Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 184
616
Oda a SOR AZONOSÍTÓJÁT kell beírni, amit a kiválasztás által kaptál.
Ha LOf***, ESTIFENY, ASD
Akkor az elsõ a 0, második az 1, harmadik a 2 s így tovább.
Ha DSA, QWERT, akkor is ugyanúgy.
Ha mindent választasz, akkro is ugyanúgy, csak én azért hagytam ott ki dolgokat, mert mondjuk nekem ha nemkell az 5. mezõ akkor azt nem olvasom és ennyi, ittvan róla egy kép is én ezt nemtom magyarázni jobban XD
\"width=500http://www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/Vagod_Arpittod_Szeletollod.jpg[/img]
cache_get_row(SorAzonosító, Mezõ, String_Amibe_Beleírjuk);

617
A cache_get_row-hoz a lekérdezés által visszadott mezõnek a számát kell írni.
Ha kiválasztasz három mezõt, (ASD, DSA, QWE) akkor a 0.-dik az az \"asd\", 1. pedig a \"dsa\", így tovább..
Tehát ha SELECT ASD, DSA, QWE FROM ...
Akkor:
cache_get_row(0, 1, szvaltozo); // ASD
cache_get_row(0, 2, szvaltozo); // dsa
cache_get_row(0, 2, szvaltozo); // owe

618
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. május 14. - 21:26:53 »

619
Ha tényleg nem olyan érthetõ, akkor a holnapi, vagy az utánna lévõ napok folyamán rakok hozzá pár kommentet.
Bocs, de ebbõl a kódból jelenleg nemsokra mentem.
Mit értesz az index alatt?
Esetleg ha elküldenéd az egészet PM-ben?

620
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sniper vs Attached Objects v0.2
« Dátum: 2012. május 14. - 16:20:13 »
Minek örûûsz nyõll a fogad?  ;D
Amúgy kösz a dicséreteket, használjátok egészséggel.

621
Úgy értettem azt, hogy aki magában a PAWN nyelvben nem vágja az alapokat.
Mert nem egy olyan embert láttam már, aki így kezdi a MySQL-t.
Olyannak érdemes belekezdeni, aki a PAWN-ban legalább haladó szinten van, nem kezdõ.
Az átláthatatlan alatt pedig mit értesz?

622
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Objekt csatolása Jármûhöz MTA-val
« Dátum: 2012. május 13. - 21:46:41 »
Esetleg lehetek olyan bunkó, hogy megkérdem, hogy le-e írnád nekem, hogy azt mivel kell kiszámítani?
Mert én már próbálkoztam és szarra se mentem XD

623
Archívum / [HuN] Nagy Magyar $tunt $erver
« Dátum: 2012. május 13. - 20:17:33 »
Holnapi napon fogok áttérni az új verzióra!
A leírást már úgy-ahogy újítottam hozzá, nézzétek meg. :D

624
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sniper vs Attached Objects v0.2
« Dátum: 2012. május 13. - 13:42:23 »
Felújítva!
Támogatja a 0.3e verziót, és nemcsak a sniper-el kapcsolatos bugot javítja.

625
Szkript 2.0 BETA (R7) 
Tábla struktúra az nem változott, csak a scriptet és a plugint kell frissíteni.

626
Segítségkérés / Mysql login ---> leáll a szeró
« Dátum: 2012. május 13. - 11:24:49 »
cache_get_row-hoz ha a \"mezõ\" (idx) részhez nem megfelelõ sort írsz, akkor kifagy.
A sor ID-ket a \"Szerkezet\" menüben találod meg, ott a kiírt ID-bõl levonsz egyet, azt írod be ide.

627
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. május 12. - 22:33:45 »
Csak kiváncsiságból kérdem, de miért jobb a 0.3a? :D

628
Beszélgetés / 3 szavas mese
« Dátum: 2012. május 12. - 09:59:04 »
piás is egyben

629
Leírások/Útmutatók / [Leírás] sscanf és zcmd
« Dátum: 2012. május 11. - 20:40:37 »
Amúgy én egyáltalán nem ajánlom a kódot használni, ha szereted a pluginokat, ha nem.
A plugin 10x gyorsabb, ez meg is térül neked, még akkor is, ha csak simán parancsokra használod.
De mondjuk ha egy ilyen sort darabolsz vele, (anno R7 SQL plugin elõtt), akkor megnézném, hogy a kód ezzel mit csinál:
 

\"p<|>{ds[24]}d{s[20]s[20]s[24]s[24]}ddddddddddddddddddddddddddddfffddfffffdd{d}fffddddd{d}d{dd}ffddd{dd}ddddddddddddds[64]s[64]s[128]s[32]s[128]s[128]s[128]s[64]s[64]s[64]\"

630
Segítségkérés / MYSQL R7 PLUGIN Help!
« Dátum: 2012. május 11. - 20:27:00 »
Nekem így néz ki, próbáld ez alapján:
 

// Lekérdezés
format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `players` WHERE `name` = \'%s\' AND `ip` = \'%s\'\", pName(playerid), ip);
mysql_function_query(1, query, true, \"THREAD_Autologin\", \"d\", playerid);
forward THREAD_Autologin(playerid);
public THREAD_Autologin(playerid)
{
new
    rows,
    fields;
cache_get_data(rows, fields);
if(rows != 0)
{
LoginPlayer(playerid);
switch(GetPVarInt(playerid, \"Level\"))
{
    case 0: country = \"~w~Játékos\";
      case 1: country = \"~b~Moderátor\";
   case 2: country = \"~g~Adminisztrátor\";
   case 3: country = \"~y~Fõadmin\";
   case 4: country = \"~r~Tulajdonos\";
}
format(i_str, sizeof(i_str), \"~g~~h~Automatikusan ~h~bejelentkeztél~w~! ~b~~h~~h~(~w~Rang: %s~b~~h~~h~)\", country);
InfoTD_MSG(playerid, MESSAGE_TIME, i_str);
}
return 1;
}
 
stock LoginPlayer(playerid)
{
//printf(\"LoginPlayer(playerid = %s(%d)\", pName(playerid), playerid);
new
    Tick1 = GetTickCount();
new
PVarSet[65],
Float:DeathA,
_HorseShoes[128],
hSh[50],
iPhotos[50],
_Oysters[128],
szPhotos[128],
szElements[128],
iElement[30],
Clothes[64],
MyText[64],
cVar[8],
mVar,
iHydType,
bool:mUse,
mText[45],
Float:mOffset,
oYs[50],
Float:Spin[3],
i,
iRegID = GetPVarInt(playerid, \"LineID\");
if(!iRegID) return print(!\"Login Player error! Wrong line ID!\");
PlayerInfo[playerid][pRegID] = iRegID;
cache_get_row(0, 2, name); PlayerInfo[playerid][fRegID] = strval(name); // Forum ID
cache_get_row(0, 7, name); PVarSet[0] = strval(name); // Level
cache_get_row(0, 8, name); PVarSet[1] = strval(name); // Money
cache_get_row(0, 9, name); PVarSet[2] = strval(name); // Bank
cache_get_row(0, 10, name); PVarSet[3] = strval(name); // Kills
cache_get_row(0, 11, name); PVarSet[4] = strval(name); // Deaths
cache_get_row(0, 12, name); PVarSet[32] = strval(name); // Killstreak
cache_get_row(0, 13, name); PVarSet[5] = strval(name); // Score
cache_get_row(0, 14, name); PVarSet[6] = strval(name); // Fightingstyle
cache_get_row(0, 15, name); PVarSet[8] = strval(name); // Reactionwins
cache_get_row(0, 16, name); PVarSet[30] = strval(name); // Goldpots
cache_get_row(0, 17, name); PlayerInfo[playerid][pTotalSeconds] = strval(name); // Online Time
cache_get_row(0, 18, name); PVarSet[10] = strval(name); // Posts
cache_get_row(0, 19, name); PVarSet[11] = strval(name); // HQ
cache_get_row(0, 20, name); PVarSet[13] = strval(name); // Warns
cache_get_row(0, 21, name); PVarSet[28] = strval(name); // Races
cache_get_row(0, 22, name); PVarSet[38] = strval(name); // Rablasok
cache_get_row(0, 23, name); PVarSet[39] = strval(name); // Rangeshot
cache_get_row(0, 24, name); PVarSet[40] = strval(name); // Nitro State
cache_get_row(0, 25, name); PVarSet[42] = strval(name); // Laser Pointer
cache_get_row(0, 26, name); PVarSet[43] = strval(name); // Last Rabolt
cache_get_row(0, 27, name); PVarSet[44] = strval(name); // ID Color
cache_get_row(0, 28, name); PVarSet[45] = strval(name); // Flagtime
cache_get_row(0, 29, name); PVarSet[46] = strval(name); // BCartime
cache_get_row(0, 30, name); PVarSet[47] = strval(name); // Fuvarok
cache_get_row(0, 31, name); PVarSet[55] = strval(name); // Stuntbonus
cache_get_row(0, 32, name); PVarSet[62] = strval(name); // Fallout Won
cache_get_row(0, 33, name); PVarSet[63] = strval(name); // Mute Time
cache_get_row(0, 34, name); PVarSet[64] = strval(name); // Freeze Time
cache_get_row(0, 35, name); X = floatstr(name); // SavedX
cache_get_row(0, 36, name); Y = floatstr(name); // SavedY
cache_get_row(0, 37, name); Z = floatstr(name); // SavedZ
cache_get_row(0, 38, name); PVarSet[14] = strval(name); // Interior
cache_get_row(0, 39, name); PVarSet[15] = strval(name); // World
cache_get_row(0, 40, name); Angle = floatstr(name); // World
cache_get_row(0, 41, name); V[0] = floatstr(name); // DeathX
cache_get_row(0, 42, name); V[1] = floatstr(name); // DeathY
cache_get_row(0, 43, name); V[2] = floatstr(name); // DeathZ
cache_get_row(0, 44, name); DeathA = floatstr(name); // DeathA
cache_get_row(0, 45, name); PVarSet[52] = strval(name); // DeathInt
cache_get_row(0, 46, name); PVarSet[53] = strval(name); // DeathWorld
cache_get_row(0, 47, name); iHydType = strval(name); // Hydraulics Type
cache_get_row(0, 48, name); Spin[0] = floatstr(name); // SpinX
cache_get_row(0, 49, name); Spin[1] = floatstr(name); // SpinY
cache_get_row(0, 50, name); Spin[2] = floatstr(name); // SpinZ
cache_get_row(0, 53, name); PVarSet[51] = strval(name); // Chatcolor
cache_get_row(0, 54, name); PVarSet[50] = strval(name); // Walkstyle
cache_get_row(0, 55, name); PVarSet[17] = strval(name); // Jailtime
cache_get_row(0, 57, name); PVarSet[19] = strval(name); // Autorepair
cache_get_row(0, 60, name); Health = floatstr(name); // Boost
cache_get_row(0, 61, name); Armour = floatstr(name); // Hopping
cache_get_row(0, 62, name); PVarSet[34] = strval(name); // Boost Key
cache_get_row(0, 63, name); PVarSet[35] = strval(name); // Hopping Key
cache_get_row(0, 64, name); PVarSet[36] = strval(name); // Flip Key
cache_get_row(0, 67, name); PVarSet[33] = strval(name); // Weather
cache_get_row(0, 68, name); PVarSet[23] = strval(name); // Time
cache_get_row(0, 69, name); PVarSet[24] = strval(name); // CarColor1
cache_get_row(0, 70, name); PVarSet[56] = strval(name); // CarColor2
cache_get_row(0, 71, name); PVarSet[57] = strval(name); // Paintjob
cache_get_row(0, 72, name); PVarSet[58] = strval(name); // Fav Wheel
cache_get_row(0, 73, name); PVarSet[25] = strval(name); // Spawn location
cache_get_row(0, 74, name); PVarSet[26] = strval(name); // Favskin
cache_get_row(0, 75, name); PVarSet[37] = strval(name); // Armedweapon
cache_get_row(0, 76, name); PVarSet[27] = strval(name); // Color
cache_get_row(0, 79, name); g_PlayerFlags[playerid] = e_PlayerFlags:strval(name);// \"clicktele\" -> PlayerFlags
// printf(\"Flags: %d, Name: %s\", g_PlayerFlags[playerid], name);
/////// Stb kód ide...
//
}

Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal