Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - JackBronson
Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 100
646
« Dátum: 2012. július 30. - 16:38:08 »
Oké akkor ezzel nem is gyötröm magam azért köszi zárok!
647
« Dátum: 2012. július 30. - 15:28:38 »
Nem,én tudom a ygerek ip-jét tsrõl lenéztem neki De akkor megpróbál thx
648
« Dátum: 2012. július 30. - 15:20:26 »
Keresés - > CMD - > és beírod, hogy ping IP
AZt próbáltam de nemjó
649
« Dátum: 2012. július 30. - 15:12:30 »
Cõsztök az lenne a kérdésem lehet hülyén hangzik de milyen programmal tudom más gépjét /Netét megpinglni ha tudom mi az ip- címje pls segítsetek mert a haveromét akarom xD Ha meg tilos akkor bocs.
650
« Dátum: 2012. július 30. - 14:25:21 »
Nem található valami.
651
« Dátum: 2012. július 29. - 18:31:26 »
És próbáltad már 0.3-e vel?
652
« Dátum: 2012. július 29. - 18:11:17 »
De én tudom melyik azzal már dolgoztam adok link abba van számláló meg minden ami neked kell majdnem http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=276455A ZM4-es verziót ajánlom neked nem a zm5-öt
653
« Dátum: 2012. július 29. - 18:09:14 »
Tessék tesztelem bocs elirtam benne egy / //Jack FS. pont számláló #include <a_samp> new Text:OloMero; new egyik = 0; new masik = 0; forward ujratoltes(playerid); #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Jack pont FS\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"ujratoltes\", 1000, true); OloMero = TextDrawCreate(500.000000, 350.000000, \"Jack ölések:~r~ 0~n~~w~Jack ölések:~b~ 0\"); TextDrawBackgroundColor(OloMero, 255); TextDrawFont(OloMero, 1); TextDrawLetterSize(OloMero, 0.290000, 1.400000); TextDrawColor(OloMero, -1); TextDrawSetOutline(OloMero, 0); TextDrawSetProportional(OloMero, 1); TextDrawSetShadow(OloMero, 1); return 1; } public OnFilterScriptExit() { egyik = 0; masik = 0; return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Jack pont számláló\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { /*if(gTeam[playerid] == IDE IRD A CSAPATOD NEVÉT pl:TEAM_BABA) { egyik += 1; } if(gTeam[playerid] == IDE IRD A CSAPATOD NEVÉT pl:TEAM_BABA2) { masik += 1; }*/ return 1; } public ujratoltes(playerid) { new scoretext[128]; format(scoretext, sizeof(scoretext), \"Jack ölések:~r~ %i~n~~w~Jack ölések:~b~ %i\", egyik, masik); TextDrawSetString(OloMero, scoretext); for(new i = 0; i < 100; i++) TextDrawShowForPlayer(playerid, OloMero); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232); TextDrawShowForPlayer(playerid,OloMero); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true, 10) == 0) { TextDrawDestroy(OloMero); return 1; } return 0; }
654
« Dátum: 2012. július 29. - 15:27:10 »
Szerintem aszért nem indul el a szeród azzal a fs-el mert a script files mappába létre kell hoznod egy otletek.cfg nevû fájlt!
655
« Dátum: 2012. július 29. - 15:25:06 »
AZ nincs benne de bele rakom 1 mp várj. //Jack FS. pont számláló #include <a_samp> new Text:OloMero; new egyik = 0; new masik = 0; forward ujratoltes(playerid); #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Jack pont FS\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"ujratoltes\", 1000, true); OloMero = TextDrawCreate(500.000000, 350.000000, \"Jack ölések:~r~ 0~n~~w~Jack ölések:~b~ 0\"); TextDrawBackgroundColor(OloMero, 255); TextDrawFont(OloMero, 1); TextDrawLetterSize(OloMero, 0.290000, 1.400000); TextDrawColor(OloMero, -1); TextDrawSetOutline(OloMero, 0); TextDrawSetProportional(OloMero, 1); TextDrawSetShadow(OloMero, 1); return 1; } public OnFilterScriptExit() { egyik = 0; masik = 0; return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Jack pont számláló\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { /*if(gTeam[playerid] == IDE IRD A CSAPATOD NEVÉT pl:TEAM_BABA) { egyik += 1; } if(gTeam[playerid] == IDE IRD A CSAPATOD NEVÉT pl:TEAM_BABA2) { masik += 1; }*/ return 1; } public ujratoltes(playerid) { new scoretext[128]; format(scoretext, sizeof(scoretext), \"Jack ölések:~r~ %i~n~~w~Jack ölések:~b~ %i\", egyik, masik); TextDrawSetString(OloMero, scoretext); for(new i = 0; i < 100; i++) TextDrawShowForPlayer(playerid, OloMero); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true, 10) == 0) { //SetPlayerPos(playerid,IDE A KOORIDNÁTA); TextDrawShowForPlayer(playerid,OloMero); return 1; } if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true, 10) == 0) { TextDrawDestroy(playerid,OloMero); return 1; } return 0; } Ha jólett zárd a témát!
656
« Dátum: 2012. július 29. - 15:00:04 »
figy megirom neked Fs-be az egészet és ide rakom. 1 perc //Jack FS. pont számláló #include <a_samp> new Text:OloMero; new egyik = 0; new masik = 0; forward ujratoltes(playerid); #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Jack pont FS\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); SetTimer(\"ujratoltes\", 1000, true); OloMero = TextDrawCreate(500.000000, 350.000000, \"Jack ölések:~r~ 0~n~~w~Jack ölések:~b~ 0\"); TextDrawBackgroundColor(OloMero, 255); TextDrawFont(OloMero, 1); TextDrawLetterSize(OloMero, 0.290000, 1.400000); TextDrawColor(OloMero, -1); TextDrawSetOutline(OloMero, 0); TextDrawSetProportional(OloMero, 1); TextDrawSetShadow(OloMero, 1); return 1; } public OnFilterScriptExit() { egyik = 0; masik = 0; return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Jack pont számláló\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { /*if(gTeam[playerid] == IDE IRD A CSAPATOD NEVÉT pl:TEAM_BABA) { egyik += 1; } if(gTeam[playerid] == IDE IRD A CSAPATOD NEVÉT pl:TEAM_BABA2) { masik += 1; }*/ return 1; } public ujratoltes(playerid) { new scoretext[128]; format(scoretext, sizeof(scoretext), \"Jack ölések:~r~ %i~n~~w~Jack ölések:~b~ %i\", egyik, masik); TextDrawSetString(OloMero, scoretext); for(new i = 0; i < 100; i++) TextDrawShowForPlayer(playerid, OloMero); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true, 10) == 0) { //SetPlayerPos(playerid,IDE A KOORIDNÁTA); TextDrawShowForPlayer(playerid,OloMero); return 1; } return 0; }
Tessék remélem menni fog
657
« Dátum: 2012. július 29. - 14:21:32 »
Nem nehéz tessé irok egyet most gyorsan nemtom ,hogy jó e nincs tesztelve.! Mód elejére new Text:OloMero; new egyik = 0; new masik = 0; forward ujratoltes(playerid); OnGameModeInit alá SetTimer(\"ujratoltes\", 1000, true); OloMero = TextDrawCreate(500.000000, 350.000000, \"Jack ölések:~r~ 0~n~~w~Jack ölések:~b~ 0\"); TextDrawBackgroundColor(OloMero, 255); TextDrawFont(OloMero, 1); TextDrawLetterSize(OloMero, 0.290000, 1.400000); TextDrawColor(OloMero, -1); TextDrawSetOutline(OloMero, 0); TextDrawSetProportional(OloMero, 1); TextDrawSetShadow(OloMero, 1);
Utána a modoa illleszt ezt be public ujratoltes(playerid) { new scoretext[128]; format(scoretext, sizeof(scoretext), \"Jack ölések:~r~ %i~n~~w~Jack ölések:~b~ %i\", egyik, masik); TextDrawSetString(OloMero, scoretext); for(new i = 0; i < 100; i++) TextDrawShowForPlayer(playerid, OloMero); return 1; }
Ha azt akarod,hogy elõ jöjjön a OnPlayerConnect alá ezt TextDrawShowForPlayer(playerid,OloMero); És ha nullázni akarod rd az onGameModeExit alá ezt egyik = 0; masik = 0; Ja kiagytam hogy az OnPlayerDeath alá ha meghal akkor kéne növelni is ezzel a függvényekkel egyik += 1; masik += 1; Szóval ha mondjuk csapatod van gTeamal akkor igy old meg //Ez egy példa if(gTeam[playerid] == CSAPAT_JACK) { egyik += 1; } És a csapat Jack kap egy pontot!
658
« Dátum: 2012. július 28. - 18:30:34 »
ez csak elcsuszás asszem de ettõl még jonak kéne lennie public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) { new npcName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName)); SetPlayerSkin(playerid, 200); if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\")) { } } return 1; }
659
« Dátum: 2012. július 28. - 18:29:14 »
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { TogglePlayerSpectating(playerid, 1); PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid); return 1; } 1 engedélyez 0 a tiltáshoz Megjegyzés: Ha a nézõi mód ki van kapcsolva, az OnPlayerSpawn eljárás automatikusan elõhívódik. By: Cole
660
« Dátum: 2012. július 28. - 18:25:52 »
EZ ránézésre nagyon ütös map lesz
Oldalak: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 100
|