Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - LiZaRd

Oldalak: [1] 2 3 ... 7
1
Segítségkérés / [Módosítva] Eclipse regisztráció
« Dátum: 2014. Március 16. - 19:02:31 »
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1394988797\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47182\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
szia. ilyen nekem is volt az egyik ingyenes hostnál csak tesztelés céljábol akartam volna ...mikir regiztem a szerveren akkor nekem is resizett pedig minden filét feltoltam ftpre mentés mappákat is mindet és csak resizett..ott a hostnál lehet valami baj szerintem.
 
Igen a hostingnál volt probléma, én is tesztelni akartam csak... Aztán most rendeltem normális hostingtól ott meg jó! Szóval Megoldva!

2
Segítségkérés / [Módosítva] Eclipse regisztráció
« Dátum: 2014. Március 16. - 12:41:54 »
Üdv amikor felteszem hostingra [ultra-h.com] az eclipse v4.8 modot akkor amikor feljön egy ember nem tud regisztrálni... ez miért van?
Ha localhoston indítom el tudok regisztrálni...  ???

3
Segítségkérés / RemoveObject hiba...
« Dátum: 2013. November 08. - 19:12:36 »
Ezt MTA-ban csináljam?

4
Segítségkérés / RemoveObject hiba...
« Dátum: 2013. November 08. - 16:43:04 »
Akkor most ezzel mappoljuk újra?

5
Segítségkérés / RemoveObject hiba...
« Dátum: 2013. November 07. - 19:31:08 »
Üdv!
Miért van az, hogy a törölt objectek, épületek, messzirõl halványan rábuggolnak az új épületekre van amelyik közelrõl is? Elõször arra gondoltam, hogy a streamer hibádzik de frissítettem, újra compileztem és most sem jó...

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / Taxi HQ
« Dátum: 2013. Október 27. - 20:39:49 »
Köszi :) Igen énis gondoltam rá.. de ez csak a kocsik csak az összképhez kellettek :D

7
SA-MP: Szerverfejlesztés / Taxi HQ
« Dátum: 2013. Október 27. - 12:27:19 »
Köszi :) okés legközelebb nem teszek :)

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Taxi HQ
« Dátum: 2013. Október 27. - 11:31:51 »
Igen elsõ :)

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Taxi HQ
« Dátum: 2013. Október 27. - 09:52:47 »
Dehogy haragszok :-) Ez csak amolyan unalomûzés... és a legelsõ! :-)

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / Taxi HQ
« Dátum: 2013. Október 27. - 02:08:33 »
Sziasztok unatkoztam letöltöttem az MTA-t és elkezdtem a map editorban játszadozni és elkészítettem életem elsõ mappját :D Ami nem más mint egy Taxis HQ! A map EQ-ban található!
Remélem tetszik... Nem fogok ezzel komolyabban foglalkozni, csak amolyan unalom ûzés... :D
Ha valakinek esetleg tetszik és felhasználná az szabadon használhatja/szerkesztheti...
Készitõ: LiZaRd (én)
Objectek száma: 35
Törölt objectek száma: 6
Készitési idõ: 30 perc kb... nem mértem :D
Képek:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_27_ovl0ibng58.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_27_5j7vs0q2un.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_27_frveqj6qpj.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_27_y918vm693r.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_27_nmxxdo6hzn.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_27_eoj9dfx1ql.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_27_cqaxon2d0p.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_27_sjghhjlkjd.png
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_27_8i5uq7q8js.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_27_tarmsbn9bn.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_10_27_d6lzvclhq6.jpg
RemoveObject:



RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1522, -1509.02649, 2611.20044, 55.452, 3.4566965103149);
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11449, -1520.97656, 2620.09375, 57.44531, 21.004766464233);
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -1515.25781, 2635.21875, 55.24219, 12.053597450256);
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3169, -1510.35156, 2646.65625, 54.72656, 9.8952436447144);
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1506, -1532.19165, 2656.35327,55.81567, 3.4603717327118);
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3355, -1523.80469, 2656.65625, 54.875, 16.419460296631);
 
CreateObject:



