Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZSOLTI99

Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 117
631
Szkript kérések / Fegyver a játékoson
« Dátum: 2014. május 05. - 20:18:58 »
Hát mert úgy van meg alkotva de itt a link ahol ezt találtam : http://sampforum.hu/index.php?topic=38449.0

632
Szkript kérések / Fegyver a játékoson
« Dátum: 2014. május 05. - 20:00:11 »
#include <a_samp>
#define WEAPON_TYPE_NONE    (0)
#define WEAPON_TYPE_HEAVY   (1)
#define WEAPON_TYPE_LIGHT   (2)
#define WEAPON_TYPE_MELEE   (3)//Nahkampf
new OldWeapon[MAX_PLAYERS];
new HoldingWeapon[MAX_PLAYERS];
 
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
    if(IsPlayerConnected(i))
   StopPlayerHoldingObject(i);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
OldWeapon[playerid]=0;
HoldingWeapon[playerid]=0;
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(oldstate==PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
StopPlayerHoldingObject(playerid);
OldWeapon[playerid]=0;
HoldingWeapon[playerid]=0;
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
new weaponid=GetPlayerWeapon(playerid),oldweapontype=GetWeaponType(OldWeapon[playerid]);
new weapontype=GetWeaponType(weaponid);
if(HoldingWeapon[playerid]==weaponid)
    StopPlayerHoldingObject(playerid);
if(OldWeapon[playerid]!=weaponid)
{
    new modelid=GetWeaponModel(OldWeapon[playerid]);
    if(modelid!=0 && oldweapontype!=WEAPON_TYPE_NONE && oldweapontype!=weapontype)
    {
        HoldingWeapon[playerid]=OldWeapon[playerid];
        switch(oldweapontype)
        {
            case WEAPON_TYPE_LIGHT:
            SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 8,0.0,-0.1,0.15, -100.0, 0.0, 0.0);
         case WEAPON_TYPE_MELEE:
             SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 7,0.0,0.0,-0.18, 100.0, 45.0, 0.0);
         case WEAPON_TYPE_HEAVY:
             SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 1, 0.2,-0.125,-0.1,0.0,25.0,180.0);
        }
    }
}
if(oldweapontype!=weapontype)
   OldWeapon[playerid]=weaponid;
}
return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
GetWeaponType(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 22,23,24,26,28,32:
        return WEAPON_TYPE_LIGHT;
case 3,4,16,17,18,39,10,11,12,13,14,40,41:
    return WEAPON_TYPE_MELEE;
case 2,5,6,7,8,9,25,27,29,30,31,33,34,35,36,37,38:
    return WEAPON_TYPE_HEAVY;
}
return WEAPON_TYPE_NONE;
}
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
switch(weaponid)
{
    case 1:
        return 331;
case 2..8:
    return weaponid+331;
        case 9:
    return 341;
case 10..15:
   return weaponid+311;
case 16..18:
    return weaponid+326;
case 22..29:
    return weaponid+324;
case 30,31:
    return weaponid+325;
case 32:
    return 372;
case 33..45:
    return weaponid+324;
case 46:
    return 371;
}
return 0;
}

633
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 05. - 15:46:34 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1399284016\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


a SetPlayerPos-nál az utolsó koordináta (1007.1719) szerintem kicsit magas xd mentsd le újra azt a helyet, ahova szeretnéd, hogy letegyen, és azt másold be a SetPlayerPos után :)
 
if(pickupid == pPickupki)
     {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,288.6815,167.0857,1007.1719);
    SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119);
 }

 

Szerintem az egy interior, vagy egy bármi féle mapolás akar lenni. Ha így van, akkor azért portál rossz helyre, mert kimenetelkor is ugyan oda teszed vissza a játékost:
 
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid )
{
     if(pickupid == pPickupbe)
     {
         SetPlayerInterior(playerid,3);
         SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,280.7480);
     }
     if(pickupid == pPickupki)
     {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,288.6815,167.0857,1007.1719);
    SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119);
 }
     return 1;
}

 
helyett
 
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid )
{
     if(pickupid == pPickupbe)
     {
         SetPlayerInterior(playerid,3);
         SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875); // Ezt a sort javítottam
        SetPlayerFacingAngle(playerid,280.7480);
     }
     if(pickupid == pPickupki)
     {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,1555.5016,-1675.7087,16.1953);
    SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119);
 }
     return 1;
}

 

[/quote] Köszönöm a segítséget müködik.

634
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 05. - 01:35:26 »
Csináltam egy ilyen pickupos cuccot be is tudok menni de mikor kijövök akkor ott a farm felett tesz ki és ott esek lefelé
 

public OnGameModeInit()
pPickupbe = CreatePickup( 1239, 2, 1555.5016,-1675.7087,16.1953, -1 );
pPickupki = CreatePickup( 1239, 2, 288.6815,167.0857,1007.1719, -1 ); //ls ki

 

public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid )
{
     if(pickupid == pPickupbe)
     {
         SetPlayerInterior(playerid,3);
         SetPlayerPos(playerid,288.745971,169.350997,1007.171875);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,280.7480);
     }
     if(pickupid == pPickupki)
     {
        SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,288.6815,167.0857,1007.1719);
    SetPlayerFacingAngle(playerid,191.1119);
 }
     return 1;
}

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

635
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 04. - 14:36:06 »
Hali. Olyan problémám lenne hogy csináltam egy olyat hogy admint ne lehessen kickelni de mikor játékost kickelek akkor is kiírja hogy \"admint nem lehehet kickelni\" de kickeli a játékost csak annyi a hibája és nem bírok rájönni hogy mi a hiba benne!
 
forward KickTimer(playerid);
// Kicks a player with a reason
COMMAND:kick(playerid, params[])
{
    new PlayerToKick, Reason[128], ReasonMsg[128], Name[24];
    // Send the command to all admins so they can see it
    SendAdminText(playerid, \"/kick\", params);
    // Check if the player has logged in
    if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
    {
        // Check if the player\'s admin-level is at least 1
        if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1)
        {
            if (sscanf(params, \"us[128]\", PlayerToKick, Reason)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hasznalta: \\\"/kick <JátékosNév/ID> <Indok>\\\"\");
            else
            {
                if (IsPlayerConnected(PlayerToKick)) // If the player is a valid playerid (he\'s connected) error&&
                {
                   if (APlayerData[PlayerToKick][PlayerLevel] == 0)
                    {
                    // Get the name of the player who warned the player
                    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
                    // Send the warned player a message who kicked him and why he\'s been kicked
                    format(ReasonMsg, 128, \"Kickelve lettél egy admin által %s %s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]], Name);
                    SendClientMessage(PlayerToKick, 0xFF0000FF, ReasonMsg);
                    format(ReasonMsg, 128, \"Indok: %s\", Reason);
                    SendClientMessage(PlayerToKick, 0xFF0000FF, ReasonMsg);
                    SetTimerEx(\"KickTimer\",100,false,\"i\",PlayerToKick);
         }
         SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Admint nem kickelhetel!.\");
                }
                else
                    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs ilyen játékos.\");
             }
        }
        else
            return 0;
    }
    else
        return 0;
    // Let the server know that this was a valid command
    return 1;
}

636
Leírások/Útmutatók / Saját EDSMS rendszer készítés.
« Dátum: 2014. május 04. - 12:05:01 »
Nagyon jó lett grat felfogom használni.Grat hozzá

637
Segítségkérés / Néha késõn tölt be az object
« Dátum: 2014. május 04. - 11:05:22 »
streamer.inc et is kicserélted újra  lett konvertálva a script

638
Segítségkérés / Valaki feltöltené a pawnoját?
« Dátum: 2014. május 04. - 10:41:23 »
sampforum.hu/index.php?page=scripts&to=inc
válogass van minden ami kell vagy ha nem jó akkor google.hu beírod az inc nevét ami hiányos és letöltöd

639
Segítségkérés / Valaki feltöltené a pawnoját?
« Dátum: 2014. május 04. - 10:23:09 »
nem a pawnoval van baj...az incek hiányoznak szerintem szedj le egy 0.3z szerver csomagot és abba lesz pawno meg ami inc hiányzik azt is szedd le itt fórumon is vannak fent incek

640
Segítségkérés / Néha késõn tölt be az object
« Dátum: 2014. május 04. - 10:18:36 »
 Float:streamdistance = 100.0 

 ez kell a végére látótávolság

641
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 02. - 19:30:02 »
Oké kösz az infót majd letesztelem hogy ezzel a mûködik-e amit mondtál :D

642
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 02. - 18:47:08 »
Igen pl kiválasztom a lisán azt az elemet ami Lv néven van és a levegõben menjen oda a kijelölt helyre.

643
Segítség / San Andreas Windows 7 alatt nem indul el probléma
« Dátum: 2014. május 02. - 16:35:55 »
Cserélj cracket

644
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 02. - 16:01:00 »
Sziasztok. Olyat hogy tudok csinálni hogy pl valaki beírja   /teleport parancsot és bejön az dialog meg minden és a levegõbe fellövi az kamera oda visz a kiválasztott helyre.

645
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / -
« Dátum: 2014. május 02. - 15:45:43 »
Grat hozzá....De ezeket a sorokat mért hagytad benne?
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  // Do something here
  return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 117
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal