Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ZSOLTI99
Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 117
632
« Dátum: 2014. május 05. - 20:00:11 »
#include <a_samp> #define WEAPON_TYPE_NONE (0) #define WEAPON_TYPE_HEAVY (1) #define WEAPON_TYPE_LIGHT (2) #define WEAPON_TYPE_MELEE (3)//Nahkampf new OldWeapon[MAX_PLAYERS]; new HoldingWeapon[MAX_PLAYERS]; #define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) #define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) //------------------------------------------------------------------------------------------------------ public OnFilterScriptExit() { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerConnected(i)) StopPlayerHoldingObject(i); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { OldWeapon[playerid]=0; HoldingWeapon[playerid]=0; return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(oldstate==PLAYER_STATE_ONFOOT) { StopPlayerHoldingObject(playerid); OldWeapon[playerid]=0; HoldingWeapon[playerid]=0; } return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_ONFOOT) { new weaponid=GetPlayerWeapon(playerid),oldweapontype=GetWeaponType(OldWeapon[playerid]); new weapontype=GetWeaponType(weaponid); if(HoldingWeapon[playerid]==weaponid) StopPlayerHoldingObject(playerid); if(OldWeapon[playerid]!=weaponid) { new modelid=GetWeaponModel(OldWeapon[playerid]); if(modelid!=0 && oldweapontype!=WEAPON_TYPE_NONE && oldweapontype!=weapontype) { HoldingWeapon[playerid]=OldWeapon[playerid]; switch(oldweapontype) { case WEAPON_TYPE_LIGHT: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 8,0.0,-0.1,0.15, -100.0, 0.0, 0.0); case WEAPON_TYPE_MELEE: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 7,0.0,0.0,-0.18, 100.0, 45.0, 0.0); case WEAPON_TYPE_HEAVY: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 1, 0.2,-0.125,-0.1,0.0,25.0,180.0); } } } if(oldweapontype!=weapontype) OldWeapon[playerid]=weaponid; } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------------------------------ GetWeaponType(weaponid) { switch(weaponid) { case 22,23,24,26,28,32: return WEAPON_TYPE_LIGHT; case 3,4,16,17,18,39,10,11,12,13,14,40,41: return WEAPON_TYPE_MELEE; case 2,5,6,7,8,9,25,27,29,30,31,33,34,35,36,37,38: return WEAPON_TYPE_HEAVY; } return WEAPON_TYPE_NONE; } stock GetWeaponModel(weaponid) { switch(weaponid) { case 1: return 331; case 2..8: return weaponid+331; case 9: return 341; case 10..15: return weaponid+311; case 16..18: return weaponid+326; case 22..29: return weaponid+324; case 30,31: return weaponid+325; case 32: return 372; case 33..45: return weaponid+324; case 46: return 371; } return 0; }
633
« Dátum: 2014. május 05. - 15:46:34 »
a SetPlayerPos-nál az utolsó koordináta (1007.1719) szerintem kicsit magas xd mentsd le újra azt a helyet, ahova szeretnéd, hogy letegyen, és azt másold be a SetPlayerPos után
if(pickupid == pPickupki) { SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,288.6815,167.0857,1007.1719); SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119); }
Szerintem az egy interior, vagy egy bármi féle mapolás akar lenni. Ha így van, akkor azért portál rossz helyre, mert kimenetelkor is ugyan oda teszed vissza a játékost:
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid ) { if(pickupid == pPickupbe) { SetPlayerInterior(playerid,3); SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875); SetPlayerFacingAngle(playerid,280.7480); } if(pickupid == pPickupki) { SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,288.6815,167.0857,1007.1719); SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119); } return 1; } helyett
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid ) { if(pickupid == pPickupbe) { SetPlayerInterior(playerid,3); SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875); // Ezt a sort javítottam SetPlayerFacingAngle(playerid,280.7480); } if(pickupid == pPickupki) { SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,1555.5016,-1675.7087,16.1953); SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119); } return 1; }
[/quote] Köszönöm a segítséget müködik.
634
« Dátum: 2014. május 05. - 01:35:26 »
Csináltam egy ilyen pickupos cuccot be is tudok menni de mikor kijövök akkor ott a farm felett tesz ki és ott esek lefelé public OnGameModeInit() pPickupbe = CreatePickup( 1239, 2, 1555.5016,-1675.7087,16.1953, -1 ); pPickupki = CreatePickup( 1239, 2, 288.6815,167.0857,1007.1719, -1 ); //ls ki public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid ) { if(pickupid == pPickupbe) { SetPlayerInterior(playerid,3); SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875); SetPlayerFacingAngle(playerid,280.7480); } if(pickupid == pPickupki) { SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,288.6815,167.0857,1007.1719); SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119); } return 1; } [mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]
635
« Dátum: 2014. május 04. - 14:36:06 »
Hali. Olyan problémám lenne hogy csináltam egy olyat hogy admint ne lehessen kickelni de mikor játékost kickelek akkor is kiírja hogy \"admint nem lehehet kickelni\" de kickeli a játékost csak annyi a hibája és nem bírok rájönni hogy mi a hiba benne! forward KickTimer(playerid); // Kicks a player with a reason COMMAND:kick(playerid, params[]) { new PlayerToKick, Reason[128], ReasonMsg[128], Name[24]; // Send the command to all admins so they can see it SendAdminText(playerid, \"/kick\", params); // Check if the player has logged in if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) { // Check if the player\'s admin-level is at least 1 if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1) { if (sscanf(params, \"us[128]\", PlayerToKick, Reason)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hasznalta: \\\"/kick <JátékosNév/ID> <Indok>\\\"\"); else { if (IsPlayerConnected(PlayerToKick)) // If the player is a valid playerid (he\'s connected) error&& { if (APlayerData[PlayerToKick][PlayerLevel] == 0) { // Get the name of the player who warned the player GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); // Send the warned player a message who kicked him and why he\'s been kicked format(ReasonMsg, 128, \"Kickelve lettél egy admin által %s %s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]], Name); SendClientMessage(PlayerToKick, 0xFF0000FF, ReasonMsg); format(ReasonMsg, 128, \"Indok: %s\", Reason); SendClientMessage(PlayerToKick, 0xFF0000FF, ReasonMsg); SetTimerEx(\"KickTimer\",100,false,\"i\",PlayerToKick); } SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Admint nem kickelhetel!.\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs ilyen játékos.\"); } } else return 0; } else return 0; // Let the server know that this was a valid command return 1; }
636
« Dátum: 2014. május 04. - 12:05:01 »
Nagyon jó lett grat felfogom használni.Grat hozzá
637
« Dátum: 2014. május 04. - 11:05:22 »
streamer.inc et is kicserélted újra lett konvertálva a script
638
« Dátum: 2014. május 04. - 10:41:23 »
sampforum.hu/index.php?page=scripts&to=inc válogass van minden ami kell vagy ha nem jó akkor google.hu beírod az inc nevét ami hiányos és letöltöd
639
« Dátum: 2014. május 04. - 10:23:09 »
nem a pawnoval van baj...az incek hiányoznak szerintem szedj le egy 0.3z szerver csomagot és abba lesz pawno meg ami inc hiányzik azt is szedd le itt fórumon is vannak fent incek
640
« Dátum: 2014. május 04. - 10:18:36 »
Float:streamdistance = 100.0 ez kell a végére látótávolság
641
« Dátum: 2014. május 02. - 19:30:02 »
Oké kösz az infót majd letesztelem hogy ezzel a mûködik-e amit mondtál
642
« Dátum: 2014. május 02. - 18:47:08 »
Igen pl kiválasztom a lisán azt az elemet ami Lv néven van és a levegõben menjen oda a kijelölt helyre.
643
« Dátum: 2014. május 02. - 16:35:55 »
Cserélj cracket
644
« Dátum: 2014. május 02. - 16:01:00 »
Sziasztok. Olyat hogy tudok csinálni hogy pl valaki beírja /teleport parancsot és bejön az dialog meg minden és a levegõbe fellövi az kamera oda visz a kiválasztott helyre.
645
« Dátum: 2014. május 02. - 15:45:43 »
Grat hozzá....De ezeket a sorokat mért hagytad benne? public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; }
Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 117
|