CreateObject(8651,-1536.0999800,2636.6001000,55.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall07_lvs) (2)
CreateObject(8651,-1536.0999800,2646.3000500,55.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall07_lvs) (3)
CreateObject(8651,-1536.0999800,2626.1001000,55.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall07_lvs) (5)
CreateObject(8355,-1523.3000500,2635.6999500,54.3000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(vgssairportland18) (1)
CreateObject(4199,-1521.0999800,2617.1999500,56.9000000,0.0000000,0.0000000,90.0000000); //object(garages1_lan) (1)
CreateObject(3934,-1509.8000500,2616.3999000,59.0000000,0.0000000,0.0000000,90.0000000); //object(helipad01) (3)
CreateObject(9361,-1531.4000200,2647.6999500,57.4000000,0.0000000,0.0000000,46.0000000); //object(boatoffice_sfn) (1)
CreateObject(8651,-1506.3000500,2645.5000000,55.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall07_lvs) (9)
CreateObject(991,-1509.1999500,2660.8000500,55.6000000,0.0000000,0.0000000,356.0000000); //object(bar_barriergate1) (1)
CreateObject(991,-1533.1999500,2661.3000500,55.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(bar_barriergate1) (3)
CreateObject(3050,-1519.0999800,2661.1001000,57.1000000,0.0000000,0.0000000,182.0000000); //object(des_quarrygate2) (2)
CreateObject(3049,-1524.0999800,2661.1999500,57.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(des_quarrygate) (2)
CreateObject(991,-1511.3000500,2661.0000000,55.6000000,0.0000000,0.0000000,356.0000000); //object(bar_barriergate1) (5)
CreateObject(8651,-1506.3000500,2635.6001000,55.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(shbbyhswall07_lvs) (10)
CreateObject(991,-1531.8000500,2661.1999500,55.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(bar_barriergate1) (6)
CreateObject(8572,-1513.0000000,2624.8999000,57.1000000,0.0000000,0.0000000,272.0000000); //object(vgssstairs02_lvs) (1)
CreateObject(17074,-1511.3000500,2652.6001000,54.8000000,0.0000000,0.0000000,90.0000000); //object(truth_barn05) (1)
CreateObject(17074,-1511.4000200,2638.1999500,54.8000000,0.0000000,0.0000000,90.0000000); //object(truth_barn05) (2)
CreateObject(16107,-1532.6999500,2635.8999000,54.8000000,0.0000000,0.0000000,90.0000000); //object(des_ngassta) (1)
CreateObject(3465,-1526.4000200,2632.1001000,56.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(vegspetrolpump) (1)
CreateObject(1999,-1534.0000000,2645.8000500,55.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(officedesk2) (1)
CreateObject(1806,-1533.5999800,2645.0000000,55.2000000,0.0000000,0.0000000,358.0000000); //object(med_office_chair) (1)
CreateObject(2161,-1530.6999500,2643.6001000,55.0000000,0.0000000,0.0000000,178.0000000); //object(med_office_unit_4) (1)
CreateObject(2164,-1533.0999800,2643.6999500,55.0000000,0.0000000,0.0000000,180.0000000); //object(med_office_unit_5) (2)
CreateObject(2198,-1531.4000200,2645.6001000,55.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(med_office2_desk_3) (1)
CreateObject(1726,-1533.1999500,2650.8999000,55.0000000,0.0000000,0.0000000,2.0000000); //object(mrk_seating2) (1)
CreateObject(1806,-1531.1999500,2644.8000500,55.2000000,0.0000000,0.0000000,357.9950000); //object(med_office_chair) (2)
CreateObject(2311,-1532.9000200,2649.8000500,55.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(cj_tv_table2) (1)
CreateObject(1808,-1530.4000200,2651.5000000,55.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(cj_watercooler2) (1)
CreateObject(2167,-1534.0999800,2651.3000500,55.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(med_office_unit_7) (1)
CreateObject(2611,-1534.4000200,2647.8000500,57.2000000,0.0000000,0.0000000,92.0000000); //object(police_nb1) (1)
CreateObject(2614,-1531.9000200,2643.8000500,57.6000000,0.0000000,0.0000000,180.0000000); //object(cj_us_flag) (2)
CreateObject(2047,-1532.5000000,2651.6999500,57.8000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(cj_flag1) (1)
CreateObject(870,-1528.0000000,2644.6999500,55.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(veg_pflowers2wee) (1)
CreateObject(870,-1528.5999800,2651.3999000,55.1000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(veg_pflowers2wee) (2)

11
Segítségkérés / Kik vannak ajailban
« Dátum: 2013. Október 20. - 19:28:30 »
Igen pont ezaz kéne az is, hogy mennyi idõ van vissza...

12
Segítségkérés / Kik vannak ajailban
« Dátum: 2013. Október 20. - 19:01:51 »
Üdv van egy olyan parancsom (afterlife edit) hogy /ajail ez így néz ki:
 
if(strcmp(cmd, \"/ajail\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/aj\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"RPG: /ajail [JátékosID/NévRészlet] [mp] [indok]\");
      return 1;
   }
   new playa;
   new money;
   new randomaj;
   playa = ReturnUser(tmp);
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   money = strval(tmp);
   if (Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][orokas] >= 1)
   {
       if(IsPlayerConnected(playa))
       {
           if(playa != INVALID_PLAYER_ID)
           {
              GetPlayerName(playa, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            new length = strlen(cmdtext);
            while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
            {
               idx++;
            }
            new offset = idx;
            new result[64];
            while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
            {
               result[idx - offset] = cmdtext[idx];
               idx++;
            }
            result[idx - offset] = EOS;
            if(!strlen(result))
            {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \" RPG: /ajail [JátékosID/NévRészlet] [mp] [indok]\");
               return 1;
            }
            format(string, sizeof(string), \"AdminJail-be zártad %s.\", rag(giveplayer,3));
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string);
            SafeResetPlayerWeapons(playa);
            WantedPoints[playa] = 0;
            PlayerInfo[playa][pJailed] = 1;
            PlayerInfo[playa][pJailTime] = money*60;
            PlayerInfo[playa][pInt] = 0;
            PlayerInfo[playa][Ajail] = 1;
            randomaj = random(sizeof(RandomAdminJailSpawn));
            SetPlayerPos(playa, RandomAdminJailSpawn[randomaj][0], RandomAdminJailSpawn[randomaj][1], RandomAdminJailSpawn[randomaj][2]);
            SetPlayerInterior(playa,10);
            //SetPlayerPos(playa, -228.75657653809,976.13928222656,22.283348083496);
            format(string, sizeof(string), \"%s AdminJailt kapott %s által | Oka: %s | Idõtartam: %d mp\",rag(giveplayer,3), sendername, (result),PlayerInfo[playa][pJailTime] = money);
            SendClientMessageToAll(0xFF0606FF, string);
            format(string, sizeof(string), \"%s AdminJailt kapott %s által. | Oka: %s\",rag(giveplayer,3), sendername, (result),PlayerInfo[playa][pJailTime] = money);
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Adminjail] %s adminjailt kapott %s által | Oka: %s, Idõtartam: %d mp \",y,m,d,h,mi,s,rag(giveplayer,3), sendername, (result),PlayerInfo[playa][pJailTime] = money);
            LoOoG(stringx);
            format(string, sizeof(string), \"%s AdminJail-be került %s által Oka: %s\", giveplayer, sendername, (result));
            printf(\"%s\",string);
         }
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy admin/adminsegéd!\");
   }
}
return 1;
}

 
Na most nekem az kéne ha egy admin beírja azt a parancsot, hogy /kikvannak vagy vmi ilyesmit akkor ki írná neki azt hogy:
Jelenleg Õk vannak ajailban:
%s : %d (név, hátralévõ idõ)

 
Elõre is köszi

13
Segítségkérés / Utcaneves táblák
« Dátum: 2013. Október 03. - 16:29:32 »
Köszi :D Annak a zöld táblának az id-jét letudnád írni?  :$

14
Segítségkérés / Utcaneves táblák
« Dátum: 2013. Október 02. - 20:30:07 »
Idézetet írta: ZyZu date=1380738329\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43319\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=336820 tessék.
 
Köszi ez leeht hogy jó lesz de ez megy 0.3x-en is??

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Október 02. - 20:30:38 )


Vagy 3dtext :D
 
[/quote]
Az is jó de hogyan kell?

15
Segítségkérés / Utcaneves táblák
« Dátum: 2013. Október 02. - 19:57:37 »
Üdv megint én kérdezek :D Tudjátok vannak azok a zöld táblák és azokon vannak a feliratok, hogy pl Dillimore, na én ezekre a táblákra szeretnék mást írni pl utcaneveket ezt hogyan lehet megcsinálni? Valami ObjectMaterial-al? Szeretném ha valaki leírna vagy linkelne nekem egy magyar TuT-ot! Elõre is köszi!

Oldalak: [1] 2 3 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal