Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - LiZaRd

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
Segítségkérés / PlayAudioStream
« Dátum: 2013. július 05. - 20:13:59 »
Hogyan kell azt megcsinálni, hogy amikor valaki felcsatlakozik a szerverre akkor elindul a PlayAudioStream és amíg le nem spawnol szól a zene?!  :hmmm:

62
Segítségkérés / Streamer hiba!
« Dátum: 2013. július 02. - 17:26:50 »
Idézetet írta: RoLuX date=1372778493\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39168\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Frissítsd a streamer inc et,és compilézd le újra a modot!
 
Köszi sikerült :)

63
Segítségkérés / Streamer hiba!
« Dátum: 2013. július 02. - 17:13:06 »
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3x, (C)2005-2013 SA-MP Team
[17:11:06]
[17:11:06] Server Plugins
[17:11:06] --------------
[17:11:06]  Loading plugin: streamer
[17:11:06]
*** Streamer Plugin v2.6.1 by Incognito loaded ***
[17:11:06]   Loaded.
[17:11:06]  Loading plugin: sscanf
[17:11:06]
[17:11:06]  ===============================
[17:11:06]       sscanf plugin loaded.     
[17:11:06]          Version:  2.8.1       
[17:11:06]    (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole 
[17:11:06]  ===============================
[17:11:06]   Loaded.
[17:11:06]  Loaded 2 plugins.
[17:11:06]
[17:11:06] Filterscripts
[17:11:06] ---------------
[17:11:06]   Loading filterscript \'index.amx\'...
[17:11:06]   Unable to load filterscript \'index.amx\'.
[17:11:06]   Loaded 0 filterscripts.
[17:11:06] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_RegisterInterface\" found (script might need to be recompiled with the latest include file)
[17:11:06] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_AddPlayer\" found (script might need to be recompiled with the latest include file)
[17:11:06] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_RemovePlayer\" found (script might need to be recompiled with the latest include file)
[17:11:06] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyPickup\" found (script might need to be recompiled with the latest include file)
[17:11:06] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyCheckpoint\" found (script might need to be recompiled with the latest include file)
[17:11:06] *** Streamer Plugin: Warning: Include file version (unknown version) does not match plugin version (0x26105) (script might need to be recompiled with the latest include file)

 
Elszeretném indítani a GM-et és nem indul el! A log ezt írja!

64
RP/RPG kérések / Kocsira 3DTextLabel!
« Dátum: 2013. július 02. - 13:06:21 »
Idézetet írta: Peter date=1372758753\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39146\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Attach3DTextLabelToVehicle
 
Köszi!

65
RP/RPG kérések / Kocsira 3DTextLabel!
« Dátum: 2013. július 02. - 10:44:39 »
Idézetet írta: cappsy date=1372709334\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39146\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem értem mirõl hadobálsz :D
Textdrawot nem lehet kocsira rakni :)
esetleg a Create3DTextLabel-re gondolsz??
így néz ki:
\"samp.png\"
 
Igen erre gondoltam :) Bocsi összekevertem...

66
RP/RPG kérések / Kocsira 3DTextLabel!
« Dátum: 2013. július 01. - 21:56:06 »
Üdv azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudom azt megcsinálni, hogy a bérelhetõ kocsikra egy textdrawot teszek? Ami azt írja hogy Bérelhetõ kocsi ha ki akarod bérelni írd be /berles vagy ilyesmi... Defensive edit módrol van szó!  :question: :)

67
SA-MP: Szerverfejlesztés / Live UCP (Befejezetlen)
« Dátum: 2013. június 30. - 12:20:41 »
Én még kezdõ vagyok, de engem ez érdekel volna valaki aki segítene ezt beüzemelni? Ilyen szájbarágós módon?  :angel: Amúgy képek alapján elég szép lett  :thumbsup:

68
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]Double Life RPG @HFG.HU (0.3x)
« Dátum: 2013. június 28. - 21:27:04 »
Idézetet írta: Colonir date=1372437808\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38190\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nézegettem egy kicsit a fórumotokon, mikor láttam egy igen érdekes jelentkezési lapot PD-nél. ( A Gyerkõcöt felvették)
 
Ic:
Név: Bob Wilian
Kor: 25
Neme: Fiú
Születési hely: Las payadas
Iskolai vegzettseg: Egyetem
Anyja neve: Maria Wilian
Lakhely: Las payadas út 46.
A dolgom vedeni az embereket es a torvenyt szolgalni.
Azert mert jo render vagy jol tudok lonni aktiv es tapasztallt vagyok.
Önéletrajzott elkultem skyepon.
Csendhaboritas: Kimegyek a tarsammal.Felszolitom hogy fejezzek be.ha nem teszik akkor hivok erositest.
Maffia: Erositest hivok.behatolunk.targyalunk.fizetunk.elvisszuk a tiszt.kovessuk oket.letartoztatjik

[/quote]
xddd ez kemény gyerekek xddd ez a fogalmazás xdd

69
RP/RPG kérések / Defensive Mód Kocsi bug.
« Dátum: 2013. június 28. - 16:57:56 »
Ez bent van a mododban?
 
stock SaveVehicle( vehicleid )
{
if(!dini_Exists(vehicleFile(vehicleid)) )
{
    dini_Create( vehicleFile(vehicleid) );
}
dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"MODEL\", vInfo[vehicleid][MODEL] );
    dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"X\", vInfo[vehicleid][X] );
    dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"Y\", vInfo[vehicleid][Y] );
    dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"Z\", vInfo[vehicleid][Z] );
    dini_FloatSet( vehicleFile(vehicleid), \"A\", vInfo[vehicleid][A] );
    dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR\", vInfo[vehicleid][color] );
    dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR2\", vInfo[vehicleid][color2] );
    dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"SOLD\", vInfo[vehicleid][sOLD] );
    dini_Set( vehicleFile(vehicleid), \"PLATE\", vInfo[vehicleid][PLATE] );
    dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"PRICE\", vInfo[vehicleid][PRICE] );
    dini_IntSet( vehicleFile(vehicleid), \"LOCKED\", vInfo[vehicleid][LOCKED] );
    dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemanyagTipus\", vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS]);
dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"MilyenVanBenne\", vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUSVAN]);
dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"MaxÜzemAnyag\", vInfo[vehicleid][MAXUZEMANYAG]);
dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemAnyag\", vInfo[vehicleid][uZEMANYAG]);
dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"KerékBilincs\", vInfo[vehicleid][KEREKBILINCS]);
    return 1;
}
stock LoadVehicle( vehicleid )
{
vInfo[vehicleid][MODEL] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"MODEL\" );
    vInfo[vehicleid][X] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"X\" );
    vInfo[vehicleid][Y] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"Y\" );
    vInfo[vehicleid][Z] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"Z\" );
    vInfo[vehicleid][A] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"A\" );
    vInfo[vehicleid][color] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR\" );
    vInfo[vehicleid][color2] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR2\" );
    vInfo[vehicleid][sOLD] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"SOLD\" );
    format( vInfo[vehicleid][PLATE], (8),\"%s\", dini_Get( vehicleFile(vehicleid), \"PLATE\") );
    vInfo[vehicleid][PRICE] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"PRICE\" );
    vInfo[vehicleid][LOCKED] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"LOCKED\" );
    vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemanyagTipus\");
vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUSVAN] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"MilyenVanBenne\");
vInfo[vehicleid][MAXUZEMANYAG] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"MaxÜzemAnyag\");
vInfo[vehicleid][uZEMANYAG] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemAnyag\");
vInfo[vehicleid][KEREKBILINCS] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"KerékBilincs\");
    vehicleid = CreateVehicle( vInfo[vehicleid][MODEL], vInfo[vehicleid][X], vInfo[vehicleid][Y], vInfo[vehicleid][Z], vInfo[vehicleid][A],
vInfo[vehicleid][color], vInfo[vehicleid][color2], 0 );
SetVehicleNumberPlate( vehicleid, vInfo[vehicleid][PLATE] );
if (dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Hidraulika\") == 1)
      {
         AddVehicleComponent(vehicleid, 1087);
      }
      
      if(dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Kerék\") != 0)
      {
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Kerék\"));
}
return 1;
}

70
RP/RPG kérések / Karakter törlés...
« Dátum: 2013. június 28. - 16:53:35 »
Üdv van egy defensive edit modom és azt szeretném  benne megcsinálni, hogyha a karakter valamilyen módon meghal akkor törölje a karaktert és újra keljen regizni! viszont ha az admin hal meg akkor törölje minden cuccát mintha most regizett volna de a név és az admin szint maradjon! Ezt hogyan lehetne megoldani? Elõre is köszi!
OnPlayerDeath:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        new S[128], S2[128];
        new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid);
 
    KillTimer(EhsegTimer[playerid]);
    pInfo[playerid][pEhseg] = 0;
 
        if(Weapon == 6 || Weapon == 7 || Weapon == 8 || Weapon == 9 || Weapon == 16 || Weapon == 17 || Weapon == 18 || Weapon == 26 || Weapon == 27 || Weapon == 34 || Weapon == 35 || Weapon == 36 || Weapon == 37 || Weapon == 38 || Weapon == 39 || Weapon == 44 || Weapon == 45 || Weapon == 46 || Weapon == 42)
        {
            format(S2, sizeof(S2), \"[NewLifeRPG] %s ki lett rúgva Anti Cheat által! Indok: Tiltott fegyverrel való ölés!\", Nev(killerid));
            SendClientMessageToAll(PIROS, S2);
       
                format(S, sizeof(S), \"[NewLifeRPG] %s ki lett dobva a szerverrõl, mivel tiltott fegyverrel ölt. ( Fegyver ID: %d )\", Nev    (killerid), Weapon);
                SendAdminMessage(PIROS, S);
 
                Kick(killerid);
 
                return 1;
        }
       
        DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
        GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
        hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8, 0, 0, 274);
        Gyilkos[playerid] = killerid;
        Holtest[playerid] = playerid;
       
        Meghalt[playerid] = 1;
       
        new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ;
        GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ);
        for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++)
        {
                GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo);
                if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ);
        }
        SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
        ElolDeagle[playerid] = 0;
        ElolColt[playerid] = 0;
        ElolUto[playerid] = 0;
        uzi1[playerid] = 0;
        Serult[playerid] = false;
        beszorult[id]= false;
        KillTimer(SerultTimer[playerid]);
        return 1;
}

71
Segítségkérés / Karakter törlés
« Dátum: 2013. június 28. - 13:11:36 »
Üdv van egy defensive edit modom és azt szeretném  benne megcsinálni, hogyha a karakter valamilyen módon meghal akkor törölje a karaktert és újra keljen regizni! viszont ha az admin hal meg akkor törölje minden cuccát mintha most regizett volna de a név és az admin szint maradjon! Ezt hogyan lehetne megoldani? Elõre is köszi!
OnPlayerDeath
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new S[128], S2[128];
new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid);
    KillTimer(EhsegTimer[playerid]);
    pInfo[playerid][pEhseg] = 0;
if(Weapon == 6 || Weapon == 7 || Weapon == 8 || Weapon == 9 || Weapon == 16 || Weapon == 17 || Weapon == 18 || Weapon == 26 || Weapon == 27 || Weapon == 34 || Weapon == 35 || Weapon == 36 || Weapon == 37 || Weapon == 38 || Weapon == 39 || Weapon == 44 || Weapon == 45 || Weapon == 46 || Weapon == 42)
{
    format(S2, sizeof(S2), \"[NewLifeRPG] %s ki lett rúgva Anti Cheat által! Indok: Tiltott fegyverrel való ölés!\", Nev(killerid));
    SendClientMessageToAll(PIROS, S2);
format(S, sizeof(S), \"[NewLifeRPG] %s ki lett dobva a szerverrõl, mivel tiltott fegyverrel ölt. ( Fegyver ID: %d )\", Nev    (killerid), Weapon);
   SendAdminMessage(PIROS, S);
Kick(killerid);
return 1;
}
DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8, 0, 0, 274);
Gyilkos[playerid] = killerid;
Holtest[playerid] = playerid;
Meghalt[playerid] = 1;
new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ;
GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ);
for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo);
if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ);
}
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
ElolDeagle[playerid] = 0;
ElolColt[playerid] = 0;
ElolUto[playerid] = 0;
uzi1[playerid] = 0;
Serult[playerid] = false;
beszorult[id]= false;
KillTimer(SerultTimer[playerid]);
return 1;
}

72
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2013. június 26. - 18:11:08 »
Hát a rendrakás nem az én stílusom :DD (xp 4ever :D)
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130626/fot_zd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

73
Beszélgetés / Harman/kardon avr3000
« Dátum: 2013. június 26. - 18:02:02 »
Csóó van nekem egy a fent megnevezett erõsítõm csak az a gondom, hogy nem tudom bekötni... Valaki tudna segíteni? vagy egy tuto-t linkelni, elõre is köszi :D

74
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Szervernév változtató
« Dátum: 2013. június 25. - 22:30:27 »
SZERK.:este van :D

75
Segítségkérés / Nem menti el a rangot!
« Dátum: 2013. június 11. - 20:34:21 »
Idézetet írta: SkyLinE date=1370975401\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38367\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sehol nem mented el a rangokat...
Látom, hogy Defensive mód szal az alján lesz, hogy
stock Mentes
stock Betoltes
vagy valami hasonló. Oda rakd be azt az enumot amit használtál.
 
Uhh tényleg köszi :D  :angel:

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal