Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 74
61
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Dátum: 2015. január 18. - 18:47:46 »
Idézetet írta: CasHiis date=1421523695\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52227\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A második gondolom az, hogy spawnhelyen nem tudnak egymásba spawnolni a kocsik, ezáltal összeakadni sem.
 
Biztos vagy te ebben?
 
[/quote]
Nem. Kalcor szerintem nem írta le elég egyértelműen. Vagy az lesz betéve amit én mondok (kb. felesleges funkció), vagy amit ZyZu, ami azért valamivel jobb. Az is csoda, hogy még fejleszti. :D

62
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Dátum: 2015. január 17. - 20:26:08 »
CasHiis, az első az, hogy a pályán kívül a lemappolt helyeken eddig átláthattál a falakon, csak átmenni nem tudtál. Most már nem látsz át. Az interpolate-re nem vonatkozik ez., ott nem akad meg, de gondolom ha olyan szögbe fordítod interpolate-tel, akkor sem fogsz átlátni, csak ha konkrétan beleviszed.
A második gondolom az, hogy spawnhelyen nem tudnak egymásba spawnolni a kocsik, ezáltal összeakadni sem.
A többi tényleg lóf@sz.
Valaki hiv. fórumon belinkelte az LS city hallt, ki mappolta eredetileg. A témát törölték, archive.orgon megmaradt.

63
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3.7 fejlesztés alatt (RC hamarosan)
« Dátum: 2015. január 17. - 18:33:59 »
Ha belerakná a YSF-et, a streamert, a nativecheckert, meg a crashdetectet (ami szerver oldalon is elég),
a SA-MP+-t, az Audio plugint, meg amit a kérések topikban van leírva (jórészük igaz, hogy csak pár sor, de csak a SAMP fejlesztői tudják megoldani, mert szinkronizálni kell a klienssel, pl. az összes gomb lenyomásának érzékelése), emellett beleraknának pár finomságot még (textdrawnál vonalakat, ellipszist, stb-t rajzolni), meg mondjuk szerver oldalról letölthető ÉS használható hangokat, textúrákat, emellett pár olyan TÉNYLEG apróságot, mint:
 
egy normális AC-t és klienst írni, mert elég gáz, hogy a játékos és a szerver csak akkor képes kommunikálni, ha már felléptél rá. Elég szomorú, hogy a SA-MP Kliens nem képes leellenőrizni, hogy nincs-e tele a szerver, helyes-e a játékos neve, beírta-e a szerver jelszót(ha van) és ha igen, akkor jól-e, anélkül, hogy felmennél rá.[/quote]
 akkor kb. elégedett lennék azzal, amit 0.4-nek fog nevezni. Majd látjuk, mindezt lefedi-e a
... and much more.[/quote] kijelentés.
Fixes camera collisions on objects and vehicles that are outside the normal world map.[/quote]
Ez viszont már nagyon kellett, hogy ne menjen át a kamera a falakon, amikor építek egy szigetet mondjuk, már ha jól értelmezem.
Már rég az MTA-n lennék, ha lenne egy-két normális tutorial hozzá és a lua-hoz.

64
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. január 15. - 20:13:40 »
Vagy a strickenkid-féle, vagy a blueg féle r6-os pluginhoz való a script.

65
Kérdések, Segítség / Single player
« Dátum: 2015. január 14. - 21:37:18 »
Vagy a dokumentumokból a GTA San Andreas User Files töröld a gta_sa.set fájlt.

66
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Clans.hu
« Dátum: 2015. január 11. - 14:37:58 »
Akkor mit kezdesz a
 
Idézetet írta: Brand date=1420978171\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4680\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
SAMP , MTA, TS3
 
-val?

67
Archívum / Live Your Life RP (LYLRP) - Ahol lazítani ér!
« Dátum: 2015. január 11. - 14:35:09 »
Ez a kilométeróra elképesztően jó :D
Ha meg per-player objectként van létrehozva, még jobb. :D

68
Leírások/Útmutatók / MySQL R39-2, avagy mi is az threaded query?
« Dátum: 2015. január 10. - 20:28:48 »
Idézetet írta: SmC.Core date=1420887840\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49083\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy aprócska ám de annál gonoszabb hiba. Szóval a játékos csatlakozásnál lenullázol mindent. A d_belep dialognál ez után ha a játékos a \'Kilép!\' gombra kattint a szerver kidobja, meghívódik az OnPlayerDisconnect callback, az adatbázisba pedig a lenullázott értékek kerülnek (pl. a pénz), kivétel a koordináták, mivel azok a kilépésnél le vannak kérdezve, így oda a 0-tól különböző értékek kerülnek.
Amúgy nagyon szép leírás, sokat tanultam belőle.
 
Köszönöm, hogy szóltál!
Semmi kedvem átírni.
Létre kell hozni egy \"new belepve[max_players];\" változót, melyet kilépéskor nullázol, bejelentkezés után 1-re állítasz. Ezt ellenőrizze, mielőtt kilépésnél ment.
Erre gondolom magadtól is rájöttél. :D
Ez az első challenge, aki használni akarja a kódot, úgyis észreveszi.

69
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. január 10. - 17:43:07 »
Ez biztos, hogy nem az, ez a samp alap definíciói közé tartozik.

70
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2015. január 10. - 17:42:04 »
Itt a normál ugartó objektre van ráhúzva valamilyen víz textúra, ha jól látom.
SetObjectMaterial.

71
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bejárat rendszer
« Dátum: 2015. január 10. - 15:57:43 »
Idézetet írta: Chrispapa date=1420836615\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52161\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sql tábla?
 
Mellékeltem.
 

 

Sql tábla?
 
[/quote]
ez az egyik..
a másik pedig.. oké.. bemész.. de ki hogy jössz? :D
 
[/quote]
Eddig kintről be, és bentről ki is a /enterrel tudtál menni. Kérésedre javítottam ezt, így igaz, egy eljárással több, viszont több felesleges változóval kevesebb lett a kódom.

72
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bejárat rendszer
« Dátum: 2015. január 09. - 21:43:16 »
Ez a script a mysql táblában megadott pozíciókon lévő be- illetve kijáratok közül megkeresi a hozzád legközelebb álló, veled egy virtualworldben és egy interiorban lévőt, majd annak párjára teleportál. Ez hasznos lehet pl. ahol dinamikus rendszerre van szükség eleve meglévő interioros, vagy saját mappolású helyekre, pl. benzinkút.
A táblából élőben keresi az ajtókat, így azok menet közben is szerkeszthetőek anélkül, hogy újra kéne indítani a szervert, igaz, ez egy normális scriptnél alapfeltétel kell, hogy legyen.
Próbáltam minél erőforrás kímélőbbre tervezni, nyugodtan szóljatok, ha láttok lehetőséget optimalizálásra.
Az eredetiben, amit feltettem, egyben volt a /enter és a /exit parancs.
Íme a javított változat:
PAWN forráskód:
 

YCMD:enter(playerid, params[], help) {
if(help) return Msg(playerid, X11_LIGHTBLUE, \"Ezzel a paranccsal tudsz bemenni valamennyi lehelyezett bejáraton.\");
mysql_tquery(sqlconn, \"SELECT * FROM entries\", \"SQL_entr_enter\", \"i\", playerid);
return 1;
}
function SQL_entr_enter(playerid) {
new Float:dist, pint = GetPlayerInterior(playerid), pvw = GetPlayerVirtualWorld(playerid), Float:nst = 2.5, nstid = -1, dint, dvw;
for(new i = 0; i < cache_num_rows(); i++) {
dint = cache_get_field_content_int(i, \"intout\");
if(dint != pint) continue;
dvw = cache_get_field_content_int(i, \"vwout\");
if(dvw != pvw) continue;
dist = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, cache_get_field_content_float(i, \"xout\"), cache_get_field_content_float(i, \"yout\"), cache_get_field_content_float(i, \"zout\"));
if(dist <= nst) {
   nst = dist;
   nstid = i;
        }
}
if(nstid == -1) return Msg(playerid, X11_RED, \"Nincsen bejárat a közeledben!\");
SetPlayerInterior(playerid, cache_get_field_content_int(nstid, \"intin\"));
SetPlayerVirtualWorld(playerid, cache_get_field_content_int(nstid, \"vwin\"));
SetPlayerPos(playerid, cache_get_field_content_float(nstid, \"xin\"), cache_get_field_content_float(nstid, \"yin\"), cache_get_field_content_float(nstid, \"zin\"));
SetPlayerFacingAngle(playerid, cache_get_field_content_float(nstid, \"ain\"));
new capt[32];
cache_get_field_content(nstid, \"namein\", capt);
GameTextForPlayer(playerid, capt, 4500, 1);
return 1;
}
YCMD:exit(playerid, params[], help) {
if(help) return Msg(playerid, X11_LIGHTBLUE, \"Ezzel a paranccsal tudsz kimenni valamennyi lehelyezett kijáraton.\");
mysql_tquery(sqlconn, \"SELECT * FROM entries\", \"SQL_entr_exit\", \"i\", playerid);
return 1;
}
function SQL_entr_exit(playerid) {
new Float:dist, pint = GetPlayerInterior(playerid), pvw = GetPlayerVirtualWorld(playerid), Float:nst = 2.5, nstid = -1, dint, dvw;
for(new i = 0; i < cache_num_rows(); i++) {
dint = cache_get_field_content_int(i, \"intin\");
if(dint != pint) continue;
dvw = cache_get_field_content_int(i, \"vwin\");
if(dvw != pvw) continue;
dist = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, cache_get_field_content_float(i, \"xin\"), cache_get_field_content_float(i, \"yin\"), cache_get_field_content_float(i, \"zin\"));
if(dist <= nst) {
   nst = dist;
   nstid = i;
        }
}
if(nstid == -1) return Msg(playerid, X11_RED, \"Nincsen kijárat a közeledben!\");
SetPlayerInterior(playerid, cache_get_field_content_int(nstid, \"intout\"));
SetPlayerVirtualWorld(playerid, cache_get_field_content_int(nstid, \"vwout\"));
SetPlayerPos(playerid, cache_get_field_content_float(nstid, \"xout\"), cache_get_field_content_float(nstid, \"yout\"), cache_get_field_content_float(nstid, \"zout\"));
SetPlayerFacingAngle(playerid, cache_get_field_content_float(nstid, \"aout\"));
new capt[32];
cache_get_field_content(nstid, \"nameout\", capt);
GameTextForPlayer(playerid, capt, 4500, 1);
return 1;
}

 
Az SQL tábla szerkezete:
 
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `entries` (
`id` int(11) NOT NULL,
  `namein` varchar(32) NOT NULL,
  `intin` int(11) NOT NULL,
  `vwin` int(11) NOT NULL,
  `xin` float NOT NULL,
  `yin` float NOT NULL,
  `zin` float NOT NULL,
  `ain` float NOT NULL,
  `nameout` varchar(32) NOT NULL,
  `intout` int(11) NOT NULL,
  `vwout` int(11) NOT NULL,
  `xout` float NOT NULL,
  `yout` float NOT NULL,
  `zout` float NOT NULL,
  `aout` float NOT NULL
) ENGINE=InnoDB AUTO_INCREMENT=2 DEFAULT CHARSET=latin1;

 
Egy példa, melynek segítségével akár egy IG bejárat hozzáadás parancsot is létre lehet hozni:
 

INSERT INTO entries (namein, intin, vwin, xin, xin, zin, ain, nameout, intout, vwout, xout, yout, zout, aout) VALUES
(\'Planning deptartment\', 3, 0, 384.809, 173.805, 1008.38, 0, \'San Fierro\', 0, 0, -2280.12, 829.479, 53.7535, 261.864);

 
Linkek:
.pwn: [mediafire] [pastebin]
.sql: [mediafire] [pastebin]
A megadott példák alapján lehet tetszőlegesen 3dtext-eket letenni a bejáratokhoz, pickupokat, gombnyomásra aktiválást, szinte bármit.

73
Archívum / Cosmo-RPG
« Dátum: 2015. január 09. - 16:28:08 »
A GTA V multiplayer halmozottan illegális lesz, mert akkor a rockstar saját multijából bejövő pénztől esik el, ha használjuk. Erről ennyit.

74
Kérdések, Segítség / Mi lehet a baj?
« Dátum: 2015. január 08. - 14:37:44 »
A gépedben húzz le mindent, tápkábel maradjon csak.
Belül is húzz ki mindent, hdd, odd, videókártya, ram, minden, csak a táp és az alaplap maradjon, az összekötve.
A bios elemet is kiszedheted, hogy resetelődjön.
Ha most bekapcsolod sípol, hogy nincs ram, vagy hogy nincs videokártya (a sípok jelzését neten találhatod meg).
Rakd be a ramot. Ha most más miatt sipol, rakd be a videokártyát is, ha ugyanúgy nem kapcsol be vagy ugyanazt sípolja --> rossz a ram.
Rakd be a videókártyát. Ha most bekapcsol, már jó. Rakosgasd vissza a cmos elemet, a hdd-t, az odd-t, mindent dugj vissza.
Amikor így csinál nekem is segít.

75
Szkript kérések / Fegyvermenü át irás csak adminnak
« Dátum: 2015. január 05. - 17:28:41 »
CMD:cphxfegyvermenu(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xff0000ff, \"Nem vagy admin!\");

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal