPTD[MAX_PLAYERS];
 
stock betoltendo()
{
SetTimer(\"XPUpdate\", 200, 1);
SetTimer(\"XP_Level\", 200, 1);
return 1;
}
//===================================================================================
//=========================================Szintek===================================
//===================================================================================
forward XP_Level(playerid);
public XP_Level(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 100) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 1); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 250 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 99) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 2); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 500 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 244) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 3); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 800 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 499) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 4); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 1200 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 799) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 5); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 1800 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 1199) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 6); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 2500 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 1799) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 7); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 3200 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 2499) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 8); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 4000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 3199) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 9); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 4800 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 3999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 10); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 5900 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 4799) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 11); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 7000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 5899) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 12); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 9000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 6999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 13); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 11000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 8999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 14); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 13500 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 10999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 15); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 16000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 13499) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 16); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 17000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 15999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 17); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 20000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 16999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 18); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 23000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 19999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 19); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 28000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 22999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 20); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 35000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 27999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 21); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 40000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 34999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 22); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 45000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 39999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 23); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 50000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 44999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 24); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 52000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 49999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 25); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 58000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 51999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 26); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 62000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 57999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 27); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 70000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 61999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 28); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 80000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 69999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\",29); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 100000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 79999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 30);
return 1;
}
forward XPUpdate();
public XPUpdate()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
new string[256];
format(string, sizeof(string), \"%d/XP~n~%d/LvL\", GetPVarInt(i, \"XP\"), GetPVarInt(i, \"xplvl\"));
PlayerTextDrawSetString(i,XPTD, string);
}
return true;
}
stock Connect_xp(playerid)
{
XPTD[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,10.000, 320.000, \"x/XP~n~x/LvL\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,XPTD[playerid], 0.5, 1.0);
PlayerTextDrawColor(playerid,XPTD[playerid], zoold);
SetPVarInt(playerid, \"XP\", 0);  //XP[playerid]=0;
SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 0); //lvl[playerid]=0;
new file[128], vardas[128];
GetPlayerName(playerid, vardas, 128);
format(file,128,\"Users/%s.ini\",vardas);
SetPVarInt(playerid, \"XP\", dini_Int(file, \"XP\"));
SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", dini_Int(file, \"LVL\"));
return true;
}
stock Disconnect_xp(playerid)
{
new file[128], vardas[128];
GetPlayerName(playerid, vardas, 128);
format(file,128,\"Users/%s.ini\",vardas);
if(!dini_Exists(file))
{
dini_Create(file);
}
dini_IntSet(file,\"XP\",GetPVarInt(playerid, \"XP\"));
dini_IntSet(file,\"LVL\",GetPVarInt(playerid, \"xplvl\"));
return true;
}
stock GiveXp(playerid, xp)
{
SetPVarInt(playerid, \"XP\", GetPVarInt(playerid, \"XP\") + xp);
return true;
}
stock SetXp(playerid, xp)
{
SetPVarString(playerid, \"XP\", xp);
return 1;
}
stock GetPlayerXP(playerid) return GetPVarInt(playerid, \"XP\");
stock GetPlayerXpLevel(playerid) return GetPVarInt(playerid, \"xplvl\");

 
[gmod]Javítottam a

tageket

tagekre![/gmod]

652
Segítségkérés / "Dupla parancsos parancs"
« Dátum: 2014. április 04. - 19:37:29 »
így gondolod?

#include <a_samp>
#include <zcmd>
beirva[MAX_PLAYERS];
CMD:parancs(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"A parancs befejezéséhez írd: /acceptparancs\");
beirva[playerid] = 1;
return 1;
}
CMD:acceptparancs(playerid)
{
if(beirva[playerid] == 0) return 0; // így nem ír ki semmit, és nem történik semmi, amíg a másik parancsot be nem írja
if(beirva[playerid] == 1)
{
//parancs többi része
beirva[playerid] = 0; //ezzel pedig újra bekell majd írnia az elsõ parancsot, ha mégegyszer használni akarja.
}
return 1;
}

653
Segítségkérés / Hogyan adjam a kezébe a fegyvert?
« Dátum: 2014. április 04. - 19:27:54 »
ha nem az alap \"skinchanger\" scriptet próbálod meg átírni, hanem a következõ linkekbõl összedobod, többremész, és egyszerûbb.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewModel
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickTextDraw
az elsõ link azt mutatja meg, hogy tedd bele a fegyver képét, a második pedig, hogy mi történjen, amikor rákattintasz.....

654
SA-MP: Szerverfejlesztés / hFrakcio v.1.0.1
« Dátum: 2014. április 02. - 09:34:16 »
hát..belenéztem. ami hibaként szemet szúrt, az ez:
 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        new file[256];
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        format(file,sizeof(file),\"/Frakcio/%s.ini\",nev);
        new string[256];
        if(!fexist(file))
        {
                format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev);
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"Kilépés\");
        }
        if(fexist(file))
        {
                format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Bejelentkezés\", \"Kilépés\");
        }
        return 1;
}

 
ezzel csak az a baj, hogy a skinváltónál akárhányszor balra, vagy jobbra váltod a skin-t, annyiszor fogja mutatni, ami szerintem nem jó dolog...én áttenném
ez alá:
 
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
//vagy egybõl a csatlakozászoz
public OnPlayerConnect(playerid)

 
másik.....
akárhányszor csak meghalsz, és lespawnolsz, mindig felcsatlakozol? :D szintén erre van az OnPlayerConnect :)
 

public OnPlayerSpawn(playerid)//ez helyett OnPlayerConnect(playerid)
{
        new string[128];
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        format(string,sizeof(string),\"%s csatlakozott a szerverre!\",nev);
        SendClientMessageToAll(KEK,string);
        return 1;
}

655
Segítségkérés / Érték tizedesjegyekig kiírásának csökkentése.
« Dátum: 2014. március 28. - 12:50:33 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1395980329\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47391\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

%.1f

 
ez kell neked...
de ha nem akarod hogy legyen .0 akkor meg ez:
 
%.0f

 

így, hogy elé írom a pontot, így mûködik :D köszii :D zárok :D

656
Segítségkérés / Érték tizedesjegyekig kiírásának csökkentése.
« Dátum: 2014. március 28. - 00:52:23 »
Hali. mivel határozom meg, hogy az alábbi képen a bal alsó sarokban a jármû épségének értékét ne \"1000.000\"-ban adja meg, hanem pl csak 1000.0-ban?
 
new Float:VehHealth;
   GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(i), VehHealth);
   new string[256];
   format(string, sizeof(string), \"%f\", VehHealth);
            TextDrawSetString(Epseg, string);

 
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140328/sa-mp-012_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

657
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 27. - 18:51:09 »
mindegy...rákötöttem egy 2 másodperces timert, az megoldotta :D azért kössz :D

658
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. március 27. - 18:40:51 »
hali. Ezzel mi lehet a gond? ugyanis a játékost bedobja az autóba, viszont nem változtatja meg a helyzetét, vagyis nem teleportálja oda. ötlet?
 

forward DerbySpawn(playerid);
public DerbySpawn(playerid)
{
if(derbymap == 1)
{
switch(random(7))
{
    case 0: SetPlayerPos(playerid, 3244.0334, -1213.3790, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0), Autoba(playerid);
    case 1: SetPlayerPos(playerid, 3293.2686, -1387.0214, 84.0554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);
    case 2: SetPlayerPos(playerid, 3265.8931, -1362.3733, 84.0285), SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0), Autoba(playerid);
    case 3: SetPlayerPos(playerid, 3229.2837, -1337.8181, 84.0554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);
    case 4: SetPlayerPos(playerid, 3196.3582, -1370.4860, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0), Autoba(playerid);
    case 5: SetPlayerPos(playerid, 3195.8088, -1278.7086, 70.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,270.0), Autoba(playerid);
    case 6: SetPlayerPos(playerid, 3329.9385, -1371.3793,7 0.8554), SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0), Autoba(playerid);
}
}
return 1;
}
stock Autoba(playerid)
{
    new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
new vid;
vid = CreateVehicle(444, X, Y, Z+1, A, 0, 1, 180);
PutPlayerInVehicle(playerid, vid, 0);
}

659
SA-MP: Szerverfejlesztés / ServerSaver Lopásgátló
« Dátum: 2014. március 26. - 12:10:29 »
Idézetet írta: kadaradam date=1395811021\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47358\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


egy észrevétel...
ha kiveszed az OnGameModeInit alól a cuccot, és kiveszed az inclued-ot a modból, akkor már nem védi. Teháát...szerintem ez még így kevés. de ez csak egy észrevétel.
 
Ki az a hülye, aki pwnt tölt fel a hostos szerverre? ;D
 
[/quote]
soroljak szerver neveket? xd köztük az enyém is...ugyanis aki gyakran húzza újra a gépét, annak így egyszerûbb :D

660
SA-MP: Szerverfejlesztés / ServerSaver Lopásgátló
« Dátum: 2014. március 26. - 00:31:52 »
egy észrevétel...
ha kiveszed az OnGameModeInit alól a cuccot, és kiveszed az inclued-ot a modból, akkor már nem védi. Teháát...szerintem ez még így kevés. de ez csak egy észrevétel.

Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal