Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 631
Archívum / (HU) - Southern California Roleplay [TYCOON + RP]« Dátum: 2012. július 18. - 12:34:41 »
Én tudok. Voltam fent, nagyon cool
![]() 632
Leírások/Útmutatók / MYSQL több lekérdezés egy query-ben« Dátum: 2012. július 18. - 11:30:48 »
Miért kellene azonos struktúrával rendelkezni? Két teljesen különbözõ táblából is le lehet kérni az adatokat, egy dolognak kell megegyeznie, a táblánként lekért mezõk számának. Ha az egyik táblából 2 mezõt kérsz le, akkor a másikból is 2-t kell lekérned, különben errort kapsz. Erre létezik egy csalás, méghozzá az, ha 2x kéred le ugyanazt a mezõt. Pl.:
SELECT `Adat1`, `Adat2` FROM `Tabla1` WHERE `valami` = \'1\' UNION SELECT `Adat3`,`Adat3` FROM `Tabla2` WHERE `valami` = \'2\' Ez a kód tökéletesen mûködik. Egyébként tapasztalatom szerint 2 eltérõ táblából teljesen eltérõ sorra ritkán van szükség, ha pedig ugyanazt a \"sort\" akarjuk lekérni(pl. Kis_Mariskához tartozó sort mind a 2 táblából, de mi név alapján akarjuk azonosítani, viszont a 2. táblában csak id alapján van kötve a dolog az elsõ táblához), akkor meg kapcsolhatjuk a 2 táblát(JOIN), és sokkal egyszerûbb és szebb megoldás ![]() 633
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Clans.hu« Dátum: 2012. július 18. - 10:09:29 »
Ennek oka egyszerû. Mivel a linux szabadon felhasználható oprendszer, a windows pedig fizetõs(és hát egy host nem igazán engedhet meg ilyen-olyan lewarezold wineket a gépein...), így az árban is tükrözõdik, hogy milyen oprendszeren fut a szerver.
634
Archívum / West Roleplay szerver« Dátum: 2012. július 18. - 00:14:46 »
Ez az autószerelõs dolog most egészen máshogy lesz, szóval nem fogja megérni mindenkinek autószerelõnek lenni
![]() 635
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó« Dátum: 2012. július 16. - 15:33:59 »
Nem próbáltam ki, csak printeltem a paramétereket, és ott nem volt gond.
Feltételeztem mûködik, hiszen csupán 2 sort módosítottam a ti kódotokon ![]() 636
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó« Dátum: 2012. július 16. - 14:52:30 »
Még mindig nem teljesen pontos, bár már mûködik, de az eredmény...
Mivel a zcmd-nél 2 printf van, a te megoldásodnál viszont 1, így nem teljesen összevethetõ a 2 eredmény. Csináltam még 2 verziót a tiedbõl, amelyek még gyorsabbak, valamit kiszedtem a printf-eket, hogy összevethetõ eredményeket kapjunk. 5x fut le a teszt, a teszten belül minden parancsfeldolgozó 10000x hívódik meg. Eredmény: Console input: reloadfs teszt Teszt script: #include < a_samp > Nyilván nem lesz mindig azonos az eredmény, mivel a gép mást is csinál a háttérben. De azért 5 eredménysorból már le lehet vonni következtetést ![]() 637
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Clans.hu« Dátum: 2012. július 16. - 11:36:38 »
Igen. Weboldalhoz automatikusan kapsz adatbázist, mikor létrehozod webadminban, szerverhez pedig kérhetsz külön még egyet. Legalább is anno lehetett kérni, nekem van is külön a szerverhez, szerintem még most is adnak
![]() 638
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó« Dátum: 2012. július 16. - 10:59:38 »
Na ez legalább már ránézésre szebb. De..
![]() strmid( cmd, cmd, 1, strfind(cmd, \" \"), (128) ); Miért? gyorsabb ez mint a strdel? Kétlem, bár nem teszteltem. Plusz mivel formatba küldjük, így az üres cellák úgysem fognak gondot okozni. new func[ 64 + 1 ]; Ha most nagyon kötekedni akarnék, még mindig pazarlunk ![]() format(cmd, 64, \"OF_%s\", cmd); Mivel a cmd-re nincs szükségünk ezután többször, így szerintem felesleges egy külön változót létrehozni a parancs nevének tárolására. Miután a params részt kimásoltuk egy másik stringbe, elegendõ kitörölni a cmd-bõl, és onnan kezdve már felesleges még 1 string, miért ne használjuk az amúgy is használatra kész cmd-t? 639
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó« Dátum: 2012. július 16. - 00:20:54 »
Lenne kettõ darab kérdésem:
new params[ 356 + 1 ], Miért 357 és miért 193? Pazarlás. Fõleg hogy utána a g_szrCommand-ot egy 65-ös sztringbe formázod, amibõl formázásnál el is hagyunk már egyet(de miért?), ráadásul 6 karaktert le is vonhatunk, így egy parancs max hossza amivel a te megoldásod mûködik, az 58 karakter lehet. Akkor minek 193? Fõleg hogy a cmdtext max hossz 128 karakter lehet. Params meg 357? cmdtext még mindig 128, és abból még kitörlöd ráadásul az elsõ szóközig tartó részt is (mellesleg ha nincs semmi a szóköz után, tehát a cmdtext ennyi: \"/valami \", [mert a delikvens véletlen lenyomott egy szóközt az enter elõtt, mert hát beleakadt a keze, miközben ráborította a kólát a billentyûzetre] akkor futunk még egy felesleges kört, mivel beleformázzuk a cmdtext-et a params-ba, majd kitöröljük belõle). Ha már úgyis ennél a résznél vagyunk, akkor a megoldásod: format( g_szrCommand, (192), \"%s\", cmdtext ); ez megint csak kritizálható, lenne ennél jóval gyorsabb és egyszerûbb megoldás is. Mivel hogy a script duplán dolgozik(\"másol\", majd töröl), ahelyett hogy csak a nekünk kellõ részt másolnánk belõle. Valamint ha nincs paraméter, akkor miért \" \"-t adunk értékül a params-nak? miért nem a nagy semmit( \"\" ), és akk egy if(params[0] == \'\\0\') elég lenne hogy megtudjuk, van-e paraméterünk. A GetSpaces-t én return-ösre írnám, ezáltal legalább 1 változót(feltéve hogy legalább 2 helyen használjuk), már meg is spóroltunk (sok kicsi sokra megy). Funkcióként megírva még jobb, ha több helyen is használjuk a modban(ha meg csak 1 helyen, felesleges rá stock/public/plain). A tesztben meg én megzabáltatnék vele egy 128 karakteres cmdtext-et, és akkor reális eredményt kapnánk ![]() ![]() És ez most nem fikázás, csupán elmondjuk mit találunk mi hibának ![]() [Ha valami hülyeséget írtam, nézzétek el, kicsit késõ van, majd hnap átnézem mit is írtam.] 640
Archívum / West Roleplay szerver« Dátum: 2012. július 15. - 22:20:11 »
LS téma lezárva, nem tom minek kellett már megint felhozni...
Aprócska helyzetjelentés: Jelenleg még bugjavítás folyik, konkrétan az egyik olyan újításnak a bugjavítása, amely még januárban került be. Próbálom minél \"terheléstûrõbbé\" tenni a rendszert, és minél kevesebb lehetõséget adni a kihasználáshoz.. Ha ezzel megvagyok, a terv szerint még 3 dolog van hátra. - Jármû rendszer, és néhány ehhez kapcsolódó apróság átírása(pl. a biztosításos rendszer teljesen át lesz alakítva) - Telefon rendszer befejezése(átírás el lett kezdve, ennek egy része anno weben közölve is lett, azóta ezt kicsit kibõvítettem, de még hátra van 1-2 dolog ezzel kapcsolatban is) - Néhány apróság, mely csupán modernebbé, és szebbé tesz néhány dolgot, de a lényegen nem változtat(ez fõként az ATM-eket fogja érinteni, valamint még 1-2 dolgot) Annyit mondanék elöljáróban a modról, hogy sokat fejlõdött. Egyrészt rengeteget dolgoztunk, hogy elkerüljük az Inflációt, mely mindig felütötte a fejét pár hónap után a szerveren. Ez most nem így lesz, bár attól függ mit nézünk, van ahol szánt szándékkal vezettünk be \"másfajta\" inflációt, mely majd meggátolja a normál inflációt ![]() ![]() Ha minden a terv szerint halad, hamarosan megnyitjuk a weboldalt, és tervezünk majd egy \"Open-Beta\" tesztet is, majd meglátjuk hogy alakulnak a dolgok ![]() 641
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay« Dátum: 2012. július 15. - 22:05:46 »Idézetet írta: RolePlay date=1342376248\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Menj nyalj WRP-nélLe lehet szállni a WRP-rõl... Vagy én is küldjem hozzád a nyalingereket? -.- Nem érdekel milyen szándékkal lett felhozva, mindenesetre sokat elárul a hozzáállásról, miszerint szerinted nálam a helye minden nyalingernek... Legalább is nekem baromira ez jön le egy ilyen stílusú HSZ-bõl. És bár a negatív reklám is reklám, köszönöm, nem kérek belõle... Nem veszekedni jöttem, engem nem érdekel ez a téma, de WRP-rõl le lehet szállni, meg rólam is. Tudtommal senki nem beszél velem olyan szinten, hogy akár a WRP-rõl, akár a PDRP-s távozásomról tudjon bármit. Ezt most nem bánó szándékkal mondom, csupán úgy gondolom ez +1 érv amellett hogy ki legyen hagyva mindkét dolog(én és a WRP) ebbõl az egészbõl, mindkét oldalon. u.i.: sztem semmi sértõt, bántót, egyebet nem írtam, csupán arra az 1 hsz-re reagáltam igazán, amely baromira nem tetszik... Szóval nem kérem az oltogatást, meg egyebet, válaszolni se fogok rá. Köszöntem.. 642
Archívum / (HU) - Southern California Roleplay [TYCOON + RP]« Dátum: 2012. július 15. - 19:23:14 »
Tegnap volt szerencsém a szerverhez, és hát... megéri rá várnotok
![]() 643
Archívum / West Roleplay szerver« Dátum: 2012. július 15. - 18:24:13 »
Õ, van, de nem igazán használom.
644
Archívum / West Roleplay szerver« Dátum: 2012. július 15. - 16:33:15 »
Ezt az LS-SF-akármi kérdést felesleges egyébként nagyon erõltetni. Volt itt valaki, aki azt mondta LS-ben több a lehetõség. Ez teljesen szubjektív dolog, és remélem a bandákra értetted. LS-SF annyira eltér, hogy teljesen mások a lehetõségek. Lehetõség mindkettõben van. Mi SF-ben láttunk több lehetõséget, több szituációt, és egyebet. Így hát felesleges errõl tovább vitázni, nem fogunk költözködni, mert az csak további hetekkel növelné a nyitásig hátra lévõ idõt. Bár nekem csak jó, ha folyton elöl van a listán a szerver témája
![]() A mapolás kb. ugyanannyiból fog állni mint eddig. Teljesen minimális. Ennek oka, hogy gondolunk azokra a játékosokra is, akiknek gyengébb gépük van. Idézetet írta: UAG date=1342356708\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8700\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Most lehet hülyeséget kérdezek de a \"mod\" nem változott??De, a mod nagyon sokat változott. De ezt már anno is leírtam a weboldalon, hogy a bezáráskori modot letöröltem a géprõl, és 2 régebbi verzióból lett összeollózva a mostani alapja, majd azt írtam át elég rendesen. Lesznek új parancsok is, rengeteg bugjavítás, és jó pár újítás is. 645
Archívum / West Roleplay szerver« Dátum: 2012. július 14. - 21:50:26 »
Relax
![]() LS-t sem szereti mindenki. Sõt, egyik várost sem. Van aki ezt favorizálja, van aki azt. Olyan helyet nem lehet találni, ami minden létezõ SA:MP játékosnak megfelel ![]() |