Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 121
646
Segítségkérés / Error: Function not registered:
« Dátum: 2014. február 08. - 14:58:51 »
streamer plugint sikeresen betöltöd?

647
Segítségkérés / Nem jelen meg a skinválasztóba az object.
« Dátum: 2014. február 07. - 10:32:19 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=216940
 
Streamer_UpdateEx(playerid, X,Y,Z); //Under \'OnPlayerRequestClass\'

649
Segítségkérés / csapat bug
« Dátum: 2014. február 03. - 08:01:36 »
publikus ez a mód?

650
Segítségkérés / Több atm
« Dátum: 2014. február 03. - 08:00:35 »
Idézetet írta: kriszrap date=1391369922\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46256\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hhmmmm lehet rájöttem egy jobb megoldásra de nem biztos.
 

new Float:atmpoz[]=
{x,y,z},
{x,y,z},
{x,y,z}
CMD:Atm(playerid,params[])
{
    for(new i=0; i<sizeof(atmpoz); i++)
{
                   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, atmpoz[0], atmpoz[1] atmpoz[2])
                   {
                    break;
                    }
                 }
stb stb
   return 1;
}

 
igy sikerülne ??
Nem teszteltem meg csak hírtelen felindulásból írtam.
 
az irány jó csak kicsit pontosítani kell :)
 
new Float:ATMPos[][3] = 
{x,y,z},
{x,y,z},
{x,y,z};

 
kihelyezném saját függvénybe az ellenõrzést:
 
stock IsPlayerNearAtm(playerid)
{
    for(new i = 0; i < sizeof(ATMPos); i++)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, ATMPos[0], ATMPos[1] ATMPos[2]) { return true; }
    }
    return false;
}

 
szükség esetén minimális módosítással azt is letudod kérdezni melyik ATM mellett áll...

651
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. február 02. - 14:28:00 »
TiltottSkinek tömböt másold be

652
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. február 01. - 23:34:37 »
if(BlokkoltSkinek(skinid))

 
helyett:
 
if(!BlokkoltSkinek(skinid))

 
mert most csak \"blokkolt skint\" tudsz varrni!

653
Segítségkérés / While
« Dátum: 2014. január 31. - 12:03:54 »
ez egy telefonkönyv akar lenni?
ha lekérdezel adatbázisból akkor nem kell végig menned az összes telefonszámon!

654
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. január 31. - 08:01:24 »
new BlockedSkins[10] = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9};
stock IsSkinBlocked(skinid)
{
    for(new i = 0; i < sizeof(BlockedSkins); i++)
    {
        if(skinid == BlockedSkins) { return true; }
    }
    return false;
}

 

if(IsSkinBlocked(skinid)) { return SendClientMessage(playerid,COLOR,\"Ezt nem varrhatod!\"); }

655
Segítségkérés / While
« Dátum: 2014. január 31. - 07:52:11 »
min csodálkozol? ez a kód azt csinálja amire te utasítottad :D
végig megy a telefonokon 1-tõl az utolsóig (0 id-t kihagyja!)
HA a telefonszám 0 AKKOR
lekérdezi \'kriszrap\' összes telefonját
ciklussal végig megy a lekérdezett adatokon
feldarabolja
kiírja
mit akartál hogy csináljon ez a kód?
ha úgyis SQL lekérdezéssel kérdezel le adatokat akkor miért mész végig a telefonokon?

656
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. január 30. - 14:46:05 »
skine != 211 || skine != 217

 
HA skine NEM 211 VAGY NEM 217
a VAGY-nál az elsõ IGAZ feltételnél lefut a kód...
beírja a 211-et a játékos:
211 != 211 ez FALSE mivel 211 = 211-el ugye
aztán jön a következõ...
211 != 217 ez TRUE mivel 217 nem = 211-el szóval megtudja varrni a ruhát!
vagy beírod egyesével
 
v != 1 && v!= 2 && v!= 2  && v!= 3 && v!= 4 && v!= 5

 
vagy berakod 1 tömbbe és ciklussal (akár saját függvényben) végig mész az ID-kon és leellenõrzöd...

657
Segítségkérés / Miért csak ID 0 -nak mér sebességet a km/h?
« Dátum: 2014. január 30. - 13:57:55 »
én bbTamas megoldását használnám :)
Dfoglalo kódjában az a baj hogy pl 30 játékosnak 1-1 timer azért elég sok...nagyobb slotnál meg ne is mondjam :)
spórolni kell az erõforrással :D még ha nem is laggolsz be miatta mert elég erõs a szerver gép, attól még oda kell figyelni hogy mennyire terheled! :)
különösebb hibát nem látok bbTamas kódjában csak 1-2 dolgot amit nem így csinálnék:
 
new Float:Velocity [3];

 
ezt lokálisan hoznám létre
 
new string_[48];
format(string_,sizeof(string_),\"%d\",GetSpeed(i));

 
ide nem raknék 48 cellát szerintem a 4 is elég...

658
Segítségkérés / MySQL hiba..
« Dátum: 2014. január 30. - 07:33:49 »

659
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:telefonszám--->> playerid
« Dátum: 2014. január 29. - 14:03:25 »
Idézetet írta: nyomo date=1390958100\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46138\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A példámba azt nézem meg hogy a beírt telefonszám egyezik e valamelyik játékos pénzével.

660
Szkript kérések / pont mentés
« Dátum: 2014. január 29. - 07:39:33 »
AdatLoad(playerid);
Mentes(playerid);

 
betöltöd és mented az adatokat? de ez fordítva se jó mivel ha az aktuális állapotot mented minek töltöd vissza?
Az adat betöltéshez ne rakj többet mint a sima adatok betöltése!
tehát pl ha score-tól függ a játékos színe azt ne a betöltés alatt állítsd hanem csinálj rá saját függvényt mondjuk egy UpdatePlayerColor-t (csak egy random példát írtam)
de másold be mind2 függvényt...a betöltést és a mentést is...
 
Idézetet írta: robdan00 date=1390857240\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mikkor pl. megölök 1 playert kapok 7 scoret

SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+5);

 
azt mondtad 7-et kapsz de itt 5 van szóval valahol máshol is ad még score-t vagy a módban, vagy valamelyik scriptben...és lehet másik kódban van a hiba!

Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal