Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tonyo

Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 79
631
Archívum / (HU) - Southern California Roleplay [TYCOON + RP]
« Dátum: 2012. július 18. - 12:34:41 »
Én tudok. Voltam fent, nagyon cool  8)

632
Leírások/Útmutatók / MYSQL több lekérdezés egy query-ben
« Dátum: 2012. július 18. - 11:30:48 »
Miért kellene azonos struktúrával rendelkezni? Két teljesen különbözõ táblából is le lehet kérni az adatokat, egy dolognak kell megegyeznie, a táblánként lekért mezõk számának. Ha az egyik táblából 2 mezõt kérsz le, akkor a másikból is 2-t kell lekérned, különben errort kapsz. Erre létezik egy csalás, méghozzá az, ha 2x kéred le ugyanazt a mezõt. Pl.:
 
SELECT `Adat1`, `Adat2` FROM `Tabla1` WHERE `valami` = \'1\' UNION SELECT `Adat3`,`Adat3` FROM `Tabla2` WHERE `valami` = \'2\'

 
Ez a kód tökéletesen mûködik.
Egyébként tapasztalatom szerint 2 eltérõ táblából teljesen eltérõ sorra ritkán van szükség, ha pedig ugyanazt a \"sort\" akarjuk lekérni(pl. Kis_Mariskához tartozó sort mind a 2 táblából, de mi név alapján akarjuk azonosítani, viszont a 2. táblában csak id alapján van kötve a dolog az elsõ táblához), akkor meg kapcsolhatjuk a 2 táblát(JOIN), és sokkal egyszerûbb és szebb megoldás :)

633
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Clans.hu
« Dátum: 2012. július 18. - 10:09:29 »
Ennek oka egyszerû. Mivel a linux szabadon felhasználható oprendszer, a windows pedig fizetõs(és hát egy host nem igazán engedhet meg ilyen-olyan lewarezold wineket a gépein...), így az árban is tükrözõdik, hogy milyen oprendszeren fut a szerver.

634
Archívum / West Roleplay szerver
« Dátum: 2012. július 18. - 00:14:46 »
Ez az autószerelõs dolog most egészen máshogy lesz, szóval nem fogja megérni mindenkinek autószerelõnek lenni :)

635
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó
« Dátum: 2012. július 16. - 15:33:59 »
Nem próbáltam ki, csak printeltem a paramétereket, és ott nem volt gond.
Feltételeztem mûködik, hiszen csupán 2 sort módosítottam a ti kódotokon :)

636
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó
« Dátum: 2012. július 16. - 14:52:30 »
Még mindig nem teljesen pontos, bár már mûködik, de az eredmény...
Mivel a zcmd-nél 2 printf van, a te megoldásodnál viszont 1, így nem teljesen összevethetõ a 2 eredmény.
Csináltam még 2 verziót a tiedbõl, amelyek még gyorsabbak, valamit kiszedtem a printf-eket, hogy összevethetõ eredményeket kapjunk. 5x fut le a teszt, a teszten belül minden parancsfeldolgozó 10000x hívódik meg. Eredmény:
 
Console input: reloadfs teszt
[14:37:10]   Filterscript \'teszt.amx\' unloaded.
[14:37:10] ----------------------------
[14:37:10] 
[14:37:10] 
[14:37:10] OFCMD in 24 ms - 10000x
[14:37:10] ZCMD in 28 ms - 10000x
[14:37:10] OFCMD2 in 19 ms - 10000x
[14:37:10] OFCMD3 in 20 ms - 10000x
[14:37:10] ----------------------------
[14:37:10] 
[14:37:10] 
[14:37:10] OFCMD in 21 ms - 10000x
[14:37:10] ZCMD in 27 ms - 10000x
[14:37:10] OFCMD2 in 20 ms - 10000x
[14:37:10] OFCMD3 in 19 ms - 10000x
[14:37:10] ----------------------------
[14:37:10] 
[14:37:10] 
[14:37:10] OFCMD in 22 ms - 10000x
[14:37:10] ZCMD in 28 ms - 10000x
[14:37:10] OFCMD2 in 18 ms - 10000x
[14:37:10] OFCMD3 in 16 ms - 10000x
[14:37:10] ----------------------------
[14:37:10] 
[14:37:10] 
[14:37:10] OFCMD in 21 ms - 10000x
[14:37:10] ZCMD in 28 ms - 10000x
[14:37:10] OFCMD2 in 19 ms - 10000x
[14:37:10] OFCMD3 in 16 ms - 10000x
[14:37:10] ----------------------------
[14:37:10] 
[14:37:10] 
[14:37:10] OFCMD in 20 ms - 10000x
[14:37:10] ZCMD in 32 ms - 10000x
[14:37:10] OFCMD2 in 20 ms - 10000x
[14:37:10] OFCMD3 in 17 ms - 10000x

 
Teszt script:
 
#include < a_samp >
 
public OnFilterScriptInit( )
{
for(new i; i<5;i++)
{
    print(\"----------------------------\");
new AT = GetTickCount( );
for( new tests; tests < 10000; tests++ ) {
    OF_OPCT( tests, \"/teszt 1\" );
}
new AT2 = GetTickCount( );
new ZT = GetTickCount( );
print( \" \" );
for( new tests; tests < 10000; tests++ ) {
    OnPlayerCommandZCMDText( tests, \"/teszt 1\" );
}
print( \" \" );
new ZT2 = GetTickCount( );
new AT3 = GetTickCount( );
for( new tests; tests < 10000; tests++ ) {
    OF_OPCT2( tests, \"/teszt 1\" );
}
new AT4 = GetTickCount( );
new AT5 = GetTickCount( );
for( new tests; tests < 10000; tests++ ) {
    OF_OPCT3( tests, \"/teszt 1\" );
}
new AT6 = GetTickCount( );
printf( \"OFCMD in %d ms - 10000x\", AT2 - AT );
printf( \"ZCMD in %d ms - 10000x\", ZT2 - ZT );
printf( \"OFCMD2 in %d ms - 10000x\", AT4 - AT3 );
printf( \"OFCMD3 in %d ms - 10000x\", AT6 - AT5 );
}
return 1;
}
forward OF_OPCT( playerid, cmd[] );
public OF_OPCT( playerid, cmd[] ) {
new cmd2[ 128 + 1 ];
format( cmd2, (128), \"%s\", cmd );
new params[ 92 + 1 ];
strmid( params, cmd2, strfind(cmd2, \" \") + 1, strlen(cmd2), sizeof(params) );
strmid( cmd2, cmd2, 1, strfind(cmd2, \" \"), (128) );
    //printf( \"OFRCMD FUNC \\\"%s\\\"\\nOFRCMD PARAM \\\"%s\\\"\", cmd2, params );
if( funcidx(cmd2) == (-1) ) return 1;
return CallLocalFunction( cmd2, \"is\", playerid, params );
}
forward OF_OPCT2( playerid, cmd[] );
public OF_OPCT2( playerid, cmd[] )
{
new cmd2[128];
format( cmd2, (128), \"%s\", cmd );
new params[92];
strmid( params, cmd2, strfind(cmd2, \" \") + 1, strlen(cmd2), sizeof(params) );
cmd2[strfind(cmd2, \" \")] = EOS;
    //printf( \"OFRCMD2 FUNC \\\"%s\\\"\\nOFRCMD2 PARAM \\\"%s\\\"\", cmd2, params );
if( funcidx(cmd2) == (-1) ) return 1;
return CallLocalFunction( cmd2, \"is\", playerid, params );
}
forward OF_OPCT3( playerid, cmd[] );
public OF_OPCT3( playerid, cmd[] )
{
new cmd2[128];
strcat(cmd2, cmd);
new params[92];
strmid( params, cmd2, strfind(cmd2, \" \") + 1, strlen(cmd2), sizeof(params) );
cmd2[strfind(cmd2, \" \")] = EOS;
    //printf( \"OFRCMD3 FUNC \\\"%s\\\"\\nOFRCMD3 PARAM \\\"%s\\\"\", cmd2, params );
if( funcidx(cmd2) == (-1) ) return 1;
return CallLocalFunction( cmd2, \"is\", playerid, params );
}
static
        bool:zcmd_g_HasOPCS = false,
        bool:zcmd_g_HasOPCE = false;
#define MAX_FUNC_NAME (32)
forward OnPlayerCommandZCMDText(playerid, cmdtext[]);
public OnPlayerCommandZCMDText(playerid, cmdtext[])
{
    if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))
    {
        return 1;
    }
    new
        pos,
        funcname[MAX_FUNC_NAME];
    while (cmdtext[++pos] > \' \')
    {
            funcname[pos-1] = tolower(cmdtext[pos]);
    }
    format(funcname, sizeof(funcname), \"cmd_%s\", funcname);
    while (cmdtext[pos] == \' \') pos++;
    if (!cmdtext[pos])
    {
            if (zcmd_g_HasOPCE)
            {
                    return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\"));
            }
            return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\");
    }
    if (zcmd_g_HasOPCE)
    {
            return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]));
    }
    //printf(\"ZCMD FUNC: \\\"%s\\\"\\nZCMD PARAM: \\\"%s\\\"\", funcname, cmdtext[pos]);
    return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]);
}

 
Nyilván nem lesz mindig azonos az eredmény, mivel a gép mást is csinál a háttérben. De azért 5 eredménysorból már le lehet vonni következtetést :)

637
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Clans.hu
« Dátum: 2012. július 16. - 11:36:38 »
Igen. Weboldalhoz automatikusan kapsz adatbázist, mikor létrehozod webadminban, szerverhez pedig kérhetsz külön még egyet. Legalább is anno lehetett kérni, nekem van is külön a szerverhez, szerintem még most is adnak :)

638
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó
« Dátum: 2012. július 16. - 10:59:38 »
Na ez legalább már ránézésre szebb. De.. :D
 
strmid( cmd, cmd, 1, strfind(cmd, \" \"), (128) );

 
Miért? gyorsabb ez mint a strdel? Kétlem, bár nem teszteltem.  Plusz mivel formatba küldjük, így az üres cellák úgysem fognak gondot okozni.
 
new func[ 64 + 1 ];
---
format( func, (64), \"OF_%s\", cmd );
if( funcidx(func) == (-1) ) return 1;
CallLocalFunction( func, \"is\", playerid, params );

 
Ha most nagyon kötekedni akarnék, még mindig pazarlunk :( Használhatnánk simán a cmd-t is.
 
format(cmd, 64, \"OF_%s\", cmd);

 
Mivel a cmd-re nincs szükségünk ezután többször, így szerintem felesleges egy külön változót létrehozni a parancs nevének tárolására. Miután a params részt kimásoltuk egy másik stringbe, elegendõ kitörölni a cmd-bõl, és onnan kezdve már felesleges még 1 string, miért ne használjuk az amúgy is használatra kész cmd-t?

639
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó
« Dátum: 2012. július 16. - 00:20:54 »
Lenne kettõ darab kérdésem:
 
 new params[ 356 + 1 ],
                Spaces,
                i_Space,
                g_szrCommand[ 192 + 1 ];

 
Miért 357 és miért 193? Pazarlás. Fõleg hogy utána a g_szrCommand-ot egy 65-ös sztringbe formázod, amibõl formázásnál el is hagyunk már egyet(de miért?), ráadásul 6 karaktert le is vonhatunk, így egy parancs max hossza amivel a te megoldásod mûködik, az 58 karakter lehet. Akkor minek 193? Fõleg hogy a cmdtext max hossz 128 karakter lehet. Params meg 357? cmdtext még mindig 128, és abból még kitörlöd ráadásul az elsõ szóközig tartó részt is (mellesleg ha nincs semmi a szóköz után, tehát a cmdtext ennyi: \"/valami \", [mert a delikvens véletlen lenyomott egy szóközt az enter elõtt, mert hát beleakadt a keze, miközben ráborította a kólát a billentyûzetre] akkor futunk még egy felesleges kört, mivel beleformázzuk a cmdtext-et a params-ba, majd kitöröljük belõle).
Ha már úgyis ennél a résznél vagyunk, akkor a megoldásod:
 
 format( g_szrCommand, (192), \"%s\", cmdtext );
        strdel( g_szrCommand, i_Space, strlen(cmdtext) );
        format( params, (356), \"%s\", cmdtext );
        strdel( params, (0), i_Space + 1 );

 
ez megint csak kritizálható, lenne ennél jóval gyorsabb és egyszerûbb megoldás is. Mivel hogy a script duplán dolgozik(\"másol\", majd töröl), ahelyett hogy csak a nekünk kellõ részt másolnánk belõle.
Valamint ha nincs paraméter, akkor miért \" \"-t adunk értékül a params-nak? miért nem a nagy semmit( \"\" ), és akk egy if(params[0] == \'\\0\') elég lenne hogy megtudjuk, van-e paraméterünk.
A GetSpaces-t én return-ösre írnám, ezáltal legalább 1 változót(feltéve hogy legalább 2 helyen használjuk), már meg is spóroltunk (sok kicsi sokra megy). Funkcióként megírva még jobb, ha több helyen is használjuk a modban(ha meg csak 1 helyen, felesleges rá stock/public/plain).
A tesztben meg én megzabáltatnék vele egy 128 karakteres cmdtext-et, és akkor reális eredményt kapnánk :) Persze legszebb az, ha van egy kb. 200 soros parancsunk, és azt futtatjuk le úgy 10.000x, az már tényleg nagyon szépen megmutatja az eltéréseket :)
És ez most nem fikázás, csupán elmondjuk mit találunk mi hibának :)
[Ha valami hülyeséget írtam, nézzétek el, kicsit késõ van, majd hnap átnézem mit is írtam.]

640
Archívum / West Roleplay szerver
« Dátum: 2012. július 15. - 22:20:11 »
LS téma lezárva, nem tom minek kellett már megint felhozni...


Aprócska helyzetjelentés:
Jelenleg még bugjavítás folyik, konkrétan az egyik olyan újításnak a bugjavítása, amely még januárban került be. Próbálom minél \"terheléstûrõbbé\" tenni a rendszert, és minél kevesebb lehetõséget adni a kihasználáshoz.. Ha ezzel megvagyok, a terv szerint még 3 dolog van hátra.
- Jármû rendszer, és néhány ehhez kapcsolódó apróság átírása(pl. a biztosításos rendszer teljesen át lesz alakítva)
- Telefon rendszer befejezése(átírás el lett kezdve, ennek egy része anno weben közölve is lett, azóta ezt kicsit kibõvítettem, de még hátra van 1-2 dolog ezzel kapcsolatban is)
- Néhány apróság, mely csupán modernebbé, és szebbé tesz néhány dolgot, de a lényegen nem változtat(ez fõként az ATM-eket fogja érinteni, valamint még 1-2 dolgot)
Annyit mondanék elöljáróban a modról, hogy sokat fejlõdött. Egyrészt rengeteget dolgoztunk, hogy elkerüljük az Inflációt, mely mindig felütötte a fejét pár hónap után a szerveren. Ez most nem így lesz, bár attól függ mit nézünk, van ahol szánt szándékkal vezettünk be \"másfajta\" inflációt, mely majd meggátolja a normál inflációt :P Nem várom el, hogy bárki akár egy hangyafingnyit is sejtsen ezek alapján az újításokból, sõt, direkt írtam úgy, hogy kb. semmit ne lehessen érteni belõle. De errõl majd késõbb, a weboldalon... :)
Ha minden a terv szerint halad, hamarosan megnyitjuk a weboldalt, és tervezünk majd egy \"Open-Beta\" tesztet is, majd meglátjuk hogy alakulnak a dolgok :)

641
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay
« Dátum: 2012. július 15. - 22:05:46 »
Idézetet írta: RolePlay date=1342376248\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Menj nyalj WRP-nél :)
 
Le lehet szállni a WRP-rõl... Vagy én is küldjem hozzád a nyalingereket? -.- Nem érdekel milyen szándékkal lett felhozva, mindenesetre sokat elárul a hozzáállásról, miszerint szerinted nálam a helye minden nyalingernek... Legalább is nekem baromira ez jön le egy ilyen stílusú HSZ-bõl. És bár a negatív reklám is reklám, köszönöm, nem kérek belõle...
Nem veszekedni jöttem, engem nem érdekel ez a téma, de WRP-rõl le lehet szállni, meg rólam is. Tudtommal senki nem beszél velem olyan szinten, hogy akár a WRP-rõl, akár a PDRP-s távozásomról tudjon bármit. Ezt most nem bánó szándékkal mondom, csupán úgy gondolom ez +1 érv amellett hogy ki legyen hagyva mindkét dolog(én és a WRP) ebbõl az egészbõl, mindkét oldalon.
u.i.: sztem semmi sértõt, bántót, egyebet nem írtam, csupán arra az 1 hsz-re reagáltam igazán, amely baromira nem tetszik... Szóval nem kérem az oltogatást, meg egyebet, válaszolni se fogok rá. Köszöntem..

642
Archívum / (HU) - Southern California Roleplay [TYCOON + RP]
« Dátum: 2012. július 15. - 19:23:14 »
Tegnap volt szerencsém a szerverhez, és hát... megéri rá várnotok ;)

643
Archívum / West Roleplay szerver
« Dátum: 2012. július 15. - 18:24:13 »
Õ, van, de nem igazán használom.

644
Archívum / West Roleplay szerver
« Dátum: 2012. július 15. - 16:33:15 »
Ezt az LS-SF-akármi kérdést felesleges egyébként nagyon erõltetni. Volt itt valaki, aki azt mondta LS-ben több a lehetõség. Ez teljesen szubjektív dolog, és remélem a bandákra értetted. LS-SF annyira eltér, hogy teljesen mások a lehetõségek. Lehetõség mindkettõben van. Mi SF-ben láttunk több lehetõséget, több szituációt, és egyebet. Így hát felesleges errõl tovább vitázni, nem fogunk költözködni, mert az csak további hetekkel növelné a nyitásig hátra lévõ idõt. Bár nekem csak jó, ha folyton elöl van a listán a szerver témája :D
A mapolás kb. ugyanannyiból fog állni mint eddig. Teljesen minimális. Ennek oka, hogy gondolunk azokra a játékosokra is, akiknek gyengébb gépük van.
 
Idézetet írta: UAG date=1342356708\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8700\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most lehet hülyeséget kérdezek de a \"mod\" nem változott??

Meg ilyenek hogy parancsok meg egyebek ugyan úgy maradtak ahogy régen ugye?
:thumbsup:
 
De, a mod nagyon sokat változott. De ezt már anno is leírtam a weboldalon, hogy a bezáráskori modot letöröltem a géprõl, és 2 régebbi verzióból lett összeollózva a mostani alapja, majd azt írtam át elég rendesen. Lesznek új parancsok is, rengeteg bugjavítás, és jó pár újítás is.

645
Archívum / West Roleplay szerver
« Dátum: 2012. július 14. - 21:50:26 »
Relax :)
LS-t sem szereti mindenki. Sõt, egyik várost sem. Van aki ezt favorizálja, van aki azt. Olyan helyet nem lehet találni, ami minden létezõ SA:MP játékosnak megfelel :)

Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 79
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal