Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1Mark6

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29
61
SAMP / Régió II
« Dátum: 2016. Szeptember 26. - 08:20:30 »
Én úgy értelmeztem, hogy a képernyőn kijelöl egy pontot, ( 2D ( X + Y ) ), és ahova kattintott annak a játékbeli pozicióját lekérdezi. ( 3D ( X Y Z ) ). De lehet rosszul értelmeztem én is :D

62
Segítségkérés / /parkol parancs
« Dátum: 2016. Szeptember 18. - 08:03:09 »
CMD:parkol(playerid)
{
new id = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Float:pos[3]; GetPlayerPos(playerid,pos[0],pos[1],pos[2]);
VehicleInfo[id][spawnX] = pos[0];
VehicleInfo[id][spawnY] = pos[1];
VehicleInfo[id][spawnZ] = pos[2];
return 1;
}

 
A változókat behelyetesíted és ennyi kb. :D Amikor a server elindul akkor ezekre a posokra rakod, vagy csinálsz egx /respawncars parancsot, ottis egy ciklus és a helyére rakja az egészet, nem bonyolult megcsinálni..

63
Segítségkérés / Hogyan kell menteni?
« Dátum: 2016. Szeptember 17. - 19:23:26 »
Ezt a legegyszerűbben úgy tudod megoldani, hogy lementesz egy változó értéket, pl.
 
JatekosInfo[playerid][pMostRegisztralt] = true;

 
És amikor spawnol leellenörzöd, hogyha az értéke igaz akkor arra a \"Kezdő\" helyre rakod, ha nem akkor pedig arra a POS-ra ahonnan kilépett.
Mivel a mentésről kérdeztél, gondoltam arról is irok.
A változók értékét, 2 féle ajánlott módon lehet elmenteni, de ezekhez is kisebb nagyobb szkript tudás igényes.
Az egyik eset, amikor Dini-vel mentesz, ez a \".../scriptfiles\" mappába fogja menteni a dolgokat. Nem olyan bonyolult, lényegében, amikor kilép lekérdezed a pozicióját, pénzét stb. Majd ezeket egy fájlba beleirod. Amikor fellép megint, akkor pedig megnyitod azt a fájlt, és kiolvasod belőle, majd beállítod. Nézz utána : SAMP DINI
A második eset a MySQL-es mentés, ehhez szükséged van egy adatbázisra, lehet saját(házi) is. Az adatbázisban létrehozol egy táblát, adott néven, majd ebbe a táblába mented bele a szükséges adatokat és innen olvasod ki. A kettő közül ez a jobb választás, azonban ehhez szükséges egy alap Adatbázis kezelő tudás. De ki vagyok én, hogy itélkezzek mások felett, hosszabb leírásokon átvergődve, megtanulhatod ezt is. Nézz utána : SAMP MYSQL

64
Segítségkérés / SQL hibák [Script]
« Dátum: 2016. Szeptember 17. - 15:11:50 »
R41-ben módosították, ott nem szerepel \"cache_get_field_content_int\" / etc.
Próbáld meg egy R39-5s verzióval, vagy nézd meg hogy az adott szkript milyen MySQL-t igényel.

65
Segítségkérés / Hogyan kő megoldani?:D
« Dátum: 2016. Szeptember 17. - 15:07:51 »
NAmivan mindenkinek megált a tudománya?:D   mihelyst megláttátok az exites megoldást?:D
Amúgy itt meghalok ha ezt beteszem.
[/quote]
Előszőr is örülnöd kéne, hogy egyáltalán próbálnak neked segiteni, nem itt irogatni, hogy megállt a tudomány stb.
Nem sokat láttam a kódodból, mert ilyesztően rossz, ezért nem néztem tovább. Leírom, hogyan lehet megcsinálni, utána rajtad múlik, hogy feltudod-e fogni.
Amikor a játékos meghal, egy változónak az értékét igazra állítod ( pl. : Jatekos_Halott[playerid] = true; ) ( Szándékosan nincs CODE TAG, mivel így átláhatobb :D ).
Ha a játékos meghal akkor lespawnol utána értelem szerűen. Elvégzel egy feltétel vizsgálatot, hogyha az az adott változó értéke IGAZ, akkor berakod, a kórházba. ( pl. SetPlayerPos(playerid,KorhazPos.......); )
Ugyanitt létrehozol mégegy utasítást, ami egy időzítő elinditása lesz, beállítod az adott értékre, és lezárod az utasítás blokkot.
Ha ezzel megvagy akkor már csak az időzítőt kell kifejteni, be forwardolod + publicolod a Timered, és amikor lefut a timer ( public rész )
akkor kirakod a kórházból ( SetPlayerPos(playerid,Városháza.....); ).
Beszéltél valamit az exites rendszerről, nemtudom ezalatt mit értesz, ha van egy bejáratod, amit /enter /exit paranccsal használ, akkor oda írod feltétel vizsgálatban, hogyha az a játékos a kórházban van akkor return 0 / SCM - Hiba...
Remélem tudtam segiteni.

66
Segítségkérés / SQL hibák [Script]
« Dátum: 2016. Szeptember 17. - 15:00:14 »
A MySQL inc. régi szerintem, próbáld meg frissíteni.

67
Segítségkérés / Knife Kill probléma!
« Dátum: 2016. Szeptember 01. - 14:06:12 »
Valami olyan elképzelés nincs, hogy ha le is fut ez az anim a HP-t ne vegye le?

68
Segítségkérés / Knife Kill probléma!
« Dátum: 2016. Augusztus 31. - 21:06:45 »
Sziasztok !
Arra lennék kíváncsi, hogy a hátból nyakon szúrós, késelést, valahogyan ki lehet e küszöbölni?
Gondolom mindenki ismeri, amikor valakinek a hátához megyünk, és jobb klikket tolunk késsel, akkor letudjuk szúrni, és instant meghal, erre van valami megoldás? RP szerverre akarok kés-t berakni, de így nem a legalkamasabb :D
Ötletek?

69
Segítségkérés / Random megadott CP bedobása
« Dátum: 2016. Augusztus 28. - 16:25:13 »
Ez csak egy példa és oda azt a számot kell megadni ahány random spawnot akarsz.

70
Segítségkérés / [SSCANF] - Darabolás
« Dátum: 2016. Augusztus 28. - 11:49:46 »
Igazad van :D Nálam volt a hiba, sscanf2-t kell használni, nem sima sscanfet :D
És eltudnád mondani, hogy \"p\", és \"P\" között van? És ha van akkor mi a külömbség?

71
Segítségkérés / [SSCANF] - Darabolás
« Dátum: 2016. Augusztus 27. - 20:58:41 »
Sajnos amit küldtél az nem müködik, és azon az elven a sajátom se :D
Más ötlet ? :(

72
Segítségkérés / [SSCANF] - Darabolás
« Dátum: 2016. Augusztus 27. - 17:19:43 »
Sziasztok !
Egy kérdésem lenne a sscanf darabolással kapcsolatban.
Van egy stringem :
 
new string[128] = \"[ 1 ]\";

 
És azt szeretném megtudni, hogy szét lehet e darabolni ezt a stringet, és a közepén lévő számot : \'1\'-t kiszedni változóba.
Próbálkoztam sscanf ismereteim alapján megoldani, de valamiért nem müködik :(
Amit akarok :
Ami a stringben van szám azt rakja változóba, pl.
 
new string[128] = \"[ 27 ]\";
new szam = 27;

73
Segítségkérés / Pluginok
« Dátum: 2016. Augusztus 25. - 07:48:09 »
 *** Streamer Plugin: CreateDynamicObject: Expecting 14 parameter(s), but found  ???

 
Ezt a hibát akkor irja ki amikor valamelyik paraméterét, nem adtad meg, 14 paramétert vár, de kevesebbet/többet kapott.
Illetve a logban lévő hiba, hogy az include régi a pluginhoz képest, az javaslom frissítsd mind2-t.

74
Széép :D
Mennyi időt szántál rá? Kíváncsiságból  :angel:
[/quote]
Az alapja hamar megvolt kb. 2 nap, aztán jött a logikai része, azzal foglalkoztam még szintén 2 napot, illetve a tesztelésre/bufixre elment 1 napom, szóval 5 nap volt az egész, de nem 24 órába hanem csak amikor az időm engedte, nagyjából : 25 óra :D
 
Ügyes, mondtál én hogy menni fog. Fogsz még bővíteni rajta? Valamit? :)[/quote]
Már csak saját fejlesztésre bővítem, azzal viszont már több meló volt, pl. fegyvereket raktam bele, és azzal elment 3 napom :D Szóval annyi munkát raktam már a tovább fejlesztésbe nem akarom azt publikálni, de ebből bárki elindulhat érthetően van összerakva csak foglalkozni kell vele.
 
Ezt a hiba üzenetet dobja ki.
Az a_mysql.inc be van iclude olva
HELP  Most meg nem érzékeli az include fájlt (a_mysql.inc)
Kipróbáltam egy új filterszkriptbe : #include <a_mysql>
de ezt az errort kapom: (D:\\samp\\filterscripts\\1Mark6Inventory.pwn(6) : fatal error 100: cannot read from file: \"a_mysql\")
[/quote]
A pawn mappád elérése, nem arra a mappára mutat, ahol a pawnonak az inc-ei vannak ezért nem tudja olvasni a a file-t.
Illetve az a_mysql.inc-ed lehet régi
Ha továbbra is fent áll a probléma irj ide.
OFF : Elnézést, hogy későn válaszoltam, csak nem volt időm a fórumon \"lógni\", nyári meló, offba játékmód írás, aztán ezt is fejleszgettem stb.  :D

75
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / IsPlayerInRangeOfPoint probléma
« Dátum: 2016. Augusztus 15. - 07:44:34 »
Else ifet kellene használni és a 2. paraméter értéke hibásan van megadva.
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint()) {.....................}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint()) { ...........................}
else if(IsPlayerInRangeOfPoint()) {............................}

 
Így próbálgasd, és a 2. paraméterre visszatérve, ha megnézed wikin is.
https://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint
 
Float:range

 
Azaz float értéket kell megadni, te pedig integert adtál meg, lásd : \"3\".
Írd át azt erre : \"3.0\". És a hibáid eltünnek.

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal