Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 616
Segítségkérés / SetPlayerName hiba« Dátum: 2016. február 11. - 10:24:51 »
PVar-ok lassúak, + gondolom menteni & töltetni is fogod a karakter nevét, így nem jó döntés.
Printeltesd ki a PVarodnak az értékét, általában akkor tér vissza 0-val a SetPlayerName értéke, ha hibás karaktereket tartalmaz, vagy szóközt esetenként. :smokin: UI: 24 helyett MAX_PLAYER_NAME+1-et írj, és a BelepesNev változót nevezd át, ki tudja milyen gondja baja lehet a sampnak 617
RP/RPG kérések / strcmp hiba« Dátum: 2016. január 29. - 20:57:01 »
Így próbáld meg, legfrissebb sscanf2-vel, és jó lesz! :innocent:
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 29. - 21:01:41 ) Viszont ha nem megy, akkor egyszeri alkalomkor tudok segíteni a script javításán, ha dobsz egy fb linket. 618
RP/RPG kérések / strcmp hiba« Dátum: 2016. január 29. - 17:17:40 »if(strcmp(parameter, \"felvesz\",true) == 0) Írd át ->> if(!strcmp(parameter, \"felvesz\",true) == 0) És innentől kezdve jó lesz. Szint úgy az összes strcmp elé írd oda a felkiáltó jelet. strcmp = Nem egyezik meg !strcmp = Megegyezik Ergo -> Ha nem egyezik meg paraméter értéke \'felvesz\'-el, akkor tovább lép, és azért futtatja le a kirúgást például. #define egyezik(%1) (!strcmp(%1, true)) Ha ezt a definíciót használod, akkor úgy is tudod a parancsaidat kiépíteni hogy if(egyezik(parameter, \"felvesz\")) { return true; } És nem kell az strcmp-vel, meg a case sentivitytivel szenvedni (utána írni a true-t / false-t). Remélem segítettem. 619
Archívum / Los Santos Roleplay - Magyarország (a külföldön ismert szerver hazai színekben)« Dátum: 2016. január 22. - 18:28:37 »Idézetet írta: Blaise date=1453481986\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51871\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic játékmódunkjátékmódunk 620
Archívum / Los Santos Roleplay - Magyarország (a külföldön ismert szerver hazai színekben)« Dátum: 2016. január 22. - 16:47:40 »Idézetet írta: Nyuusziii date=1453317382\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51871\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ritka pillanataim egyike, amikor igazat adok krooknak...Kedves Nyuszi & Krook. Az LS:RP - MAGYARORSZÁG projekt csapatfelállása gyökeresen megváltozott. A játékmódunk se az, amit az akkori fejlesztő kezdett el írni. Egy majdnem kész módunk van, a Január - Február mint kitűzött nyitási időpont tényleges. Gondoljatok bele, mondhattunk volna Augusztust is, vagy jövő évet, ha annyira \'kamuzni\' szeretnénk. :nugget: Facebook oldalt & fórumot (lsrp.hu) érdemes követni, ott látjátok hogy szinte naponta új fejlesztési képet teszünk ki, emellett fejlesztjük a már majdnem kész játékmódunkat. :wave: whadez 621
Archívum / Los Santos Roleplay - Magyarország (a külföldön ismert szerver hazai színekben)« Dátum: 2016. január 13. - 15:31:19 »
Weboldal: http://www.lsrp.hu
622
Archívum / Los Santos Roleplay - Magyarország (a külföldön ismert szerver hazai színekben)« Dátum: 2016. január 03. - 02:46:44 »Idézetet írta: Stevy date=1451746930\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51871\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A weboldal hamarosan elérhetővé válik, a domain már regisztrálva van és meg is érkezett (lsrp.hu). Az össze állás sajnos semmi féle módon nem lehetséges, másik az irányok az egésszel kapcsolatban és más az elképzelés. Hogy miért kellene ezt a szervert kipróbálni maga dönti el mindenki, mi Január vége illetve Február elején megnyitjuk a kapukat a többi utána már csak a játékosokon múlik. 623
Archívum / Los Santos Roleplay - Magyarország (a külföldön ismert szerver hazai színekben)« Dátum: 2015. december 27. - 23:15:59 »
Stevy <3
625
Segítségkérés / String mint változó?« Dátum: 2015. december 23. - 14:09:43 »
Szia!
Letudnád vezetni hogy konkrétan mit szeretnél ezzel a rendszerrel? Csinálhatnál a FireWall változóból egy tömböt, deklarációnál megadsz neki egy tömb értéket, és nem kéne szöveges változókkal formatolni. :shurg: Szerkesztés: Értem már hogy mit szeretnél. Amit az előbb írtam, csinálj tömböt a változódból (FireWall[50]), és akkor a cikluson belül automatikusan i megkapja a következő értéket. Ergo SuInfo[playerid][FireWall][1], SuInfo[playerid][FireWall][2], SuInfo[playerid][FireWall][3], és így tovább fog menni, és formatolni se kell. Remélem hogy tudtam valamit segíteni. 626
Best of 2015 / [MTA] Az év legjobb scriptere« Dátum: 2015. december 23. - 11:03:39 »
Brian Harris
Valhalla mód szerkesztéséért #Kappa Xenius kapja a pontot 627
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:pawno érdekesség (ilyennel még nem találkoztam)« Dátum: 2015. december 21. - 18:22:00 »Idézetet írta: Brian Harris date=1450718426\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58769\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem vitatkozásból Wadez, de ha globálisként hozod létre és ha nem formatolva van, akkor az előző tartalma ott marad..Semmi gond Zsótika, de valószínűleg formatolja, nem viccből hozza létre azt a változót. 628
Segítségkérés / Járműből kiteleportálás -> halál« Dátum: 2015. december 21. - 18:19:55 »
OnPlayerHealthChange(); -> Boolean változó = true -> Ha elteleportált -> GivePlayerHealth(); -> Boolean változó = false ?
Vagy talán OnPlayerTakeDamage? Próbáltad valamelyiket? Esetleg ki printf-elni hogy miért is halt meg a játékos (reason), vagy -1-el tér vissza a killerid? 629
Segítségkérés / pawno érdekesség (ilyennel még nem találkoztam)« Dátum: 2015. december 21. - 18:15:56 »
Ha számít bármit is a véleményem ...
Csináld azt amit Anthony írt. Akárhányszor fordult velem elő ugyan az a \'hiba\', ami veled, rengeteget dobott a mód méretén, és sokkal \'instabilabb\' lett az egész. Volt hogy órákat ültem, és kerestem a hibát, mire rájöttem hogy melyik változó okozta a galibát. :nugget: Emellett ha csak szövegformázáshoz kell az adott változó, érdemesebb globálisként létrehozni, csak nem tüntetted fel hogy konkrétan hol, és melyik változó okozza, melyik függvényen belül a hibát. :shurg: 630
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:EverLifeRPG v2« Dátum: 2015. december 21. - 12:20:29 »Idézetet írta: Brian Harris date=1450696513\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58754\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Tudom patkány vagyok, inkorrekt és még mindenmás, de nem akarsz lekopni Wadez ez nem a te témád szóval tipli. (Te raktad fel a tsre, te felelősséged h nem törölted és így meglett vkinek. + Ha szar minek mentetted le gépújra telepítésnél.) |