Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 136
631
Segítségkérés / Nem menti le a fájlkezelõ az adatokat
« Dátum: 2012. november 04. - 20:53:52 »
Mert a szerver bal felsõ sarkában lévõ x jelre kattintasz azért nem fut le. :D
Írd be consol parancsként
exit
és akkor lefog futni az OnGameModeExit is. :D

632
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Seveveh / Loadveh
« Dátum: 2012. november 04. - 00:09:41 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=33981.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=33981.0

633
Segítségkérés / Log készítés
« Dátum: 2012. november 04. - 00:05:41 »
Akkor újra:
 
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1351964563\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29451\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


És mikor a Logs mappa nincs létrehozva a jelenlegi samp úgy crashel hogy azt se fogod tudni mi a baja. És vagy 3 4 órát elcseszhetsz vele ha nem ismered az ilyen hibát. :D :D
 

[/quote]


if(hFile)
 
Hátha így valami derengeni fog. :D

634
Segítségkérés / Log készítés
« Dátum: 2012. november 03. - 18:32:09 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1351943070\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29451\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

public Log(filename[],string[])
{
    new entry[256], fileurl[256];
format(entry, sizeof(entry), \"%s\\n\",string);
new File:hFile;
format(fileurl,sizeof(fileurl),\"Logs/%s\",filename);
hFile = fopen(fileurl, io_append);
fwrite(hFile, entry);
fclose(hFile);
}

 
itt a módosított kód...ez sajnos nem teljesen optimalizált de a célnak megfelelõ...
 
És mikor a Logs mappa nincs létrehozva a jelenlegi samp úgy crashel hogy azt se fogod tudni mi a baja. És vagy 3 4 órát elcseszhetsz vele ha nem ismered az ilyen hibát. :D :D

635
Segítségkérés / Dm_Zone
« Dátum: 2012. november 03. - 18:28:22 »
Az OnPlayerCommandText meghívási sorrendje miatt.
Példaként tegyük fel van egy mód és 4 filterscript melyben mindegyikben használod az OnPlayerCommandText-et.
Ezt a sa-mp egy ciklus segítségével sorban meghívja, vagyis 5 darab ilyen visszahívás rész van a futó szerveredben, és nem olvassza õket egybe.
Tehát elsõnek meghívásra kerül a legelsõnek betöltõtt filterscriptben lévõ OnPlayerCommandText (továbbiakban OPCT).
Majd a második filterscript OPCT.
A harmadik és majd a negyedik filterscriptben lévõ OPCT.
És legutoljára a mód OPCT-je.
Ebbõl látszik hogy ha le szeretnéd tíltani a többi létrehozott parancsot, akkor a legelsõnek betöltõtt filterscriptben kell megtenned minden ilyesmi dolgot.
server.cfg   filterscript elsõfs
Ezért szokták azt javasolni hogy egy adminsztrációs szkriptet, legelsõnek kell beolvastatni egy samp szervernél.

636
Segítségkérés / GetPlayerIp() hiba.
« Dátum: 2012. november 03. - 18:20:42 »
Idézetet írta: Cannonn date=1351962930\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29468\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnPlayerDisconnect alatt nem mûködik.
 
Így van.
Játékos csatlakozáskor kérd le a játékos ip címét, és tárold mondjuk SetPVarString-ben és onnan kérd le mikor szükség van rá.

637
Segítségkérés / Ilyet nem pipáltam még... -.-
« Dátum: 2012. november 03. - 13:15:52 »
Még egy jó darabig elfog tartani míg megérted ezt a tagadás jelet.
Tudom hogy programozás terén szokatlan ez a dolog számodra és azt is tudom hogy pont az strcmp miatt szenvednek sokan.
Ugyanis az strcmp ha teljes egyezést talál a kettõ összehasonlítandó karakterlánc között, akkor 0 értékkel tér vissza.
Ezért vizsgáljuk a következõképpen:
 
if(strcmp(\"valami\", \"valami\", true) == 0)

 
Tehát ha a valami megegyezik a másik valami-vel akkor visszatér nekünk egy nulla értékkel:
 
if(0 == 0)

 
Így kapunk egy igaz állítást, ami után oda írhatjuk hogy, print(\"egyezik\");
És pont az strcmp miatt nehéz megérteni a tagadás jel mûködését mivel a legtöbb native függvény számunkra megfelelõ értékkel tér vissza, tehát leggyakrabban 1-es értékkel(true) és nem nullával(false) mint az strcmp.
Egy if vizsgálat megnézi hogy milyen értékeket kapott az operátor jelek közt/után és aszerint kettõ lehetõséget biztosít számunkra, értelmezés szerint vagy igaz (true) vagy hamis(false), amit egy else utasítás rész biztosít nekünk.
 

if(random(3) == 1)
{
    print(\"a random érték 1\")
} else {
    print(\"a random érték nem egyenlõ 1-el\");
}

 
Ebbõl a fogalmazásból láthatod talán hogy a felkiáltó jellel is használható ez a dolog, mivel az tagadás jele.
 

if(random(3) != 1)
{
    print(\"a random érték nem egyenlõ 1-el\");
} else {
    print(\"a random érték 1\")
}

 
Tovább fokozva:
 

if(!(random(3) == 1))
{
    print(\"a random érték nem egyenlõ 1-el\");
} else {
    print(\"a random érték 1\")
}

 
Elég sokféleképpen lehet alkalmazni, igaz gyakorolni kellene.
Minden függvény visszatér valamilyen értékkel ami megmutatja mit állapított meg a számára megadott adatokból.
Mint mikor téged megkérdeznek valamirõl és te azt mondod ez igaz nem igaz.
Ezt a legtöbb függvény egy \"nulla azaz false(0)\", illetve \"egy azaz true(1)\" értékkel jelzik.
De van más függvény is ami más vissza térési értékkel dolgozik, és itt megint vissza az strcmp-hez, az pont fordítva jelzi a dolgokat mivel nulla értéket ad vissza ha teljes egyezést talál. :D
Elég lesz ennyi. :D:D

638
Segítségkérés / Ilyet nem pipáltam még... -.-
« Dátum: 2012. november 03. - 10:43:02 »
Az OnPlayerEnterVehicle nem mindig kerül meghívásra, kicsit hibás szegény.
OnPlayerStateChange alatt hozd létre ezeket, és nem tagadás hanem egyenlõség operátor jelet kell használni, azért hívódik meg bármelyik jármûnél, csak pont annál nem amelyik a random jármû.
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) // Ha a játékos egy jármû vezetõje lesz
{
if(CSAPAT[playerid] == CRIMINAL)
{
   if(GetPlayerVehicleID(playerid) == randomkocsi)
   {
      SendClientMessage(playerid, OLAJZOLD, \"Lépj le az autóval és vidd az export helyre! {\"#sarga\"} (Térképen jelölve!)\");
      SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 3, -2320.9075,2154.0659,17.3312, 0, 0, 0, 5);
   }
}
return 1;
}
}

639
Segítségkérés / Szerver nem indul
« Dátum: 2012. november 03. - 08:06:46 »
Ha saját gépeden indítod a samp szervert akkor localhost-os kapcsolattal is feltudsz rá menni.
Egyszerûen írd be a samp kliens szerverkeresõnél a favorithoz (menü sor, narancssárga kocka jelben egy fehér pipa) hogy localhost:7777 ha a server.cfg-ben port számnak ennyit adtál meg vagy azt amire változtattad.

640
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: MTA indítási hiba
« Dátum: 2012. november 02. - 18:26:55 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítségkérés.
http://sampforum.hu/index.php?topic=33905.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=33905.0

641
Segítségkérés / 13 error
« Dátum: 2012. november 02. - 18:20:33 »
A régi és az új sscanf is beolvastatásra kerül, azt írja.
Tehát van ilyen a módban:
#include <sscanf>
és van ilyen is:
#include <sscanf2>
Most vagy a plugin verzió inc.ét használod vagy a régi sscanf.inc-t.
Megoldásként töröld az #include <sscanf> -et, és az #include <sscanf2> hagyd meg, mivel gondolom a plugin verziót szeretnéd használni.
Kettõt egyszerre csak átnevezéssel alkalmazhatod.

642
Segítségkérés / Hatalmas hiperszuper nagy kérés
« Dátum: 2012. október 29. - 08:00:46 »
[gmod]Hiper szuper nagy kérés lenne, ha értelmes téma nevet választanál?[/gmod]

643
Segítségkérés / Nem tölti be jól az autókat
« Dátum: 2012. október 28. - 17:07:37 »
Az OnGameModeInit-nél töltõd be azokat a jármûveket is használj ott is AddStaticVehicleEx-et a CreateVehicle helyett.

644
Segítségkérés / Autórendszer probléma
« Dátum: 2012. október 28. - 08:00:15 »
Mert már létezik az 1-es idjû jármû a szerveren és a következõ amit létrehoz az a 165-ös a te esetedben.
Próbáld törölni a jármûvet :
 
DestroyVehicle(1);

 
majd utána hozd létre és ha szerencséd van akkor az 1-es id jelölést fogja kapni az újonnan létrehozott jármû.

645
Segítségkérés / Autórendszer betöltés hiba
« Dátum: 2012. október 27. - 22:35:27 »
Nem lesz nulla id-vel jelölt autó.
500 darab jármûvet 500-as méretû változóval egy -1 megfelelõ elhelyezésével tudsz megvalósítani és ha szükséges akkor +1 elhelyezésével számodra érthetõbbé varázsolni.
A jármû azonosító tényleg 1-tõl indul de egy több cellás változó viszont nullától pl.: CarInfo[0]...
Megoldható egy kis kísérletezgetés után a dolog. :D

Oldalak: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal