Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Csabesz

Oldalak: 1 ... 421 422 [423] 424 425 ... 442
6331
Segítségkérés / Lathatatlan zombik
« Dátum: 2010. április 06. - 12:39:41 »
Szerintem így jónak kell lenni-e.:
 

for( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ )
{
   if ( gTeam[ i ] == TEAM_ZOMBI)
   {
       SetPlayerMarkerForPlayer (playerid, i, 0);
   }
}

 
OnPlayerSpawn( playerid ) függvény alá.

6332
Segítségkérés / Lathatatlan zombik
« Dátum: 2010. április 06. - 12:20:10 »
Nincs mit.
Szerintem a probléma megoldódott, lehet lakatolni a témát.  :P

6333
Segítségkérés / Lathatatlan zombik
« Dátum: 2010. április 06. - 12:18:15 »
Azt elfelejtettétek, hogy ez nem csak a zombi csapatra hat.  :)
 

for( new i; i < MAX_PLAYERS; i++ )
{
   if ( gTeam[ i ] == TEAM_ZOMBI)
   {
       SetPlayerMarkerForPlayer (playerid, i, 0xFF0000FF);
   }
}

 
OnPlayerSpawn( playerid )[/i] függvény alá. ;)

6334
Leírások/Útmutatók / [Leírás]bool változók
« Dátum: 2010. április 06. - 11:29:34 »
Ha már elhatároztad, hogy a \'gyengébbek\' kedvéért leírod ismét a logikai változó használatát, akkor egy cseppet szebb is lehetett volna..  :shy:
 

new sztring[255]; // ez is egy változótípus, max 256 értéket tartalmazhat( 0 - 255 az ugye 256)
format(sztring, 256, \"%S a VIP rangod!\", VIP[playerid]);
SendClientMessageToAll(Színkód, sztring);
 
[/quote]
A chatbox csak 128 karakter képes megjeleníteni, a 256 pazarol mivel 128 karakternek semmi haszna.
Serinted a return:
 
egy láthatatlan \"vagy\"-t vagyis \"else\"- t képzett.[/quote]
Szerintem meg nem... A return visszatértést jelent, a leírásod alapján ha a játékos VIP rangú akkor visszatér a játékos pozíciójának megváltoztatásával. Ha nem akkor kidobja a szerver.
U.I: Ezeket nem bántásból mondtam, csak a hibáidat fedeztem fel, hogy legközelebb ilyen problémád ne legyen. :D
Emígy, jó leírás lenne.   ;)

6335
Szkript kérések / /ellop script
« Dátum: 2010. április 05. - 22:24:56 »
Idézetet írta: ALIEN date=1270498376\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1250\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Te jó gyerek, mi köze a kettonek egymáshoz  :amazed:  :idea:.
 
Mert ez hülyeség. Most attól el tud indulni
hogy nem írja be hogy /ellop.
Meg hogy ha beírja akkor csak bajt hoz magára.
Full felesleges.
 
[/quote]
Miért tudna elindulni ?  :o
Egy rövidke kóddal megoldható, hogy ott maradjon ahol kell.  ;)
 
TogglePlayerControllable( playerid, 0 );

6336
Segítségkérés / Scriptert keresünk!!
« Dátum: 2010. április 04. - 21:59:32 »
Idézetet írta: TR!pL3 date=1270410043\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1219\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Scream mért nem végzed a dolgod? :mistrust:
 
Inaktív szegényke...  :angry:

6337
Rendezvények / Bulik a LinK klán szerverén
« Dátum: 2010. április 04. - 21:14:27 »
Én lehet felnézek, csak ahogy most nézem sehol senki.  :dead:
PB mód legyen.  8)

6338
Szkript kérések / Munka
« Dátum: 2010. április 04. - 16:11:31 »
A pawn nem ismeri a PlayerToPoint függvényt.
U.I.: Módba készítsd el!

Csak akkor lesz kompatibilis a móddal, ha abba írod meg. Mert így rengeteg függvényt kérhet, ami a módban lett létrehozva. Itt van példának a
PlayerToPoint függvény..

6339
Szkript kérések / Munka
« Dátum: 2010. április 04. - 16:00:10 »
A PlayerToPoint a játékos helyzetétol függ, ha játékos abba a zónában van akkor történnek meg a dolgok.
Az üzeneteket pedig MSGBOX stílusú dialoggal tudod elkészíteni.  :)
Nem nehéz, csak oda kell figyelni. Józan paraszti ésszel.  :D

6340
Szkript kérések / Munka
« Dátum: 2010. április 04. - 15:17:24 »
Olvasd el; http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3311.0:D
Ha elolvastad, kezdj hozzá egy szkripthez, amit a kivásnod alapján készítesz el.  :)
Ha elakadtál akkor kérj tüllünk segítséget, és mi segítünk.  ;)

6341
Segítségkérés / [HELP] Dialog hiba...
« Dátum: 2010. április 04. - 15:12:18 »
Valami más miatt lehet a hiba;  ::| Mert bemásoltam egy új pawn fájlba és nem írt ki hibát...
Biztos van egy olyan meghatározásod, ami a feltételezett 150. sorra mutat, de hibásan.  :angry:

6342
Leírások/Útmutatók / [TuT] Enum használata
« Dátum: 2010. április 04. - 11:52:24 »
Észre vettem egy apró hibát.
A név tárolónak nem adtál értéket, így nem fog tárolásra kerülni a játékos neve.
 

enum Info //Mátrix létrehozása
{
Name, //Név tároló
Money, //Pénz tároló
Score //Pont tároló
};  //Lezárjuk

 
Helyett:
 

enum Info //Mátrix létrehozása
{
Name[MAX_PLAYER_NAME], //Név tároló
Money, //Pénz tároló
Score //Pont tároló
};  //Lezárjuk

 
Kérlek javítsd!  :shy:
Amúgy szép leírás lenne.  ;)

6343
Beszélgetés / Elegem van....
« Dátum: 2010. április 03. - 20:13:27 »
Idézetet írta: ScreaM date=1270292615\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1230\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
3, mini hiba: a \"böngészocím\" -nél mindig csak az .../index.php -t írja, és nem azt, amit kéne. (éppen néztem a szervereket, és ott is csak ezt írta)
 
Ezt én is tapasztaltam/tapasztalom..     :angry:
A többi problémának okát nem tudom. ??? Nálam nem jelentkeznek ilyen dolgok.  :)

6344
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3b
« Dátum: 2010. április 03. - 19:55:14 »
Idézetet írta: GroX date=1270316853\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"95\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Am nagyot lesnék azon ha megtudnák oldani h legyen forgalom mint SP-ben ^^ Gengszter filmekhez nagyon jól jönne mivel nem értek a SanAnStudios-hoz >.< Pl Lenne 2 függvény:
 
EnableTraffic();
DisableTraffic();

 
Egész jó lenne am, meg talán Rp-hez is természetesebbnek láccana...
Bár szerintem lehetetlen :\'( NPC-ket lerakni meg kinek van ideje? Foleg h 500 a max...
 
Jó ötlet.. ;)
IRC-n megemlíthetnéd, vagy a hiv. fórumon.  :)
Kíváncsi lennék mi lenne rá Kye válasza.  ::|

6345
Segítségkérés / CreateStreamedObject
« Dátum: 2010. április 03. - 15:43:17 »
A CreateStreamedObject függvény, mióta YSI által kezelt ?  ::|
Szerintem: xStreamer
 :)

Oldalak: 1 ... 421 422 [423] 424 425 ... 442
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal