Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 135
616
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szerver Youtube Lejátszó.
« Dátum: 2012. augusztus 28. - 10:18:56 »
Idézetet írta: Striker date=1346141406\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26993\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kár, hogy csak 0.3d -n megy :(
 
Buta vagy. 0.3d a minimum csomag követelmény, menne 0.3e-n ugyan úgy....
Illetve nem menne, mivel már betiltotta a Youtube az ilyen zeneletöltõs oldalakat.
U.I.: Elnézést, mégis mûködik (vissz*rakták azt az oldalt, ahonnan lekérdezi).

617
SA-MP: Szerverfejlesztés / úttisztító munka![Javitva] 0.3e
« Dátum: 2012. augusztus 27. - 14:08:13 »
BlackJack\" post=\"334772\" timestamp=\"1346066610\"]
Bocs DrAkE de kijavitottam ahogy mondtad es csakaz ID:0-nak men szoval nem tudom mi lehet a baj pls help!
 
[/quote]
Olvasd el még kétszer, amit írtam, mivel nem úgy csináltad, ahogy írtam.

618
SA-MP: Szerverfejlesztés / úttisztító munka![Javitva] 0.3e
« Dátum: 2012. augusztus 27. - 12:57:45 »
Idézetet írta: DrAkE date=1346054220\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26865\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem hiszem, hogy nekünk/nektek minden helyre azt kellene írni, hogy Szép Munka, mikor igazából nem. Sose látok egy építõ jellegû kritikát. Így szinte, nehezebben fog tanulni a gyerek/ek. Ha filterscript, akkor minek OnGameModeInitbe vannak a kocsik lespawnolva ? (szinte sose fogja lespawnolni, hacsak nem játékmód alapján indítod el).
 

uttisztito[playerid] = 0;
    if(uttisztito[playerid] ==1)
    {
    uttisztito[playerid] = 0;
    return 1;
    }

 
Felesleges, elég ha csak nullára állítod az értéket, illetve az uttisztito lehetne boolean (igaz hamis). Az idõzítõ, mint mondták, össze fog gabalyodni, és csak egy játékosnak fog lefutni (talán).
Ezeket:
 

new uttisztito[MAX_PLAYERS];
new ido;
forward idotimer();

 
Át kellene írni erre:
 

new bool:uttisztito[MAX_PLAYERS];
new ido[MAX_PLAYERS];
forward idotimer(playerid);

 
Aztán jöhet az idõzítés:
 

ido = SetTimer(\"idotimer\",240000,true);

 
Ezt le kell cserélni erre:
 

ido[playerid] = SetTimerEx(\"idotimer\", 240000, true, \"i\", playerid);

 
Végül, cseréljük le a \"idotimer\" prototípust.
 

public idotimer(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME + 1];
new string[144 + 1]; //a SendClientMessage 144 karaktert tud kezelni (+1 mivel, a \'\\0\' karaktert is tárolni kell valahol)
SetPlayerScore(playerid,10);
GivePlayerMoney(playerid,4000);
SendClientMessage(playerid, 0x349fd1AA,\"Megkaptad a fizetésedet!összeg:$4000 és 10 pont!\");
KillTimer(ido);
GetPlayerName(playerid, pName, 30);
format(string, 280, \"*%s úttisztító sikeresen elvgezte a munkáját[/uttisztito]\", pName);
SendClientMessageToAll(0x349fd1AA, string);
SendClientMessage(playerid, 0x349fd1AA,\"Ha újból munkát akarsz kezdeni akkor ird be:/uttisztito!\");
return 1;
}

 
A SendClientMessage 144 karaktert tud kezelni/kiírni (mint azt kommentbe is írtam). Illetve ha a játékos nevét kérdezed le, akkor mindig használd a \"MAX_PLAYER_NAME\" definíciót. Ennek az alap értéke 24.
Körülbelül ennyi, bár nem javaslom, hogy töröld az idõzítõt, inkább folytatólagosan kell megcsinálni, tehát leraksz egy random checkpointot, és abba bele kell mennie. És mint mondtam, ne csak azt mondjátok minden embernek, hogy Szép munka, meg Grat, mikor szerintem át se nézitek a fórráskódot/kódot/scriptet. Illetve építõ jellegû kritikákat is lehetne írni, mivel azokból is tanul (bár ti ezt sose csináljátok, mindig csak a \"nagyobb\" hibákat írjátok le, illetve veszítek észre).
 

BlackJack link=topic=31349.msg334726#msg334726 date=1346063016]
Ne vitazatok mar, aki akar segiteni hogy meg csinaljam rendesen annak itt skypeom:black.jack1999!
 
[/quote]
Látom te is csak az utolsó hozzászólást nézed.

619
SA-MP: Szerverfejlesztés / úttisztító munka![Javitva] 0.3e
« Dátum: 2012. augusztus 27. - 10:08:29 »
Te aztán, k*rv* sok hibát írtál le. Elmondtad, hogy nullás IDjû játékosnak fog menni (még annak se, ha NPC, vagy nincs fent). Ezen felül még csak el se mondtad, hogy kellene javítani-a, esetleg azt lekérdezni, hogy az adott típusú kocsiban van-e. Illetve a hibák mennyiségének az 1/12-ét írtad le (körülbelül), aminek még a javítását is **sztál leírni.
Ezt meg To TayLoR...

620
Segítségkérés / Nem olvassa be
« Dátum: 2012. augusztus 27. - 10:06:29 »
Ha rossz az elérési útvonal, akkor miért várod, hogy legyen a változónak értéke?  :facepalm:
A pInfo tömbnek az enum alatt kellene lennie. Illetve ellenõrizni kellene, hogy az adott fájl létezik-e. A formatálás is hibás. Bár, mit zsoleszka is mondta, meg kell fordítani.

621
SA-MP: Szerverfejlesztés / úttisztító munka![Javitva] 0.3e
« Dátum: 2012. augusztus 27. - 09:57:00 »
Nem hiszem, hogy nekünk/nektek minden helyre azt kellene írni, hogy Szép Munka, mikor igazából nem. Sose látok egy építõ jellegû kritikát. Így szinte, nehezebben fog tanulni a gyerek/ek. Ha filterscript, akkor minek OnGameModeInitbe vannak a kocsik lespawnolva ? (szinte sose fogja lespawnolni, hacsak nem játékmód alapján indítod el).
 

uttisztito[playerid] = 0;
    if(uttisztito[playerid] ==1)
    {
    uttisztito[playerid] = 0;
    return 1;
    }

 
Felesleges, elég ha csak nullára állítod az értéket, illetve az uttisztito lehetne boolean (igaz hamis). Az idõzítõ, mint mondták, össze fog gabalyodni, és csak egy játékosnak fog lefutni (talán).
Ezeket:
 

new uttisztito[MAX_PLAYERS];
new ido;
forward idotimer();

 
Át kellene írni erre:
 

new bool:uttisztito[MAX_PLAYERS];
new ido[MAX_PLAYERS];
forward idotimer(playerid);

 
Aztán jöhet az idõzítés:
 

ido = SetTimer(\"idotimer\",240000,true);

 
Ezt le kell cserélni erre:
 

ido[playerid] = SetTimerEx(\"idotimer\", 240000, true, \"i\", playerid);

 
Végül, cseréljük le a \"idotimer\" prototípust.
 

public idotimer(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME + 1];
new string[144 + 1]; //a SendClientMessage 144 karaktert tud kezelni (+1 mivel, a \'\\0\' karaktert is tárolni kell valahol)
SetPlayerScore(playerid,10);
GivePlayerMoney(playerid,4000);
SendClientMessage(playerid, 0x349fd1AA,\"Megkaptad a fizetésedet!összeg:$4000 és 10 pont!\");
KillTimer(ido);
GetPlayerName(playerid, pName, 30);
format(string, 280, \"*%s úttisztító sikeresen elvgezte a munkáját[/uttisztito]\", pName);
SendClientMessageToAll(0x349fd1AA, string);
SendClientMessage(playerid, 0x349fd1AA,\"Ha újból munkát akarsz kezdeni akkor ird be:/uttisztito!\");
return 1;
}

 
A SendClientMessage 144 karaktert tud kezelni/kiírni (mint azt kommentbe is írtam). Illetve ha a játékos nevét kérdezed le, akkor mindig használd a \"MAX_PLAYER_NAME\" definíciót. Ennek az alap értéke 24.
Körülbelül ennyi, bár nem javaslom, hogy töröld az idõzítõt, inkább folytatólagosan kell megcsinálni, tehát leraksz egy random checkpointot, és abba bele kell mennie. És mint mondtam, ne csak azt mondjátok minden embernek, hogy Szép munka, meg Grat, mikor szerintem át se nézitek a fórráskódot/kódot/scriptet. Illetve építõ jellegû kritikákat is lehetne írni, mivel azokból is tanul (bár ti ezt sose csináljátok, mindig csak a \"nagyobb\" hibákat írjátok le, illetve veszítek észre).

622
Verseny szervezése / NPC-s buszrendszer készítés verseny
« Dátum: 2012. augusztus 26. - 09:12:49 »
Még fölösleges is a verseny. krisk nyert. :D

623
Verseny szervezése / NPC-s buszrendszer készítés verseny
« Dátum: 2012. augusztus 25. - 17:15:14 »
Nem hiszem, hogy neked kéne, hogy feljebb állnod. Átnéztem a scriptet, hát, nagyon is pazarlós. És mint mondtam, szart se tudsz még az NPCkrõl, attól, mert recordoltál egy útvonalat, amit aztán újrajátszik.

624

case 1:
{   
{

 
Találd meg

625
Segítségkérés / Fájlkezelõ
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 22:45:26 »
dfile
Hogy legalább legyen értelme, amiért létrehoztam...

626
Verseny szervezése / NPC-s buszrendszer készítés verseny
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 19:18:20 »
Hát, akkor ne nagyon legyen, semmi nehéz nincs abba az NPCbe amit te csináltál, mivel csak mennek. Illetve fogtál egy, két, három scriptet, ami meggátolja hogy elüsse a játékosokat. Nem nagyon lehet téged nevezni 3/4 NPC expertnek, hiszen sz*rt se tudsz még róla, illetve, hogy miket lehet belõlük kihozni, attól, hogy kisebb NPC buszrendszert tudsz csinálni, az nem nagy kunszt. Szart se tudsz még az NPC-k erejébõl.
(elnézést, csak utálom az ego manókat).

627
Készülõ munkák / [DM] RyDerBoy vol1 - No road left
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 13:17:19 »
Idézetet írta: JaCk date=1345572558\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26367\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De ember azt nem DM-nek hívják...
A DM az azt jelenti angolul Death Match
Amirõl te beszélsz annak semmi köze a dm-hez..
 
Jobb, ha elõször elmész egy Angol tanárhoz (vagy hevesebben tanulod), mivel ha lefordítod eme két szót: Death Match, szerintem az jön ki magyarul, hogy Halál Játszma, na most már, nem tudom, hogy neked nem számít \"Halálnak\", hogy ha az ember bele esik a vízbe (tehát kiesik), illetve megszerzi a Huntert, és azzal lõ halálra mindenkit. Ebbe még bele is tartoznak a különféle hordók, esetleg sz*r csapdák. Illetve, nem hiszem, hogy jól járnál, ha egy okosabbat kioktatsz a hülye tudásoddal. Én (furcsa, de igaz) MTA-val kezdtem a pályafutásomat, akkor még igaz egy magyar szerver volt, és ott is csak Wankenstein (örök favoritom), ment. DM-ben is többféle lehetõség adódik. Ha bele gondolsz, RP szervereken is létezik Death Match, mint fogalom. Ott pedig ok nélküli való ölést jelent (bár ha szorul szóra lefordítod még se azt kapod, hogy halál játszma).
Elnézést is kérek a \"heves\" önmagamért, de utálom, ha egy buta ember kioktat egy nála jobb tudással rendelkezõ embert.
ON: Szép map, ahogy elnézegettem, hasonlít Jackob stílusú mappokra (viszont nem copy, ötletes, szép, precíz :D)

628
Általános / FONTOS, MINDENKI OLVASSA EL!!
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 22:50:47 »
Idézetet írta: vaganymaistro date=1345378582\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26735\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valakinek nem tetszik valami???? Vagy talán irigyek vagytok vagy mi a sz*r?f***omért kell belekötni mindenbe ha nem tetszik akkor mi a ....ért kell hozzá szolni ....meg!!De ha van valami problémád vegyél fel skypra irj pmt ha kell!!
By:Heki!!
 
Hát, csak õ lopja Hectornak a nevét. Volt már vele dolgom. Ilyennel nem kell törõdni, az a lényeg, hogy ti ne basszatok át senkit, ha átutalta valaki a pénzt/megérkezett, akkor mehet a mód. Ennyi, nem kell túlbonyolítani.

629
SA-MP: Szerverfejlesztés / [WRONG] [INC]Egyszerû pénzanticheat [WRONG]
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 17:01:17 »
Hát, ha ez INC akar lenni, akkor leszopom magam, a FÜGGVÉNYkönyvtárak nem arról szólnak, hogy új Függvényeket adnak? Illetve nem találok benne ALSot, se hookot.

630
SA-MP: Szerverfejlesztés / HSZ-Like [Bugs Fixed]
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 22:13:44 »
[mod]Csak, hogy olvassátok a Szabályzatot:

Publikálás elõtt bizonyosodj meg róla, hogy a script mûködik! Ne publikálj nem tesztelt scriptet![/quote]

Adok 3 napot a kód tesztelésére![/mod]
Illetve kellene a kódba:
 
#define FILTERSCRIPT

 
Hogy miért? Mivel a definició segítségével állapítja meg a ZCMD, hogy játékmód, vagy hogy filterscript-e, és ennek megfelelõen hookolja a callbackeket.

Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal