Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 136
616
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Bool mentése...
« Dátum: 2012. november 17. - 11:23:26 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítségkérés.
http://sampforum.hu/index.php?topic=34385.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=34385.0

617
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. november 17. - 09:16:45 »

618
Archívum / .::Kyra FUN Szerver::.
« Dátum: 2012. november 17. - 09:12:44 »
[gmod]A szerver inaktív, a téma nyitója kérheti a téma újbóli megnyitását pár napon belül, ellenkezõ esetben az archívumban landol ezen téma.[/gmod]

619
Segítségkérés / NTDLL.dll Szerver crash probléma
« Dátum: 2012. november 17. - 06:07:13 »
Nem hiszem hogy a kiírt .dll lenne a hiba.
Az \"fwrite\" crashet okoz ha az elõtte meghívott \"fopen\" nem tudta megnyitni illetve létrehozni a fájlt.
Mindig ellenõrizni kell a megnyitás sikerességét, persze nem kell sa-mp szkriptelésnél keresni a hibát hanem minden egyéb más gyagyaságot elõrébb kell venni mikor világosan leírta melyik eljárás okozta az összeomlást.
 
[15:07:25]:
[15:07:25]: --- Crashdetect v3.6.3 loaded
[15:07:25]: Server crash caused by native fwrite() called at address 227dc in \'gamemodes\\wirtualrpg.amx\'
[/quote]
Aztán csak rá kell keresni wikin fwrite, ott tovább nézegetve a funkciókat, véletlenül az fopen-t is megnézve látható hogy:
\"32px-Circle-style-warning.png\"Important Note: If you use io_read and the file doesn\'t exist, the server will crash.
A wikin a példa szkript a megoldás is egyben. Amúgy a hiba továbbra is az, hogy a sa-mp.exe nem hoz létre mappákat a scriptfiles mappán belül ezt manuálisan kell megtenni vagy erre a célra írt plugin segítségével orvosolható.

620
Segítségkérés / RCON Hack/szerver törögetés
« Dátum: 2012. november 15. - 21:45:21 »
Idézetet írta: KROOK date=1353010915\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29877\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy console botot hogy kickelsz?
 
Tiltani lehet IP címet.
A kérdés az hogy egyáltalán meghívódik-e a fentebb említett függvény, mikor azt a programot használja valaki.
Ha nem, akkor marad a manuális tiltás.
IP címet bemásolni a samp.ban fájlba.

621
Segítségkérés / Több pozíción való használat
« Dátum: 2012. november 12. - 22:50:48 »
    if(   
IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1815.6116,-3563.2478,7.1270) ||
IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1867.8964,-3533.5127,7.3043) ||
IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1813.9010,-3463.3311,11.9739) ||
IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1869.0693,-3533.8560,7.3919)
)

 
Hátha így jobban látható az egész. :D

622
Segítségkérés / %s %d stb..
« Dátum: 2012. november 12. - 08:44:19 »
Idézetet írta: Mokus date=1352701413\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29765\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor például %d-t pontok lekérésénél alkalmazunk
 

new string[128];
format(string, sizeof(string), \"Te szinted:%d\", GetPlayerScore(playerid));
SendClientMessage(playerid,0x00FF28FF, string);

 
%s szöveget/strining
 
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"Te szinted:%s\", GetPlayerName(playerid));
SendClientMessage(playerid,0x00FF28FF, string);

 
%i re nem tudok példát adni azt nem annyira értem arra valaki adna egy példát?
 


public OnPlayerConnect(playerid)
{
new
    string[128];
GetPlayerName(playerid, string, 24);
format(string, sizeof(string), \"Neved:%s, sorszámod: %d, újra: %i, nem egész szám (float): %f\", string, playerid, playerid, 4.234);
SendClientMessage(playerid, 0x00FF28FF, string);
return 1;
}

623
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. november 11. - 10:26:40 »
Azért látszik mostanra már hogy mennyit vesztett az érdeklõdésbõl ezen fórum téma rész is, mióta létre lett hozva egy hülye szabály, miszerint nem lehet videót kitenni.
Sajnos sokszor semmit mondónak tûnõ linkek sokasága a poszt, melyeket elolvasni is lusta az ember nemhogy rákattintani.
Én még mindig az egy oldalon lévõ hozzászólások számát korlátoznám ezen fórum témában, így akiknek lassabb internetje van azoknak is megjelenne a videó pillanatképe viszonylag elég gyorsan.
 

Edit:
 

624
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Streamer Plugin v2.6.1
« Dátum: 2012. november 08. - 15:20:06 »
Idézetet írta: Draven date=1352321225\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29618\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Hogyan lehet objecteket, \"megnagyobbítani\"? Meg felíratott készíteni rá?
\"SetObjectMaterial\" \"SetPlayerObjectMaterialText\"?
Elsõ hsz-ban írták, hogy streamer-el létrelehet hozni Arénák-at. Az mire jó?
 
Olyan mint a GangZone csak láthatatlan, sok mindenre fel lehet használni, például ha belépsz egy xy arénában kapsz egy üdvözlõ üzenetet h köszöntünk az xy helyen, rengeteg mindenre fel lehet használni.
 
[/quote]
Hihi.
Rengeteg mindenre.  :D
Arra hogy ha belép valaki, meg arra hogyha kilép onnan valaki.
Ez kettõ dolog.
Tényleg rengeteg.  :D
Alapjában véve csak arra jó hogy ha belép valaki oda, illetve kilép onnan valaki, és akkor valami történjen.

625
Segítségkérés / Mysql vs pawno
« Dátum: 2012. november 07. - 17:22:56 »
Maximum azt jelzi hogy túl sok karakter van egy sorban nem azt hogy túl sok sor van. :D
Input line to long. :D
Strcat-tal össze kell fûzni a karakterláncot és úgy elküldeni mysql szervernek.
Az OnPlayerUpdate részt meg felejtsd el mysql használatra.  :D

626
Segítségkérés / bool változóról
« Dátum: 2012. november 06. - 14:59:36 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1352179686\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29558\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Illetve rövidítve lehet rá így is hivatkozni
 
if(dmid[playerid]) // az értéke true
if(!dmid[playerid]) // az értéke false

 

Túlzott leegyszerûsítés a kommentben.  :D
if(dmind[playerid])
ugyanaz mintha ezt írnánk:
if(dmind[playerid] == true)
Tehát azt vizsgáljuk hogy a dmid a playerid sorszámmal meghívott változó értéke 1-e, vagyis true?
Erre szintén válaszként kapunk egy értéket az if meghívása után mely true vagy false lehet, melyet ezután értelmezhetünk úgy hogy igaz vagy sem és az else utasítással kettõ útvonalat írhatunk számára. :D

627
Segítségkérés / MOD üsszefûzés
« Dátum: 2012. november 06. - 14:52:58 »
Elég macerás dolgot akarsz véghez vinni, fõleg hogy azt írod nem is értesz hozzá.
Gyakorlatilag ki kell választanod melyik legyen a legelsõ mód majd a másikból szép lassan átmásolni mindent.
Mondjuk kezdésnek az OnGameModeInit alatti részt, majd OnGameModeExit és így szépen sorban haladva.

628
Segítségkérés / bool változóról
« Dátum: 2012. november 06. - 03:02:14 »
Saját magatokat zavarjátok össze.
Egy bool változó értéke false illetve true lehet melynek az értéke 0 és 1.
Egy feltétel lehet igaz vagy éppen nem igaz a mi nyelvünkön, amit a pawn szintén true és false értékkel jelez felénk.
Tehát még egyszer egy bool változó lehet egy és nulla, egy feltétel vizsgálatkor kaphatunk igazat vagy hamisat.
Ha egy bool típusú változót false értékre kérdezek le akkor is igazat kapok ha tényleg azaz értéke.
if(dmben[playerid] == false) print(\"true értéket kaptam a vizsgálatkor tehát igaz a feltétel vizsgálat hogy a dmben változó értéke false.
Zavaró mi?  :D :D
Tehát ne kössétek össze ezekkel a szavakkal igaz vagy hamis a 0 és 1 értékeket.
Az igaz vagy hamis állítást csak az if használatakor alkalmazzátok, ha a benne vizsgált tartalom true értékkel tér vissza akkor igaz ha false értékkel akkor hamis és ezt az else utasítással tudjuk szétválasztani erre a kettõ irányra.
Egy bool változó értéke lehet true és false ami 1 vagy 0. (Itt nincs olyan hogy igaz vagy hamis!!)
Tehát mindig értékként kell kezelni és azt vizsgálni hogy most a változóm értéke egy vagy éppen nulla, és erre a vizsgálatra értelmezhetjük hogy igen az, vagy éppen nem az.

629
Segítségkérés / Nem menti le a fájlkezelõ az adatokat
« Dátum: 2012. november 05. - 09:13:04 »
Idézetet írta: Johnies00 date=1352059299\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De GMXnél se fut le és ott fontosabb lenne.  :D
 
Azzal is rossz. :D
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=1176007#post1176007

630
Segítségkérés / Sebességmérõ függvényei/mûködése
« Dátum: 2012. november 05. - 09:05:07 »
Nem fix koordináta pontokat ad vissza a GetVehicleVelocity hanem elmozdulás mértékét az adott koordináta pontok felé.
Érthetõbben, majdnem a megtett utat de mégse azt, vissza adja a 3 vector írányába tett elmozdulás mértékét egy korábbi pozíciótól mérve.
Mint a régi sebesség mérõ szkriptekben, egyszerûen tárolták a játékos korábbi pozícióját, majd egy késõbbi idõpontban (mondjuk fél másodperc múlva) újból lekérték a pozícióját majd a kettõt egymásból kivonták így megkapták az x, y, z, irányba tett elmozdulás mértékét (ezt a régi módszert helyettesíti a GetVehicleVelocity és a GetPlayerVelocity is, mely után a továbbiakban kiszámítható a megtett út és ezáltal a sebesség is ki kalkulálható.

Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal