Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - LiZaRd
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
« Dátum: 2013. július 05. - 20:13:59 »
Hogyan kell azt megcsinálni, hogy amikor valaki felcsatlakozik a szerverre akkor elindul a PlayAudioStream és amíg le nem spawnol szól a zene?! :hmmm:
62
« Dátum: 2013. július 02. - 17:26:50 »
Frissítsd a streamer inc et,és compilézd le újra a modot!
Köszi sikerült
63
« Dátum: 2013. július 02. - 17:13:06 »
SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3x, (C)2005-2013 SA-MP Team [17:11:06] [17:11:06] Server Plugins [17:11:06] -------------- [17:11:06] Loading plugin: streamer [17:11:06] *** Streamer Plugin v2.6.1 by Incognito loaded *** [17:11:06] Loaded. [17:11:06] Loading plugin: sscanf [17:11:06] [17:11:06] =============================== [17:11:06] sscanf plugin loaded. [17:11:06] Version: 2.8.1 [17:11:06] (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole [17:11:06] =============================== [17:11:06] Loaded. [17:11:06] Loaded 2 plugins. [17:11:06] [17:11:06] Filterscripts [17:11:06] --------------- [17:11:06] Loading filterscript \'index.amx\'... [17:11:06] Unable to load filterscript \'index.amx\'. [17:11:06] Loaded 0 filterscripts. [17:11:06] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_RegisterInterface\" found (script might need to be recompiled with the latest include file) [17:11:06] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_AddPlayer\" found (script might need to be recompiled with the latest include file) [17:11:06] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_RemovePlayer\" found (script might need to be recompiled with the latest include file) [17:11:06] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyPickup\" found (script might need to be recompiled with the latest include file) [17:11:06] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyCheckpoint\" found (script might need to be recompiled with the latest include file) [17:11:06] *** Streamer Plugin: Warning: Include file version (unknown version) does not match plugin version (0x26105) (script might need to be recompiled with the latest include file)
Elszeretném indítani a GM-et és nem indul el! A log ezt írja!
64
« Dátum: 2013. július 02. - 13:06:21 »
65
« Dátum: 2013. július 02. - 10:44:39 »
66
« Dátum: 2013. július 01. - 21:56:06 »
Üdv azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudom azt megcsinálni, hogy a bérelhetõ kocsikra egy textdrawot teszek? Ami azt írja hogy Bérelhetõ kocsi ha ki akarod bérelni írd be /berles vagy ilyesmi... Defensive edit módrol van szó! :question:
67
« Dátum: 2013. június 30. - 12:20:41 »
Én még kezdõ vagyok, de engem ez érdekel volna valaki aki segítene ezt beüzemelni? Ilyen szájbarágós módon? :angel: Amúgy képek alapján elég szép lett :thumbsup:
68
« Dátum: 2013. június 28. - 21:27:04 »
Nézegettem egy kicsit a fórumotokon, mikor láttam egy igen érdekes jelentkezési lapot PD-nél. ( A Gyerkõcöt felvették)
Ic: Név: Bob Wilian Kor: 25 Neme: Fiú Születési hely: Las payadas Iskolai vegzettseg: Egyetem Anyja neve: Maria Wilian Lakhely: Las payadas út 46. A dolgom vedeni az embereket es a torvenyt szolgalni. Azert mert jo render vagy jol tudok lonni aktiv es tapasztallt vagyok. Önéletrajzott elkultem skyepon. Csendhaboritas: Kimegyek a tarsammal.Felszolitom hogy fejezzek be.ha nem teszik akkor hivok erositest. Maffia: Erositest hivok.behatolunk.targyalunk.fizetunk.elvisszuk a tiszt.kovessuk oket.letartoztatjik
[/quote] xddd ez kemény gyerekek xddd ez a fogalmazás xdd
69
« Dátum: 2013. június 28. - 16:57:56 »
Ez bent van a mododban? stock SaveVehicle( vehicleid ) { if(!dini_Exists(vehicleFile(vehicleid)) ) { dini_Create( vehicleFile(vehicleid) ); } dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"MODEL\", vInfo[vehicleid][MODEL] ); dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"X\", vInfo[vehicleid][X] ); dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"Y\", vInfo[vehicleid][Y] ); dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"Z\", vInfo[vehicleid][Z] ); dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"A\", vInfo[vehicleid][A] ); dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR\", vInfo[vehicleid][color] ); dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR2\", vInfo[vehicleid][color2] ); dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"SOLD\", vInfo[vehicleid][sOLD] ); dini_Set( vehicleFile(vehicleid), \"PLATE\", vInfo[vehicleid][PLATE] ); dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"PRICE\", vInfo[vehicleid][PRICE] ); dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"LOCKED\", vInfo[vehicleid][LOCKED] ); dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemanyagTipus\", vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS]); dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"MilyenVanBenne\", vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUSVAN]); dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"MaxÜzemAnyag\", vInfo[vehicleid][MAXUZEMANYAG]); dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemAnyag\", vInfo[vehicleid][uZEMANYAG]); dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"KerékBilincs\", vInfo[vehicleid][KEREKBILINCS]); return 1; } stock LoadVehicle( vehicleid ) { vInfo[vehicleid][MODEL] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"MODEL\" ); vInfo[vehicleid][X] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"X\" ); vInfo[vehicleid][Y] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"Y\" ); vInfo[vehicleid][Z] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"Z\" ); vInfo[vehicleid][A] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"A\" ); vInfo[vehicleid][color] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR\" ); vInfo[vehicleid][color2] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR2\" ); vInfo[vehicleid][sOLD] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"SOLD\" ); format( vInfo[vehicleid][PLATE], (,\"%s\", dini_Get( vehicleFile(vehicleid), \"PLATE\") ); vInfo[vehicleid][PRICE] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"PRICE\" ); vInfo[vehicleid][LOCKED] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"LOCKED\" ); vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemanyagTipus\"); vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUSVAN] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"MilyenVanBenne\"); vInfo[vehicleid][MAXUZEMANYAG] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"MaxÜzemAnyag\"); vInfo[vehicleid][uZEMANYAG] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemAnyag\"); vInfo[vehicleid][KEREKBILINCS] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"KerékBilincs\"); vehicleid = CreateVehicle( vInfo[vehicleid][MODEL], vInfo[vehicleid][X], vInfo[vehicleid][Y], vInfo[vehicleid][Z], vInfo[vehicleid][A], vInfo[vehicleid][color], vInfo[vehicleid][color2], 0 ); SetVehicleNumberPlate( vehicleid, vInfo[vehicleid][PLATE] ); if (dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Hidraulika\") == 1) { AddVehicleComponent(vehicleid, 1087); } if(dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Kerék\") != 0) { AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Kerék\")); } return 1; }
70
« Dátum: 2013. június 28. - 16:53:35 »
Üdv van egy defensive edit modom és azt szeretném benne megcsinálni, hogyha a karakter valamilyen módon meghal akkor törölje a karaktert és újra keljen regizni! viszont ha az admin hal meg akkor törölje minden cuccát mintha most regizett volna de a név és az admin szint maradjon! Ezt hogyan lehetne megoldani? Elõre is köszi! OnPlayerDeath: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new S[128], S2[128]; new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid); KillTimer(EhsegTimer[playerid]); pInfo[playerid][pEhseg] = 0; if(Weapon == 6 || Weapon == 7 || Weapon == 8 || Weapon == 9 || Weapon == 16 || Weapon == 17 || Weapon == 18 || Weapon == 26 || Weapon == 27 || Weapon == 34 || Weapon == 35 || Weapon == 36 || Weapon == 37 || Weapon == 38 || Weapon == 39 || Weapon == 44 || Weapon == 45 || Weapon == 46 || Weapon == 42) { format(S2, sizeof(S2), \"[NewLifeRPG] %s ki lett rúgva Anti Cheat által! Indok: Tiltott fegyverrel való ölés!\", Nev(killerid)); SendClientMessageToAll(PIROS, S2); format(S, sizeof(S), \"[NewLifeRPG] %s ki lett dobva a szerverrõl, mivel tiltott fegyverrel ölt. ( Fegyver ID: %d )\", Nev (killerid), Weapon); SendAdminMessage(PIROS, S); Kick(killerid); return 1; } DestroyDynamicObject(hObject [playerid]); GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]); hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8, 0, 0, 274); Gyilkos[playerid] = killerid; Holtest[playerid] = playerid; Meghalt[playerid] = 1; new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ; GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ); for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo); if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ); } SetPlayerHealth(playerid, 100.0); ElolDeagle[playerid] = 0; ElolColt[playerid] = 0; ElolUto[playerid] = 0; uzi1[playerid] = 0; Serult[playerid] = false; beszorult[id]= false; KillTimer(SerultTimer[playerid]); return 1; }
71
« Dátum: 2013. június 28. - 13:11:36 »
Üdv van egy defensive edit modom és azt szeretném benne megcsinálni, hogyha a karakter valamilyen módon meghal akkor törölje a karaktert és újra keljen regizni! viszont ha az admin hal meg akkor törölje minden cuccát mintha most regizett volna de a név és az admin szint maradjon! Ezt hogyan lehetne megoldani? Elõre is köszi! OnPlayerDeath public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new S[128], S2[128]; new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid); KillTimer(EhsegTimer[playerid]); pInfo[playerid][pEhseg] = 0; if(Weapon == 6 || Weapon == 7 || Weapon == 8 || Weapon == 9 || Weapon == 16 || Weapon == 17 || Weapon == 18 || Weapon == 26 || Weapon == 27 || Weapon == 34 || Weapon == 35 || Weapon == 36 || Weapon == 37 || Weapon == 38 || Weapon == 39 || Weapon == 44 || Weapon == 45 || Weapon == 46 || Weapon == 42) { format(S2, sizeof(S2), \"[NewLifeRPG] %s ki lett rúgva Anti Cheat által! Indok: Tiltott fegyverrel való ölés!\", Nev(killerid)); SendClientMessageToAll(PIROS, S2); format(S, sizeof(S), \"[NewLifeRPG] %s ki lett dobva a szerverrõl, mivel tiltott fegyverrel ölt. ( Fegyver ID: %d )\", Nev (killerid), Weapon); SendAdminMessage(PIROS, S); Kick(killerid); return 1; } DestroyDynamicObject(hObject [playerid]); GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]); hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8, 0, 0, 274); Gyilkos[playerid] = killerid; Holtest[playerid] = playerid; Meghalt[playerid] = 1; new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ; GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ); for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo); if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ); } SetPlayerHealth(playerid, 100.0); ElolDeagle[playerid] = 0; ElolColt[playerid] = 0; ElolUto[playerid] = 0; uzi1[playerid] = 0; Serult[playerid] = false; beszorult[id]= false; KillTimer(SerultTimer[playerid]); return 1; }
72
« Dátum: 2013. június 26. - 18:11:08 »
73
« Dátum: 2013. június 26. - 18:02:02 »
Csóó van nekem egy a fent megnevezett erõsítõm csak az a gondom, hogy nem tudom bekötni... Valaki tudna segíteni? vagy egy tuto-t linkelni, elõre is köszi
74
« Dátum: 2013. június 25. - 22:30:27 »
SZERK.:este van
75
« Dátum: 2013. június 11. - 20:34:21 »
Sehol nem mented el a rangokat... Látom, hogy Defensive mód szal az alján lesz, hogy stock Mentes stock Betoltes vagy valami hasonló. Oda rakd be azt az enumot amit használtál.
Uhh tényleg köszi :angel:
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
|