Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - huhboy

Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 60
601
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 28. - 19:03:46 »
Idézetet írta: folnoraa date=1401296160\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Szia
 
Nekem az a problémám lenne, hogy a szerverembe beraktam a modot, pluginokat meg mindent és nem akar mûködni.. A Modenál Unknow-ot ír.
Mi lehet a probléma?
Elõre is köszönöm.:)
Sziasztok :)
 
másolj be egy server_log-ot.

602
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 26. - 20:30:10 »
ha egy FS-ben beállítom egy játékos pvar-ját, azt egy másik fs-ben lévõ parancs is észleli. ugye? :D

603
Segítségkérés / Fegyver váltás letíltása.
« Dátum: 2014. május 26. - 18:54:40 »
Idézetet írta: Davidus date=1401121223\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48396\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hello, az lenne a gondom, hogy nem tudom, hogy oldjam meg azt, hogy letíltsa a fegyver váltást... Ugye, ha görgövel fegyvert akar váltani, akkor maradjon a régi fegyveren ami a kezébe van. Ez megoldható egyátalán? A válaszokat is elõre köszönöm
 
hát nekem elsõre ez a megoldás jutott eszembe....
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
new PlayerWeaponSlot[MAX_PLAYERS];
new WeaponBlocked;
CMD:fegyverletilt(playerid, params[])
{
#pragma unused params
if(WeaponBlocked != 0) return WeaponBlocked = 0;
else return WeaponBlocked = 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
PlayerWeaponSlot[playerid] = GetPlayerWeaponState(playerid);
if(WeaponBlocked == 1)
{
if(newkeys == KEY_LOOK_LEFT || newkeys == KEY_LOOK_RIGHT)
{
   SetPlayerArmedWeapon(playerid, PlayerWeaponSlot[playerid]);
}
}
return 1;
}

 
E:miközben ezt leírtam, közben KovaNovik is erre gondolt :)

604
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]-=[Phoenix Fun Szerver]=-
« Dátum: 2014. május 25. - 20:30:04 »
Idézetet írta: divkn date=1401042113\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48386\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kérlek bõvítsd a leírásodat.
 
nem volt befejezve, csak valahogy elküldtem elsõre....de befejeztem :D

605
Archívum / [HUN]-=[Phoenix Fun Szerver]=-
« Dátum: 2014. május 25. - 19:40:59 »
Üdv! A szerver már régóta megy, de még csak most írok róla :)
Kezdetek...
A szerver 2013. március 15-én indult el, egy editelt moddal (sokan tudják, milyen edittel :D), sokáig azt szerkesztgettem, majd 2014 január 1-re elkészült a full új mod, ami jelenleg is fut.
A szerver tulajdonosa, egyben scriptere: [WTB]JustaCube /jómagam/
Adminisztrátorok:
                            - JustaCube
                            - [skyline9800hun]
                           
A Laggmentes játékért a Clans.hu felel.
A szerveren jelenleg elérhetõ:
- 3 szintû vip rendszer, egyedi parancsokkal,
- 5 admin szint, melyet a LuxAdmin script biztosít (bugtalanítva, tovább fejlesztve),
- 14 random mapos, egyedi Derby minigame (lejjebb részletesebben),
- sokak számára ismert Hay minigame,
- Reakció tesztek,
- Bónuszautó,
- Verseny Rendszer,
- Dm pályák (lejjebb részletesebben),
- Munkák (lejjebb részletesebben).
VIP Rendszer:
- Szinte mindenkibõl lehet VIP, de ahhoz, hogy valaki vip lehessen, kimagasló teljesítményt kell nyújtani a többi játékos felé,
      példamutató magatartást, valamint segítõkésznek kell lennie, és ismernie a szervert.
Derby rendszer:
- A Derby 14 véletlenszerû mapon játszódik, ahol a nyertes 1.000.000 dollárban részesül, ami \"relatíve\" sok.
     A Mapok egy részét jómagam, a többit a 4-es szinten teljesítõ, Men készítette, mint a szerver egyik
     legrégebbi tagja.
     A Mapok:
                   - Cube Derby
                   - Golyó Derby
                   - Change Derby
                   - Knife Derby
                   - Biggest Derby
                   - AllInOne Derby
                   - Doboz Derby
                   - Beauty Derby
                   - River Derby
                   - Oktagon Derby
                   - Mount Derby
                   - Banshee Derby
                   - Windsor Derby
                   - Turismo Derby
            Az aktuális Derby mapot a kezdésnél mindig kiírja, valamit egy-egy menet végén.
            A Maximális derby játékosok száma maponként változik, map mérettõl függõen.
            Ha igény van rá, a mapokról képfeltöltés is lehetséges :)
            Pár kép a Derby-bõl:
           



\"width=500https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/10333459_647227565343210_5811240476516270112_o.jpg[/img]
\"width=500https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/10339408_647227425343224_7867526503871979539_o.jpg[/img]
\"width=500https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/10258905_647227415343225_5410528056874366594_o.jpg[/img]
\"width=500https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10348816_647227455343221_4367146831682224375_o.jpg[/img]
 
Hay Minigame:
- A sokak számára ismert Hay minigame, ahol a mozgó bálák tetejére kell felérni, adott esetben
      5.000.000 dollárért.
      Felturbózva szint, és idõ mérõvel, ami egy textdrawon jelenik meg a jobb alsó sarokban.
     A Hay területén tilos minden féle jármû használata, valamint belépésenként egyszer lehet
     megmászni.
DM Pályák:
- Mint mindenhol, itt is vannak külön kijelölt, más világban játszódó, lezárt dm-ek, ahol kifejezetten
     az ölés a cél, az erre kijelölt fegyver(ekk)el.
     DM Zónában történõ ölésért minden esetben 100.000 dollár bónusz jár, így egyszerû pénzszerzési
     lehetõség is, feltéva, ha valaki ügyesen bánik a fegyverrel :)
     
    DM Mapok:
    - \"ddm\", desert dm, sivatagban
    - \"mdm\" háború minigunnal
    - \"m4dm\" Los Santosi kikötõben, mapolt helyen, csak M4-gyel.
    - \"mdm2\" háború minigunnal
    - \"sniperdm\" egy erdei map, lényege a rejtőzködés.
 
   A DM-ekben a jármûvek, valamint a legtöbb parancs levan tiltva. a dm-bõl való kilépéshez az Exitdm
   parancsot használjuk.
Munkák
- összesen 5 munka található a szervern, amik mind különbözõ összegben fizetnek
     Munkák:
                 - Buszsofőr
                 - Futár
                 - Kamionos
                 - Pilóta
                 - Rendõr
Alapvetõ parancsok:
- afk, stats, resetstats, pm, car, vkey, flip, speedo, count
Házzal kapcsolatos parancsok:
- gohome, enter, exit, housemenu, getcar (tapasztaltabbak ráismertek a PPC Házrendszerre :D)
Egyéb parancsok:
- szabalyzat, cmds, fegyver, radio, sp, lp, teles
Teleportok:
Alap: /ls, /lv, /sf, /kezd, /sfair, /lvair, /lsair
Tuningolók: /tuningolok (egy listában felsorakoztatva az összes)
Stunt-ok: /stunt1, /chilliad
Driftek: /pdrift, /drift[1-5], /driftworld
PK-k: /quadpk, /partypk, /lspk, /plazapk, /richpk[1-2], /opk, /monsterpk[1-2]
Funok: /rc, /dune, /trambulin, /tube, /tube2, /pc, /rr
Challenge-ek: /carskill, /motoskill, /tc, /ic, /lc, proc
Dive-ek (szabadesések): /diedive, /rockydive, /brickdive
Játékmenet:
- Mint mindenhol, az új névvel csatlakozók beregisztrálnak. Minden alkalommal, a Los Santos-i reptéren spawnolnak a játékosok, késõbbiekben /Kezd. Ezen a területen tilos mindenféle ölés, sebzés (a szerver automatikusan figyelmeztet, majd a 3. figyelmeztetésre kickeli a játékost.) A S0beittel érkezõ játékosokat a szerver automatikusan kickeli.
Killing Spree:
-Minden 3, 6, 9, 12, 15. halál nélküli ölésnél az adott játékos jutalomban (élet, pajzs, pénz) részesül, majd a 15 ölés után 5.000.000 dollár vérdíj kerül a fejére.
Kincskeresés:
- Amikor igény van rá, kincskeresõ event-et tartunk, amiben értékes nyeremények (pénz, ház, vip) lapulnak.
Büntetések:
-Figyelem! A szerver szabályainak nem ismerése nem mentesít azok alól!

-A bebörtönzött játékos relogloás esetén automatikusan további 5 percre kerül börtönbe.

Szabályzat:
- A szerveren tilos mindenfajta segédprogram használata, kivételt képez a PK mod.
- Tilos az adminszidás, káromkodás, más szerverek hirdetése.
- Minden jármûvel/jármûbõl való sebzés Drive By-nak számít, ami szintén tilos.
- Továbbá tilosak: - farmolás, zaklatás, fenyegetés, szerverbugok kihasználása, Spawn Kill, és a floodolás is.
Szerver IP: 37.221.209.99:7779
Szerver Fórum: pfs.ucoz.com
facebook oldalunk: www.facebook.com/phoenixfunserver
Egy nem egészen hivatalos, és nem épp friss kis videó, hamarosan frissül.
 

606
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK Rendszer (Elsõ Szkriptem)
« Dátum: 2014. május 18. - 21:00:40 »
nos.
 

new AFK;
//ez így csak 1. és nem tudja az összes játékos külön-külön használni, ezért:
new AFK[MAX_PLAYERS];
//ahol pedig lekéred, hogy AFK-ban van-e, oda:
if(AFK[playerid] == 0)

 
így minden játékos külön-külön használhatja :)
plusz a felesleges üres sorokat nem árt, ha kiveszed, ne szokd meg :)

607
Segítségkérés / \\n használata
« Dátum: 2014. május 17. - 19:43:13 »
Idézetet írta: KovaNovik date=1400346516\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48260\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azt hiszem a \\t (tab) lesz a megoldás.
Slot\\tNév\\tTöltény\\n
1\\tDesert Eagle\\t1000\\n
stb, stb...
 
a szimpla tab-bal csak annyi a baj, hogy elfog neki csúszni. mert a tab hosszúsága lehet, hogy egyforma, viszont a szavak elõtte nem egyforma hosszú karakterûek. ezért egyszerûbb, ha jól megakarja csinálni, hogy szóközölget, és próbálgatja, hova, mennyi kell.

608
Segítségkérés / OnPlayerClickTextDraw
« Dátum: 2014. május 17. - 17:32:42 »
részlet kérdés.
ha csatlakozásnál hozod létre a játékos fájlját, akkor hozz létre benne egy \"Regisztrált\" változót, amit ha beregisztrált, akkor átállítod egy-re.  Ebbõl már majd letudod kérni, hogy regisztrált-t.
viszont ha a regisztrációra kattintással hozod létre a fájlt, akkor elég azt leellenõrizni, hogy meg van-e a fájl, mert ha megvan, akkor értelemszerûen regisztrált.
pl:
 

public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
        if(_:clickedid != 65535)
        {
                if(clickedid == Belepes)//BEJELENTKEZÉS
                {
                                if(Regisztralt[playerid] !=1) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000aa, \"Te még nem vagy regisztrálva!\");
                                else
                                {
                                        ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"{00A5FF}Bejelentkezés\",\"{FFFFFF}Köszöntelek a szerveren!\\nTe már regisztrálva vagy!\\nKérlek írd be a jelszavad a belépéshez!\",\"Belépek\",\"Mégsem\");
                                }
                }
                else if(clickedid == REG)//REGISZTRÁCIÓ
                {
                             if(Regisztralt[playerid] != 0) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000aa, \"Te már regisztrálva vagy! Kattints a bejelentkezésre!\");
                             else
                             {
                                                ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"{00A5FF}Regisztráció\",\"{FFFFFF}Köszöntelek a szerveren!\\nEz a karakter még nincs regisztrálva!\\nRegisztrálhatod egy tetszõleges jelszó megadásával!\",\"Regisztrálok\",\"Mégsem\");
                              }
                }
                return 1;
        }
        return 0;
}

609
Segítségkérés / \\n használata
« Dátum: 2014. május 17. - 17:01:39 »
Idézetet írta: sza23 date=1400338155\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48260\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de allata kellene legyen
 valahogy igy kellene kinézzen dialogba
 Slot         Név                    Töltény
  1            Desert Eagle         50
 
úgy néz ki.
\"_gy_n_z_ki._www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"

610
Segítségkérés / \\n használata
« Dátum: 2014. május 17. - 16:45:47 »
ha jól értem most, akkor ez így szimplán megoldja a gondod. a \"_\"-ak helyett hagyhatsz szóközt is, de így látod, hogy mit is csinálsz :)
 

new amm[128];
format(amm, 100, \"Slot________Név________Töltény\\n1_____Desert Eagle_____%d\", pInfo[playerid][pDeagle]);

611
Segítségkérés / Gond a (/goto) kiirásnál.
« Dátum: 2014. május 17. - 16:40:44 »
egyszerûen javítható :)
 

format(string,sizeof(string),\"{FF0000}[ADMIN]: {00FF00} \'\'%s\'\' teleportált \'\'%s\'\' nevû játékoshoz!\", adminname, pName(player1));

 
ha nincs definiálva a pName, ami a luxadmin-ban szinte kizárt, másold be ezt is :)
 

stock pName(playerid) {
static getname[24];
GetPlayerName(playerid, getname, 24);
return getname;
}

612
Segítségkérés / \\n használata
« Dátum: 2014. május 17. - 16:28:43 »
Idézetet írta: sza23 date=1400334820\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48260\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia!
Egy kérdésem lenne ,hogyan lehet azt megcsinálni,hogy amikor használom az \\n t akkor nincs valami amivel megakadályozhatom hogy tovább terjedjen?
pl.:
new amm[128];
format(amm, 100, \"Slot                Név                    Töltény\\n1 idekellene valami  \\nDesert Eagle ide megint \\n %d\", pInfo[playerid][pDeagle]);
Mert igy örökké egymás alá rakná.
Elõre is köszönöm
(bocsi nemtudok codet használni valamiért nemtudok)
 
lehet, hogy velem van a gond, de nem vágom, mit is szeretnél. hisz ah nem akarsz sortörést, akkor ne íj bele \"\\n\"-t.
a codetagekhez pedig [.code=pawn] [./code] csak ugyebár pontok nélkül :)

613
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. május 07. - 22:35:57 »
hát mivel nem textdraw, ezért elméletileg nem kéne neki külön inc. de ha belenézel a kódba, lehet, hogy \"Á\" helyett más kód lesz, amit a pawno á-nak érzékel, mert gondolom nem  a te scripted. keress rá a scriptben a /vhspawn-ra, és megtalálod a hibát :)

614
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap Skínváltó
« Dátum: 2014. május 07. - 11:49:53 »
Idézetet írta: Cappsy date=1399386990\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48107\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Van rá egyszerûbb megoldás, de gondolom kezdõ vagy, így tovább.
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy huhboy mi okból is adott \"-\"-t...
 
Én leírtam, miért is adtam rá mínuszt :D de warn lett belõle, szóval nem írom le mégegyszer ^^

615
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Alap Skínváltó
« Dátum: 2014. május 05. - 23:34:49 »
szerintem átkéne írni a honlapot olyanra, hogy a témák csak akkor kerülhessenek publikus állapotba, ha azt egy admin jóváhagyta, és nem lenne ennyi szemét rajta. :thumbsdown:

Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal