Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 136
601
Segítségkérés / Rengeteg Hiba/Bug
« Dátum: 2012. december 09. - 17:51:50 »
Nem minden return utasítást kellett törölni.

602
Segítségkérés / Rengeteg Hiba/Bug
« Dátum: 2012. december 09. - 14:47:42 »
Hagyd tovább futni a for ciklust. (ne állítsd le a return utasításokkal)
 
if(gTeam == TEAM_1) return SetPlayerPos(i,-1331.5000,-40.4000,14.1484);
[/quote]

603
Segítségkérés / MySQL kérdés.
« Dátum: 2012. december 07. - 18:11:37 »
Egyrõl írtunk BlueG aka GStylezzz.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=56564

604
Segítségkérés / MySQL kérdés.
« Dátum: 2012. december 06. - 18:41:23 »
A titkosítás lényege hogy az egyirányú út. Visszafelé szinte lehetetlen végrehajtani.
 
#include <a_samp>
#include <a_mysql> // BlueG R7 mysql plugin
enum
PlayerData
{
jatekosnev[24],
jpassword[24],
jmoney,
bool:isvip,
Float:jzpos
}
stock const SQL_HOST[] =   \"localhost\";
stock const SQL_USER[] =   \"\";
stock const SQL_PASS[] =    \"\";
stock const SQL_DB[] =      \"\"
new
FCH; // Újabb csatlakozási pont mysqlhez ami ehhez a filterscripthez kötött.
new
PlayerInfo[MAX_PLAYERS][PlayerData]; // Minden egyes játékosnak létrehozva a fenti enum tömb a benne lévõ hivatkozásokkal/elnevezésekkel (persze külön típusuak)
public
OnFilterScriptInit()
{
FCH = mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_DB, SQL_PASS);
// Késõbbiekben nem nullát kell írni hanem \"playerid\" kifejezést, mely egy bizonyos játékost jelöl. (mondjuk pont azt aki csatlakozik a szerverhez) OnPlayerConnect(playerid) <-- Ott a playerid
strcat(PlayerInfo[0][jatekosnev], \"SSS\", 24);
strcat(PlayerInfo[0][jpassword], \"tesztjelszo\", 24);
PlayerInfo[0][jmoney] = 155;
PlayerInfo[0][isvip] = true;
PlayerInfo[0][jzpos] = 15.0;
new
query[256];
format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO `testtable` (`jatekosnev`, `password`, `money`, `isvip`, `playerZpos`) VALUES (\'%s\', MD5(\'%s\'), \'%d\', \'%b\', \'%f\')\",    PlayerInfo[0][jatekosnev],
                                                                                                                     PlayerInfo[0][jpassword],
                                                                                                                     PlayerInfo[0][jmoney],
                                                                                                                     PlayerInfo[0][isvip],
                                                                                                                     PlayerInfo[0][jzpos]);
mysql_function_query(FCH, query, false, \"THREAD_pelda\", \"d\", 12345);
return 1;
}
forward THREAD_pelda(egypeldaint);
public THREAD_pelda(egypeldaint)
{
//A játékos nevet és a jelszót nem törlöm mivel ezek adottak lesznek mikor egy játékos csatlakozni fog és beírja a jelszavát, és ezek segítségével lehet majd utasítást küldeni mysql oldalra hogy betudja azonosítani milyen adatokkal térjen vissza.
// Clear data
PlayerInfo[0][jmoney] = 0;
PlayerInfo[0][isvip] = false;
PlayerInfo[0][jzpos] = 0.0;
 
new
query[256];   
// Itt én kiválasztottam hogy melyik adatokkal térjen vissza mivel a másik kettõ már úgyis ismert, ami éppen a keresési feltétel.
format(query, sizeof(query), \"SELECT `money`,`isvip`,`playerZpos` FROM `testtable` WHERE `jatekosnev` = \'%s\' AND `password` = MD5(\'%s\')\", PlayerInfo[0][jatekosnev], PlayerInfo[0][jpassword]);
mysql_function_query(FCH, query, true, \"THREAD_load\", \"ss\", PlayerInfo[0][jatekosnev], PlayerInfo[0][jpassword]); // enable cache data sokkal gyorsabb adatfeldolgozás
return 1;
}
forward THREAD_load(str_1[], str_2[]);
public THREAD_load(str_1[], str_2[])
{
new
iRows,
iFields,
iFetch[24]; // Egy string változó soronként ebbe kerül ideiglenesen a beolvasott adat míg megfelelõ átalakítás után a jó változóba kerül tárolásra.
cache_get_data(iRows, iFields, FCH);
if(iRows == 0) return printf(\"A megadott feltételekkel nem létezik adatsor %s, %s\", str_1, str_2);
cache_get_row(0, 0, iFetch, FCH);
PlayerInfo[0][jmoney] = strval(iFetch);
cache_get_row(0, 1, iFetch, FCH);
PlayerInfo[0][isvip] = !!strval(iFetch);
cache_get_row(0, 2, iFetch, FCH);   
PlayerInfo[0][jzpos] = floatstr(iFetch);
printf(\"%s || %s || %d || %b || %f\", PlayerInfo[0][jatekosnev], PlayerInfo[0][jpassword], PlayerInfo[0][jmoney], PlayerInfo[0][isvip], PlayerInfo[0][jzpos]);
return 1;
}

605
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mute
« Dátum: 2012. december 05. - 17:28:49 »
Specifier(s)         Name            Example values
i, d         Integer            1, 42, -10
c         Character         a, o, *
l         Logical            true, false
b         Binary            01001, 0b1100
h, x         Hex            1A, 0x23
o         Octal            045 12
n         Number            42, 0b010, 0xAC, 045
f         Float            0.7, -99.5
g         IEEE Float         0.7, -99.5, INFINITY, -INFINITY, NAN, NAN_E
u         User name/id (bots and players)   Y_Less, 0
q         Bot name/id         ShopBot, 27
r         Player name/id         Y_Less, 42
[/quote]

606
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mute
« Dátum: 2012. december 04. - 18:40:43 »
A sscanf a \'d\' format jelölésre nem fog az \"id\" változóra INVALID_PLAYER_ID értéket adni ha nincs csatlakozva a játékos, csak az \'u\', \'q\' illetve az \'r\' jelölésre.

607
Segítségkérés / Minden újraindításnál elõrõlkezdi...
« Dátum: 2012. december 02. - 16:34:27 »
Mivel pawn kódot nem közöltél, ezért egyelõre a válasz az hogy elcseszted, próbáld újra.  >:D


Az OnGameModeInit alatt lévõ dini-ket vedd ki ha van ott, vagy ellenõrizd hogy létezik-e a fájl, és akkor nem írja felül szerver induláskor.

608
Segítségkérés / AttachObjectToVehicle leszedése
« Dátum: 2012. november 27. - 18:01:45 »
Ne hülyéskedjetek már.
Létrehoztok egy objectet aminek az azonosító számát tároljátok egy lokál változóban, majd azt akarjátok törölni?
 

new object1;
CMD:felrak1(playerid, params[])
{
object1 = CreateObject(19410, 0, 0, -1000, 0, 0, 0, 100);
AttachObjectToVehicle(object1, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.009998, -3.140001, 1.550000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
return 1;
}
CMD:leszed1(playerid, params[])
{
DestroyObject(object1);
return 1;
}

 
Így már mûködõképes, viszont több hátránya is van.
Ha kétszer írja be valaki a felrak1 parancsot akkor a legelsõ objectet nem tudja törölni.
Ugyanez a helyzet akkor is, ha másik játékos is használja a felrak1 parancsot, akkor még az is elõfordulhat hogy más játékos törli az objectet szintén egy másik játékosnak.
 
   new object1[MAX_PLAYERS];
CMD:felrak1(playerid, params[])
{
object1[playerid] = CreateObject(19410, 0, 0, -1000, 0, 0, 0, 100);
AttachObjectToVehicle(object1[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.009998, -3.140001, 1.550000, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
return 1;
}
CMD:leszed1(playerid, params[])
{
DestroyObject(object1[playerid]);
return 1;
}

 
Így már minden játékosnak lehet saját object a jármûvén és csak is a sajátját tudja törölni.
Viszont szintén ha kétszer használja a felrak1 parancsot akkor a legelsõt nem tudja törölni, tehát tovább kell bõvíteni a dolgot, vagy több object azonosító számot tárolni játékosonként, vagy letiltani a parancs használatát ha már egyszer használta. Persze oda kell figyelni arra is ha kilép a szerverrõl akkor az általa létrehozott object törlésre is kerüljön ha a játékos ezt nem teszi meg.
 :)


Edit: Javítva.

610
Segítségkérés / Mappa ellenõrzés Dini-vel?
« Dátum: 2012. november 26. - 18:31:01 »
Sehogy.
Egyszerre több fájlt nem tudsz csak egymás után sorban.
A dini nem tudja neked megmondani sõt a sa-mp se hogy éppen milyen fájlok vannak egy adott mappán belül.
Erre jelenleg csak plugin segítségével van mód, ami képes kilistázni egy adott mappán belül a fájlok neveit.
Ha ez már megvan akkor szépen sorban meg is lehet nyitni a fájlokat és keresgélni bennük vagy módosítani õket.
Dini segítségével csak úgy tudod megvalósítani ha létrehozol egy fájlt az adott mappán belül lévõ fájlok neveivel.
Megnyitod a fájlok neveit tartalmazó fájlt majd az abból kiolvasott nevekkel megnyitod a fájlokat.

611
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=34714.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=34714.0

613
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. november 19. - 12:23:32 »
Idézetet írta: James_Raynor date=1353313725\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sajnos nem... Az összes local mod warnolási jogért kerreg a \"Moderátorok\" topicban amúgy, de ez bõven nem \"Általános témába való már.
Szóval: A Microsoft felvásárolta a Skypet... Mit szóltok hozzá?
 
Abból nem lesz sose semmi, maximum ha le lenne korlátozva az egy 24 órán belüli maximálisan kiadható warnszint számukra mondjuk 10%-ra.
Ki nem sz*rja le?
Edit: Egy n törölve.

614
Segítségkérés / Hibás Sorompó
« Dátum: 2012. november 18. - 16:25:10 »
Csakis MoveObject-tel tudod megvalósítani.
Valamit rosszul teszteltél, vagy elírtál ezért nem a sebességet változtattad meg, azért nem láttál különösebb változást.
Próbáld újra.

615
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pozícióra mûködõ parancs
« Dátum: 2012. november 17. - 11:40:00 »
Idézetet írta: T0ny date=1353079398\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29930\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia!

Én úgy csinálnám, hogy:

 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:x,Float:y,Float:z ;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,x,y,z)) // ha a játékos abban a pozícióban van (x,y,z helyére a pozíciót kell írni)
{
GetPlayerPos(playerid,x,y,z); // lekéri a pozíciót
SetPlayerPos(playerid,x-2,y,z); // arréb teszi a játékost hogy ne floodolja be neki a dialogot
ShowPlayerDialog(playerid,dialogid,style,caption[],info[],button1[],button2[]); // Dialog
}
return 1;
}

 
Ha pedig nem tudod hogy lehet dialogot készíteni akkor: KATT
 
Ezzel csak annyi a probléma hogy amíg az adott pozíción tartózkodik addig folyamatosan újra és újra megjelenítésre kerül számára a dialog.

Oldalak: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal