Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 631
Archívum / (HU) - Southern California Roleplay [TYCOON + RP]« Dátum: 2012. július 18. - 12:34:41 »
Én tudok. Voltam fent, nagyon cool
632
Leírások/Útmutatók / MYSQL több lekérdezés egy query-ben« Dátum: 2012. július 18. - 11:30:48 »
Miért kellene azonos struktúrával rendelkezni? Két teljesen különbözõ táblából is le lehet kérni az adatokat, egy dolognak kell megegyeznie, a táblánként lekért mezõk számának. Ha az egyik táblából 2 mezõt kérsz le, akkor a másikból is 2-t kell lekérned, különben errort kapsz. Erre létezik egy csalás, méghozzá az, ha 2x kéred le ugyanazt a mezõt. Pl.:
SELECT `Adat1`, `Adat2` FROM `Tabla1` WHERE `valami` = \'1\' UNION SELECT `Adat3`,`Adat3` FROM `Tabla2` WHERE `valami` = \'2\' Ez a kód tökéletesen mûködik. Egyébként tapasztalatom szerint 2 eltérõ táblából teljesen eltérõ sorra ritkán van szükség, ha pedig ugyanazt a \"sort\" akarjuk lekérni(pl. Kis_Mariskához tartozó sort mind a 2 táblából, de mi név alapján akarjuk azonosítani, viszont a 2. táblában csak id alapján van kötve a dolog az elsõ táblához), akkor meg kapcsolhatjuk a 2 táblát(JOIN), és sokkal egyszerûbb és szebb megoldás 633
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Clans.hu« Dátum: 2012. július 18. - 10:09:29 »
Ennek oka egyszerû. Mivel a linux szabadon felhasználható oprendszer, a windows pedig fizetõs(és hát egy host nem igazán engedhet meg ilyen-olyan lewarezold wineket a gépein...), így az árban is tükrözõdik, hogy milyen oprendszeren fut a szerver.
634
Archívum / West Roleplay szerver« Dátum: 2012. július 18. - 00:14:46 »
Ez az autószerelõs dolog most egészen máshogy lesz, szóval nem fogja megérni mindenkinek autószerelõnek lenni
635
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó« Dátum: 2012. július 16. - 15:33:59 »
Nem próbáltam ki, csak printeltem a paramétereket, és ott nem volt gond.
Feltételeztem mûködik, hiszen csupán 2 sort módosítottam a ti kódotokon 636
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó« Dátum: 2012. július 16. - 14:52:30 »
Még mindig nem teljesen pontos, bár már mûködik, de az eredmény...
Mivel a zcmd-nél 2 printf van, a te megoldásodnál viszont 1, így nem teljesen összevethetõ a 2 eredmény. Csináltam még 2 verziót a tiedbõl, amelyek még gyorsabbak, valamit kiszedtem a printf-eket, hogy összevethetõ eredményeket kapjunk. 5x fut le a teszt, a teszten belül minden parancsfeldolgozó 10000x hívódik meg. Eredmény: Console input: reloadfs teszt Teszt script: #include < a_samp > Nyilván nem lesz mindig azonos az eredmény, mivel a gép mást is csinál a háttérben. De azért 5 eredménysorból már le lehet vonni következtetést 637
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Clans.hu« Dátum: 2012. július 16. - 11:36:38 »
Igen. Weboldalhoz automatikusan kapsz adatbázist, mikor létrehozod webadminban, szerverhez pedig kérhetsz külön még egyet. Legalább is anno lehetett kérni, nekem van is külön a szerverhez, szerintem még most is adnak
638
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó« Dátum: 2012. július 16. - 10:59:38 »
Na ez legalább már ránézésre szebb. De..
strmid( cmd, cmd, 1, strfind(cmd, \" \"), (128) ); Miért? gyorsabb ez mint a strdel? Kétlem, bár nem teszteltem. Plusz mivel formatba küldjük, így az üres cellák úgysem fognak gondot okozni. new func[ 64 + 1 ]; Ha most nagyon kötekedni akarnék, még mindig pazarlunk Használhatnánk simán a cmd-t is. format(cmd, 64, \"OF_%s\", cmd); Mivel a cmd-re nincs szükségünk ezután többször, így szerintem felesleges egy külön változót létrehozni a parancs nevének tárolására. Miután a params részt kimásoltuk egy másik stringbe, elegendõ kitörölni a cmd-bõl, és onnan kezdve már felesleges még 1 string, miért ne használjuk az amúgy is használatra kész cmd-t? 639
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó« Dátum: 2012. július 16. - 00:20:54 »
Lenne kettõ darab kérdésem:
new params[ 356 + 1 ], Miért 357 és miért 193? Pazarlás. Fõleg hogy utána a g_szrCommand-ot egy 65-ös sztringbe formázod, amibõl formázásnál el is hagyunk már egyet(de miért?), ráadásul 6 karaktert le is vonhatunk, így egy parancs max hossza amivel a te megoldásod mûködik, az 58 karakter lehet. Akkor minek 193? Fõleg hogy a cmdtext max hossz 128 karakter lehet. Params meg 357? cmdtext még mindig 128, és abból még kitörlöd ráadásul az elsõ szóközig tartó részt is (mellesleg ha nincs semmi a szóköz után, tehát a cmdtext ennyi: \"/valami \", [mert a delikvens véletlen lenyomott egy szóközt az enter elõtt, mert hát beleakadt a keze, miközben ráborította a kólát a billentyûzetre] akkor futunk még egy felesleges kört, mivel beleformázzuk a cmdtext-et a params-ba, majd kitöröljük belõle). Ha már úgyis ennél a résznél vagyunk, akkor a megoldásod: format( g_szrCommand, (192), \"%s\", cmdtext ); ez megint csak kritizálható, lenne ennél jóval gyorsabb és egyszerûbb megoldás is. Mivel hogy a script duplán dolgozik(\"másol\", majd töröl), ahelyett hogy csak a nekünk kellõ részt másolnánk belõle. Valamint ha nincs paraméter, akkor miért \" \"-t adunk értékül a params-nak? miért nem a nagy semmit( \"\" ), és akk egy if(params[0] == \'\\0\') elég lenne hogy megtudjuk, van-e paraméterünk. A GetSpaces-t én return-ösre írnám, ezáltal legalább 1 változót(feltéve hogy legalább 2 helyen használjuk), már meg is spóroltunk (sok kicsi sokra megy). Funkcióként megírva még jobb, ha több helyen is használjuk a modban(ha meg csak 1 helyen, felesleges rá stock/public/plain). A tesztben meg én megzabáltatnék vele egy 128 karakteres cmdtext-et, és akkor reális eredményt kapnánk Persze legszebb az, ha van egy kb. 200 soros parancsunk, és azt futtatjuk le úgy 10.000x, az már tényleg nagyon szépen megmutatja az eltéréseket És ez most nem fikázás, csupán elmondjuk mit találunk mi hibának [Ha valami hülyeséget írtam, nézzétek el, kicsit késõ van, majd hnap átnézem mit is írtam.] 640
Archívum / West Roleplay szerver« Dátum: 2012. július 15. - 22:20:11 »
LS téma lezárva, nem tom minek kellett már megint felhozni...
Aprócska helyzetjelentés: Jelenleg még bugjavítás folyik, konkrétan az egyik olyan újításnak a bugjavítása, amely még januárban került be. Próbálom minél \"terheléstûrõbbé\" tenni a rendszert, és minél kevesebb lehetõséget adni a kihasználáshoz.. Ha ezzel megvagyok, a terv szerint még 3 dolog van hátra. - Jármû rendszer, és néhány ehhez kapcsolódó apróság átírása(pl. a biztosításos rendszer teljesen át lesz alakítva) - Telefon rendszer befejezése(átírás el lett kezdve, ennek egy része anno weben közölve is lett, azóta ezt kicsit kibõvítettem, de még hátra van 1-2 dolog ezzel kapcsolatban is) - Néhány apróság, mely csupán modernebbé, és szebbé tesz néhány dolgot, de a lényegen nem változtat(ez fõként az ATM-eket fogja érinteni, valamint még 1-2 dolgot) Annyit mondanék elöljáróban a modról, hogy sokat fejlõdött. Egyrészt rengeteget dolgoztunk, hogy elkerüljük az Inflációt, mely mindig felütötte a fejét pár hónap után a szerveren. Ez most nem így lesz, bár attól függ mit nézünk, van ahol szánt szándékkal vezettünk be \"másfajta\" inflációt, mely majd meggátolja a normál inflációt Nem várom el, hogy bárki akár egy hangyafingnyit is sejtsen ezek alapján az újításokból, sõt, direkt írtam úgy, hogy kb. semmit ne lehessen érteni belõle. De errõl majd késõbb, a weboldalon... Ha minden a terv szerint halad, hamarosan megnyitjuk a weboldalt, és tervezünk majd egy \"Open-Beta\" tesztet is, majd meglátjuk hogy alakulnak a dolgok 641
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay« Dátum: 2012. július 15. - 22:05:46 »Idézetet írta: RolePlay date=1342376248\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Menj nyalj WRP-nélLe lehet szállni a WRP-rõl... Vagy én is küldjem hozzád a nyalingereket? -.- Nem érdekel milyen szándékkal lett felhozva, mindenesetre sokat elárul a hozzáállásról, miszerint szerinted nálam a helye minden nyalingernek... Legalább is nekem baromira ez jön le egy ilyen stílusú HSZ-bõl. És bár a negatív reklám is reklám, köszönöm, nem kérek belõle... Nem veszekedni jöttem, engem nem érdekel ez a téma, de WRP-rõl le lehet szállni, meg rólam is. Tudtommal senki nem beszél velem olyan szinten, hogy akár a WRP-rõl, akár a PDRP-s távozásomról tudjon bármit. Ezt most nem bánó szándékkal mondom, csupán úgy gondolom ez +1 érv amellett hogy ki legyen hagyva mindkét dolog(én és a WRP) ebbõl az egészbõl, mindkét oldalon. u.i.: sztem semmi sértõt, bántót, egyebet nem írtam, csupán arra az 1 hsz-re reagáltam igazán, amely baromira nem tetszik... Szóval nem kérem az oltogatást, meg egyebet, válaszolni se fogok rá. Köszöntem.. 642
Archívum / (HU) - Southern California Roleplay [TYCOON + RP]« Dátum: 2012. július 15. - 19:23:14 »
Tegnap volt szerencsém a szerverhez, és hát... megéri rá várnotok
643
Archívum / West Roleplay szerver« Dátum: 2012. július 15. - 18:24:13 »
Õ, van, de nem igazán használom.
644
Archívum / West Roleplay szerver« Dátum: 2012. július 15. - 16:33:15 »
Ezt az LS-SF-akármi kérdést felesleges egyébként nagyon erõltetni. Volt itt valaki, aki azt mondta LS-ben több a lehetõség. Ez teljesen szubjektív dolog, és remélem a bandákra értetted. LS-SF annyira eltér, hogy teljesen mások a lehetõségek. Lehetõség mindkettõben van. Mi SF-ben láttunk több lehetõséget, több szituációt, és egyebet. Így hát felesleges errõl tovább vitázni, nem fogunk költözködni, mert az csak további hetekkel növelné a nyitásig hátra lévõ idõt. Bár nekem csak jó, ha folyton elöl van a listán a szerver témája
A mapolás kb. ugyanannyiból fog állni mint eddig. Teljesen minimális. Ennek oka, hogy gondolunk azokra a játékosokra is, akiknek gyengébb gépük van. Idézetet írta: UAG date=1342356708\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8700\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Most lehet hülyeséget kérdezek de a \"mod\" nem változott??De, a mod nagyon sokat változott. De ezt már anno is leírtam a weboldalon, hogy a bezáráskori modot letöröltem a géprõl, és 2 régebbi verzióból lett összeollózva a mostani alapja, majd azt írtam át elég rendesen. Lesznek új parancsok is, rengeteg bugjavítás, és jó pár újítás is. 645
Archívum / West Roleplay szerver« Dátum: 2012. július 14. - 21:50:26 »
Relax
LS-t sem szereti mindenki. Sõt, egyik várost sem. Van aki ezt favorizálja, van aki azt. Olyan helyet nem lehet találni, ami minden létezõ SA:MP játékosnak megfelel |