Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 616
Segítségkérés / Nem rakja fel a tuningot.« Dátum: 2014. március 01. - 22:44:54 »
kód vagy valami?
617
Segítségkérés / Kocsi rendszer« Dátum: 2014. február 28. - 07:54:30 »
elõbb változtasson rendszámot és respawnolja aztán rakja fel a tuningokat mert respawnnál eltûnnek a tuningok!
618
Szkript kérések / Kocsi rendszer« Dátum: 2014. február 26. - 07:49:37 »Idézetet írta: TheDon date=1393356773\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46737\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Köszi mégegyszer,sokat segitettél:DIgazán szívesen. 620
Segítségkérés / kimenõ/bejövõ smsek (ötletadás)« Dátum: 2014. február 23. - 12:11:05 »
hát ha játékosonként tárolod el az üzenetet akkor több RAM-ot fogyaszt mivel 2x van tárolva az üzenet...
igazából én mit csinálnék? az én helyemben: én már nem \"játékos\" szinten gondolkodok az ilyen dolgokban, de nem részletezném a lényeg hogy én teljesen máshogy oldom meg az ilyeneket a te helyedben: az SMS szövegek 1 tömbben lennének és a játékosoknak tárolnám el külön tömbben, hogy melyik SMS szól nekik, így az SMS szövegek limitjét felvenném mondjuk 1000*64 karakterre tehát 1000 db 64 karakteres SMS-t tudsz tárolni, de talán a 32 is elég ez késõbb derül ki amikor élesben használják a játékosok...kezdetben fejenként 20 SMS-t engednék tárolni, de ha van konkrét limit elképzelésed akkor már azt is alkalmazhatod, ismerni kell a felhasználó igényeket...azért csak 20-at, mert ha eddig nem voltak hozzászokva, hogy van SMS tárolás akkor valószínûleg nem is fogják törölni és csak feleslegesen áll a memóriában + foglalja a slotot...és késõbb a felhasználó igények szerint módosítanám 621
RP/RPG kérések / Név, kilépés, skin« Dátum: 2014. február 22. - 11:10:57 »Idézetet írta: TheDon date=1393019981\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46651\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic + a térképen se látjákfor(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) 622
Segítségkérés / kimenõ/bejövõ smsek (ötletadás)« Dátum: 2014. február 22. - 11:05:43 »kezdõ kérdés mi számit ram terhelés nem meg proci igazából?)[/quote] 623
Segítségkérés / kimenõ/bejövõ smsek (ötletadás)« Dátum: 2014. február 21. - 18:46:06 »
bemásolom pl a GF alapú régi módban mennyi adat tartozott 1 játékoshoz (azaz ennél több ez csak a PlayerInfo volt), de mivel nem publikus ezért a neveket kicseréltem
GFRP + a tanulási folyamatom által tárolt adatok... enum pInfo 244 db int 46 db 128 cellás tömb 1 db 24 (MAX_PLAYER_NAME) cellás tömb 5 db float 3 db bool 3 db text 1 db 3DText 6226 cella (24904 byte = 24.3 kbyte) én inkább a ram-ot eszem mint a procit persze azt is elõnyben részesitem (tudom hogy hosszú i, csak ezen a szutyok gépen nincs nesze I7, 16 giga ram, 2 gigás vidkártya csak éppen irni nem lehet vele ) a fejlesztéseknél, hogy dinamikusan tudjak a szerverrõl kezelni kb mindent ami szükséges lehet...tehát ahol szükséges ott dinamikusan használom az adatokat, de van hely ahol meg pont RAM-ot spórolok bit szinten kezelek adatokat de okosan kell megcsinálni, amirõl tudod hogy sûrûn lesz használva ott inkább a ramot zabáld amirõl tudod hogy tárol mondjuk 500 adatot de csak induláskor meg havonta 1-2x használod ott nem muszáj mindent tárolni...itt arra gondolok pl én tárolom a felesleges terhelés elkerülése végett az 1. és az utolsó ID-t sok helyen...mondjuk van 500 SMS slot amit betöltésnél töltesz be, ott nem fontos az 1.-t tárolni mivel valószinûleg 0 vagy ahhoz közeli értéknél indul az ellenõrzés, de az utolsót már fontos, mert nem mindegy hogy 0-tól 500-ig fut le az ellenõrzés vagy 0-tól 30-ig ha 30 sms van...de az sms rendszer pont hogy sûrûn használt funkció tehát ott még csinálnék a helyedben egy tömböt amiben eltárolom a játékosoknak az SMS-eit...tehát ha van mondjuk 300 sms a szerveren, abból a játékosnak szól 2 akkor azt a 2-t nem úgy kérdezed le hogy végig mész a 300-on és megnézed melyik szól neki, hanem eltárolod azt a 2 sms azonositót hogy melyik 2 SMS az övé...nem akarlak megkavarni csak gondoltam elmondom nagy vonalakban, hogyan csinálom én, persze nem kötelezõ neked is igy csinálni, csak tudd, hogy van ilyen lehetõség is nem mindig a ramot kell zabálni...mérlegelni kell, hogy hol mi a fontos és hogyan lehet a legjobb eredményt elérni, persze mindennek van elõnye és hátránya...processzor vs memória gyorsaságot vagy kevesebb memória terhelést akarsz...persze itt a gyorsaság nem mindig szembetûnõ de sok kicsi sokra megy sok helyen nyersz egy kis sebességet akkor láthatóan gyorsabb lesz a kód, viszont láthatóan több memóriát ehet szóval csak óvatosan 624
Segítségkérés / kimenõ/bejövõ smsek (ötletadás)« Dátum: 2014. február 21. - 13:17:52 »
hát én személy szerint a ramot zabálom inkább
neked mennyi ramod van? nekem 16 giga van a laptopomban (+2 szabad slot) szóval én nem félek a RAM elfogyástól + ha nagyon kell akkor visszakapcsolom a lapozófájlt is, csak még a RAM negyedét se tudtam kihasználni szóval kikapcsoltam + ne b*ssza az SSD-t...szóval RAM + lapozó fájl + nem hiszem hogy olyan sok RAM-ot akarnál zabáltatni a szerverrel, elégnek kell legyen de majd hazamegyek és csinálok pár tesztet és megmutatom az eredményeket de én pl simán használok olyat hogy 1000x500 cella 1 kódban de majd írok konkrét példákat... 625
Segítségkérés / kimenõ/bejövõ smsek (ötletadás)« Dátum: 2014. február 21. - 07:38:28 »new SMSinfo[MAX_PLAYERS][500][smsinf]; akkor viszont ez nem jó mivel nem kell a MAX_PLAYERS...én máshogy gondoltam amit leírtam igaz redundáns adatok lesznek, de egyszerûbb kezelni...kezelheted egy helyen az összes sms-t csak akkor csinálj mellé egy countert a játékosoknak, hogy mennyi SMS-e van, hogy ne kelljen összeszámolni...ahogy írtam növeled amikor jön sms és csökkented amikor töröl... 627
Segítségkérés / kimenõ/bejövõ smsek (ötletadás)« Dátum: 2014. február 20. - 13:28:58 »
de játékosonként tárolod az üzeneteket miért van 2 del változód?
628
Segítségkérés / kimenõ/bejövõ smsek (ötletadás)« Dátum: 2014. február 20. - 12:42:09 »
küldõ fogadó
1234 4312 2345 5432 0 0 6789 9786 8901 1098 szerintem itt a 0 0 után nem fog már futni...vagy te hogyan \"törlöd\"? 629
Segítségkérés / kimenõ/bejövõ smsek (ötletadás)« Dátum: 2014. február 20. - 12:29:25 »
nem mivel az 1. töröltig listázná ki
|